abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75210106
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.

De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)

Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.

Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.

Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Bedankt alvast voor jullie reacties en sorry voor het lange verhaal.
pi_75210141
Heeft hij gezegd dat hij homo is en verliefd op je of trek jij nu die conclusie?
pi_75210187
quote:
Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:40:55 #4
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210205
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.

De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)

Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.

Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Gadverdamme moet er niet aan denken(En nee ik haat hem niet dat die homo is heb er niks tegen maar die manier waar die het op doet) Ik zou hem niet meer aan kunnen kijken maar ik zou geen vrienden meer blijven mischien heeft die je wel dronken gevoerd
  woensdag 2 december 2009 @ 13:41:10 #5
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210212
Dude... het is niet alsof hij zijn jodokus in je bips gestoken heeft.
Get over yourself.
Baker: "Fox one! Fox one!"
Formerly known as DaCybrsrfr
Hardpore Corn
pi_75210221
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.
Uberhaupt dat je al in een 1 persoons bed gaat liggen, ook nog is 4 nachten.. kom op
pi_75210257
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Get over yourself.

Inderdaad. Je gedraagt je een beetje aanstellerig TS.
pi_75210262
Je kruipt vrijwillig naast een gozah in een éénpersoons bed, en gaat nu lopen miepen omdat'ie tegen je aan gelegen heeft?
  woensdag 2 december 2009 @ 13:43:09 #9
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210266
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Get over yourself.
Nee lekker dit zou jij oke vinden?
pi_75210286
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef sexsomnia het volgende:
Je kruipt vrijwillig naast een gozah in een éénpersoons bed, en gaat nu lopen miepen omdat'ie tegen je aan gelegen heeft?
Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:04 #11
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75210290
Misschien zou je -dit- eens moeten overwegen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:09 #12
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75210293
Gays op gay-PARSHIP
Leuke gays zijn nu online om nieuwe partners te leren kennen. Meld u nu
girls.PARSHIP.nl

google ads*
En als je `t nu nog niet snapt...
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:53 #13
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210317
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef donthate het volgende:

[..]

Nee lekker dit zou jij oke vinden?
Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?
Lekkere vriend ben jij dan...
Hardpore Corn
  woensdag 2 december 2009 @ 13:45:11 #14
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210326
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.

zoende hij me opeens op mijn mond

Jij moet ff goed lezen
pi_75210334
Ik ben bang, TS, dat je het bedje delen stiekem wel leuk vond, maar nu het beestje eindelijk bij zijn naam genoemd is, je terugkrabbelt. Dat maakt je niet alleen homo, maar ook nog hypocriet. Dat je denkt dat iemand die 4 dagen met je in een eenpersoonsbed wil slapen, misschien meer wil, vind ik niet zo gek van die vriend van jou. Jij bent hier dus de enige die totaal fout zit.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75210349
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef donthate het volgende:

[..]

zoende hij me opeens op mijn mond

Jij moet ff goed lezen
Oh, leg me eens het verschil tussen een zoen en een kus op de mond uit dan.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:46:03 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210357
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef BakkerHenk het volgende:

[..]

Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?
Lekkere vriend ben jij dan...
IK zou niks meer met die malloot te maken willen hebben maar ik zou zowiezo zo niet bij een gozer het bed instappen
pi_75210360
Je bent niet aangerand, als je dronken ben doe je soms rare dingen. Het is normaal als je maar 1 bed heb en er zijn 2 personen

Als je gewoon met hem gepraat heb dat je het niet wilde en hij begrijpt dat dan moet je het verder met rust laten. Misschien wou hij een nachtzoen geven en had even niet in de gaten dat jij hetero was ?
pi_75210367
Stel je niet zo aan. Hij is verliefd en heeft je een kusje gegeven om te proberen of jij het ook bent. Dat was niet zo en verder heeft dus niks er meer mee gedaan.

