Iiieuw!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel willen even niet aan kloten denken nu
Nouquote:
jaja, dat zei Ramses ook altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een nieuw flessie water organiseren
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou![]()
En als wie/wat wil jij terugkomen?
lolquote:Op woensdag 2 december 2009 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik werd trouwens afgelopen nacht badend in het zweet wakker. Ik zat in Sobibor en Pietje was kampoudste
Graag gedaan lieverdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jongeuh, naai mij erbij, jij zat me via de PM op te stoken!
Teun gaat zometeen een foto van zijn lul posten!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijker....nu moet ik zeker gaan teruglezen...terwijl ik alleen maar een beker melk wilde pakken en weeer gaan slapen
Het heeft geen haast hoor, kan morgen ookquote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kom niet terug....ik blijf...want das veel makkelijker....nu moet ik zeker gaan teruglezen...terwijl ik alleen maar een beker melk wilde pakken en weeer gaan slapen
Slapen ??? om kwart over één ?? wat zijn dat voor rare tijdenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |