omdat in de buurt en omdat leuke jongenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef MPG het volgende:
Maar waarom de FRS en niet de slaajfabriek?
Dat eerste is een goed punt. Dat tweede nietquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat in de buurt en omdat leuke jongenDaarom
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste is een goed punt. Dat tweede niet.
jongen, je maakt al geen kans meer. Ik ga met fha trouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze op eetquote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, je maakt al geen kans meer. Ik ga met fha trouwen
En bolle mag de ringen dragen
jij kent die jongenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het ook welquote:
Juichen jullie mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
Zoals het er nu uitziet, ben ik vanaf 1 januari inderdaad weer inwoner van ernum
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:57 schreef TJDoornbos het volgende:
thuis en achter de PS3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Juichen jullie mee?
ik woon dan praktisch naast het gelredome, dus als ze thuis spelen hoor ik wel als er gescoord wordtquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef TJDoornbos het volgende:Vitesse
ow dat bedoelde je niet Muck
jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
je komt steeds mee naar de bewoonde wereld
dan kan jij mooi voor mij het shirt van Velthuizen halenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon dan praktisch naast het gelredome, dus als ze thuis spelen hoor ik wel als er gescoord wordt
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
Even een crosspost:
[..]
Juichen jullie mee?
wie?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan kan jij mooi voor mij het shirt van Velthuizen halen
Als je thee hebt welquote:
Hij gebruikt lipglossquote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_Velthuizen
[ afbeelding ]
Topkeeper in wording
Zoveel drink ik nou ook weer nietquote:
Rustig blijven ademen laiverd.. dan komt het goedquote:
martquote:Op woensdag 2 december 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
O, en goedemiddag!
quote:
avondquote:
ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want ik was vandaag DaHardewerker!
Ik morgen pas. Half 9 school daarna meteen door om te werken tot 9 uur. Ik denk dat ik morgen meteen mijn bed in duik als ik thuis komquote:
Wa 'ne hoowmoow.quote:
dat wordt een lang dagjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik morgen pas. Half 9 school daarna meteen door om te werken tot 9 uur. Ik denk dat ik morgen meteen mijn bed in duik als ik thuis kom
sletjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef FFSletop het volgende:
N'avond menseee
Spam
Spam
Spam
3 keer is scheepsrecht
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Ik zie je voor het eeerst nuu , maar het lijkkt wel . . alsof wij elkaar aalll kennnee. . paadaad daaa paaaa !
Geffiequote:
.... ok?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Ik zie je voor het eeerst nuu , maar het lijkkt wel . . alsof wij elkaar aalll kennnee. . paadaad daaa paaaa !
Mjah.. ik zie er ook wel een beetje tegenop als ik eerlijk benquote:
Je komt er wel doorheenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah.. ik zie er ook wel een beetje tegenop als ik eerlijk ben
Ik zal wel moetenquote:
Uuh wa?!quote:
Hoe het met je gaatquote:
Met mij goed, dank jequote:
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
Schud die zak leeg
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
je bedoelt die eerdere post waar niemand eerder iets van snapte?quote:
Ik wist niet eens dat er bij stofzuigers een handleiding zit johquote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!
Juustem.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
je bedoelt die eerdere post waar niemand eerder iets van snapte?
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er bij stofzuigers een handleiding zit joh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Read_the_fucking_manualquote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!
Gewoon rammen dus, er zit vast geen zelfvernietiging op dus moet goed komen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweetquote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..
Hé hij doet het, de aanknop is zon klein kutknopje aan de zijkant i.p.v. die grote in het midden.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon rammen dus, er zit vast geen zelfvernietiging op dus moet goed komen dan.
Lieeefquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweet
Ben ook blij jou te zien, Fles.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweet
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef FFSletop het volgende:
De nieuwe stofzuiger is er: Dat ding is zo ingewikkeld dat ik hem nog niet eens aan heb gekregen
Zó dom ben ik nou ook weer nichtquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?.
die heb ik eens gehad met een router héquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?.
Thee op mn schermquote:
Gast, post es wat zinnigsquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef Houniet het volgende:
T0Et.
Wehehe in een SC zeker.quote:
Ook eens gehad met collega op werk:quote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heb ik eens gehad met een router hé
mevr hij geeft spanningsloos modem als ik doormeet. Klant: Oh was dat de stekker die ik eruit haalde om te stofzuigen
TJ:
Die zag ik niet aankomen.quote:
kenniknie.quote:
quote:
Ik wel. Van mijlenver.quote:
Het was sarcastischquote:
Ooow, Zeg dan gewoon dat je een oogje op Mart hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was sarcastisch
Kijk.. daarom dus FRS jongen, die is een en al sarcasme
Heb ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, Zeg dan gewoon dat je een oogje op Mart hebt.
Hoe heet ie dan wel?quote:
Welke stad? Nijmege of Ernem?quote:
Arjan.quote:
Arjan van de FRS dus.quote:
quote:
Hihiquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
Arjan van de FRS dus.
*Google aanslingert.
Ik dacht dat jij vond dat mensen nuttige dingen moeten posten hier?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:54 schreef FFSletop het volgende:
Komt ineens in me op:
Met een kop koffie in de hand, fiets ik door het gansche land
Houniet gaf het voorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vond dat mensen nuttige dingen moeten posten hier?
Wat je zegt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vond dat mensen nuttige dingen moeten posten hier?
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
Er is hier een klein probleempje bij het spoor, geloof ik!
Is Fles er toch op gaan staan ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
Er is hier een klein probleempje bij het spoor, geloof ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |