Dan zou ik de knop openen en er een microcontroller inbouwen die 10.000 keer drukt per seconde..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef R-Tech het volgende:
Vergeet niet dat iemand anders ook op de knop kan drukken, en daarmee jou kan wegvagen.,.
Jaren geleden heb ik hier een aflevering van The Twilight Zone over gezien, aparte vraag dit.
Ik weet niet wat ik zou doen, maar als het er zou zijn zou de kans dat je slachtoffer wordt erg groot zijn.
Het kwam mij idd ook al bekend voor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef R-Tech het volgende:
Jaren geleden heb ik hier een aflevering van The Twilight Zone over gezien, aparte vraag dit.
Pre-play communication werkt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef LXIV het volgende:
Als iedereen op die knop kan drukken denk ik dat we met z'n allen moeten afspreken het vooral niet te doen. Want als iedereen dan maar één keertje drukt dan zijn we er allemaal aan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
En dan ga ik stiekem toch drukkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef LXIV het volgende:
Als iedereen op die knop kan drukken denk ik dat we met z'n allen moeten afspreken het vooral niet te doen. Want als iedereen dan maar één keertje drukt dan zijn we er allemaal aan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Binnen zeven minuten is iedereen dood maar sommigen hebben wel een paar honderd euro extra op zijn bankrekening staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Zo'n knop is lekker voor de inflatie
K-K-K-KILLING SPREEE1!1!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou echt onwijs vaak drukken, al die doden
200.000, en in het originele verhaal uit de playboy 50.000quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef Chuck.Norris het volgende:
ja, leuk gestolen van die film..
maar in de film krijgt ie er wel 1million dollars voor..
GODMODEEEquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan zou ik de knop openen en er een microcontroller inbouwen die 10.000 keer drukt per seconde..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |