abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:08 #126
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211276
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Equites het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor persoonlijke belediging? Ik heb toch niks over jou gezegd. Flikker op man idioot.

Hoevaak hoor je wel niet dat een jongen zijn beste vriendin zoent en zij niet wil, dat de vriendschap na een tijdje dan ook gewoon minder wordt?

Heeft geen zin je dringt tog niet tot die gast door
pi_75211283
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

. Dat geeft wel weer aan hoe ontzettend tolerant de eenentwigste-eeuwse man wel niet is.
Ik ben heel tolerant juist. Ik gun elke homo zijn verzetje naar keuze, elke hetero, elke bejaarde weet ik veel wat.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het moet toestaan dat ze aan MIJ zitten.

Ik vind het prima, smerig, maar dat is mijn mening, verder prima, als 2 mensen die daarvan houden poepseks hebben.
Maar zodra ze over mij heen gaan poepen, ga ik er toch wel wat van zeggen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:42 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211296
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik heb hier over een vriendschap van 10 jaar of langer he. Niet over ff 1 avond met een onbekende gozer de kroeg induiken die spontaan mij op me bek pakt. Dan zeg ik gewoon, gast ik ben hetero blijf van me af en dan is weer goed. En o ik heb ook welles met een maat in 1 bed geslapen, who cares? Als ik zo bezopen ben ga ik echt niet op een crappy waterbed leggen als hij een groot relaxt 2 persoonsbed heeft.
Blijkbaar geef je mixed signals af als die ander na 10 jaar nog steeds niet duidelijk weet dat je er niet van gediend bent Of die ander heeft wel een ERG groot bord voor de kop.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75211306
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

ook na 4 nachten in een 1-persoonsbed?...
Wat bedoel je?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 2 december 2009 @ 14:20:10 #130
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75211309
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75211358
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Equites het volgende:
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
Er is ook altijd een kans dat een vriend van je homo-gevoelens kan hebben.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:15 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:34 #133
198371 Equites
pi_75211377
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Er is ook altijd een kans dat een vriend van je homo-gevoelens kan hebben.
Die kans is vele malen kleiner.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:56 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211389
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wat maakt vriendschap van 10 jaar uit? Zo te zien wist TS ook niet dat zijn maat homo was.. Misschien wist die maat dat ook niet zeker van TS?
Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:58 #135
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_75211391
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_75211404
quote:
Mooi gezegd.

Ik vind die doorgeslagen "jij moet homo's net zo leuk vinden als hetero's, mannen net zo leuk als vrouwen" denkwijze verachtelijk. Van die GroenLinksers die vinden dat anderen net zo moeten denken als zij.

Ik mag homo's "viezer" vinden dan hetero's. Dat is MIJN mening godverdomme. Mijn gevoel. Ik mag blauw mooier vinden dan rood. Zolang ik homo's niet in elkaar trap of ze anderszins actief dingen onthoud, is er niks aan de hand.

Maakbaarheidsdenken...

woensdag 2 december 2009 @ 14:24:25 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211443
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef El_Matador het volgende:

Een vrouw die ik niet wil die mij zoent, daar zeg ik wat van.
Een man die mij zoent wat ik niet wil, krijgt een ram voor z'n bek.
Waarom maak je daar verschil in?
En ik heb 't ff niet over vrienden van 10 jaar he

Ik zou die vrouw ook v;;r d'r bek rammen dan
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:26 #138
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211444
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
Je zei flikkert!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Equites het volgende:

[..]

Die kans is vele malen kleiner.
Kijk maar uit, misschien is een van je ebste vrienden wel gay. Als ik jou was zou ik alvast preventief met staart tussen benen wegrennen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:33 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211450
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
Zucht jij hebt echt een blok voor je hoofd he.. En alleen in nederland kan je zon beetje opelijk homo zijn EN ja dat is goed dat het hier kan maar ga niet piepen dat we intolorant zijn
pi_75211455
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Re het volgende:

[..]

als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Maar bij een man is het opeens "homofoob"?

woensdag 2 december 2009 @ 14:25:07 #141
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211464
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:34 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211482
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Haha sommige mensen vinden het gewoon leuk je overal van te gaan beschuldigen zonder reden
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:44 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211489
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik weet in ieder geval wel wie het vrouwtje zou zijn als je opeens begint te twijfelen of je aangerand bent of niet

Met stip op 1!
L'Amour menaçant:
pi_75211491
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
pi_75211493
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat ik mannen sowieso anders behandel dan vrouwen. Vaak nog onbewust ook.
quote:

Dus we zijn het eens?

De man zou je afwijzen en de vrouw voor haar bek rammen. In jouw geval, gezien je homo bent.

woensdag 2 december 2009 @ 14:26:06 #146
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211499
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
Denk dat TS zijn anale ontmaagding nu al gehad heeft
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:19 #147
198371 Equites
pi_75211503
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom maken wij daar verschil in? Ik ga hier niet eens serieus op in.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:21 #148
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211505
quote:
gaat dan ook tegen de natuur in.
Dat is helemaal niet zo.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75211519
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor, ik trek namelijk geen dubbele standaard. Ik vind ook dat je beste vriendin zich dan niet moet aanstellen maar gewoon moet zeggen dat ze daar niet van gediend is end at jij dat dan moet respecteren.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:09 #150
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211520
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
ZUCHT we geven allemaal toe dat we niks tegen homos hebben en we noemen voorbeelden dat we met vrouwen het ook niet leuk vind en dan ga je weer dit doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')