Man, jankzak niet zo. Homofoob.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_75210378
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben bang, TS, dat je het bedje delen stiekem wel leuk vond, maar nu het beestje eindelijk bij zijn naam genoemd is, je terugkrabbelt. Dat maakt je niet alleen homo, maar ook nog hypocriet. Dat je denkt dat iemand die 4 dagen met je in een eenpersoonsbed wil slapen, misschien meer wil, vind ik niet zo gek van die vriend van jou. Jij bent hier dus de enige die totaal fout zit.
Daarbij is het wel enorm zwak anderen de schuld te geven van drank die je zelf genuttigd hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75210397
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:

Ripley
pi_75210405
Toestemming vragen om te mogen zoenen? Dat doet toch -haast- niemand.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 2 december 2009 @ 13:47:49 #23
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210407
TS heeft maar 1ding fout gedaan en dat is bij hem in bed te gaan liggen

Voor de rest snap ik niet waarom jullie doen als of die aanstelt en eigen schuld is
pi_75210413
quote:
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Een kuisheidsgordel kopen en weer lekker bij hem in bed kruipen.
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:48:32 #25
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75210426
Omdat TS bijna uit de kast aan t komen is.
En als je `t nu nog niet snapt...
  woensdag 2 december 2009 @ 13:48:42 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210432
Ik kan me voorstellen dat het achteraf rot voelt.

Maar waarom wil je er het etiketje 'aanranding' op plakken? Verandert dat iets voor je?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:49:16 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210449
Henk is een teaser ... Eerst een beetje 3 dagen bij hem in 1 bed liggen, en na de 4de dag gaan huilen omdat die vriend dacht dat er misschien meer mogelijk was.. Huilebalk.
pi_75210467
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef donthate het volgende:
TS heeft maar 1ding fout gedaan en dat is bij hem in bed te gaan liggen

Voor de rest snap ik niet waarom jullie doen als of die aanstelt en eigen schuld is
Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.

Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:15 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210500
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
Waar haal je die definiëring vandaan?!
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:15 #30
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75210501
quote:
Stel je niet zo aan. Hij is verliefd en heeft je een kusje gegeven om te proberen of jij het ook bent. Dat was niet zo en verder heeft dus niks er meer mee gedaan.

Dat

En trouwens... Als jij een vrouw 1x zoent en de vrouw wil het niet, vind jij jezelf dan ook een aanrader? Get over it
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:16 #31
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_75210503
Je gaat toch niet met een andere kerel in een 1 persoons bed liggen?
Je vraagt er gewoon om! Kom zelf eens lekker uit de kast zeg.....
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:37 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75210512
4 dagen in een 1 persoonsbed...dat schept een bepaalde situatie, ongeacht of je naast een man of vrouw ligt en vice versa
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75210529
quote:

[..]

Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.

Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:52:11 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210530
quote:

[..]

Niet als TS zelf z'n mondje heeft geopend
  woensdag 2 december 2009 @ 13:52:29 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75210537
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Dat

En trouwens... Als jij een vrouw 1x zoent en de vrouw wil het niet, vind jij jezelf dan ook een aanrader?
waarschijnlijk wel dan
pi_75210551
quote:

[..]

Ik slaap ook met mijn heterovriendinnen in 1 bed hoor. Komt soms zo uit. Hij wist niet eens dat die vriend homo was.

Ik vind het gewoon wat sneu dat ie zo van slag is omdat iemand hem een kus heeft gegeven. Ik heb ook wel eens een kus gekregen van iemand die ik zelf niet zag zitten. Dan gaf ik dat aan, lachten we er samen om en was de kous af.

Heteromannen moeten eens leren niet zo hysterisch te doen over het feit dat er wel eens een homo op ze kan vallen
  woensdag 2 december 2009 @ 13:53:17 #37
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75210554
Je hebt hem dus lopen dickteasen en achteraf ga je huilen dat hij heeft geprobeerd je te zoenen?
Je lijkt wel een wijf...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:53:44 #38
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210563
quote:

[..]

Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebben
pi_75210567
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar haal je die definiëring vandaan?!
Ik kan in de war zijn met verkrachting, dat weet ik niet zeker.
Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:54:23 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_75210582
quote:
Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:54:51 #41
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210591
Lekker F5 topic dit
Hardpore Corn
pi_75210595
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
pi_75210609
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
Want dat zou jij ook doen?
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:32 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210612
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.
pi_75210613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Homo! Mijn beeldscherm.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:51 #46
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210619
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Snap je helemaal niet iemand op zijn bill slaan valt al onder aanranding en iemand zomaar zoenen ook.. Denk dat je in de war bent met verkrachting
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:54 #47
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75210622
Wie vraagt er nou of je een kus mag geven? als ik gekusd word is dat bijna altijd zonder toestemming. Dat loopt zo. En dat wilde ik ook niet altijd, maar dan zei ik dat en was het klaar. Dat is geen aanranding.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_75210629
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:56:22 #49
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75210630
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
1persoonsbed..
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75210636
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Want dat zou jij ook doen?
Als die vriend daadwerkelijk homo is, kan ik me voorstellen dat hij het erop gaat wagen.
pi_75210646
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

1persoonsbed..
Dat is waar ook
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:08 #52
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210649
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:

[..]

Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebben
Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.
pi_75210654
quote:

Trek gewoon de streep van " TOT HIER EN NIET VERDER "

Luistert hij niet , dan zou ik hem verrot slaan.

woensdag 2 december 2009 @ 13:57:34 #54
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210661
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als die vriend daadwerkelijk homo is, kan ik me voorstellen dat hij het erop gaat wagen.
My thought exactly
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardpore Corn
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:46 #55
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75210667
Met dit gezeik klink je zelf als een homo. Aangerand door een vriend met 1 kusje? Die jongen zit emotioneel misschien helemaal in de shit, denkt zijn vlucht te hebben gevonden bij zijn beste vriend en krijgt vervolgens een aanklacht aan ze broek. Lekkere vriend ben jij! Het is misschien niet goed wat hij heeft gedaan, maar als je zo emotioneel erdoorheen zit maak je welles rare sprongen me dunkt? Zou er nog is goed over praten, lijkt me niet tof als mijn beste vriend opeens verliefd blijkt te zijn op me. Maarja wat doe je der an?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:56 #56
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210673
Neemt alles terug over TS na het lezen zo

TS is half aangerand maar had er geen problemen mee

Conclusie TS is onbewust van de verkeerde kant klaar slotje
pi_75210680
als het nou een meisje was geweest dat jij niet zag zitten deed je ook niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat jij er geen behoefte aan hebt , waarom zou je een vriendschap daarvoor opgeven.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:59:09 #58
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210699
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Keltie het volgende:

[..]

Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.
Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?
pi_75210714
quote:
Volgende keer een slaapmatje meenemen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 2 december 2009 @ 14:00:11 #60
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210725
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef donthate het volgende:

[..]

Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?
Nee, als je denkt dat ze leuk is.
Dat ze lesbienne is, is dan gewoon bonus.
Hardpore Corn
pi_75210728
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:

jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig
Hoezo? Hij heeft hem een kus gegeven omdat ie hoopte op een wederzijdse belangstelling. TS wist van hem niet dat hij homo was, andersom had dat ook gekund. Antwoord was negatief end at eheft hij gerespecteerd. Wat een gezeik om niks.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:00:49 #62
198371 Equites
pi_75210740
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:58 schreef lesley het volgende:
als het nou een meisje was geweest dat jij niet zag zitten deed je ook niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat jij er geen behoefte aan hebt , waarom zou je een vriendschap daarvoor opgeven.
Ik denk dat de verhoudingen in zo'n vriendschap wel overhoop zijn gehaald nu. Lijkt me erg lastig als je opeens weet dat je beste mattie wel even je zwarte gat in zou willen Nee doe maar niet.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75210741
quote:

Niet netjes van hem. Maar of het kwade opzet is, weet ik niet.

Aanranding vind ik ver gaan (ook vaak bij vrouwen trouwens). Is een hard woord, en een zoen op je mond is geen aanranding. Pas als je tegenstribbelt, en hij gaat door...

Ik snap dat je geen vrienden meer wil zijn, het vertrouwen is weg. Had ie er rustig over begonnen toen jullie nuchter waren, is het anders. Ik zou het contact ook verbreken denk ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75210794
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik denk dat de verhoudingen in zo'n vriendschap wel overhoop zijn gehaald nu. Lijkt me erg lastig als je opeens weet dat je beste mattie wel even je zwarte gat in zou willen Nee doe maar niet.
Hoe vaak komt dat niet voor in vriendschappen tussen een vrouw en een man. Als volwassenen moet je daar gewoon even over praten en je niet zo aanstellen.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:02:56 #65
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210802
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft hem een kus gegeven omdat ie hoopte op een wederzijdse belangstelling. TS wist van hem niet dat hij homo was, andersom had dat ook gekund. Antwoord was negatief end at eheft hij gerespecteerd. Wat een gezeik om niks.
Nja oke ik zou hem sorry dat ik het zo zeg maar ik denk 1ste wa ik zou doen is em een kopstoot geven.En heeft nog niks eens met het fei dat die dan homo is te maken maar meer dat die het bij een vriend doet.Ik ben hetero maar all lig ik met een vriendin van me in bed dan heb ik ook niet die neiging om haar zomaar te gaan zoene
Snap dat sowieso niet dat je bij een vriend/vriendin gedachten zou hebben van ik wil die zoenen of wat dan ook(en ja hier gaan heel wat hatelijke dingen waar op komen maar is mijn mening klaar)
  woensdag 2 december 2009 @ 14:03:25 #66
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_75210818
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef speknek het volgende:

[..]

.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:03:37 #67
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210823
quote:

[..]

Dat snappen de meeste niet het is wel een vriend die je al jaren kent
pi_75210829
Goed, die vriend had minstens kunnen vertellen op jongens te vallen.

Maar alsjeblieft, een zoen en dat noem jij aanranding.. als jij een meisje op de bek probeert te pakken en ze wil niet, is dat toch ook geen aanranding?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:04:04 #69
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75210834
Het feit dat je niet gewoon op de grond gaat liggen maakt je al een fucking homo
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:05:07 #70
198371 Equites
pi_75210862
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef donthate het volgende:

[..]

Als mijn beste maat opeens gay blijkt te zijn heb ik daar vrede mee. Het is ff wennen maar ok. Maar als die dan ook nog verliefd op mij is zijn de verhoudingen gewoon naar de klote. Met vrouw/man ligt dit anders. Man/man hoort imo gewoon sowieso niet.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:05:16 #71
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210866
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:04 schreef reetveter het volgende:
Het feit dat je niet gewoon op de grond gaat liggen maakt je al een fucking homo
Ironish dat iemand at met zon naam zegt
  woensdag 2 december 2009 @ 14:05:27 #72
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75210868
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef verleiding het volgende:
Goed, die vriend had minstens kunnen vertellen op jongens te vallen.

Maar alsjeblieft, een zoen en dat noem jij aanranding.. als jij een meisje op de bek probeert te pakken en ze wil niet, is dat toch ook geen aanranding?
Maar dat is anderrrsssssssssssss
I never workout
pi_75210872
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.

Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:06:03 #74
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75210884
quote:

[..]

Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:06:04 #75
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75210885
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Ironish dat iemand at met zon naam zegt
Want meiden dragen geen string?
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:06:28 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75210897
Gekust worden valt tegenwoordig ook al onder aanranding?

Je bent nergens toe gedwongen trouwens... of zoende je soms terug?
Bitch please. Be a man, zeg dat je dat niet wil, dat je hetero bent en klaar.
Mietjes
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75210914
TS is een aansteller...

Ik mis het punt hoe de vriend van TS eigenlijk kan weten dat TS geen homo is, hij gaat tenslotte wel 4 dagen samen met hem in een 1-persoonsbed liggen.
De reactie is dus ook zwaar overdreven, als je iemand zoenen al aanranding vind dan gebeuren er zoveel meer aanrandingen elk weekend. Die vriend heeft gewoon een soort van 'blauwtje' gelopen bij jou.
Aangezien je goed met hem kan opschieten is het ook zwaar overdreven om gelijk de vriendschap te beëindigen. Slaap gewoon niet meer bij hem in het bed, en dat hij ook zoiets niet meer moet proberen in de toekomst. Als hij dat dan toch nog zou doen, dan beëindig je dan de vriendschap.
pi_75210918
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
pi_75210924
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.

Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 2 december 2009 @ 14:07:51 #80
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210932
quote:

[..]

Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.

Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten oke Heb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
pi_75210945
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
  woensdag 2 december 2009 @ 14:08:23 #82
198371 Equites
pi_75210950
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:08:46 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_75210957
quote:

Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:00 #84
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210970
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
Mooi gezegd
pi_75210987
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten oke Heb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"

Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:37 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75210989
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Revolution-NL het volgende:
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:37 #87
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75210990
quote:

[..]

Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:12 #88
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211011
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
Dat zou mij best kunnen overkomen idd
pi_75211018
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.

Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.

woensdag 2 december 2009 @ 14:10:31 #90
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211019
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
QFT
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:35 #91
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_75211021
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef ehqo. het volgende:
Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
Dat ik je quote, kan dus aanranding zijn, als jij dit zo ervaart?
pi_75211026
quote:

[..]

Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:57 #93
198371 Equites
pi_75211028
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
Als vrienden hoor je neutraal te zijn naar elkaar toe vind ik. Als 1 van de 2 dan opeens sexuele verlangens blijkt te hebben naar de ander is het klaar.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:11:07 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211031
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"

Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
Precies. Hij had een verkeerde inschatting gemaakt. Een jongen die een meisje probeert te versieren, haar zoent en het meisje is er niet van gediend... heeft die jongen dat meisje dan ook meteen aangerand? Als ie nou je hoofd vasthield, z'n tong in je bek stak en je niet losliet.... oke... dan is't een ander verhaal
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:11:31 #95
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211041
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Lekkere waarde hecht hij aan vriendschap als die het op spel zet omdat die dronken en geil is
pi_75211053
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef donthate het volgende:

[..]

Mooi gezegd
Inderdaad.

En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.

pi_75211082
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.
Ik dnek dat Ang3l je wel kan vertellen dat er zat mannen zijn die zich zo "open" profileren en ondertussen de katjes knijpen in het donker.

Ik vind dat het niet moet uitmaken of je aandacht krijgt van of gekust wordt door een man of vrouw die je niet moet, je geeft gewoon aan dat je het niet wil en klaar.
pi_75211092
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zoals vrouwen ook genoeg mannen niet meer hoeven zien als ze vanuit de friendzone naar een staat van verliefdheid gaan.

Maar dat is normaal en als het om homo's gaat, moeten heteromannen niet zeiken?

woensdag 2 december 2009 @ 14:12:54 #99
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211094
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad.

En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.
Ah, jij weet gelukkig beter dan mensen zelf hoe ze in elkaar zitten, da's altijd prettig, zo kun je nooit ongelijk hebben
  woensdag 2 december 2009 @ 14:12:57 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_75211095
quote:
Volgens mij kun je er sowieso niet mee omgaan dat mensen sex met je willen hebben.

Bij mij daarentegen, ik snap het wel.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:13:16 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211105
quote:

[..]

ook na 4 nachten in een 1-persoonsbed?...
  woensdag 2 december 2009 @ 14:13:17 #102
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211106
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef donthate het volgende:

[..]

Lekkere waarde hecht hij aan vriendschap als die het op spel zet omdat die dronken en geil is
Boeie, hoeveel klasgenote's/meiden die ik vaag ken/onbekende meiden/meiden die ik goed ken ik al wel niet een move bij heb gemaakt als ik dronken en geil ben. ge mot verdomme nie tjanken.
I never workout
pi_75211110
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef donthate het volgende:

[..]

Hoe vaak doet een man dat niet bij een vrouwelijke vriendin?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:13:38 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211117
quote:

[..]

Blijkbaar was het de jongen niet duidelijk dat de TS hetero is. Als ik zeker weet dat iemand heetero is dan ga ik 't ook niet proberen. O ja hoor, ik zal ze uitdagen, absoluut, maar ik zou nooit iets proberen bij vrienden van me waarvan ik weet dat ze er niet van gediend zullen zijn. Misschien had de zoener in kwestie andere hoop bij de TS.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:13:49 #105
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211123
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals vrouwen ook genoeg mannen niet meer hoeven zien als ze vanuit de friendzone naar een staat van verliefdheid gaan.

Als ik hier zo lees is half fok homo en houd ervan als ze betast worden door een vriend vind je niet?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:14:02 #106
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211133
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

Ja serieus, een 2-persoons.. oké. Maar in een 1-persoonsbed liggen 2 kerels praktisch al op elkaar.
I never workout
pi_75211134
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat het niet moet uitmaken of je aandacht krijgt van of gekust wordt door een man of vrouw die je niet moet, je geeft gewoon aan dat je het niet wil en klaar.
En ik vind wat ik zelf vind. Voor anderen denken vind ik nergens op slaan.

Een vrouw die ik niet wil die mij zoent, daar zeg ik wat van.
Een man die mij zoent wat ik niet wil, krijgt een ram voor z'n bek.

woensdag 2 december 2009 @ 14:14:22 #108
198371 Equites
pi_75211142
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies. Hij had een verkeerde inschatting gemaakt. Een jongen die een meisje probeert te versieren, haar zoent en het meisje is er niet van gediend... heeft die jongen dat meisje dan ook meteen aangerand? Als ie nou je hoofd vasthield, z'n tong in je bek stak en je niet losliet.... oke... dan is't een ander verhaal
Ik heb hier over een vriendschap van 10 jaar of langer he. Niet over ff 1 avond met een onbekende gozer de kroeg induiken die spontaan mij op me bek pakt. Dan zeg ik gewoon, gast ik ben hetero blijf van me af en dan is weer goed. En o ik heb ook welles met een maat in 1 bed geslapen, who cares? Als ik zo bezopen ben ga ik echt niet op een crappy waterbed leggen als hij een groot relaxt 2 persoonsbed heeft.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:14:34 #109
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211149
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoe vaak doet een man dat niet bij een vrouwelijke vriendin?
Hey andersom gebeurt ook he, dit is sexisme
pi_75211155
quote:

Niet om het een of ander maar als ik je post lees, kan ik wel zien wat je vriendje deed vermoeden dat je voor een homoseksueel avontuur best wel eens in zou kunnen zijn. Je komt vrij nichterig en daarnaast ook wel een beetje als een troll over. Is dit serieus ts?
Je suis Charlie Sheen
pi_75211166
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik ook dom. De keren dat dat bij mij gebeurde was dat omdat de man het afkapte omdat ie niet alleen vriendschap wilde en er niet mee om kon gaan, niet omdat ik de vriendschap beeindigde.

Ik heb hele goeie vrienden waarvan ik zeker weet dat ze een tijdje verliefd op me zijn geweest. Die zie ik gelukkig nog steeds en tot beider genoegen
  woensdag 2 december 2009 @ 14:15:37 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211176
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik dnek dat Ang3l je wel kan vertellen dat er zat mannen zijn die zich zo "open" profileren en ondertussen de katjes knijpen in het donker.
Wil je namen?
quote:
Ik denk dan ook dat het niet zozeer de "belediging" is gekust te worden door een man maar dat het als beledigd ervaren wordt dat die ander dus bblijkbaar dacht dat je zelf ook homo was. EN da's een belediging (voor veel mannen dan)
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:15:43 #113
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211177
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want z doen nu net als of we het wel fijn zouden vinden als een wijf waar we niks van moeten dat ook maar gewoon pikken en een man omdat ie dan homo is zo reageren
pi_75211184
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Blijkbaar was het de jongen niet duidelijk dat de TS hetero is. Als ik zeker weet dat iemand heetero is dan ga ik 't ook niet proberen. O ja hoor, ik zal ze uitdagen, absoluut, maar ik zou nooit iets proberen bij vrienden van me waarvan ik weet dat ze er niet van gediend zullen zijn. Misschien had de zoener in kwestie andere hoop bij de TS.
Ik kan dan ook niet voor het geval van TS spreken, maar wel voor mezelf.

Ik ben ook uitgeweest in gaybars, aangestaard, vastgepakt, etc. Maar dan begeef ik me op "hun" terrein. Het is anders als een heterovriend van mij (ik heb eigenlijk alleen heterovrienden en enkele kennissen die bi zouden (kunnen) zijn) mij begint te zoenen. Ik voel me vooral beledigd omdat je tegen mij alles kan zeggen, en als zo iemand dat niet kan, dan is dat een slag in mijn gezicht wat betreft karakter. Meer dan het zoenen op zich.

pi_75211188
quote:

[..]

Ieder zijn mening, maar ik vind dat belachelijk aapmannen gedrag
  woensdag 2 december 2009 @ 14:16:44 #116
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211200
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik heb hier over een vriendschap van 10 jaar of langer he. Niet over ff 1 avond met een onbekende gozer de kroeg induiken die spontaan mij op me bek pakt. Dan zeg ik gewoon, gast ik ben hetero blijf van me af en dan is weer goed. En o ik heb ook welles met een maat in 1 bed geslapen, who cares? Als ik zo bezopen ben ga ik echt niet op een crappy waterbed leggen als hij een groot relaxt 2 persoonsbed heeft.
Wat maakt vriendschap van 10 jaar uit? Zo te zien wist TS ook niet dat zijn maat homo was.. Misschien wist die maat dat ook niet zeker van TS?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:16:51 #117
198371 Equites
pi_75211207
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij kun je er sowieso niet mee omgaan dat mensen sex met je willen hebben.

Bij mij daarentegen, ik snap het wel.
Wat is dit nu weer voor persoonlijke belediging? Ik heb toch niks over jou gezegd. Flikker op man idioot.

Hoevaak hoor je wel niet dat een jongen zijn beste vriendin zoent en zij niet wil, dat de vriendschap na een tijdje dan ook gewoon minder wordt?
pi_75211210
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wil je namen?
[..]

Uiteraard, PM maar door
  woensdag 2 december 2009 @ 14:17:17 #119
11923 I.R.Baboon
pi_75211218
quote:

[..]

. Dat geeft wel weer aan hoe ontzettend tolerant de eenentwigste-eeuwse man wel niet is.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:17:48 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211236
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef reetveter het volgende:

[..]

Boeie, hoeveel klasgenote's/meiden die ik vaag ken/onbekende meiden/meiden die ik goed ken ik al wel niet een move bij heb gemaakt als ik dronken en geil ben. ge mot verdomme nie tjanken.

Exact.

Hij was zat, zat met zichzelf in de knoop of was gewoonweg geil, probeerde een move... die faalde. Klaar. TS zegt gewoon dat ie er niet van gediend is. Kous af

Aangerand.... weeehehehehe bitch please. He'd wish.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:17:59 #121
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211243
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, maar ik vind dat belachelijk aapmannen gedrag
En zo hoort het, want zo heeft god ze geschapen.
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:18:01 #122
160346 Mavro
Black & Red
pi_75211245
quote:

Eensch.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75211265
Ik weet in ieder geval wel wie het vrouwtje zou zijn als je opeens begint te twijfelen of je aangerand bent of niet
Doe eens lief!
pi_75211268
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan dan ook niet voor het geval van TS spreken, maar wel voor mezelf.

Ik ben ook uitgeweest in gaybars, aangestaard, vastgepakt, etc. Maar dan begeef ik me op "hun" terrein. Het is anders als een heterovriend van mij (ik heb eigenlijk alleen heterovrienden en enkele kennissen die bi zouden (kunnen) zijn) mij begint te zoenen. Ik voel me vooral beledigd omdat je tegen mij alles kan zeggen, en als zo iemand dat niet kan, dan is dat een slag in mijn gezicht wat betreft karakter. Meer dan het zoenen op zich.
Dat begrijp ik dan wel weer ja Het is jammer dat die vriend het gevoel heeft gehad dat ie dit niet kon vertellen. En nu zal ie zich wel helemaal alleen op de wereld voelen
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:03 #125
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211273
En dan zeggen mensen van mij dat ik homofoob ben btw
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:08 #126
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211276
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Equites het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor persoonlijke belediging? Ik heb toch niks over jou gezegd. Flikker op man idioot.

Hoevaak hoor je wel niet dat een jongen zijn beste vriendin zoent en zij niet wil, dat de vriendschap na een tijdje dan ook gewoon minder wordt?

Heeft geen zin je dringt tog niet tot die gast door
pi_75211283
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

. Dat geeft wel weer aan hoe ontzettend tolerant de eenentwigste-eeuwse man wel niet is.
Ik ben heel tolerant juist. Ik gun elke homo zijn verzetje naar keuze, elke hetero, elke bejaarde weet ik veel wat.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het moet toestaan dat ze aan MIJ zitten.

Ik vind het prima, smerig, maar dat is mijn mening, verder prima, als 2 mensen die daarvan houden poepseks hebben.
Maar zodra ze over mij heen gaan poepen, ga ik er toch wel wat van zeggen...

woensdag 2 december 2009 @ 14:19:42 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211296
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Equites het volgende:

[..]

Blijkbaar geef je mixed signals af als die ander na 10 jaar nog steeds niet duidelijk weet dat je er niet van gediend bent Of die ander heeft wel een ERG groot bord voor de kop.
L'Amour menaçant:
pi_75211306
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

woensdag 2 december 2009 @ 14:20:10 #130
198371 Equites
pi_75211309
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
pi_75211358
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Equites het volgende:
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
Er is ook altijd een kans dat een vriend van je homo-gevoelens kan hebben.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:15 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:34 #133
198371 Equites
pi_75211377
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Er is ook altijd een kans dat een vriend van je homo-gevoelens kan hebben.
Die kans is vele malen kleiner.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:56 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211389
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wat maakt vriendschap van 10 jaar uit? Zo te zien wist TS ook niet dat zijn maat homo was.. Misschien wist die maat dat ook niet zeker van TS?
Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:58 #135
11923 I.R.Baboon
pi_75211391
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
pi_75211404
quote:
Mooi gezegd.

Ik vind die doorgeslagen "jij moet homo's net zo leuk vinden als hetero's, mannen net zo leuk als vrouwen" denkwijze verachtelijk. Van die GroenLinksers die vinden dat anderen net zo moeten denken als zij.

Ik mag homo's "viezer" vinden dan hetero's. Dat is MIJN mening godverdomme. Mijn gevoel. Ik mag blauw mooier vinden dan rood. Zolang ik homo's niet in elkaar trap of ze anderszins actief dingen onthoud, is er niks aan de hand.

Maakbaarheidsdenken...

woensdag 2 december 2009 @ 14:24:25 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211443
quote:

Waarom maak je daar verschil in?
En ik heb 't ff niet over vrienden van 10 jaar he

Ik zou die vrouw ook v;;r d'r bek rammen dan
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:26 #138
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211444
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
Je zei flikkert!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Equites het volgende:

[..]

Die kans is vele malen kleiner.
Kijk maar uit, misschien is een van je ebste vrienden wel gay. Als ik jou was zou ik alvast preventief met staart tussen benen wegrennen
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:33 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211450
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
Zucht jij hebt echt een blok voor je hoofd he.. En alleen in nederland kan je zon beetje opelijk homo zijn EN ja dat is goed dat het hier kan maar ga niet piepen dat we intolorant zijn
pi_75211455
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Re het volgende:

[..]

als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Maar bij een man is het opeens "homofoob"?

woensdag 2 december 2009 @ 14:25:07 #141
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211464
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:34 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211482
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Haha sommige mensen vinden het gewoon leuk je overal van te gaan beschuldigen zonder reden
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:44 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211489
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik weet in ieder geval wel wie het vrouwtje zou zijn als je opeens begint te twijfelen of je aangerand bent of niet

Met stip op 1!
L'Amour menaçant:
pi_75211491
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
pi_75211493
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat ik mannen sowieso anders behandel dan vrouwen. Vaak nog onbewust ook.
quote:

Dus we zijn het eens?

De man zou je afwijzen en de vrouw voor haar bek rammen. In jouw geval, gezien je homo bent.

woensdag 2 december 2009 @ 14:26:06 #146
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211499
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
Denk dat TS zijn anale ontmaagding nu al gehad heeft
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:19 #147
198371 Equites
pi_75211503
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom maken wij daar verschil in? Ik ga hier niet eens serieus op in.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:21 #148
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211505
quote:
gaat dan ook tegen de natuur in.
Dat is helemaal niet zo.
pi_75211519
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor, ik trek namelijk geen dubbele standaard. Ik vind ook dat je beste vriendin zich dan niet moet aanstellen maar gewoon moet zeggen dat ze daar niet van gediend is end at jij dat dan moet respecteren.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:09 #150
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211520
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
ZUCHT we geven allemaal toe dat we niks tegen homos hebben en we noemen voorbeelden dat we met vrouwen het ook niet leuk vind en dan ga je weer dit doen?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:24 #151
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211528
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef donthate het volgende:

[..]

Denk dat TS zijn anale ontmaagding nu al gehad heeft
Maak TS nou niet nog banger dan dat hij al is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')