misschien omdat ie daar jeuk aan heeft en ff lekker wil krabben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom een kat zijn/haar staart wil vangen?
Maar om daar na 12 jaar ineens werk van te gaan maken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien omdat ie daar jeuk aan heeft en ff lekker wil krabben.
of misschien dat dat stomme ding in de weg zit en er maar achteraan zwabbert, kan ook he
De kat is gek?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom een kat zijn/haar staart wil vangen?
Nou, dan komt ie eindelijk na 12 jaar dus in opstandquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar om daar na 12 jaar ineens werk van te gaan maken...
Poes zit onder de naam Poes, maar ik had het over Kleine (Poes)quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
... dus die schaar ik niet onder de naam Poes.
Homopoes? Doet ie aan teruglezen dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
en Terror Jaap is ook nog een Homopoes dus, nee geen verstand van die dingen (lees poezenbeesten)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Poes zit onder de naam Poes, maar ik had het over kleine (Poes)
wat versta jij onder de naam Poes, als het een kleintje is dan kan je beter zeggen, Kleine Poes of poesjequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Poes zit onder de naam Poes, maar ik had het over kleine (Poes)
Een van de katten heet Poes, dus haar naam is Poesquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat versta jij onder de naam Poes, als het een kleintje is dan kan je beter zeggen, Kleine Poes of poesje
Nee, Terror Jaap is gek op mannen, en vooral op mijn zoon, begint al sàvonds om ongeveer half 10 te janken voor zijn slaapkamerdeur terwijl die hardwerkende jongen pas uur of 1 a 2 thuis komt van zijn werk, en zodra mijn zoon dan vrij is dan loopt ie de hele dag te janken (terror Jaap dan he) en maar steeds van boven naar beneden rennen en op de traptrede liggen wachten tot die jongen eens zijn bed uit komt.quote:
Jij bent al de 4e waarvan ik nu weet dat zijn/haar Poes gewoon Poes heet, echt orgineel hoor hahaha iedereen noemt tegenwoordig zijn Poes gewoon Poes, wel zo makelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Een van de katten heet Poes, dus haar naam is Poes
Nouja, tegenwoordig, zo heet ze al 13,5 jaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij bent al de 4e waarvan ik nu weet dat zijn/haar Poes gewoon Poes heet, echt orgineel hoor hahaha iedereen noemt tegenwoordig zijn Poes gewoon Poes, wel zo makelijk.
ja ach, ramses is niet meer, hoop dat ze die doc. van hem uitzenden vanavond, is een hele oude en je kon hem niet eens meer nabestellen bij Uur van de wolf, misschien hebben ze hem wel op de planken gelegd en komt het vanavond laat, had nog niks op de tv gids op internet gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Gert het volgende:
Heej.. dit keer blijft-ie staan.
Vorige keer bij het uploaden was ie even later verdwenen.
Luister maar, zo'n schattig mooi liedje!![]()
(hoi Buma/Stemra [ afbeelding ] Niet zeiken hè, deze dag).
Smakelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Toverheks het volgende:
ik ga even eten, tot straks all en als we straks off gaan (FOK) allemaal fijne avond vast gewenst.
smakelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Toverheks het volgende:
ik ga even eten, tot straks all en als we straks off gaan (FOK) allemaal fijne avond vast gewenst.
Nou, hij wordt niet overgeslagen vanavond:quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ach, ramses is niet meer, hoop dat ze die doc. van hem uitzenden vanavond, is een hele oude en je kon hem niet eens meer nabestellen bij Uur van de wolf, misschien hebben ze hem wel op de planken gelegd en komt het vanavond laat, had nog niks op de tv gids op internet gelezen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, hij wordt niet overgeslagen vanavond:
18.15 uur - Ned. 1 - Eenvandaag: Reportage Shaffy's 75ste verjaardag uit 2008
19.00 uur - Rad. 2 - Radio 2-hoogtepunten van Gala Nederlandse Lied uit 2003
19.30 uur - Ned. 3 - DWDD: Ramses Shaffy special
20.30 uur - Ned. 1 - TV-Show: portret Ramses Shaffy uit 2002
22.15 uur - Ned. 2 - NOVA: Shaffy's stempel op Nederland
23.25 uur - Ned. 2 - Het uur van de wolf: portret uit 2003
alsje wilt kun je dus de hele avond non stop ramses kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, hij wordt niet overgeslagen vanavond:
18.15 uur - Ned. 1 - Eenvandaag: Reportage Shaffy's 75ste verjaardag uit 2008
19.00 uur - Rad. 2 - Radio 2-hoogtepunten van Gala Nederlandse Lied uit 2003
19.30 uur - Ned. 3 - DWDD: Ramses Shaffy special
20.30 uur - Ned. 1 - TV-Show: portret Ramses Shaffy uit 2002
22.15 uur - Ned. 2 - NOVA: Shaffy's stempel op Nederland
23.25 uur - Ned. 2 - Het uur van de wolf: portret uit 2003
hey lieverd dank je wel, ja dat van het uur van de wolf wilde al ik jaren zien, zelf toen gekeken kon je niet eens meer nabestellen.quote:
hihi je moet Gert bedanken Heksiequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey lieverd dank je wel, ja dat van het uur van de wolf wilde al ik jaren zien, zelf toen gekeken kon je niet eens meer nabestellen.
dank je voor het lijstje.
oh sorry, kwam niet eens van Laysa maar van Gert, DANK JE WEL GERT VOOR JE LIJSTJEquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey lieverd dank je wel, ja dat van het uur van de wolf wilde al ik jaren zien, zelf toen gekeken kon je niet eens meer nabestellen.
dank je voor het lijstje.
quote:
Lekker zwetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben dr sowieso ruim anderhalf uur tussen uit
Misschien begintie te dementeren en weet niet meer dat het zijn staart is en denkt dat hij achtervolgt wordt ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar om daar na 12 jaar ineens werk van te gaan maken...
Naast Geert Wilders !quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als P&W een beetje karakter hebben zetten ze hem vanavond aan tafel
Nou, d'r zijn er nog wel een heel stel naast wie ik hem zou willen zetten. Donner of Hirsch Ballin bijvoorbeeld. Die twee vind ik zo mogelijk nóg erger dan Wilders.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien begintie te dementeren en weet niet meer dat het zijn staart is en denkt dat hij achtervolgt wordt ofzo
Nu kapot schieten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je houdt het niet tegen.
Weet ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je houdt het niet tegen.
Ik las Dementorenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien begintie te dementeren en weet niet meer dat het zijn staart is en denkt dat hij achtervolgt wordt ofzo
"Ergens" misschien ook niet. Zitten jullie daar sociaal verplicht te doen. Terwijl er een groot artiest mens op TV is, de hele avond! Maar ja, daar moet je wel (een) hart voor hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, ik ga ergens een vorkje meeprikken, dat had ik beloofd al heb ik daar nu eigenlijk niet zo heel veel zin in.
De pastorale is heilig, voor de rest heb ik er weinig mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ergens" misschien ook niet. Zitten jullie daar sociaal verplicht te doen. Terwijl er een groot artiest mens op TV is, de hele avond! Maar ja, daar moet je wel (een) hart voor hebben.
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De pastorale is heilig, voor de rest heb ik er weinig mee.
Dito !quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
Waarschijnlijk tot morgen dan.
Ik heb hem irl ontmoet... In Egmond aan zee. Hij was bij de bagwan (ofzo) en straal bezopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.
Ben er dol op, het is mijn camp.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar haal je die achterlijke shit toch telkens weer vandaan
Lang niet alles!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg me dat je ze niet al op je pc hebt staan?
Lol! Op schlagers hossen in Australiëquote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lang niet alles!![]()
Waar gebeurd vakantie-verhaaltje: we zijn met z'n zevenen naar Australië geweest, en hadden twee bandjes met Schlagers mee. 's Avonds op de parkeerplaats bij onze cabins in de woestijn, schalde het uit de boksen van de huurauto. Twee jonge Duitse gozers kwamen er op af: dat het zo toll was omdat het de favoriete muziek van hun Mutti was. Ze hadden een beetje heimwee. We eindigden de polonaise rond de auto dansend, autodak vol flessen bier.
Mijn historische herinneringen aan Duitsland zijn eigenlijk allemaal goed.
de laatste keer dat ik hem zag liep ie met een rollator door de gang in dat tehuisquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem irl ontmoet... In Egmond aan zee. Hij was bij de bagwan (ofzo) en straal bezopen.
Hij zat op een trap bij een disco (tja) en ik heb een tijdje met hem zitten lullen.
Gave gast en een groot gemis
Zoals ongeveer hier met Nederlandstaligquote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schattige vind ik dat alle duitse "jongeren" hier altijd heel hard lopen te gillen dat het kutmuziek is...
Tot ze bezopen aan de bar hangen en elk liedje helemaal mee kunnen zingen en dan vooral gillen dat ze dat zelfde nummer nog een keer willen horen
Hahaha ja zo werkt dat hè, wat is dé favoriet van de dronken meute?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schattige vind ik dat alle duitse "jongeren" hier altijd heel hard lopen te gillen dat het kutmuziek is...
Tot ze bezopen aan de bar hangen en elk liedje helemaal mee kunnen zingen en dan vooral gillen dat ze dat zelfde nummer nog een keer willen horen
Jij denkt toch niet dat ík het onthoud!?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja zo werkt dat hè, wat is dé favoriet van de dronken meute?
Ik stel voor al die afvalligen gewoon een ban te gevenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, vrind, het word weer 's tijd dat wij ons inzetten voor dit forum.
Ik weet, we doen het vaker en krijgen meestal stank voor dank.
Maar onze professionele is wederom nodig!
We moeten de chat op die johanvlemmix site kapodt maken want iedereen
gaat daar zitten lullen en dat rukt users weg van ons geliefde Fok! en nog geliefdere RLS subforum!
Ik kan niet langer toekijken hoe ons dit onrecht word aangedaan!
Je hebt mijn "Ian for moderator - beleidsplan voor ultieme wereldheerschappij" gelezen begrijp ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stel voor al die afvalligen gewoon een ban te geven
Dan loop ik P6K voor de voeten volgens mij. Dat kan ik hem niet aandoen, gewoon, omdat 't niet kan en hij deugt. Als je deze site echt wil helpen moet je dat nieuwe VBL forum stuk maken, daar zitten inmiddels honderden usersquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, vrind, het word weer 's tijd dat wij ons inzetten voor dit forum.
Ik weet, we doen het vaker en krijgen meestal stank voor dank.
Maar onze professionele is wederom nodig!
We moeten de chat op die johanvlemmix site kapodt maken want iedereen
gaat daar zitten lullen en dat rukt users weg van ons geliefde Fok! en nog geliefdere RLS subforum!
Ik kan niet langer toekijken hoe ons dit onrecht word aangedaan!
Niet echt, ik denk meer een gevalletje gmtaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt mijn "Ian for moderator - beleidsplan voor ultieme wereldheerschappij" gelezen begrijp ik?
Hmm.. dan zijn het matige Schlagers, want goeie hoef je maar 10 seconden te horen om ze 70 jaar later nog mee te kunnen pruttelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ík het onthoud!?![]()
Ik doe meestal mijn best zo weinig mogelijk te verstaan![]()
Neen, Peter moet wij mij betreft de voice over doen voor de streams, daar zou ik zelfs geld voor betalenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan loop ik P6K voor de voeten volgens mij. Dat kan ik hem niet aandoen, gewoon, omdat 't niet kan en hij deugt. Als je deze site echt wil helpen moet je dat nieuwe VBL forum stuk maken, daar zitten inmiddels honderden users
Da's waarquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. dan zijn het matige Schlagers, want goeie hoef je maar 10 seconden te horen om ze 70 jaar later nog mee te kunnen pruttelen.
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
Rustig maar, rustig maar. Ze hebben dit forum in het leven geroepen om Gert een plaatsje te geven, 't is niet voor de users hier. 't Gaat dus echt niet weg. Noekje hebben ze ernaast gezet om hem een beetje rustig te houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, Peter moet wij mij betreft de voice over doen voor de streams, daar zou ik zelfs geld voor betalen
En die voetbalkutjosties mogen wegblijven, daar heb ik niets mee te maken.
Als dit zo door gaat tiefen ze dit subforum dicht omdat er toch niemand post.
Dat betekend dat Noek Gert en Piet op zwart gaan
Dat betekend dat ik geen blauwe vriendjes meer heb!
GODVERDOMME!
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
We zijn iig af van die dronkenmanliedjesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's waar
Eentje die me bij is gebleven ging over meisjes op de Reeperbahn?
Oeh! Daar waar het pijn doet!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?
Dat beveel ik ze niet aan, ik drink trouwens echt zelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachten
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk anders dat ik ergens best een punt heb, als je even door het slappe gelul heen kijkt.
Ze kunnen Fok! best tegemoet komen door die chat dicht te flikkeren.
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We zijn iig af van die dronkenmanliedjes
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....quote:
Niet janken, lezen waar ik het over heb.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....
*iedereen in koor:* REEPERBAHN DA SIND DIE MÄDELS [...]
Da's ongeveer wat ik nog weet.
Volgens mij hebben wij voor in de kroeg 's avonds ook een cd met "foute" nummers waar die op staat.
Ik zal 's voor je kijken
Omfg, ik wou het bijna gaan zoeken op YTquote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Als er maar niet "Lass die Sonne in dein' Herz" op staat, daar word ik altijd een beetje emo van.
ik las het..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet janken, lezen waar ik het over heb.
Door een chat náást je stream te zetten haal je users uit ons subforum.
Dan heb ik het met manu te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.
Wat mij betreft wachten ze twee jaar, 't zal mij "rotten"quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachten
Niet alsof ie dan zelf zijn modschap opzegtquote:
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.quote:
Even een veer in z'n aars, dat liedje dattie postte vanavond van die zanger, hoe heet ie ook alweerquote:
Ik heb dan nu alvast gepast medelijden met je burenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft wachten ze twee jaar, 't zal mij "rotten"
Wacht maar af, mijn dramatische statements zijn meestal profetisch.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.
Bovendien zie ik die mensen die ik nu aanwijs als Fok!ers en chatters het toch echt beide doen.
Misschien niet hier.. maar op Cos. of in een ander topic.
Het is gewoon rustig.
Die ene dude met die naam alsof je voorstelt iemand op zijn bek te beuken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even een veer in z'n aars, dat liedje dattie postte vanavond van die zanger, hoe heet ie ook alweer, dat vond ik wel mooi eik.
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.
Bovendien zie ik die mensen die ik nu aanwijs als Fok!ers en chatters het toch echt beide doen.
Misschien niet hier.. maar op Cos. of in een ander topic.
Het is gewoon rustig.
Manu hoeft in ieder geval niet te vragen aan Ramses wattie vanavond gaat eten, 't is standaard iets met een hoog alcoholpercentage.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik het met manu te doen![]()
Ik jank weleens, maar Ramses kan er ook wat van
Dat heb ik nu ook al, in het levenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dan nu alvast gepast medelijden met je buren
Maar je bent wél gewillig toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb maar anderhalf glas wijn op, echt.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan valt 't wel meequote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Tering, wat een gigantisch (en) lelijk ding!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan valt 't wel mee![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft tetten, wat zeur je nou. En ik vind 'r een stuk mooier dan dat wat jij in dat weiland achter je huis gestald hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, wat een gigantisch (en) lelijk ding!![]()
![]()
![]()
Dat glas is wel leuk though.
Één voordeel, misschien komt manu dan ook terug als iets andersquote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Manu hoeft in ieder geval niet te vragen aan Ramses wattie vanavond gaat eten, 't is standaard iets met een hoog alcoholpercentage.
Puh, jij hebt overduidelijk echt een grafsmaak.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft tetten, wat zeur je nou. En ik vind 'r een stuk mooier dan dat wat jij in dat weiland achter je huis gestald hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Zal je toch overkomen Heidi, wil je dood, maak je er een eind aan, kom je knalhard terugquote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Één voordeel, misschien komt manu dan ook terug als iets anders
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Puh, jij hebt overduidelijk echt een grafsmaak.Ok, ok, zand eroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat net Joris te kijken met bijzondere mensen. Daar was een boedist die zei dat je ook als vlieg of zwaan terug kunt komen, dus misschien valt het meequote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal je toch overkomen Heidi, wil je dood, maak je er een eind aan, kom je knalhard terug![]()
Goffer, weer opnieuw in die teringzooi
Niet haar slipje?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou graag willen reïncarneren als een bh van Cc.
Zo'n last zou ik niet willen dragen, dan kun je net zo goed als pakezel herintredenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou graag willen reïncarneren als een bh van Cc.
Gatver?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet haar slipje?
of tampon(wie zei dan ook alweer?)
Maar da's mijn enige kans om ertegenaan te kunnen liggenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo'n last zou ik niet willen dragen, dan kun je net zo goed als pakezel herintreden
Met een beetje pech kwijlt ze, dan wordt je zeiknat manquote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar da's mijn enige kans om ertegenaan te kunnen liggen
Of ze proppen er een kipfilet bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je BH en dan wordt er aan één een klomp vlees in gehangen waarbij je bijna door je elastiek gaat. Afijn, dan denk je dat je het gehad hebt, komt er nog zo'n homp bij
Rrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een beetje pech kwijlt ze, dan wordt je zeiknat man
En als extra grote BH ben je natuurlijk ook erg eenzaamquote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je BH en dan wordt er aan één een klomp vlees in gehangen waarbij je bijna door je elastiek gaat. Afijn, dan denk je dat je het gehad hebt, komt er nog zo'n homp bij
Of d'r is d'r al eentje af, ben je vervelend uit balans.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ze proppen er een kipfilet bij!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
En dat allemaal gesteld dat je mag kiezen natuurlijk, want anders kan het ipv. van de BH van Cc. natuurlijk ook gewoon de string van Gert worden
Dan pleeg ik zelfmoord, net zolang tot ik Cc's BH benquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
En dat allemaal gesteld dat je mag kiezen natuurlijk, want anders kan het ipv. van de BH van Cc. natuurlijk ook gewoon de string van Gert worden
Een paar van die geschoren ballen die je maar nauwelijks binnen kunt houden. De hele dag goochelen, mij niet gezienquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
Oh, da's wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan pleeg ik zelfmoord, net zolang tot ik Cc's BH ben
Iew! Is Gert een smoothie!?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een paar van die geschoren ballen die je maar nauwelijks binnen kunt houden. De hele dag goochelen, mij niet gezien
Ik weet 't, als het nou nog een boxer was, niet dat, dat fijn is natuulijk, maar toch, ma ja, Gert draagt nou eenmaal stringsquote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver, da's nog ranziger dan de tampon van Noek![]()
Of de toque van Pietje
Of de dekschaal van de Germknödel!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver, da's nog ranziger dan de tampon van Noek![]()
Of de toque van Pietje
OMG, wil je dat echt weten?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaan we vragen![]()
Gert, hoe zit 't precies?
Hallo, je moet je toch mentaal kunnen voorbereiden als je eerst terug komt als zijn string voordat je richting Cc's badkamert gaat?quote:
Ik weet niet of je dit wel in één zin kunt gebruiken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, je moet je toch mentaal kunnen voorbereiden als je eerst terug komt als zijn string voordat je richting Cc's badkamert gaat?
Jij bent hier degene die laatst "no strings no music" verkondigde.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't, als het nou nog een boxer was, niet dat, dat fijn is natuulijk, maar toch, ma ja, Gert draagt nou eenmaal strings
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
De eerste die om foto's vraagt krijgt een ban zodra ik FA ben
Jij ziet het ook niet gebeuren?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Die gok zou ik wel durven te wagen
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die laatst "no strings no music" verkondigde.
Je kent muhquote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun wel, da's een echte Thrillseeker
Praise him with the strings (psalm zoveel)quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die laatst "no strings no music" verkondigde.
Vanwege zijn coke gebruik, gemeen hoorquote:
Maak jij alvast een nieuw topic?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is dus een kaalgeschoren coke-gebruiker die in strings rondloopt en jongetjes lastigvalt?
Als je ooit FA wil worden, dan moet je nog veel meer kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is dus een kaalgeschoren coke-gebruiker die in strings rondloopt en jongetjes lastigvalt?
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.quote:
Welnee, Gert is geduldig en hij overleeft ons allemaal. Zijn wraak zal zoet zijn als wij eenmaal reïncarneren. Kies maar van een leuk kleurtje uit Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent je Fok! leven moe
Check je notes
Inderdaad, vraag maar aan Yvonnequote:Op woensdag 2 december 2009 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ooit FA wil worden, dan moet je nog veel meer kunnen
Amenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.
Wie zit er achter je PC?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.
Iiieuw!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel willen even niet aan kloten denken nu
Nouquote:
jaja, dat zei Ramses ook altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een nieuw flessie water organiseren
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou![]()
En als wie/wat wil jij terugkomen?
lolquote:Op woensdag 2 december 2009 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik werd trouwens afgelopen nacht badend in het zweet wakker. Ik zat in Sobibor en Pietje was kampoudste
Graag gedaan lieverdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jongeuh, naai mij erbij, jij zat me via de PM op te stoken!
Teun gaat zometeen een foto van zijn lul posten!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijker....nu moet ik zeker gaan teruglezen...terwijl ik alleen maar een beker melk wilde pakken en weeer gaan slapen
Het heeft geen haast hoor, kan morgen ookquote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijker....nu moet ik zeker gaan teruglezen...terwijl ik alleen maar een beker melk wilde pakken en weeer gaan slapen
Slapen ??? om kwart over één ?? wat zijn dat voor rare tijdenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Staat er al weken, zie avatarquote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun gaat zometeen een foto van zijn lul posten!
Zullen we dansen!?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:14 schreef Laysa het volgende:
O god....het is zover....jullie zijn eindelijk doorgeslagen
Vergeet je, je Macro-knop dan niet in te drukken Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, drink jij even snel en zoetjes je melk op en dan weer lekker in je bedje hè schatquote:Op woensdag 2 december 2009 01:14 schreef Laysa het volgende:
O god....het is zover....jullie zijn eindelijk doorgeslagen
Je PMquote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehequote:Op woensdag 2 december 2009 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet je, je Macro-knop dan niet in te drukken Teun
Ey. no homo.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, drink jij even snel en zoetjes je melk op en dan weer lekker in je bedje hè schat![]()
Dit is een mannenonderonsje
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we dansen!?![]()
Sjaalalalala~!11!
Vrouwen hebben alleen een macro knop lulloquote:Op woensdag 2 december 2009 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet je, je Macro-knop dan niet in te drukken Teun
Dat is toch alleen je eikelquote:
Als ik hem echt uit m'n broek haal, dan zie jij de zon niet meer opkomenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:16 schreef Jian het volgende:
Effe wachten nog hoor Laysa, Teun is nog effe met de juiste belichting bezig
ik ben niet helemaal wakker en jij gaat staan dansen als een doorgesnoven roemeen om mij heenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet?
Gert kan de muziek doen.
Die heeft een zeer unieke smaak.
Ja net als Michael Jackson in The Way You Make Me Feel.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal wakker en jij gaat staan dansen als een doorgesnoven roemeen om mij heen
Zo erg die lucht ?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik hem echt uit m'n broek haal, dan zie jij de zon niet meer opkomen
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja net als Michael Jackson in The Way You Make Me Feel.
Dan hoef jij alleen maar te lopen en ga ik eromheen springen!
Ergens heeft ie ook wel iets weg van een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JIJ BENT HEIDI'S MOEDER!?
OMFG STAR WARS ACHTIGE PLOT TWIST!1!!
Foto's van kleine Teuntje-Topic!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, maak even een nieuw topic voor die foto, ik heb alle 13 pagina's nodig![]()
gaat die lul natuurlijk ook gelijk doen hè![]()
Bij 4936792375924793247 x 9934859320802380238 pixels wel, jaquote:Op woensdag 2 december 2009 01:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, maak even een nieuw topic voor die foto, ik heb alle 13 pagina's nodig![]()
gaat die lul natuurlijk ook gelijk doen hè![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto's van kleine Teuntje-Topic!
Ja, en dan ik een ban krijgen die net zolang duurt als mijn penis groot is. Dan kom ik nooit meer terugquote:Op woensdag 2 december 2009 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Posten die foto's dan, verdomme.
Mijn penis pist op dat soort topicsquote:Op woensdag 2 december 2009 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel decadent dat hij er zelf niet in wil posten, zijn ego is blijkbaar net zo groot als zijn penis
Dat kan niet goed zijn voor je monitor.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn penis pist op dat soort topics
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef Laysa het volgende:
sjessus....tijd om te gaan slapen heren....Nite
Weltruste Laysaquote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef Laysa het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef Laysa het volgende:
Ja ja, nou kom op Teun raus mit die Bratwurstquote:Op woensdag 2 december 2009 01:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liever een kleine penis die het doet dan een klein zusje die weer eens wat moet
Daarom is dan ook van overheidswege aan Dell 6400 ATG verstrekt, die kan tegen een stootje.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan niet goed zijn voor je monitor.
trustquote:Op woensdag 2 december 2009 01:28 schreef Laysa het volgende:
Nu niet meerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat Teun Penis topic is een regelrechte nacht - hit
Het Kleine-Gertje Foto Topic!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Gert wil ook altijd aandacht voor zichzelf
Jij bent alleen maar teleurgesteld omdat ie hem niet echt postquote:Op woensdag 2 december 2009 01:30 schreef snetje het volgende:
mannen!![]()
wat eten we morgen btw![]()
[ afbeelding ] al over nagedacht ?
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar teleurgesteld omdat ie hem niet echt post
rar die zooi dan ook eerst, .... dan pakken we hem later wel uitquote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu al dicht? Dat uploaden duurt gewoon een uur hè. Sorry jongens
Jammer dat je nu geen mod bent hé? TT is nog steeds hetzelfdequote:
D'r zijn al lulletjes genoeg die hier postenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
whut whut whut ?? wie zou whut gaan posten ?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En eikelsquote:Op woensdag 2 december 2009 01:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zijn al lulletjes genoeg die hier posten
Kun je je voorstellen wat er gaat gebeuren als hij er echt staat? Dan branden die servers van Danny uit het rackquote:Op woensdag 2 december 2009 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk dan die lijst van nieuwe topics, Teuns penis is gewoon het meest bekeken van de laatste 15
Teun zou zijn penis posten, daar gaat het momenteel over.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
whut whut whut ?? wie zou whut gaan posten ?
tot nu toe stinkt ut heiro
Ohhhh, nu wordt ze wakkerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun zou zijn penis posten, daar gaat het momenteel over.
Een kinderhand is gauw gevuld hèquote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun zou zijn penis posten, daar gaat het momenteel over.
Hey hey! Don't bring the sexy out!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld hè
[ afbeelding ]
Alleen het kapsel laat te wensen over.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef Jian het volgende:
Teuns penis is populair, Met een beetje goede begeleiding maken we van Teun zo de nieuwe Ron Jeremy
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef Jian het volgende:
Teuns penis is populair, Met een beetje goede begeleiding maken we van Teun zo de nieuwe Ron Jeremy
jij met je snikkelckers in je hand?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey hey! Don't bring the sexy out!
Daar lijkt het wel op maar gezien de strategisch geplaatste zakdoek zullen we het nooit wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jij met je snikkelckers in je hand?
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Hij doet 't gewoon op eigen kracht hoor, maak je geen zorgen
idd, goede vermommingquote:Op woensdag 2 december 2009 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op maar gezien de strategisch geplaatste zakdoek zullen we het nooit weten
Door alles te doen wat ze van je vragen zonder enige vorm van gene?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?
Goed management: Op Fok! vragen hoe je een chick zo snel mogelijk uit je huis krijgtquote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?
Ik had het nooit moeten melden hè , ik was gewoon niet scherp op dat momentquote:Op woensdag 2 december 2009 01:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed management: Op Fok! vragen hoe je een chick zo snel mogelijk uit je huis krijgt
175-1 =174 ik klikte per ongeluk verkeerdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:48 schreef Jian het volgende:
175 views, als het vrouwenvolk morgen wakker wordt gaat ie op zeker door de 250 heen
Ach, iedere lul heeft zo z'n zwakke momentenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het nooit moeten melden hè , ik was gewoon niet scherp op dat moment
Shit!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Jian het volgende:
en door de 200 and still going strong, kan je nagaan als er Grote Teun-topic had gestaan i.p.v. Kleine Teun-topic
Kernel panic na kernel panic. Iteejer zou er goed voor geweest zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Jian het volgende:
en door de 200 and still going strong, kan je nagaan als er Grote Teun-topic had gestaan i.p.v. Kleine Teun-topic
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach, iedere lul heeft zo z'n zwakke momenten![]()
Slaap lekker kutkokquote:Op woensdag 2 december 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, ik mocht van Gert ook niet te laat naar bed, dus welterusten enzeaux.
Trust,quote:Op woensdag 2 december 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, ik mocht van Gert ook niet te laat naar bed, dus welterusten enzeaux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |