Porsche houd zeker niet van afrikanequote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef porsche1 het volgende:
Als je er een Afrikaan plezier mee kan doen, dan druk ik wel een paar keer!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche houd zeker niet van afrikane
Welke film?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef botterfly het volgende:
Nee want ik heb zojuist de film gezien!
en had ik de film niet gezien dan had ik het ook niet gedaan
Dan denk je aan die Afrikaantjes en dan is het toch wel lache hè.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef donthate het volgende:
Eigenlijk denk ik wat zielig dat we mensen moorden maar dan denk ik weer
GELD GELD GELD GELD![]()
![]()
quote:
The boxquote:
Precies mijn gedachten!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef DuTank het volgende:
Rammen op die knop! De kans is namelijk [aantal familieleden+vrienden+kennissen+andere bekenden] op 7 miljard per keer dat je op die knop drukt
Darwin Award.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan druk je één keer op die knop en ben je zelf de lul.
Dát is een pas een plaatje waar je FAIL op kan schrijven.
Nee nee de half van mn exen is afrikaansquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan denk je aan die Afrikaantjes en dan is het toch wel lache hè.
Dat merk ik aan je Nederlands.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee nee de half van mn exen is afrikaans![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef donthate het volgende:
Eigenlijk denk ik wat zielig dat we mensen moorden maar dan denk ik weer
GELD GELD GELD GELD![]()
![]()
ksst!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Heeft met mn dialect te maken waar ik geboren ben zij iedereen halfquote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat merk ik aan je Nederlands.Half.
Ex met een redenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Welk dialect dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Heeft met mn dialect te maken waar ik geboren ben zij iedereen half
Als iemand anders ook even de rotzooi opruimt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Zouden jullie het ook doen als je ipv. een knopje in te drukken diegene moest neersteken? Verder blijft alles anoniem enzo.
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Zouden jullie het ook doen als je ipv. een knopje in te drukken diegene moest neersteken? Verder blijft alles anoniem enzo.
Ja. Het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Word beetje bang van killer benquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...
Absoluut, al wil ik dan wel dat ze in een rij gaan staan, gaat het lekker snel.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Ik ook. Call of Duty WaW ftw!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...
Oke okeequote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ben. het volgende:
Hoeft niet.Mag alleen "moorden" op uitzending.
Verder ben ik best lief.
100.000 zou ik wel 500x drukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
Even terug naar het knopje, zou je voor 100.000 ook drukken?
10.000?
1.000?
Glad nie. Da bin maar 10000 broodjes frikandel.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
Voor 100.000 nog wel. Daaronder moet je wel belachelijk vaak drukken wanneer je uiteindelijk nog een positieve balans opmaken wanneer je goed doet met dat geld door levens te redden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
Tuurlijk, je moet alleen veel vaker drukken. Mr ws duurt het toch wel ff voor je de juiste persoon te pakken hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
The world population is the total number of living humans on Earth at a given time. As of 1 December 2009, the Earth's population is estimated by the United States Census Bureau to be 6.8 billion.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef Ben. het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten!
On, en het zijn er 6 milljard.
Nee. Dan moet er zo veel geld bijgedrukt worden dat je in je eentje een stad hebt uitgeroeid en ondertussen massale inflatie hebt veroorzaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 100.000 nog wel. Daaronder moet je wel belachelijk vaak drukken wanneer je uiteindelijk nog een positieve balans opmaken wanneer je goed doet met dat geld door levens te redden.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
The world population is the total number of living humans on Earth at a given time. As of 1 December 2009, the Earth's population is estimated by the United States Census Bureau to be 6.8 billion.
Afronden maakt 7 miljard
Tot ik kramp kreeg en met een beetje geluk zaten er ook wat familieleden bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:02 schreef .aeon het volgende:
Stel je voor dat er een knopje was dat direct 1.000.000,- euro op je rekening zou storten, maar elke keer dat je drukt gaat er een random persoon op de wereld dood.
Het kan je moeder zijn, een afrikaan, een chinees, maakt niet uit wie, ze gaan gewoon dood.
Er zit geen limiet op het aantal keer dat je kan drukken en ook volledig anoniem, niemand zal ooit weten dat je hebt gedrukt. Zou je op de knop drukken, en zo ja, hoe vaak?
Poll: Zou je op de knop drukken?NEE, nooit JA, één keer JA, een paar keer JA, tot ik kramp in m'n vinger krijg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
WAT DENK JE ZELFquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Lonker het volgende:
EN WAT NOU ALS JE DRUKT EN JE GAAT ZELF DOOD????!@1@!!!!!!!!!
Weg geldquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Lonker het volgende:
EN WAT NOU ALS JE DRUKT EN JE GAAT ZELF DOOD????!@1@!!!!!!!!!
China ruim 1 miljard, India die in ongeveer een jaar China inhaalt. Afrika waar iedereen neukt zonder condoom. Ja dat gaat hard.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ben. het volgende:
[..]
Sorry.Dan is dat snel omhoog gegaan.
Die negers druk je dood zegt TS in de OP.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Dan moet er zo veel geld bijgedrukt worden dat je in je eentje een stad hebt uitgeroeid en ondertussen massale inflatie hebt veroorzaakt.
En dan nog al die bomen en al dat katoen wat moet worden verzameld door arme negers
Ik dacht dat China ongeveer 1/3de van de wereldbevolking was?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
China ruim 1 miljard, India die in ongeveer een jaar China inhaalt. Afrika waar iedereen neukt zonder condoom. Ja dat gaat hard.
Ik drukte bij de poll dat ik geen knopje ging drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Als ik zoveel geld heb waarom zou ik iemands leven willen redden?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Zith het volgende:
met het geld van 1 miljoen red je 100 afrikanen van de dood (en je houdt 9 miljoen voor jezelf), dus elke keer als je drukt red je 99 levens en krijg je 9 miljoen.
Dan kan niemand meer je geld maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die negers druk je dood zegt TS in de OP.
Ach, dat kan niemand aan jou wijten, dat je moeder je op je hoofd liet vallen toen je nog klein was.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ik dacht dat China ongeveer 1/3de van de wereldbevolking was?
Waarom is dat dan nog niet gedaan? Genoeg met aids daar...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Zith het volgende:
met het geld van 1 miljoen red je 100 afrikanen van de dood (en je houdt 9 miljoen voor jezelf), dus elke keer als je drukt red je 99 levens en krijg je 9 miljoen.
zodat je de hemel in komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld heb waarom zou ik iemands leven willen redden?
200 miljoen of 800 miljoen verschil, nee, sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ben. het volgende:
[..]
Sorry.Dan is dat snel omhoog gegaan.
Hoe dan ook , ik heb meer gelijk, die 6.
Chinezen kunnen ook hard werken hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan kan niemand meer je geld maken!
Trouwens bij nader inzien. Ik zou het wel doen. 100.000 keer drukken. Van dat geld een eigen land kopen en daar mag piratebay gratis alles hosten.
Ondertussen oorlog met Rusland voeren voor de gein.
Zie het helemaal voor me
Hier in nederland ook vooral in wiet knippen soms 20uur per dagquote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Chinezen kunnen ook hard werken hoor.
Het ging om het getal voor de punt...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
200 miljoen of 800 miljoen verschil, nee, sorry.
Als wij het niet doen doen die corrupte *bazen* het wel dan kan ik bter mn deel eisenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Dus jullie zouden er geen problemen mee hebben om een onschuldig persoon te vermoorden?
neequote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Ben. het volgende:
[..]
Het ging om het getal voor de punt...
Waarom maak je het topic dan aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Dus jullie zouden er geen problemen mee hebben om een onschuldig persoon te vermoorden?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Je hebt ook altijd nog de Polen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Hier in nederland ook vooral in wiet knippen soms 20uur per dag
nopequote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Nee die werken hard voor 2euro per dag in andere dingenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd nog de Polen.
Ben nou eenmaal een autist met een belachelijk klein inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
Ik zou niet drukken maar de meeste users blijkbaar wel.
Dan hebben we altijd nog de mensen uit Arnhem (ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee die werken hard voor 2euro per dag in andere dingen
Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef .aeon het volgende:
En als het knopje openbaar zou worden gemaakt?
Iedereen kan drukken, dat weet iedereen ook, maar nog steeds is het volledig anoniem.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
quote:I'm slamming niggaz like Shaquille, shit is real
When it's time to eat a meal I rob and steal
'cos Mom D_K ain't giving me shit
so for the bread and butter I leave niggaz in the gutter
quote:It's D_K and I'm all about taking funds
I'm a stone villian known for killing and raping nuns
Ayo I even kill handicapped and crippled bitches
Look at my scalp real close and you'll see triple sixes
IK woon nu in nijmegen dusquote:Op woensdag 2 december 2009 00:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog de mensen uit Arnhem (ofzo.)
Da bin toch Limburg?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef donthate het volgende:
[..]
IK woon nu in nijmegen dusArnhem was jeugdjaren
Gelderlandquote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Da bin toch Limburg?Limbo land.
Wat moet jij toch een uitgebreide algemene kennis hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan mij een willekeurig persoon ergens op de wereld mij nou schelen! Zelfs als ik wist dat de volgende dode uit mijn eigen omgeving kwam dan duwde ik nog!quote:
Uit zelfbescherming, maar ik neem aan dat de meeste FOK!kers niet omkomen van de honger oid.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:36 schreef Pietverdriet het volgende:
is trouwens ook normaal in de dierenwereld, als je een apenmoeder met jong in een kooi zet waar de bodem roodgloeiend maakt, zal aap uiteindelijk het jong op de bodem werpen en er op gaan staan.
Je mist het punt, egoisme wint van altruismequote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef .aeon het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming, maar ik neem aan dat de meeste FOK!kers niet omkomen van de honger oid.
En nee, ik zou waarschijnlijk niet drukken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat moet jij toch een uitgebreide algemene kennis hebben
Omdat je een verkeerd voorbeeld gaf. Een apenmoeder zal een jong niet doden als ze daardoor meer bananen krijgt. (en ze heeft al gegeten)quote:Op woensdag 2 december 2009 00:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mist het punt, egoisme wint van altruisme
O, ik zou zeker te weten wel drukken! Zoiets is geen noodsituatie maar een droomsituatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef mazaru het volgende:
Nee. Tenminste... ik hoop dat ik die keuze zou maken. Maar hoe ik echt zou reageren weet ik niet.
In noodsituaties leer je jezelf pas echt kennen.
Dus pas als je echt zo'n knopje onder je neus gedrukt krijgt, weet je of je er op zou drukken.
Dat zou ikniet te hard roepen maar wij mensen zijn het ergste die er zijn dusquote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef .aeon het volgende:
[..]
Omdat je een verkeerd voorbeeld gaf. Een apenmoeder zal een jong niet doden als ze daardoor meer bananen krijgt. (en ze heeft al gegeten)
Wellicht, maar het blijft zo dat als er de keuze gemaakt moet worden tussen ik en jij, uiteindelijk de meeste mensen voor ik kiezen. De vader van mijn (joodse) ex van mij had daar verschrikkelijke verhalen over wat hij heeft meegemaakt in de oorlog..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef .aeon het volgende:
[..]
Omdat je een verkeerd voorbeeld gaf. Een apenmoeder zal een jong niet doden als ze daardoor meer bananen krijgt. (en ze heeft al gegeten)
Maar stel dat je dan op dat knopje drukt en er valt iemand dood neer waar je heel veel van houdt? Dan krijg je toch de neiging om van een flat te springen. In ieder geval is dat geld ineens heel onbelangrijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik zou zeker te weten wel drukken! Zoiets is geen noodsituatie maar een droomsituatie!
Precies en als het echt aankomt op jij of mij dan ga jij het zonder twijfel niet halen! Als ik desnoods je oogballen moet frituren en eten om te overleven dan doe ik dat.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht, maar het blijft zo dat als er de keuze gemaakt moet worden tussen ik en jij, uiteindelijk de meeste mensen voor ik kiezen. De vader van mijn (joodse) ex van mij had daar verschrikkelijke verhalen over wat hij heeft meegemaakt in de oorlog..
Die kans is vrijwel nihil en als het dan toch gebeurt dan is dat de consequentie van mijn daden en het zijt zo! Zoveel kans op winst, zo weinig kans op verlies dan moet je wel meespelen!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar stel dat je dan op dat knopje drukt en er valt iemand dood neer waar je heel veel van houdt? Dan krijg je toch de neiging om van een flat te springen. In ieder geval is dat geld ineens heel onbelangrijk.
Maar hier is de keuze niet jij of ik, maar jij of heel veel geld.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht, maar het blijft zo dat als er de keuze gemaakt moet worden tussen ik en jij, uiteindelijk de meeste mensen voor ik kiezen. De vader van mijn (joodse) ex van mij had daar verschrikkelijke verhalen over wat hij heeft meegemaakt in de oorlog..
De drang om te leven is et grotste dat er isquote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Precies en als het echt aankomt op jij of mij dan ga jij het zonder twijfel niet halen! Als ik desnoods je oogballen moet frituren en eten om te overleven dan doe ik dat.
Stuur mij maar een groote stad in met een pistool en dan voor elke die ik vermoord 1mill ik schiet wel raakquote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef Folmer het volgende:
Ik wil ook best random mensen vermoorden voor 1 miljoen hoor.
Daar gaat het toch niet om. Het is niet zo dat als je niet op het knopje drukt, jijzelf dood gaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Yeah!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Stuur mij maar een groote stad in met een pistool en dan voor elke die ik vermoord 1mill ik schiet wel raak
Ik zou baby's grillen om zelf te overleven.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef .aeon het volgende:
Maar wellicht is het wel een interessantere vraag: Zou je een onschuldige vermoorden om zelf te overleven?
Er zijn verschrikkelijk veel joden verraden voor een paar guldensquote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef .aeon het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Het is niet zo dat als je niet op het knopje drukt, jijzelf dood gaat.
Maar wellicht is het wel een interessantere vraag: Zou je een onschuldige vermoorden om zelf te overleven?
En er zijn er nog meer verraden voor niets is dat nog erger dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn verschrikkelijk veel joden verraden voor een paar guldens
Iemand verraden zou ik weer niet kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn verschrikkelijk veel joden verraden voor een paar guldens
de uitkomst van de poll in dit topic toont wel aan dat fokkers niets geleerd hebben, of dat de holocaust gewoon morgen weer zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En er zijn er nog meer verraden voor niets is dat nog erger dan?
Dit moet je niet zo serieus nemen denk je echt dat iemand bloed aan zijn handen wilt?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de uitkomst van de poll in dit topic toont wel aan dat fokkers niets geleerd hebben, of dat de holocaust gewoon morgen weer zou kunnen gebeuren.
Wegkijken is al genoeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Dit moet je niet zo serieus nemen denk je echt dat iemand bloed aan zijn handen wilt?
Dat doen ze ook niet hoor dat is alleen hier niemand zou dat kunnen en als je dat wel kunt is er tog wat miss met je .Niks is bloed aan je handen waard maar aan de andere kant we hebben op dit moment allemaal spullen waar bloed aan kleeft dus..quote:
Ik denk wel dat mensen op grote schaal zullen drukken omdat het bloed niet direct zichtbaar is.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Dit moet je niet zo serieus nemen denk je echt dat iemand bloed aan zijn handen wilt?
whatever makes you sleep at nightquote:Op woensdag 2 december 2009 01:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet hoor dat is alleen hier niemand zou dat kunnen en als je dat wel kunt is er tog wat miss met je .Niks is bloed aan je handen waard maar aan de andere kant we hebben op dit moment allemaal spullen waar bloed aan kleeft dus..
Het Milgram experiment:quote:Op woensdag 2 december 2009 01:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen op grote schaal zullen drukken omdat het bloed niet direct zichtbaar is.
Er was toch ook eens een andere proef over groepsgedrag en mensen martelen d.m.v. stroomstoten?
Weet niet meer exact hoe dit zat, iemand anders vast wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen op grote schaal zullen drukken omdat het bloed niet direct zichtbaar is.
Er was toch ook eens een andere proef over groepsgedrag en mensen martelen d.m.v. stroomstoten?
Weet niet meer exact hoe dit zat, iemand anders vast wel.
Gelloof me dat je dat echt niet kan .. Dat heeft niks met egoistish te maken je moet echt hard van binnen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het bloed zichtbaar was dan deed ik het nog! Waarom? Omdat ik gewoon een egocentrische, simplistische eikel ben en het ergste van alles is dat ik niet de enige ben die zo denkt!
Wie is dat als ik vragen mag? Nja we riepen het net allemaal wel waaronder ik maar denk dat niet 0,01 procent het werkelijk doet dan ben je echt bruut voor geld je verlagenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
Nooit. Er is geen geld op aarde die mij tot dergelijke inhumane acties kan verleiden. En de mensen die werkelijk zo verblind zijn door geld/materie mogen van mij hetzelfde lot ondergaan als Marcus Licinius Crassus onderging.
Romeinsche baas! Moest vloeibaar goud drinken.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Wie is dat als ik vragen mag? Nja we riepen het net allemaal wel waaronder ik maar denk dat niet 0,01 procent het werkelijk doet dan ben je echt bruut voor geld je verlagen
Marcus Licinius Crassus was een zeer rijke Romeins politicus, onder meer bekend van het neerslaan van de spartacusopstand en de veldtochten die hij tegen de Perzen ondernam. Hij werd tijdens één van die veldslagen gevangen genomen:quote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Wie is dat als ik vragen mag? Nja we riepen het net allemaal wel waaronder ik maar denk dat niet 0,01 procent het werkelijk doet dan ben je echt bruut voor geld je verlagen
quote:Onder de Parthen was ook bekend dat Crassus een zeer rijke Romein was en ze bedachten in lijn hiermee een zeer wrede vorm van terdoodbrenging: ze goten gesmolten goud in zijn mond. Naar verluidt zou de Parthische generaal die dit doodvonnis liet uitvoeren gezegd hebben: Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
Oke bedankt dat je het een uit lechtquote:Op woensdag 2 december 2009 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Marcus Licinius Crassus was een Romeins politicus, onder meer bekend van het neerslaan van de slavenopstand en de veldtochten die hij tegen de Perzen ondernam. Hij werd in die veldslag gevangen genomen:
[..]
Ja, dit is het inderdaad. Ik vond de resultaten vrij eng daarom is het me ook bijgebleven.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:07 schreef Solaar het volgende:
[..]
Het Milgram experiment:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_Milgram
Ik hoop dat ik ook zo blijf denken als ik geen cent meer zou hebben maar wel een ziek kind en de ziekenhuiskosten niet meer kan betalen om maar even als voorbeeld aan te halen.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
Nooit. Er is geen geld op aarde die mij tot dergelijke inhumane acties kan verleiden. En de mensen die werkelijk zo verblind zijn door geld/materie mogen van mij hetzelfde lot ondergaan als Marcus Licinius Crassus onderging.
Weetniet een ziek is tog anders.Hoe erg het ook klinkt Denk dat veel dan wel overstag gaan waarschijnlijk ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo blijf denken als ik geen cent meer zou hebben maar wel een ziek kind en de ziekenhuiskosten niet meer kan betalen om maar even als voorbeeld aan te halen.
Ik hoop echt van harte dat ik dan zo blijf denken als nu. Ik ben niet rijk maar heb het gewoon goed en ben tevreden. We hebben het allemaal relatief goed ook he. Niemand hier heeft toch een reden om zo'n knop in te drukken lijkt me. Dan nog zal je inderdaad idioten hebben die wel zullen drukken inderdaad.
Doe eens niet zo naïef! Kom maar terug als je bijstandsmoeder bent geworden, 2 koters hebt en geen alimentatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
Niemand hier heeft toch een reden om zo'n knop in te drukken lijkt me.
Dat veranderd de zaak wel dan doe je het hoe erg het ook klink denk al voor minderquote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naïef! Kom maar terug als je bijstandsmoeder bent geworden, 2 koters hebt en geen alimentatie!
Heb jij een verstandelijke beperking of kun je gewoon echt niet lezen?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naïef! Kom maar terug als je bijstandsmoeder bent geworden, 2 koters hebt en geen alimentatie!
Want bijstandsmoeders in Nederland die kinderen hebben en allen geen alimentatie ontvangen, leven in een dergelijke situatie dat het te rechtvaardigen is, dat ondanks dat je in Nederland in al je primaire levensbehoeften voorziet wordt, op een knop drukt waardoor je een gigantisch geldbedrag ontvangt en daarbij iemand sterft?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je echt wanhopig bent en dag in en dag uit schuld heb schuld eisers en weet ik veel wat zou ik het me kunnen voorstellen maar moet er zelf nit aan denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want bijstandsmoeders in Nederland die kinderen hebben en allen geen alimentatie ontvangen, zitten in een dergelijke situatie dat het te rechtvaardigen is, dat ondanks dat je in Nederland in al je primaire levensbehoeften voorziet wordt, op een knop drukt waardoor je een gigantisch geldbedrag ontvangt en daarbij iemand sterft?
Ja, je kunt op jezelf uitkomen inderdaad. Maar goed, de kans dat je de loterij wint is net zo groot tenzij iedereen op de wereld op die knop kan drukken.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan de random keus ook op jezelf uit komen?
Ik heb trouwens 'NEE, nooit' gestemd, lijkt mij geen fijn geld om uit te geven.
Rechtvaardigen is iets anders dan de vraag of je het toch zou doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want bijstandsmoeders in Nederland die kinderen hebben en allen geen alimentatie ontvangen, zitten in een dergelijke situatie dat het te rechtvaardigen is, dat ondanks dat je in Nederland in al je primaire levensbehoeften voorziet wordt, op een knop drukt waardoor je een gigantisch geldbedrag ontvangt en daarbij iemand sterft?
Jij bent zoveel netter dan ik ook he.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar was meneer al eerlijk over:quote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Rechtvaardigen is iets anders dan de vraag of je het toch zou doen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het bloed zichtbaar was dan deed ik het nog! Waarom? Omdat ik gewoon een egocentrische, simplistische eikel ben en het ergste van alles is dat ik niet de enige ben die zo denkt!
Alsof je dan nog in de primaire levensbehoeften kan voorzien voor 1 volwassene en twee kinderen! Ik hoor al wel dat jij niet aan die zijde van de medaille leeft!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want bijstandsmoeders in Nederland die kinderen hebben en allen geen alimentatie ontvangen, leven in een dergelijke situatie dat het te rechtvaardigen is, dat ondanks dat je in Nederland in al je primaire levensbehoeften voorziet wordt, op een knop drukt waardoor je een gigantisch geldbedrag ontvangt en daarbij iemand sterft?
Heeeeeel af en toe ben ik weleens lief ja.....quote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent zoveel netter dan ik ook he.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je dan nog in de primaire levensbehoeften kan voorzien voor 1 volwassene en twee kinderen! Ik hoor al wel dat jij niet aan die zijde van de medaille leeft!
Is er tog nog 1 op heel fok die lief isquote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeeeeel af en toe ben ik weleens lief ja.....
Ik doelde deze keer op de bijstandsmoeders.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar was meneer al eerlijk over:
[..]
Ik leef aan de onderste rand van de samenleving en voedt mij met de resten die mij worden toegeworpen ja.quote:
Als je zo een domme muts bent dat je je dat laat gebeuren, ben je ook dom genoeg om te drukken.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland, maar dan ook iedereen wordt in zijn primaire basisbehoeften voorzien. Er zijn geen bijstandsmoeders die niet over de primaire basisbehoeften beschikken. En ik spreek uit ervaring! Je moet goed onderscheid maken tussen de primaire en secundaire behoeften.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je dan nog in de primaire levensbehoeften kan voorzien voor 1 volwassene en twee kinderen! Ik hoor al wel dat jij niet aan die zijde van de medaille leeft!
Sorry ik was even vergeten dat gezond eten en drinken en een goede scholing gevolgd door een eventuele goede opleiding secundaire behoeften waren.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland, maar dan ook iedereen wordt in zijn primaire basisbehoeften voorzien. Er zijn geen bijstandsmoeders die niet over de primaire basisbehoeften beschikken. En ik spreek uit ervaring! Je moet goed onderscheid maken tussen de primaire en secundaire behoeften.
Want de gemiddelde bijstandsmoeder beschikt niet over (gezond) eten en drinken? Ga toch weg man. Elk bijstandsmoeder beschikt over dergelijke levensmiddelen. En onderwijs is geen primaire behoefte. En zelfs daar heb je ongelijk in.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry ik was even vergeten dat gezond eten en drinken en een goede scholing gevolgd door een eventuele goede opleiding secundaire behoeften waren.
De gemiddelde bijstandsmoeder is net als de gemiddelde burger, die bestaat niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want de gemiddelde bijstandsmoeder beschikt niet over (gezond) eten en drinken? Ga toch weg man. Elke bijstandsmoeder beschikt over dergelijke levensmiddelen. En onderwijs is geen primaire behoefte. En zelfs daar heb je ongelijk in.
bahbah ...The Box is gewoon een slap aftreksel van het origineel..... een episode uit de TwiLightZone serie , genaamd "Button, Button" ...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
The box
Het was een sneak dus nog niet in reguliere voorstellingen.
Film met Cameron Diaz
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat elke bijstandsmoeder over de primaire basisbehoeften kan beschikken. Sterker nog, er zijn zelfs allerlei regelingen waarin gemeentes bijstandsmoeders voorzien van verscheidene luxebehoeften als een computer, kasten/stoelen voor in je huis en zelfs fietsen. Dus kom niet aanzetten met die dysfemistische verhaaltjes, alsof bijstandsmoeders nauwelijks kunnen overleven hier in Nederland.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemiddelde bijstandsmoeder is net als de gemiddelde burger, die bestaat niet!
Volgens mij zijn er zelfs mensen met tonnen op de bank die nog wel een gokje op de knop wagen!
Volgens mij is gaat het draadje over drukken op een knop.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat elke bijstandsmoeder over de primaire basisbehoeften kan beschikken. Sterker nog, er zijn zelfs allerlei regelingen waarin gemeentes bijstandsmoeders voorzien van verscheidene luxebehoeften als een computer, kasten/stoelen voor in je huis en zelfs fietsen. Dus kom niet aanzetten met die dysfemistische verhaaltjes, alsof bijstandsmoeders nauwelijks kunnen overleven hier in Nederland.
Ja, hier kun je heel goed gelijk in hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gemiddelde bijstandsmoeder is net als de gemiddelde burger, die bestaat niet!
Volgens mij zijn er zelfs mensen met tonnen op de bank die nog wel een gokje op de knop wagen!
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ook ik weet dat sommige bijstandsmoeders in een verschrikkelijke situatie verkeren en dan vooral kijkend in wat voor soort samenleving we leven, waarin kinderen/volwassenen zich allerlei luxebehoeften als een telefoon, computer, mooie auto, leuk huis, spelcomputer en dergelijke dingen kunnen veroorloven. En dan doet het natuurlijk pijn wanneer je kind huilend bij je komt dat andere kinderen wel dergelijke spullen hebben en hij niet. Maar we moeten onderscheid maken tussen dergelijke behoeften en de primaire behoeften, want daar heeft iedereen recht op en ook toegang tot. En dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is gaat het draadje over drukken op een knop.
En jij denkt echt dat de gemiddelde bijstandsmoeder in een vergeten tokkie buurt op de hoogte is van het bestaan van dergelijke regelingen en bij machte is de benodigde papieren in te vullen en op te sturen? Er zijn genoeg regelingen ja, maar worden die ook gebruikt is heel wat anders! Doe nou niet net alsof men in Nederland geen echte armoede kent!
Je hebt helemal gelijk maar ja wij zitten denken ik wel in redelijke sitiuati (sorry kan em niet spellen)ik ben niet anders gewend weet niet wat ik zou doen alsk in een kutte zatquote:Op woensdag 2 december 2009 02:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, hier kun je heel goed gelijk in hebben.
Ik vraag me ook weleens af in hoeverre je jezelf kent.
Zelf heb ik ooit een hoofdprijs gewonnen uit zo'n casinokast in Spa en ik ben heel erg geschrokken van mijn eigen gedrag toen. Het was meer, meer, meer en ik werd voor mezelf onherkenbaar. Dat meer werd uiteraard wel tegengehouden maar die nare kant zit dus blijkbaar wel in me en zonder die situatie zou ik niet eens weten dat ik zo'n naar mens kon zijn.
Ik ben niet rijk maar wel gewoon tevreden met wat ik heb en ik ga zo'n knop niet indrukken natuurlijk maar ik ben niet helemaal zeker van mezelf wat ik zou doen onder andere omstandigheden. Ik hoop iig dat ik nooit en te nimmer onder andere omstandigheden voor zo'n keus zal komen te staan.
Ps. kap eens met dat uitzwaaihandje. Een bijstandsmoeder met kinderen kan gewoon gebruik maken van opvangregeling en subsidies en kan net zoals iedereen gaan werken hoor.
In een crisis waarin er veel vraag naar werk is en weinig aanbod krijgen bijstandsmoeder dan ook de beste kansen!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:11 schreef Stali het volgende:
Ps. kap eens met dat uitzwaaihandje. Een bijstandsmoeder met kinderen kan gewoon gebruik maken van opvangregeling en subsidies en kan net zoals iedereen gaan werken hoor.
Je gaat nu zelf offtopic he?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een crisis waarin er veel vraag naar werk is en weinig aanbod krijgen bijstandsmoeder dan ook de beste kansen!
De verborgen armoede valt best mee hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Je gaat nu zelf offtopic he?
Ik weet dat er in Nederland een hoop verborgen armoede is. Maar open daar maar een ander topic over en dan kom ik daar in posten..
Als je alleen in je primaire behoeften kan voorzien dan leef je als een dier. Om in mijn secundaire behoeften te voorzien zou ik vrij ver gaan!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:12 schreef AryaMehr het volgende:Maar we moeten onderscheid maken tussen dergelijke behoeften en de primaire behoeften, want daar heeft iedereen recht op en ook toegang tot. En dat is maar goed ook.
In tijden van crisis is er inderdaad sprake van, zoals economen ook wel noemen een ontmoedigingseffect.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een crisis waarin er veel vraag naar werk is en weinig aanbod krijgen bijstandsmoeder dan ook de beste kansen!
Er zijn mensen die zelfs over de primaire behoeften niet beschikken. Hoe leven zij dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je alleen in je primaire behoeften kan voorzien dan leef je als een dier. Om in mijn secundaire behoeften te voorzien zou ik vrij ver gaan!
On-topic: op zijn minst een paar keer op die knop te rammen!
Ook als dierenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zelfs over de primaire behoeften niet beschikken. Hoe leven zij dan?
Die knop komt er niet. En dat is maar goed ook. Dat je mag creperen in je huidige situatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook als dierenNiet ieder slakje heeft een huisje, et cetera!
Waar blijft die knop?
Ach, misschien kom ik jou wel tegen! Kan ik via jouw rugje weer een stapje hoger komen in de maatschappijquote:Op woensdag 2 december 2009 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die knop komt er niet. En dat is maar goed ook. Dat je mag creperen in je huidige situatie!
Amen.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die knop komt er niet. En dat is maar goed ook. Dat je mag creperen in je huidige situatie!
Trustenquote:
Dan zou ik het ook doen. Maar dan is de situatie ook meteen heel anders. Dan is het echt, je kind of iemand anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo blijf denken als ik geen cent meer zou hebben maar wel een ziek kind en de ziekenhuiskosten niet meer kan betalen om maar even als voorbeeld aan te halen.
Ik hoop echt van harte dat ik dan zo blijf denken als nu. Ik ben niet rijk maar heb het gewoon goed en ben tevreden. We hebben het allemaal relatief goed ook he. Niemand hier heeft toch een reden om zo'n knop in te drukken lijkt me. Dan nog zal je inderdaad idioten hebben die wel zullen drukken inderdaad.
Meer of minder waard dan een miljoen?quote:Op woensdag 2 december 2009 05:18 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou klikken tot ik kramp krijg, als ik er een paar kinderverkrachters of moordenaars mee zou opruimen zou ik door gaan met of zonder kramp. Maar helaas, een mensen leven is geen 1.000.000 waard
Met 1 druk op de knop kun je 1 persoon doden, maar met het geld kun je tientallen/honderden andere levens redden. Jij kiest er dan dus voor om die tientallen/honderden anderen niet te redden.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
Dat dus. Kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met 1 druk op de knop kun je 1 persoon doden, maar met het geld kun je tientallen/honderden andere levens redden. Jij kiest er dan dus voor om die tientallen/honderden anderen niet te redden.
"kun je " tientallen/honderden andere levens redden ...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met 1 druk op de knop kun je 1 persoon doden, maar met het geld kun je tientallen/honderden andere levens redden. Jij kiest er dan dus voor om die tientallen/honderden anderen niet te redden.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef CP69 het volgende:
[..]
"kun je " tientallen/honderden andere levens redden ...
de vraag is dan :
Doe je dat wel , of geef je het alleen aan jezelf uit.
Mijn ma zegt ook altijd van: " Oh , als ik een miljoen win , dan geef ik de armen ook wat" , MAAR de realiteit is ..... 1 EURO OF 50
CENT VOOR EEN DAKLOZE/BEDELAAR/ZWERVER KAN ER NOG NIET AF ....
nee , ik zeg maar zo ...
Als je in het "klein" niet iets voor je medemens over hebt ,hou dan je kop over grote dingen die je zou KUNNEN doen ....
Vind je? Vond het nogal troep om te lezen.quote:
Minder.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Meer of minder waard dan een miljoen?
Jij wordt mijn rechterhandquote:Op woensdag 2 december 2009 14:23 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou het script herschrijven en alleen een bepaald werelddeel instellen.
Voedsel en AIDS probleem in 1 keer ( of 10.000 keer) opgelost....
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou net zo lang blijven drukken tot Camiel Eurlings geraakt wordt. Dan heb ik én geld voor de kilometerheffing, én de verantwoordelijke heeft zijn verdiende loon gekregen
Voor een euro zou ik al dagenlang blijven drukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
Echt welquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Loodje het volgende:
En nee geld maakt niet gelukkig:P
Zeker wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Loodje het volgende:
En nee geld maakt niet gelukkig:P
Of iemand 5ct bieden per druk, en die persoon niet vertellen waarom hij drukt en wat de gevolgen zijn: dan heb je iemand die voor jou miljoenen keren drukt, en hartstikke blij isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Voor een euro zou ik al dagenlang blijven drukken
Hoop maar niet voor jou dat er toevallig DAN een familielid of iemand anders waar jij om geeft toevallig inquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef jongegast het volgende:
ik zou het doen. meerdere keren zelfs. mijn geluk is namelijk belangrijker dan een mensenleven. ik hoop trouwens wel dat er dan iemand in afrika doodgaat. er gaan toch ieder dag miljoenen afrikanen dood, wie maalt er dan om ééntje meer. ik wordt helemaal gek van die zielige reclames op tv, ik ben helemaal extreem rechts geworden en stem nu op VVD
meh , geef mij een geladen pistool gericht op jou en ik druk GRATIS afquote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Voor een euro zou ik al dagenlang blijven drukken
Found it!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
The box
Het was een sneak dus nog niet in reguliere voorstellingen.
Film met Cameron Diaz
Betwijfel of 5 cent genoeg stimileert om op een knopje te drukken tot je rsi hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of iemand 5ct bieden per druk, en die persoon niet vertellen waarom hij drukt en wat de gevolgen zijn: dan heb je iemand die voor jou miljoenen keren drukt, en hartstikke blij is
Maar dat staat niet in het topicquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef CP69 het volgende:
[..]
meh , geef mij een geladen pistool gericht op jou en ik druk GRATIS af
20 x drukken is een euro, rustig tempo kan je 3 keer drukken per sec is 9 euro per min = 540 euro per uur.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Betwijfel of 5 cent genoeg stimileert om op een knopje te drukken tot je rsi hebt![]()
Nee je krijgt er geen rsi van, maar vast wel wat anders![]()
Ja, maar na 5 minuten krijg je denk ik al kramp.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
20 x drukken is een euro, rustig tempo kan je 3 keer drukken per sec is 9 euro per min = 540 euro per uur.
Je hoeft geen belasting te betalen.
Ik ga wel een jaartje 10 uur per dag zitten hoor.
1.890.000 wanneer je 350 dagen 10 uur per dag op het knopje drukt.
Desnoods druk ik met m'n knie die knop inquote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja, maar na 5 minuten krijg je denk ik al kramp.
xDquote:Op donderdag 3 december 2009 01:43 schreef synnath het volgende:
Ik zou een microcontroller inbouwen die 10.000 keer per seconde drukt.
Heb btw film gister gezien :> the box.
hihiih :3quote:Op donderdag 3 december 2009 01:46 schreef synnath het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Hoop dat jij tussen die 10.000 zit.
Eh... neequote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef kanaiken het volgende:
Ik denk dat de uitslag heel anders zou zijn als elke keer dat je op die knop druk er een hondje van een brug in Litouwen wordt gegooid.
Ik denk dat dat hondje daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef kanaiken het volgende:
Ik denk dat de uitslag heel anders zou zijn als elke keer dat je op die knop druk er een hondje van een brug in Litouwen wordt gegooid.
Ik zou daar ook niet mee kunnen lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef deepart het volgende:
Nee ik zou daar niet mee kunnen lezen.
wow dat is echt enorme belevenis dat ik per ongeluk lezen typ ipv leven, zeker een post waard iddquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet mee kunnen lezen
zekerquote:Op donderdag 3 december 2009 19:48 schreef deepart het volgende:
[..]
wow dat is echt enorme belevenis dat ik per ongeluk lezen typ ipv leven, zeker een post waard idd
Blijf ik net zolang door drukken totdat zij ook neervallen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als opeens de belasting dienst op je stoep staat.
Zou wat zijn ja... val je zelf omquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef SarahD. het volgende:
Rammen alsof mijn leven er vanaf hing.
Nog wel kleiner denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef donthate het volgende:
Tot dat ik kramp krijg want de kans dat het mn familie raak is 0,0001 ofzo:p
Boeiend dan heb je wel mooi een miljoenquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef .aeon het volgende:
Dus het maakt je niks uit als je dan bijvoorbeeld een moeder van 3 kinderen vermoord?
Boeiend. Miljoen is miljoen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef .aeon het volgende:
Dus het maakt je niks uit als je dan bijvoorbeeld een moeder van 3 kinderen vermoord?
Daar zou je toch nooit achter komen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef .aeon het volgende:
Tuurlijk heb je haar dan vermoord. Als jij niet op dat knopje had gedrukt, ging ze niet dood.quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Daar zou je toch nooit achter komen.
Dagelijks gaan er honderden moeders van 3 kinderen dood.
Weet jij veel welke er jouw schuld was, en of het uberhaupt een moeder was
Edit: Bovendien zou ik haar dan niet vermoorden, want ik heb niets gedaan behalve op zo'n knopje gedrukt en 1.000.000 euro geïnt. Ze gaat gewoon dood, net als al die andere hundreds of thousands of people die er per dag doodgaan
Edit2: Maar er is niet zo'n knopje, dus er gaat niemand dood doordat ik er op druk
Hoe weet jij dat dan? Dat ze anders niet dood zou gaanquote:Op maandag 7 december 2009 00:03 schreef .aeon het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je haar dan vermoord. Als jij niet op dat knopje had gedrukt, ging ze niet dood.
Als je 'n miljoen zou hebben en je zou er een beetje fatsoenlijk mee om gaan zou je het geld niet voor 'even' hebben hoor, maar je hele levenquote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef Burakius het volgende:
Nooit. Want geld is maar voor even, maar de zonde zal eeuwig met je blijven tot het hiernamaals.
Het leven duurt maar 80-100 jaar. Het hiernamaals is eeuwig. 1 mens doden staat gelijk aan de gehele mensheid doden.quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als je 'n miljoen zou hebben en je zou er een beetje fatsoenlijk mee om gaan zou je het geld niet voor 'even' hebben hoor, maar je hele leven
"zonde zal eeuwig met je blijven tot het hiernamaals"2
De rechter hecht meer aan het Wetboek van Strafrecht:quote:Op maandag 7 december 2009 00:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Dat ze anders niet dood zou gaan
Misschien had ze wel terminale kanker en verging van de pijn, in dat geval had ik haar dan juist van haar lijden verlost.
Anyway, lees de 2e edit van m'n vorige post![]()
BTW:
vermoorden
ww vermoorden (vermoordde enk ovt; heeft vermoord volt deelw) [vərˈmordə(n)] met geweld doden
Ik heb haar dan met geen vinger aangeraakt. Dus niet vermoord. Al helemaal niet met geweld![]()
ontopic: TURBO TURBOquote:Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Ja want pasgeboren baby's drukken ook echt al op zo'n knopjequote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het leven duurt maar 80-100 jaar. Het hiernamaals is eeuwig. 1 mens doden staat gelijk aan de gehele mensheid doden.
Je snapt het niet echt. In de Islam is het zo dat de daad van 1 mens onterecht doden , de zonde meeneemt van de gehele mensheid doden. Dit toont hoe erg het is om het leven van een mens te beroven. Op het moment dat jij dus voor je 80-100 jaar plezier op deze aardbol met je verstand kiest iemand te doden, moet je niet raar opkijken als de gevolgen er ook naar zijn in het hiernamaals.quote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja want pasgeboren baby's drukken ook echt al op zo'n knopje
Ik heb zelf nog zo'n 60/65 jaar te leven (mits ik niet voortijdig dood ga), lang genoeg om met een miljoen mee door te komen hoor, zelfs nog wat over op het eind. De gemiddelde FOK!ker hier is wel tussen de 20 en de 40, dus die leven nog maar 40/60 jaar, meer dan zat dus.
Het hiernamaals geloof ik niet zo in, dus dat zou voor mij niet gelden. Bovendien als je al in zo'n 'hemel' zou komen zou dat dus betekenen dat je een goed leven hebt geleid. Anders zou je wel naar de hel gaan, maar dan was je dus sowieso al een bastard. Dan zou 1 zo'n knopje indrukken echt niet uitmaken hoor
En hoe kom je erbij dat 1 mens doden gelijk staat aan de gehele mensheid doden?
1 mens is echt wel wat anders dan 7 biljoen mensen hoor
Maar after all: er bestaat niet zo'n knopje dus niemand kan zo'n 'zonde' begaan.(Of juist zichzelf en zijn/haar familie en omgeving erg blij maken
)
Ik ben geen moslim. In fact, ik geloof nergens in.quote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je snapt het niet echt. In de Islam is het zo dat de daad van 1 mens onterecht doden , de zonde meeneemt van de gehele mensheid doden. Dit toont hoe erg het is om het leven van een mens te beroven.
Ook híér geloof ik niet in. Dus ook dít zou niet voor mij gelden.quote:Op het moment dat jij dus voor je 80-100 jaar plezier op deze aardbol met je verstand kiest iemand te doden, moet je niet raar opkijken als de gevolgen er ook naar zijn in het hiernamaals.
Klopt. Als je niet gelooft is het leven en keuzes maken een stuk makkelijkerquote:Jij gelooft niet in het hiernamaals , dus heb je vanuit jouw oogpunt gezien dan ook geen beletsel om op het knopje te drukken. Des te beter wat mij betreft, omdat het mooi laat zien , wat het verschil is tussen een gelovige en een niet-gelovige.
Nou ben ik ineens een humanist?quote:Jij bent eigenlijk het bewijs waarom Humanisme zal falen. Lees anders boeken van Dostojevski.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je snapt het niet echt. In de Islam is het zo dat de daad van 1 mens onterecht doden , de zonde meeneemt van de gehele mensheid doden. Dit toont hoe erg het is om het leven van een mens te beroven. Op het moment dat jij dus voor je 80-100 jaar plezier op deze aardbol met je verstand kiest iemand te doden, moet je niet raar opkijken als de gevolgen er ook naar zijn in het hiernamaals.
Jij gelooft niet in het hiernamaals , dus heb je vanuit jouw oogpunt gezien dan ook geen beletsel om op het knopje te drukken. Des te beter wat mij betreft, omdat het mooi laat zien , wat het verschil is tussen een gelovige en een niet-gelovige.
Jij bent eigenlijk het bewijs waarom Humanisme zal falen. Lees anders boeken van Dostojevski.
Ghehe true. 99% van alle oorlogen zijn gebaseerd op geloofquote:Op maandag 7 december 2009 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
.
Sinds wanneer hechten gelovigen aan het aardse leven van anderen en hebben ze daar respect voor? Ja in theorie brengt religie vrede op aarde. De (historische) werkelijkheid laat een iets ander beeld zien.
Je bent waarschijnlijk niet voor niets gelovig. De naïviteit straalt van je post.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe true. 99% van alle oorlogen zijn gebaseerd op geloof
Ja man wat ben ik naïefquote:Op maandag 7 december 2009 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
.
Sinds wanneer hechten gelovigen aan het aardse leven van anderen en hebben ze daar respect voor? Ja in theorie brengt religie vrede op aarde. De (historische) werkelijkheid laat een iets ander beeld zien.
Je bent waarschijnlijk niet voor niets gelovig. De naïviteit straalt van je post.
Moet jij zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
en zit je gewoon te bashen voor de lol.
Stel dat een ander dit doet en het is net jouw kind/moeder/vader ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik Zou 19 keer drukken.
Van mij mogen er best 19 onbekende mensen sterven als ik dan nooi meer hoef te werken.![]()
Offers enzo bovendien gaan er per dag zoveel mensen dood die 19 extra doet het hem dan ook niet meer.
Ja van die tig miljoen mensen is het net mijn familie.quote:Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stel dat een ander dit doet en het is net jouw kind/moeder/vader ofzo
Zolang mijn post ondersteund wordt door feiten en jij niet verder komt dan theoretisch geneuzel zie ik niet in waarom ik mezelf meer belachelijk maak dan jij.quote:Op maandag 7 december 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
Ja man wat ben ik naïef, daarom kom je met 0 argumenten aanzetten en zit je gewoon te bashen voor de lol. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk hoor
. Gelovigen hechten zich niet aan het aardse leven. Gelovigen hechten zich aan God. En omdat God de aarde heefgt gemaakt hect hij/zij zich aan de aarde doordat God het heeft gecreërd. Dat lijkt een klein verschil, maar is een wereld van verschil.
Het kan toch. Ok, dan is het niet jouw familie, maar hoe kun je genieten van die miljoen als je iemands leven hebt afgenomen? Dit heeft niets meer met geloof te maken, maar is gewoon ziek.quote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja van die tig miljoen mensen is het net mijn familie.
Doe eens realistisch . En er sterft iemand aan de andere kant van de wereld en die laat rouwende familie achter ?
Interesseert mij toch niet ik heb dat miljoen. Ik stuur ze wel een paar duizend om een mooie begravenis te geven of doneer wat aan de kankerstichting om mijn geweten terug te kopen.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang mijn post ondersteund wordt door feiten en jij niet verder komt dan theoretisch geneuzel zie ik niet in waarom ik mezelf meer belachelijk maak dan jij.
Of durf je hier glashard te beweren dat religie in de laatste 2000 jaar een beeld geeft die jouw post onderschrijft? Ik hoef hier toch niet aan te gaan tonen dat uit naam van het christendom en de islam grote hoeveelheden mensenlevens voortijdig zijn beëindigd?
Zoals ik al in andere topics heb aangegeven, is religie niet de primaire reden geweest van het beëindigen van vele mensenlevens. Als we toch naar de laatste 2000 jaar kijken, kunnen we nooit het aantal doden evenaren die het atheïsme heeft voortgebracht.quote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang mijn post ondersteund wordt door feiten en jij niet verder komt dan theoretisch geneuzel zie ik niet in waarom ik mezelf meer belachelijk maak dan jij.
Of durf je hier glashard te beweren dat religie in de laatste 2000 jaar een beeld geeft die jouw post onderschrijft? Ik hoef hier toch niet aan te gaan tonen dat uit naam van het christendom en de islam grote hoeveelheden mensenlevens voortijdig zijn beëindigd?
Atheïsme is pas opgekomen ná de middeleeuwen (rond 1500 dus). Dus dan heb je het sowieso niet over de laatste 2000 jaar.quote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals ik al in andere topics heb aangegeven, is religie niet de primaire reden geweest van het beëindigen van vele mensenlevens. Als we toch naar de laatste 2000 jaar kijken, kunnen we nooit het aantal doden evenaren die het atheïsme heeft voortgebracht.
oorlogen en geloof
"oprotten met je geloof"quote:Op maandag 7 december 2009 00:58 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Atheïsme is pas opgekomen ná de middeleeuwen (rond 1500 dus). Dus dan heb je het sowieso niet over de laatste 2000 jaar.
Vóór die tijd werd je als ongelovige als ketter beschouwd en aan het vuur gespit.
In de laatste 500 jaar zijn dus door géén religie véél minder mensen gedood dan in de laatste 2000 jaar door religie e.d.
Bovendien ben je als ongelovige nog niet gelijk een atheïst.
Atheïsten zijn namelijk tegen ieder geloof.
Ik ben nergens tegen, ik geloof gewoon nergens in. Daarmee ben ik dus géén atheïst.
Dat zei ik omdat ik dus niet hou van onzinnig gebrabbel dat voortkomt uit geloof.quote:
Moet ie gewoon nog 20 keer extra drukken, wel een redelijk schadevergoeding.quote:Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stel dat een ander dit doet en het is net jouw kind/moeder/vader ofzo
Niets erger dan mensen die in sprookjes geloven.quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef Burakius het volgende:
Nooit. Want geld is maar voor even, maar de zonde zal eeuwig met je blijven tot het hiernamaals.
editeditquote:Op maandag 7 december 2009 01:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat ik dus niet hou van onzinnig gebrabbel dat voortkomt uit geloof.
Mensen mogen wat mij betreft best geloven in dingen hoor. Zolang je het maar niet op gaat dringen aan anderen en je 'geloof' als feit gaat beschouwen![]()
Vind je het "lekkere" leven zo belangrijk dat je iemand anders leven zou afnemen?quote:Op maandag 7 december 2009 01:00 schreef Ayca het volgende:
Hmm moeilijk maar zou toch wel eens drukken
Begin je nou bij iedereen die ja zegt of stemt ?quote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je het "lekkere" leven zo belangrijk dat je iemand anders leven zou afnemen?
Ja, ik wil weten waarom mensen zoiets zouden kunnen doen. Ik vind het ziek, ik mag toch vragen waarom?quote:Op maandag 7 december 2009 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Begin je nou bij iedereen die ja zegt of stemt ?
We zijn niet allemaal moeder Theresa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |