abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75210106
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.

De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)

Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.

Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.

Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Bedankt alvast voor jullie reacties en sorry voor het lange verhaal.
pi_75210141
Heeft hij gezegd dat hij homo is en verliefd op je of trek jij nu die conclusie?
pi_75210187
quote:
Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:40:55 #4
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210205
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.

De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)

Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.

Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Gadverdamme moet er niet aan denken(En nee ik haat hem niet dat die homo is heb er niks tegen maar die manier waar die het op doet) Ik zou hem niet meer aan kunnen kijken maar ik zou geen vrienden meer blijven mischien heeft die je wel dronken gevoerd
  woensdag 2 december 2009 @ 13:41:10 #5
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210212
Dude... het is niet alsof hij zijn jodokus in je bips gestoken heeft.
Get over yourself.
Baker: "Fox one! Fox one!"
Formerly known as DaCybrsrfr
Hardpore Corn
pi_75210221
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na het lezen van dit, denk ik eigenlijk dat het maar een kwestie van tijd is dat je nog uit de kast moet komen.
Uberhaupt dat je al in een 1 persoons bed gaat liggen, ook nog is 4 nachten.. kom op
pi_75210257
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Get over yourself.

Inderdaad. Je gedraagt je een beetje aanstellerig TS.
pi_75210262
Je kruipt vrijwillig naast een gozah in een éénpersoons bed, en gaat nu lopen miepen omdat'ie tegen je aan gelegen heeft?
  woensdag 2 december 2009 @ 13:43:09 #9
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210266
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef BakkerHenk het volgende:
Get over yourself.
Nee lekker dit zou jij oke vinden?
pi_75210286
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef sexsomnia het volgende:
Je kruipt vrijwillig naast een gozah in een éénpersoons bed, en gaat nu lopen miepen omdat'ie tegen je aan gelegen heeft?
Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:04 #11
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75210290
Misschien zou je -dit- eens moeten overwegen.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:09 #12
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75210293
Gays op gay-PARSHIP
Leuke gays zijn nu online om nieuwe partners te leren kennen. Meld u nu
girls.PARSHIP.nl

google ads*
En als je `t nu nog niet snapt...
  woensdag 2 december 2009 @ 13:44:53 #13
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210317
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef donthate het volgende:

[..]

Nee lekker dit zou jij oke vinden?
Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?
Lekkere vriend ben jij dan...
Hardpore Corn
  woensdag 2 december 2009 @ 13:45:11 #14
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210326
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wel goed lezen. Hij heeft hem een kusje op de mond gegeven. Maar ja, als je daar al zo van over de rooie bent... Een aanrandig wil ik het al helemaal niet noemen.

zoende hij me opeens op mijn mond

Jij moet ff goed lezen
pi_75210334
Ik ben bang, TS, dat je het bedje delen stiekem wel leuk vond, maar nu het beestje eindelijk bij zijn naam genoemd is, je terugkrabbelt. Dat maakt je niet alleen homo, maar ook nog hypocriet. Dat je denkt dat iemand die 4 dagen met je in een eenpersoonsbed wil slapen, misschien meer wil, vind ik niet zo gek van die vriend van jou. Jij bent hier dus de enige die totaal fout zit.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75210349
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef donthate het volgende:

[..]

zoende hij me opeens op mijn mond

Jij moet ff goed lezen
Oh, leg me eens het verschil tussen een zoen en een kus op de mond uit dan.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:46:03 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210357
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef BakkerHenk het volgende:

[..]

Waarom zou ik hier een probleem van maken als het een goede vriend betreft?
Lekkere vriend ben jij dan...
IK zou niks meer met die malloot te maken willen hebben maar ik zou zowiezo zo niet bij een gozer het bed instappen
pi_75210360
Je bent niet aangerand, als je dronken ben doe je soms rare dingen. Het is normaal als je maar 1 bed heb en er zijn 2 personen

Als je gewoon met hem gepraat heb dat je het niet wilde en hij begrijpt dat dan moet je het verder met rust laten. Misschien wou hij een nachtzoen geven en had even niet in de gaten dat jij hetero was ?
pi_75210367
Stel je niet zo aan. Hij is verliefd en heeft je een kusje gegeven om te proberen of jij het ook bent. Dat was niet zo en verder heeft dus niks er meer mee gedaan.

Man, jankzak niet zo. Homofoob.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_75210378
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben bang, TS, dat je het bedje delen stiekem wel leuk vond, maar nu het beestje eindelijk bij zijn naam genoemd is, je terugkrabbelt. Dat maakt je niet alleen homo, maar ook nog hypocriet. Dat je denkt dat iemand die 4 dagen met je in een eenpersoonsbed wil slapen, misschien meer wil, vind ik niet zo gek van die vriend van jou. Jij bent hier dus de enige die totaal fout zit.
Daarbij is het wel enorm zwak anderen de schuld te geven van drank die je zelf genuttigd hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75210397
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:

Ripley
pi_75210405
Toestemming vragen om te mogen zoenen? Dat doet toch -haast- niemand.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 2 december 2009 @ 13:47:49 #23
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210407
TS heeft maar 1ding fout gedaan en dat is bij hem in bed te gaan liggen

Voor de rest snap ik niet waarom jullie doen als of die aanstelt en eigen schuld is
pi_75210413
quote:
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Een kuisheidsgordel kopen en weer lekker bij hem in bed kruipen.
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:48:32 #25
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75210426
Omdat TS bijna uit de kast aan t komen is.
En als je `t nu nog niet snapt...
  woensdag 2 december 2009 @ 13:48:42 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210432
Ik kan me voorstellen dat het achteraf rot voelt.

Maar waarom wil je er het etiketje 'aanranding' op plakken? Verandert dat iets voor je?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:49:16 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210449
Henk is een teaser ... Eerst een beetje 3 dagen bij hem in 1 bed liggen, en na de 4de dag gaan huilen omdat die vriend dacht dat er misschien meer mogelijk was.. Huilebalk.
pi_75210467
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef donthate het volgende:
TS heeft maar 1ding fout gedaan en dat is bij hem in bed te gaan liggen

Voor de rest snap ik niet waarom jullie doen als of die aanstelt en eigen schuld is
Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.

Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:15 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210500
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Maar, om de vraag van TS te beantwoorden. Zoende hij met tong of niet? Met tong in jouw mond is aanranding, zonder tong is geen aanranding.
Waar haal je die definiëring vandaan?!
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:15 #30
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75210501
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
Stel je niet zo aan. Hij is verliefd en heeft je een kusje gegeven om te proberen of jij het ook bent. Dat was niet zo en verder heeft dus niks er meer mee gedaan.

Dat

En trouwens... Als jij een vrouw 1x zoent en de vrouw wil het niet, vind jij jezelf dan ook een aanrader? Get over it
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:16 #31
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_75210503
Je gaat toch niet met een andere kerel in een 1 persoons bed liggen?
Je vraagt er gewoon om! Kom zelf eens lekker uit de kast zeg.....
  woensdag 2 december 2009 @ 13:51:37 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75210512
4 dagen in een 1 persoonsbed...dat schept een bepaalde situatie, ongeacht of je naast een man of vrouw ligt en vice versa
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75210529
quote:

[..]

Dat doen we omdat hij zich aanstelt, en het zijn eigen schuld is. Als je hetero bent, slaap je niet met andere mannen. TS doet dat wel. Dan is het niet gek dat zijn vriend niet denkt dat hij hetero is. Daarbij waren TS en zijn vriend op het moment van het incident dronken, dus kan je hen hun gedrag niet aanrekenen.

Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:52:11 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210530
quote:

[..]

Niet als TS zelf z'n mondje heeft geopend
  woensdag 2 december 2009 @ 13:52:29 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75210537
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Dat

En trouwens... Als jij een vrouw 1x zoent en de vrouw wil het niet, vind jij jezelf dan ook een aanrader?
waarschijnlijk wel dan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75210551
quote:

[..]

Ik slaap ook met mijn heterovriendinnen in 1 bed hoor. Komt soms zo uit. Hij wist niet eens dat die vriend homo was.

Ik vind het gewoon wat sneu dat ie zo van slag is omdat iemand hem een kus heeft gegeven. Ik heb ook wel eens een kus gekregen van iemand die ik zelf niet zag zitten. Dan gaf ik dat aan, lachten we er samen om en was de kous af.

Heteromannen moeten eens leren niet zo hysterisch te doen over het feit dat er wel eens een homo op ze kan vallen
  woensdag 2 december 2009 @ 13:53:17 #37
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75210554
Je hebt hem dus lopen dickteasen en achteraf ga je huilen dat hij heeft geprobeerd je te zoenen?
Je lijkt wel een wijf...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:53:44 #38
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210563
quote:

[..]

Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebben
pi_75210567
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar haal je die definiëring vandaan?!
Ik kan in de war zijn met verkrachting, dat weet ik niet zeker.
Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:54:23 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_75210582
quote:
Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:54:51 #41
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210591
Lekker F5 topic dit
Hardpore Corn
pi_75210595
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
pi_75210609
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Je stelt je wel heel erg aan. En als je sowieso 4 nachten in een tweepersoonsbed gaat liggen met een vriend, is het niet gek dat hij wat gaat proberen
Want dat zou jij ook doen?
HÆLP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:32 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75210612
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Het penetreren van een lichaamsopening zonder toestemming van de ander. Waarmee je dat doet, of welke lichaamsopening maakt daarin niet uit. Als ik een natte vinger in je oor steek, valt dat hier ook onder.
Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.
pi_75210613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij is hij ook hetero want een groter wijf dan jij word je niet.
Homo! Mijn beeldscherm.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:51 #46
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210619
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Snap je helemaal niet iemand op zijn bill slaan valt al onder aanranding en iemand zomaar zoenen ook.. Denk dat je in de war bent met verkrachting
  woensdag 2 december 2009 @ 13:55:54 #47
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75210622
Wie vraagt er nou of je een kus mag geven? als ik gekusd word is dat bijna altijd zonder toestemming. Dat loopt zo. En dat wilde ik ook niet altijd, maar dan zei ik dat en was het klaar. Dat is geen aanranding.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_75210629
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welja, straks denkt TS nog dat 'ie verkracht is.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:56:22 #49
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75210630
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
1persoonsbed..
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75210636
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:55 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Want dat zou jij ook doen?
Als die vriend daadwerkelijk homo is, kan ik me voorstellen dat hij het erop gaat wagen.
pi_75210646
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

1persoonsbed..
Dat is waar ook
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:08 #52
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75210649
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:

[..]

Oke daar heb je wel gelijk in maar jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig al had TSnaakt bij hem in bed geslapen hij weet dat die hetero is.En het is ook een beetje raar een goede vriend van je zomaar op de bek te pakken.Maar heb trouwens wel het gevoel dat TS het ook wel fijn vond maar kan het miss hebben
Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.
pi_75210654
quote:

Trek gewoon de streep van " TOT HIER EN NIET VERDER "

Luistert hij niet , dan zou ik hem verrot slaan.

woensdag 2 december 2009 @ 13:57:34 #54
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210661
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als die vriend daadwerkelijk homo is, kan ik me voorstellen dat hij het erop gaat wagen.
My thought exactly
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardpore Corn
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:46 #55
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75210667
Met dit gezeik klink je zelf als een homo. Aangerand door een vriend met 1 kusje? Die jongen zit emotioneel misschien helemaal in de shit, denkt zijn vlucht te hebben gevonden bij zijn beste vriend en krijgt vervolgens een aanklacht aan ze broek. Lekkere vriend ben jij! Het is misschien niet goed wat hij heeft gedaan, maar als je zo emotioneel erdoorheen zit maak je welles rare sprongen me dunkt? Zou er nog is goed over praten, lijkt me niet tof als mijn beste vriend opeens verliefd blijkt te zijn op me. Maarja wat doe je der an?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 13:57:56 #56
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210673
Neemt alles terug over TS na het lezen zo

TS is half aangerand maar had er geen problemen mee

Conclusie TS is onbewust van de verkeerde kant klaar slotje
pi_75210680
als het nou een meisje was geweest dat jij niet zag zitten deed je ook niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat jij er geen behoefte aan hebt , waarom zou je een vriendschap daarvoor opgeven.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:59:09 #58
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210699
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Keltie het volgende:

[..]

Bij een meid proberen gasten dat toch ook? Dan is het ook geen aanranding, dan is het proberen een kans te pakken. Zegt ze nee, is het nee. Als TS een vent was, had'ie die instelling ook.
Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?
pi_75210714
quote:
Volgende keer een slaapmatje meenemen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 2 december 2009 @ 14:00:11 #60
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75210725
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef donthate het volgende:

[..]

Dus jij pakt een vrouw zomaar als je denkt dat ze lesbish is op de mond?
Nee, als je denkt dat ze leuk is.
Dat ze lesbienne is, is dan gewoon bonus.
Hardpore Corn
pi_75210728
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef donthate het volgende:

jullie verwijten die vriend van hem niks en die is in mijn ogen toch wel heel erg fout bezig
Hoezo? Hij heeft hem een kus gegeven omdat ie hoopte op een wederzijdse belangstelling. TS wist van hem niet dat hij homo was, andersom had dat ook gekund. Antwoord was negatief end at eheft hij gerespecteerd. Wat een gezeik om niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')