quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die laatst "no strings no music" verkondigde.
Je kent muhquote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun wel, da's een echte Thrillseeker
Praise him with the strings (psalm zoveel)quote:Op woensdag 2 december 2009 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die laatst "no strings no music" verkondigde.
Vanwege zijn coke gebruik, gemeen hoorquote:
Maak jij alvast een nieuw topic?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is dus een kaalgeschoren coke-gebruiker die in strings rondloopt en jongetjes lastigvalt?
Als je ooit FA wil worden, dan moet je nog veel meer kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is dus een kaalgeschoren coke-gebruiker die in strings rondloopt en jongetjes lastigvalt?
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.quote:
Welnee, Gert is geduldig en hij overleeft ons allemaal. Zijn wraak zal zoet zijn als wij eenmaal reïncarneren. Kies maar van een leuk kleurtje uit Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent je Fok! leven moe
Check je notes
Inderdaad, vraag maar aan Yvonnequote:Op woensdag 2 december 2009 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ooit FA wil worden, dan moet je nog veel meer kunnen
Amenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.
Wie zit er achter je PC?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn notes te F5'en, maar ik denk eerlijk gezegd dat Gert er de grap wel van in zag en begrijpt dat ik het natuurlijk allemaal niet meen en het beste voorheb met hem, Fok! Forum en de aanwezige users in het algemeen, en dat ik nooit iets zou doen waarvan ik zou weten dat het één van voorgenoemde partijen zou beschadigen of beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |