Uuh wa?!quote:
Hoe het met je gaatquote:
Met mij goed, dank jequote:
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
Schud die zak leeg
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
Ik zie je voor het eeerst nuu , maar het lijkkt wel . . alsof wij elkaar aalll kennnee. . paadaad daaa paaaa !
je bedoelt die eerdere post waar niemand eerder iets van snapte?quote:
Ik wist niet eens dat er bij stofzuigers een handleiding zit johquote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!
Juustem.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
je bedoelt die eerdere post waar niemand eerder iets van snapte?
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er bij stofzuigers een handleiding zit joh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Read_the_fucking_manualquote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens aangehad.... waar is die handleiding!
Gewoon rammen dus, er zit vast geen zelfvernietiging op dus moet goed komen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweetquote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bij dit bakbeest heb je dr vast een nodig, er zitten wel 10 knoppen op maar er staat niet bij welke wat doet ..
Hé hij doet het, de aanknop is zon klein kutknopje aan de zijkant i.p.v. die grote in het midden.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon rammen dus, er zit vast geen zelfvernietiging op dus moet goed komen dan.
Lieeefquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweet
Ben ook blij jou te zien, Fles.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hier de helpdesk voor belt vermoordt ik je d00dt jeweet
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef FFSletop het volgende:
De nieuwe stofzuiger is er: Dat ding is zo ingewikkeld dat ik hem nog niet eens aan heb gekregen
Zó dom ben ik nou ook weer nichtquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?.
die heb ik eens gehad met een router héquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer het eens met de stekker in het stopcontact gestoken?.
Thee op mn schermquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |