Porsche houd zeker niet van afrikanequote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef porsche1 het volgende:
Als je er een Afrikaan plezier mee kan doen, dan druk ik wel een paar keer!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche houd zeker niet van afrikane
Welke film?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef botterfly het volgende:
Nee want ik heb zojuist de film gezien!
en had ik de film niet gezien dan had ik het ook niet gedaan
Dan denk je aan die Afrikaantjes en dan is het toch wel lache hè.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef donthate het volgende:
Eigenlijk denk ik wat zielig dat we mensen moorden maar dan denk ik weer
GELD GELD GELD GELD![]()
![]()
quote:
The boxquote:
Precies mijn gedachten!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef DuTank het volgende:
Rammen op die knop! De kans is namelijk [aantal familieleden+vrienden+kennissen+andere bekenden] op 7 miljard per keer dat je op die knop drukt
Darwin Award.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan druk je één keer op die knop en ben je zelf de lul.
Dát is een pas een plaatje waar je FAIL op kan schrijven.
Nee nee de half van mn exen is afrikaansquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan denk je aan die Afrikaantjes en dan is het toch wel lache hè.
Dat merk ik aan je Nederlands.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee nee de half van mn exen is afrikaans![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef donthate het volgende:
Eigenlijk denk ik wat zielig dat we mensen moorden maar dan denk ik weer
GELD GELD GELD GELD![]()
![]()
ksst!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Heeft met mn dialect te maken waar ik geboren ben zij iedereen halfquote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat merk ik aan je Nederlands.Half.
Ex met een redenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Welk dialect dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Heeft met mn dialect te maken waar ik geboren ben zij iedereen half
Als iemand anders ook even de rotzooi opruimt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Zouden jullie het ook doen als je ipv. een knopje in te drukken diegene moest neersteken? Verder blijft alles anoniem enzo.
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Zouden jullie het ook doen als je ipv. een knopje in te drukken diegene moest neersteken? Verder blijft alles anoniem enzo.
Ja. Het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Word beetje bang van killer benquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...
Absoluut, al wil ik dan wel dat ze in een rij gaan staan, gaat het lekker snel.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef .aeon het volgende:
Ik ook. Call of Duty WaW ftw!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Heb als een een "moord" gepleegd dus kan best nog een keer...
Oke okeequote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ben. het volgende:
Hoeft niet.Mag alleen "moorden" op uitzending.
Verder ben ik best lief.
100.000 zou ik wel 500x drukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
Even terug naar het knopje, zou je voor 100.000 ook drukken?
10.000?
1.000?
Glad nie. Da bin maar 10000 broodjes frikandel.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
Voor 100.000 nog wel. Daaronder moet je wel belachelijk vaak drukken wanneer je uiteindelijk nog een positieve balans opmaken wanneer je goed doet met dat geld door levens te redden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
Tuurlijk, je moet alleen veel vaker drukken. Mr ws duurt het toch wel ff voor je de juiste persoon te pakken hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef .aeon het volgende:
10.000?
1.000?
The world population is the total number of living humans on Earth at a given time. As of 1 December 2009, the Earth's population is estimated by the United States Census Bureau to be 6.8 billion.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef Ben. het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten!
On, en het zijn er 6 milljard.
Nee. Dan moet er zo veel geld bijgedrukt worden dat je in je eentje een stad hebt uitgeroeid en ondertussen massale inflatie hebt veroorzaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 100.000 nog wel. Daaronder moet je wel belachelijk vaak drukken wanneer je uiteindelijk nog een positieve balans opmaken wanneer je goed doet met dat geld door levens te redden.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
The world population is the total number of living humans on Earth at a given time. As of 1 December 2009, the Earth's population is estimated by the United States Census Bureau to be 6.8 billion.
Afronden maakt 7 miljard
Tot ik kramp kreeg en met een beetje geluk zaten er ook wat familieleden bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:02 schreef .aeon het volgende:
Stel je voor dat er een knopje was dat direct 1.000.000,- euro op je rekening zou storten, maar elke keer dat je drukt gaat er een random persoon op de wereld dood.
Het kan je moeder zijn, een afrikaan, een chinees, maakt niet uit wie, ze gaan gewoon dood.
Er zit geen limiet op het aantal keer dat je kan drukken en ook volledig anoniem, niemand zal ooit weten dat je hebt gedrukt. Zou je op de knop drukken, en zo ja, hoe vaak?
Poll: Zou je op de knop drukken?NEE, nooit JA, één keer JA, een paar keer JA, tot ik kramp in m'n vinger krijg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
WAT DENK JE ZELFquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Lonker het volgende:
EN WAT NOU ALS JE DRUKT EN JE GAAT ZELF DOOD????!@1@!!!!!!!!!
Weg geldquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Lonker het volgende:
EN WAT NOU ALS JE DRUKT EN JE GAAT ZELF DOOD????!@1@!!!!!!!!!
China ruim 1 miljard, India die in ongeveer een jaar China inhaalt. Afrika waar iedereen neukt zonder condoom. Ja dat gaat hard.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ben. het volgende:
[..]
Sorry.Dan is dat snel omhoog gegaan.
Die negers druk je dood zegt TS in de OP.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Dan moet er zo veel geld bijgedrukt worden dat je in je eentje een stad hebt uitgeroeid en ondertussen massale inflatie hebt veroorzaakt.
En dan nog al die bomen en al dat katoen wat moet worden verzameld door arme negers
Ik dacht dat China ongeveer 1/3de van de wereldbevolking was?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
China ruim 1 miljard, India die in ongeveer een jaar China inhaalt. Afrika waar iedereen neukt zonder condoom. Ja dat gaat hard.
Ik drukte bij de poll dat ik geen knopje ging drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Als ik zoveel geld heb waarom zou ik iemands leven willen redden?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Zith het volgende:
met het geld van 1 miljoen red je 100 afrikanen van de dood (en je houdt 9 miljoen voor jezelf), dus elke keer als je drukt red je 99 levens en krijg je 9 miljoen.
Dan kan niemand meer je geld maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die negers druk je dood zegt TS in de OP.
Ach, dat kan niemand aan jou wijten, dat je moeder je op je hoofd liet vallen toen je nog klein was.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ik dacht dat China ongeveer 1/3de van de wereldbevolking was?
Waarom is dat dan nog niet gedaan? Genoeg met aids daar...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Zith het volgende:
met het geld van 1 miljoen red je 100 afrikanen van de dood (en je houdt 9 miljoen voor jezelf), dus elke keer als je drukt red je 99 levens en krijg je 9 miljoen.
zodat je de hemel in komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld heb waarom zou ik iemands leven willen redden?
200 miljoen of 800 miljoen verschil, nee, sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ben. het volgende:
[..]
Sorry.Dan is dat snel omhoog gegaan.
Hoe dan ook , ik heb meer gelijk, die 6.
Chinezen kunnen ook hard werken hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan kan niemand meer je geld maken!
Trouwens bij nader inzien. Ik zou het wel doen. 100.000 keer drukken. Van dat geld een eigen land kopen en daar mag piratebay gratis alles hosten.
Ondertussen oorlog met Rusland voeren voor de gein.
Zie het helemaal voor me
Hier in nederland ook vooral in wiet knippen soms 20uur per dagquote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Chinezen kunnen ook hard werken hoor.
Het ging om het getal voor de punt...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
200 miljoen of 800 miljoen verschil, nee, sorry.
Als wij het niet doen doen die corrupte *bazen* het wel dan kan ik bter mn deel eisenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Dus jullie zouden er geen problemen mee hebben om een onschuldig persoon te vermoorden?
neequote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Ben. het volgende:
[..]
Het ging om het getal voor de punt...
Waarom maak je het topic dan aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Dus jullie zouden er geen problemen mee hebben om een onschuldig persoon te vermoorden?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Je hebt ook altijd nog de Polen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Hier in nederland ook vooral in wiet knippen soms 20uur per dag
nopequote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
Nee die werken hard voor 2euro per dag in andere dingenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd nog de Polen.
Ben nou eenmaal een autist met een belachelijk klein inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
Ik zou niet drukken maar de meeste users blijkbaar wel.
Dan hebben we altijd nog de mensen uit Arnhem (ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee die werken hard voor 2euro per dag in andere dingen
Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef .aeon het volgende:
En als het knopje openbaar zou worden gemaakt?
Iedereen kan drukken, dat weet iedereen ook, maar nog steeds is het volledig anoniem.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef .aeon het volgende:
quote:I'm slamming niggaz like Shaquille, shit is real
When it's time to eat a meal I rob and steal
'cos Mom D_K ain't giving me shit
so for the bread and butter I leave niggaz in the gutter
quote:It's D_K and I'm all about taking funds
I'm a stone villian known for killing and raping nuns
Ayo I even kill handicapped and crippled bitches
Look at my scalp real close and you'll see triple sixes
IK woon nu in nijmegen dusquote:Op woensdag 2 december 2009 00:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog de mensen uit Arnhem (ofzo.)
Da bin toch Limburg?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef donthate het volgende:
[..]
IK woon nu in nijmegen dusArnhem was jeugdjaren
Gelderlandquote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Da bin toch Limburg?Limbo land.
Wat moet jij toch een uitgebreide algemene kennis hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Da bin toch Limburg?Limbo land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |