Dank je!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef Muck het volgende:
Zolang mijn huisbaas niet een van jouw ouders is, zal ik ze niet tot hun sokken toe afbranden
haha, nee, ik woon op de Beatrixstraat, bij een hospitaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Woon je boven de AH dan ofzo?
Dat was vroeger wel mooi, ik maakte met de hond altijd een rondje Beatrixstraat-Heeghstraat (woonde in de Rozenstraat).quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Muck het volgende:
haha, nee, ik woon op de Beatrixstraat, bij een hospita
Het is nog steeds mooi, maar ik kan hier niet wennenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel mooi, ik maakte met de hond altijd een rondje Beatrixstraat-Heeghstraat (woonde in de Rozenstraat).
Syntus alleen is al voldoende reden.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is nog steeds mooi, maar ik kan hier niet wennen
Ik woon hier nu ruim twee jaar, en ik ken amper mensen
tel daar een geschifte hospita en Syntus bij op, en tja, dan weet je waarom ik terugkom naar Arnhem
ongelofelijk toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Syntus alleen is al voldoende reden.![]()
Ik heb een dik jaar bij mijn ouders ingewoond voordat ik een huisje kreeg en die trein reed vaker niet dan wel.![]()
Bijna elke vrijdagmiddag was het raak. Of mis eigenlijk.
Nope, ik heb 20 jaar geleden m'n rijbewijs B gehaald bij Luc Spruitenburg, die was destijds wel ok (m'n instructeur was tankcommandantquote:Op woensdag 2 december 2009 14:23 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met rijschool Brouwer? (bij voorkeur dan ook nog met de motor, maar alleen de rijschool is ook wel ff voldoende)
Folder van Dam heb ik net weggeknikkerd, die is zo belachelijk duur (voor de motor in ieder geval wel)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef Adelante het volgende:
Ik had les van J. Dam en had zo'n pakket om in twee weken je rijbewijs te halen, is prima bevallen.
Gefeli en welkom!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
Zoals het er nu uitziet, ben ik vanaf 1 januari inderdaad weer inwoner van ernum
Dus het huis ziet er goed uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
Zoals het er nu uitziet, ben ik vanaf 1 januari inderdaad weer inwoner van ernum
quote:
Is dit iets waar ze blij mee moet zijn? Of was het meer een waarschuwing?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Vanaf Elden kun je kruipend naar Vitesse!
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
Thanks!quote:
ja, nicequote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus het huis ziet er goed uit?
Kan je weer gratis naar Vites!
ja, en naar mijn werkquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Vanaf Elden kun je kruipend naar Vitesse!
hehehe, ik heb niets met voetbalquote:
in didamquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
Zoals het er nu uitziet, ben ik vanaf 1 januari inderdaad weer inwoner van ernum Ernem
Import.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:53 schreef GimmeGore het volgende:
Hoeveel mensen zijn hier überhaupt "rasecht" en hoeveel import gevallen zitten hier?
Sallyquote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef Sally het volgende:
Moet je het wel goed schrijven Muckie![]()
[..]
Oh, hier ben ik nog nooit geweest, als rasechte Ernemse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |