Dan zou ik de knop openen en er een microcontroller inbouwen die 10.000 keer drukt per seconde..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef R-Tech het volgende:
Vergeet niet dat iemand anders ook op de knop kan drukken, en daarmee jou kan wegvagen.,.
Jaren geleden heb ik hier een aflevering van The Twilight Zone over gezien, aparte vraag dit.
Ik weet niet wat ik zou doen, maar als het er zou zijn zou de kans dat je slachtoffer wordt erg groot zijn.
Het kwam mij idd ook al bekend voor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef R-Tech het volgende:
Jaren geleden heb ik hier een aflevering van The Twilight Zone over gezien, aparte vraag dit.
Pre-play communication werkt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef LXIV het volgende:
Als iedereen op die knop kan drukken denk ik dat we met z'n allen moeten afspreken het vooral niet te doen. Want als iedereen dan maar één keertje drukt dan zijn we er allemaal aan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
En dan ga ik stiekem toch drukkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:05 schreef LXIV het volgende:
Als iedereen op die knop kan drukken denk ik dat we met z'n allen moeten afspreken het vooral niet te doen. Want als iedereen dan maar één keertje drukt dan zijn we er allemaal aan. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Binnen zeven minuten is iedereen dood maar sommigen hebben wel een paar honderd euro extra op zijn bankrekening staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Zo'n knop is lekker voor de inflatie
K-K-K-KILLING SPREEE1!1!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou echt onwijs vaak drukken, al die doden
200.000, en in het originele verhaal uit de playboy 50.000quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef Chuck.Norris het volgende:
ja, leuk gestolen van die film..
maar in de film krijgt ie er wel 1million dollars voor..
GODMODEEEquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan zou ik de knop openen en er een microcontroller inbouwen die 10.000 keer drukt per seconde..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
Die is flink aan het rentenieren nu
Ik vond het einde van de Twilight Zone ep juist mooi gevonden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
200.000, en in het originele verhaal uit de playboy 50.000
"Button, Button" was first published in Playboy, June 1970, a short story written by Richard Matheson. The story was republished as part of a collection of Matheson's short stories.
In the original short story, the plot is resolved differently. Norma presses the button, and receives the money — after her husband dies in a train incident where Arthur is pushed onto the tracks (the money was the no-fault insurance settlement, which is $50,000 instead of the $200,000 in the Twilight Zone episode). A despondent Norma asks the stranger why her husband was the one who was killed. The stranger replies that Norma never really knew her husband.
Matheson strongly disapproved of the Twilight Zone version, especially the new ending, and used his pseudonym Logan Swanson for the teleplay.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef amvrosios het volgende:
ik zou die knop helemaal gek drukken man,
zal mij die kanker wereld verotten
Wel een mooie manier om alle egoïstische mensen van de aarde te laten verdwijnen. Iedereen krijgt zo'n knop en als ze erop drukken krijgen ze dus geen geld en gaan ze zelf dood. Zo hou je alleen de mensen over die er al niet op wilde drukken, de mensen die ook als ze iemand niet kennen er aan denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef Dastan het volgende:
Je zou jezelf toch bij de eerste keer al van kant maken.
Wat als je geen zoon hebt? Mag het dan alsnog?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:37 schreef woads het volgende:
Ik heb er ook één!:
Zal jij sex met je hond hebben om je zoon te redden?
Het idee is dus dat als je dan een x aantal keer drukt je een hoop geld hebt. En er zijn een hele hoop mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef L0t.. het volgende:
Nee natuurlijk zou ik daar niet op drukken. Een mensenleven lijkt me toch wel wat meer waard dan 100 euro. 100 euro
nastyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat als je geen zoon hebt? Mag het dan alsnog?
Ja dan nog. Ik zou echt niet meer met mezelf kunnen leven als ik op die knop zou drukken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het idee is dus dat als je dan een x aantal keer drukt je een hoop geld hebt. En er zijn een hele hoop mensen.
Stel je niet aan! Wat als het echt gebeurd zal je er ook schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan nog. Ik zou echt niet meer met mezelf kunnen leven als ik op die knop zou drukken.
Ja, daarom ook mijn post hierboven dat mensen eigenlijk zouden moeten denken dat het zo werkt, maar eigenlijk zichzelf doden. En dat mensen dus niet weten dat het nep is maar iedereen de optie tegelijk heeft of niet wetende van anderen dat ze die optie hebben. Dan hou je dus alleen de mensen die zulke dingen niet vinden kunnen over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan nog. Ik zou echt niet meer met mezelf kunnen leven als ik op die knop zou drukken.
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef woads het volgende:
[..]
Stel je niet aan! Wat als het echt gebeurd zal je er ook schijt aan hebben.
Hoe triest ben je als je denkt dat je zonder geld doodgaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeIn feite vermoord je dan gewoon iemand voor 100 euro, hoe fucking triest ben je dan. Mensen die alles voor geld doen
Snap jij wel waar dit topic over gaat? Snap jij überhaupt wel íets?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef woads het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je denkt dat je zonder geld doodgaat
Hoe triest ben je als je denkt dat niemand meer dan 100 heeft.
Hoe triest ben je als je bullshit tot feite maakt
dit dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef amvrosios het volgende:
Snap jij dat op de kosten van een willekeurig leven niet betekent dat je iemand dan vermoord. Als je in een bar zit en zegt doe maar op de kosten van Jan ook niet betekent dat Jan doodgaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Snap jij wel waar dit topic over gaat? Snap jij überhaupt wel íets?
De mensen die reageren hebben dit ervan gemaakt. TS heeft nooit zoiets gezegdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef woads het volgende:
[..]
Snap jij dat op de kosten van een willekeurig leven niet betekent dat je iemand dan vermoord. Als je in een bar zit en zegt doe maar op de kosten van Jan ook niet betekent dat Jan doodgaat?
Jezus wat ben jij teringdom, echt ongelofelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:34 schreef woads het volgende:
[..]
Snap jij dat op de kosten van een willekeurig leven niet betekent dat je iemand dan vermoord. Als je in een bar zit en zegt doe maar op de kosten van Jan ook niet betekent dat Jan doodgaat?
Leuker is het als er nog een klein, arm groepje over is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:25 schreef Jotcha het volgende:
Stel, je hebt geluk (héél kleine kans), en je bent als laatste over, met een enorme bak geld. Wat koop je dan in godsnaam?
Dit zou wel ongeveer mijn antwoord kunnen zijn...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:12 schreef amvrosios het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |