abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 14:06:28 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75210897
Gekust worden valt tegenwoordig ook al onder aanranding?

Je bent nergens toe gedwongen trouwens... of zoende je soms terug?
Bitch please. Be a man, zeg dat je dat niet wil, dat je hetero bent en klaar.
Mietjes
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75210914
TS is een aansteller...

Ik mis het punt hoe de vriend van TS eigenlijk kan weten dat TS geen homo is, hij gaat tenslotte wel 4 dagen samen met hem in een 1-persoonsbed liggen.
De reactie is dus ook zwaar overdreven, als je iemand zoenen al aanranding vind dan gebeuren er zoveel meer aanrandingen elk weekend. Die vriend heeft gewoon een soort van 'blauwtje' gelopen bij jou.
Aangezien je goed met hem kan opschieten is het ook zwaar overdreven om gelijk de vriendschap te beëindigen. Slaap gewoon niet meer bij hem in het bed, en dat hij ook zoiets niet meer moet proberen in de toekomst. Als hij dat dan toch nog zou doen, dan beëindig je dan de vriendschap.
pi_75210918
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
pi_75210924
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.

Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 december 2009 @ 14:07:51 #80
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210932
quote:

[..]

Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.

Serieus, heteromannen moeten eens af van die hysterie als een man ze leuk vindt.
Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten oke Heb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
pi_75210945
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wil bepalen wat andere mannen moeten voelen?
Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:08:23 #82
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75210950
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

Daar kun je het toch gewoon over hebben? Hieruit blijkt iig dat die vriend nog niet uit de kast is, zo dramatisch is dat nou allemaal niet. Je kan toch ook vriendschappelijk omgaan met vrouwen waar je verder niks van wilt?
Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:08:46 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_75210957
quote:
Ja en? Ik heb 16 jaar een beste vriendin gehad. Als die me op mijn mond had gezoend had ik wel even geschrokken en gevraagd wat ze deed, maar niet me huilend in een hoekje gerold of zo.

Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:00 #84
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75210970
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee ik kan niet meer omgaan met mijn beste vriend die opeens sex met mij wil hebben.
Mooi gezegd
pi_75210987
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar heb ik geen problemen mee ik heb ook 1x een homo op me af gehad die me liep te versieren en toen heb ik daar gewoon normaal opgereageerd zolang ze niet aan me zitten oke Heb totaal niks tegen homos maar ze moeten gewoon niet aan je zitten.. En dat vindk ook van vrouwen als een vriendin van me zo maar zoent duw ik er mischien ook hardhandig weg
De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"

Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:37 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75210989
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Revolution-NL het volgende:
TS is homo. Als zelfrespecterende man ga je natuurlijk niet met een andere man in een 1 persoonsbed slapen. Ik moet er niet aan denk iig.
Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:37 #87
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75210990
quote:

[..]

Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:12 #88
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211011
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk juist dat een echte hetero dat wel zou moeten kunnen. Die denken er nl nog niet eens bij na dat er iets zou kunnen gebeuren
Dat zou mij best kunnen overkomen idd
pi_75211018
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wel als ze zich aanstellen als een bende enorme nichten
Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.

Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 2 december 2009 @ 14:10:31 #90
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211019
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar vrouwen moeten dan ook ophouden met net doen alsof ze niet allemaal bi zijn.
QFT
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:35 #91
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_75211021
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef ehqo. het volgende:
Aanranding is aanranding zodra iets als zodanig ervaren wordt, als je het mij vraagt.
Dat ik je quote, kan dus aanranding zijn, als jij dit zo ervaart?
pi_75211026
quote:

[..]

Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:10:57 #93
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75211028
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, dat is dan een groot gebrek aan respect naar die vriend toe. Zou hij zich ineens niet meer in kunnen houden? Het is niet alsof hij de liefde heeft verklaard ofzo.
Als vrienden hoor je neutraal te zijn naar elkaar toe vind ik. Als 1 van de 2 dan opeens sexuele verlangens blijkt te hebben naar de ander is het klaar.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:11:07 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211031
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

De beroemde "Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan me zitten"

Je moest eens weten hoeveel mensen die zich als hetero presenteren ook stiekem een tikje homo zijn. Daar hoopte die vriend kennelijk ook op. Was niet zo, nou dan niet. Klaar.
Precies. Hij had een verkeerde inschatting gemaakt. Een jongen die een meisje probeert te versieren, haar zoent en het meisje is er niet van gediend... heeft die jongen dat meisje dan ook meteen aangerand? Als ie nou je hoofd vasthield, z'n tong in je bek stak en je niet losliet.... oke... dan is't een ander verhaal
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:11:31 #95
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211041
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dus alle goede eigenschappen en gedeelde herinneringen van een vriend worden opgeheven omdat ie je leuk zou vinden? Lekker veel waarde hecht je dan aan vriendschap.
Lekkere waarde hecht hij aan vriendschap als die het op spel zet omdat die dronken en geil is
pi_75211053
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef donthate het volgende:

[..]

Mooi gezegd
Inderdaad.

En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.

pi_75211082
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan zouden ze al die mannelijke aandacht wel leuk vinden.

Als een vriend van me mij op mn bek zou willen zoenen (en dan niet omdat ie dronken is maar omdat ie echt homo is en wil zoenen met mij), dan zou ik me beledigd voelen. Op 2 manieren:
- 1, hij weet dat ik hetero ben en dat hij zoiets niet bij mij moet flikken (no pun intended)
- 2, ik ben extreem open over wat ik vind en denk en mijn vrienden zijn dat zodoende ook bij mij. Als iemand zoiets belangrijks niet normaal kan bespreken met mij, voel ik me beledigd.
Ik dnek dat Ang3l je wel kan vertellen dat er zat mannen zijn die zich zo "open" profileren en ondertussen de katjes knijpen in het donker.

Ik vind dat het niet moet uitmaken of je aandacht krijgt van of gekust wordt door een man of vrouw die je niet moet, je geeft gewoon aan dat je het niet wil en klaar.
pi_75211092
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zoals vrouwen ook genoeg mannen niet meer hoeven zien als ze vanuit de friendzone naar een staat van verliefdheid gaan.

Maar dat is normaal en als het om homo's gaat, moeten heteromannen niet zeiken?

woensdag 2 december 2009 @ 14:12:54 #99
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211094
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad.

En de mannen en vrouwen die nu politiek-correct zitten te doen, zouden ondertussen wel een vriendin afwijzen die opeens van gedrag verandert. Dus dat is allemaal homoknuffelpraat.
Ah, jij weet gelukkig beter dan mensen zelf hoe ze in elkaar zitten, da's altijd prettig, zo kun je nooit ongelijk hebben
  woensdag 2 december 2009 @ 14:12:57 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_75211095
quote:
Volgens mij kun je er sowieso niet mee omgaan dat mensen sex met je willen hebben.

Bij mij daarentegen, ik snap het wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')