Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zagen jullie dit ook net?
Vanwaar opeens al die haatquote:
Affakkelen zie ik altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gaat binnenkort boem zeggen, gans Geleen weg![]()
Zal wel het affakkelen zijn ofzo en de wind wat net goed staat voor dat geluid
Kzal vnaaf wel eens aan Maarten vragen, die werkt daar nuquote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Affakkelen zie ik altijden klinkt niet zo.
Zat er niet gewoon een Devver te kutten. Of Relmof.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef TwyLight het volgende:
Maar wel raar want kreeg er geen extra knopjes bij onderaan
Trouwens al wat van Roy gehoord over zaterdag?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Affakkelen zie ik altijden klinkt niet zo. en gebeurt niet 6x in 12 uur.
I dno. Nog nooit gehoord die geluiden.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kzal vnaaf wel eens aan Maarten vragen, die werkt daar nu
Hoe klinkt t?
devvers kunnen dat niet eens veranderen en remlof mag daar niet aan zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zat er niet gewoon een Devver te kutten. Of Relmof.
Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Trouwens al wat van Roy gehoord over zaterdag?
Straks op het nieuws dat er weer een chemische wolk ontsnapt is. En zoals altijd is er natuurlijk geen gevaar voor omwonendenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef Plums het volgende:
[..]
I dno. Nog nooit gehoord die geluiden.
Misschien was het een kortdurende beta test die straks alle devvers admin maaktquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
devvers kunnen dat niet eens veranderen en remlof mag daar niet aan zitten
Dat mag niet, maar hij kan het dus wel?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
devvers kunnen dat niet eens veranderen en remlof mag daar niet aan zitten
Hay.quote:
ja vannacht dacht ik dat toch wel even hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks op het nieuws dat er weer een chemische wolk ontsnapt is. En zoals altijd is er natuurlijk geen gevaar voor omwonenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |