Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.quote:Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.
De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)
Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.
Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Bedankt alvast voor jullie reacties en sorry voor het lange verhaal.
Uberhaupt dat je al in een 1 persoons bed gaat liggen, ook nog is 4 nachten.. kom opquote:Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Dude... het is niet alsof hij zijn jodokus in je bips gestoken heeft.
Get over yourself.
Nee lekker dit zou jij oke vinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Dude... het is niet alsof hij zijn jodokus in je bips gestoken heeft.
Get over yourself.
Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef sexsomnia het volgende:
Je kruipt vrijwillig naast een gozah in een éénpersoons bed, en gaat nu lopen miepen omdat'ie tegen je aan gelegen heeft?
Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee lekker dit zou jij oke vinden?
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.
Oh, leg me eens het verschil tussen een zoen en een kus op de mond uit dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef donthate het volgende:
[..]
zoende hij me opeens op mijn mond
Jij moet ff goed lezen
IK zou niks meer met die malloot te maken willen hebben maar ik zou zowiezo zo niet bij een gozer het bed instappenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?
Lekkere vriend ben jij dan...
Daarbij is het wel enorm zwak anderen de schuld te geven van drank die je zelf genuttigd hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben bang, TS, dat je het bedje delen stiekem wel leuk vond, maar nu het beestje eindelijk bij zijn naam genoemd is, je terugkrabbelt. Dat maakt je niet alleen homo, maar ook nog hypocriet. Dat je denkt dat iemand die 4 dagen met je in een eenpersoonsbed wil slapen, misschien meer wil, vind ik niet zo gek van die vriend van jou. Jij bent hier dus de enige die totaal fout zit.
Een kuisheidsgordel kopen en weer lekker bij hem in bed kruipen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef donthate het volgende:
TS heeft maar 1ding fout gedaan en dat is bij hem in bed te gaan liggen![]()
Voor de rest snap ik niet waarom jullie doen als of die aanstelt en eigen schuld is
Waar haal je die definiëring vandaan?!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
Datquote:Op woensdag 2 december 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
Stel je niet zo aan. Hij is verliefd en heeft je een kusje gegeven om te proberen of jij het ook bent. Dat was niet zo en verder heeft dus niks er meer mee gedaan.
Man, jankzak niet zo. Homofoob.
Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.
Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
Niet als TS zelf z'n mondje heeft geopendquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.
waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat
En trouwens... Als jij een vrouw 1x zoent en de vrouw wil het niet, vind jij jezelf dan ook een aanrader?
Ik slaap ook met mijn heterovriendinnen in 1 bed hoor. Komt soms zo uit. Hij wist niet eens dat die vriend homo was.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan in de war zijn met verkrachting, dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar haal je die definiëring vandaan?!
Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Want dat zou jij ook doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan in de war zijn met verkrachting, dat weet ik niet zeker.
Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
Homo! Mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.
Snap je helemaal niet iemand op zijn bill slaan valt al onder aanranding en iemand zomaar zoenen ook.. Denk dat je in de war bent met verkrachtingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan in de war zijn met verkrachting, dat weet ik niet zeker.
Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.
1persoonsbed..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebben
Trek gewoon de streep van " TOT HIER EN NIET VERDER "quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.
De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)
Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.
My thought exactlyquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als die vriend daadwerkelijk homo is, kan ik me voorstellen dat hij het erop gaat wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.
Volgende keer een slaapmatje meenemen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Nee, als je denkt dat ze leuk is.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?
Hoezo? Hij heeft hem een kus gegeven omdat ie hoopte op een wederzijdse belangstelling. TS wist van hem niet dat hij homo was, andersom had dat ook gekund. Antwoord was negatief end at eheft hij gerespecteerd. Wat een gezeik om niks.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:
jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig
Ik denk dat de verhoudingen in zo'n vriendschap wel overhoop zijn gehaald nu. Lijkt me erg lastig als je opeens weet dat je beste mattie wel even je zwarte gat in zou willenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:58 schreef lesley het volgende:
als het nou een meisje was geweest dat jij niet zag zitten deed je ook niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat jij er geen behoefte aan hebt , waarom zou je een vriendschap daarvoor opgeven.
Niet netjes van hem. Maar of het kwade opzet is, weet ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoe vaak komt dat niet voor in vriendschappen tussen een vrouw en een man. Als volwassenen moet je daar gewoon even over praten en je niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhoudingen in zo'n vriendschap wel overhoop zijn gehaald nu. Lijkt me erg lastig als je opeens weet dat je beste mattie wel even je zwarte gat in zou willenNee doe maar niet.
Nja oke ik zou hem sorry dat ik het zo zeg maar ik denk 1ste wa ik zou doen is em een kopstoot geven.En heeft nog niks eens met het fei dat die dan homo is te maken maar meer dat die het bij een vriend doet.Ik ben hetero maar all lig ik met een vriendin van me in bed dan heb ik ook niet die neiging om haar zomaar te gaan zoenequote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft hem een kus gegeven omdat ie hoopte op een wederzijdse belangstelling. TS wist van hem niet dat hij homo was, andersom had dat ook gekund. Antwoord was negatief end at eheft hij gerespecteerd. Wat een gezeik om niks.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.
Dat snappen de meeste niet het is wel een vriend die je al jaren kentquote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat de verhoudingen in zo'n vriendschap wel overhoop zijn gehaald nu. Lijkt me erg lastig als je opeens weet dat je beste mattie wel even je zwarte gat in zou willenNee doe maar niet.
Als mijn beste maat opeens gay blijkt te zijn heb ik daar vrede mee. Het is ff wennen maar ok. Maar als die dan ook nog verliefd op mij is zijn de verhoudingen gewoon naar de klote. Met vrouw/man ligt dit anders. Man/man hoort imo gewoon sowieso niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat snappen de meeste niet het is wel een vriend die je al jaren kent
Ironish dat iemand at met zon naam zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:04 schreef reetveter het volgende:
Het feit dat je niet gewoon op de grond gaat liggen maakt je al een fucking homo
Maar dat is anderrrsssssssssssssquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef verleiding het volgende:
Goed, die vriend had minstens kunnen vertellen op jongens te vallen.
Maar alsjeblieft, een zoen en dat noem jij aanranding.. als jij een meisje op de bek probeert te pakken en ze wil niet, is dat toch ook geen aanranding?
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat snappen de meeste niet het is wel een vriend die je al jaren kent
Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Want meiden dragen geen string?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Ironish dat iemand at met zon naam zegt
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten okequote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichtenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?
Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten okeHeb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeurenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Revolution-NL het volgende:
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
Dat zou mij best kunnen overkomen iddquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
QFTquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
Dat ik je quote, kan dus aanranding zijn, als jij dit zo ervaart?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef ehqo. het volgende:
Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Als vrienden hoor je neutraal te zijn naar elkaar toe vind ik. Als 1 van de 2 dan opeens sexuele verlangens blijkt te hebben naar de ander is het klaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
Precies. Hij had een verkeerde inschatting gemaakt. Een jongen die een meisje probeert te versieren, haar zoent en het meisje is er niet van gediend... heeft die jongen dat meisje dan ook meteen aangerand? Als ie nou je hoofd vasthield, z'n tong in je bek stak en je niet losliet.... oke... dan is't een ander verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"
Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
Lekkere waarde hecht hij aan vriendschap als die het op spel zet omdat die dronken en geil isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Inderdaad.quote:
Ik dnek dat Ang3l je wel kan vertellen dat er zat mannen zijn die zich zo "open" profileren en ondertussen de katjes knijpen in het donker.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.
Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.
Zoals vrouwen ook genoeg mannen niet meer hoeven zien als ze vanuit de friendzone naar een staat van verliefdheid gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Ah, jij weet gelukkig beter dan mensen zelf hoe ze in elkaar zitten, da's altijd prettig, zo kun je nooit ongelijk hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.
Volgens mij kun je er sowieso niet mee omgaan dat mensen sex met je willen hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |