quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten okequote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichtenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?
Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten okeHeb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeurenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Revolution-NL het volgende:
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
Dat zou mij best kunnen overkomen iddquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
QFTquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
Dat ik je quote, kan dus aanranding zijn, als jij dit zo ervaart?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef ehqo. het volgende:
Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Als vrienden hoor je neutraal te zijn naar elkaar toe vind ik. Als 1 van de 2 dan opeens sexuele verlangens blijkt te hebben naar de ander is het klaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
Precies. Hij had een verkeerde inschatting gemaakt. Een jongen die een meisje probeert te versieren, haar zoent en het meisje is er niet van gediend... heeft die jongen dat meisje dan ook meteen aangerand? Als ie nou je hoofd vasthield, z'n tong in je bek stak en je niet losliet.... oke... dan is't een ander verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"
Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
Lekkere waarde hecht hij aan vriendschap als die het op spel zet omdat die dronken en geil isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Inderdaad.quote:
Ik dnek dat Ang3l je wel kan vertellen dat er zat mannen zijn die zich zo "open" profileren en ondertussen de katjes knijpen in het donker.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.
Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.
Zoals vrouwen ook genoeg mannen niet meer hoeven zien als ze vanuit de friendzone naar een staat van verliefdheid gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Ah, jij weet gelukkig beter dan mensen zelf hoe ze in elkaar zitten, da's altijd prettig, zo kun je nooit ongelijk hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.
Volgens mij kun je er sowieso niet mee omgaan dat mensen sex met je willen hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |