Hahaha ja zo werkt dat hè, wat is dé favoriet van de dronken meute?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schattige vind ik dat alle duitse "jongeren" hier altijd heel hard lopen te gillen dat het kutmuziek is...
Tot ze bezopen aan de bar hangen en elk liedje helemaal mee kunnen zingen en dan vooral gillen dat ze dat zelfde nummer nog een keer willen horen
Jij denkt toch niet dat ík het onthoud!?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja zo werkt dat hè, wat is dé favoriet van de dronken meute?
Ik stel voor al die afvalligen gewoon een ban te gevenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, vrind, het word weer 's tijd dat wij ons inzetten voor dit forum.
Ik weet, we doen het vaker en krijgen meestal stank voor dank.
Maar onze professionele is wederom nodig!
We moeten de chat op die johanvlemmix site kapodt maken want iedereen
gaat daar zitten lullen en dat rukt users weg van ons geliefde Fok! en nog geliefdere RLS subforum!
Ik kan niet langer toekijken hoe ons dit onrecht word aangedaan!
Je hebt mijn "Ian for moderator - beleidsplan voor ultieme wereldheerschappij" gelezen begrijp ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stel voor al die afvalligen gewoon een ban te geven
Dan loop ik P6K voor de voeten volgens mij. Dat kan ik hem niet aandoen, gewoon, omdat 't niet kan en hij deugt. Als je deze site echt wil helpen moet je dat nieuwe VBL forum stuk maken, daar zitten inmiddels honderden usersquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, vrind, het word weer 's tijd dat wij ons inzetten voor dit forum.
Ik weet, we doen het vaker en krijgen meestal stank voor dank.
Maar onze professionele is wederom nodig!
We moeten de chat op die johanvlemmix site kapodt maken want iedereen
gaat daar zitten lullen en dat rukt users weg van ons geliefde Fok! en nog geliefdere RLS subforum!
Ik kan niet langer toekijken hoe ons dit onrecht word aangedaan!
Niet echt, ik denk meer een gevalletje gmtaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt mijn "Ian for moderator - beleidsplan voor ultieme wereldheerschappij" gelezen begrijp ik?
Hmm.. dan zijn het matige Schlagers, want goeie hoef je maar 10 seconden te horen om ze 70 jaar later nog mee te kunnen pruttelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ík het onthoud!?![]()
Ik doe meestal mijn best zo weinig mogelijk te verstaan![]()
Neen, Peter moet wij mij betreft de voice over doen voor de streams, daar zou ik zelfs geld voor betalenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan loop ik P6K voor de voeten volgens mij. Dat kan ik hem niet aandoen, gewoon, omdat 't niet kan en hij deugt. Als je deze site echt wil helpen moet je dat nieuwe VBL forum stuk maken, daar zitten inmiddels honderden users
Da's waarquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. dan zijn het matige Schlagers, want goeie hoef je maar 10 seconden te horen om ze 70 jaar later nog mee te kunnen pruttelen.
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
Rustig maar, rustig maar. Ze hebben dit forum in het leven geroepen om Gert een plaatsje te geven, 't is niet voor de users hier. 't Gaat dus echt niet weg. Noekje hebben ze ernaast gezet om hem een beetje rustig te houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, Peter moet wij mij betreft de voice over doen voor de streams, daar zou ik zelfs geld voor betalen
En die voetbalkutjosties mogen wegblijven, daar heb ik niets mee te maken.
Als dit zo door gaat tiefen ze dit subforum dicht omdat er toch niemand post.
Dat betekend dat Noek Gert en Piet op zwart gaan
Dat betekend dat ik geen blauwe vriendjes meer heb!
GODVERDOMME!
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
We zijn iig af van die dronkenmanliedjesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's waar
Eentje die me bij is gebleven ging over meisjes op de Reeperbahn?
Oeh! Daar waar het pijn doet!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?
Dat beveel ik ze niet aan, ik drink trouwens echt zelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachten
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk anders dat ik ergens best een punt heb, als je even door het slappe gelul heen kijkt.
Ze kunnen Fok! best tegemoet komen door die chat dicht te flikkeren.
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We zijn iig af van die dronkenmanliedjes
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....quote:
Niet janken, lezen waar ik het over heb.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....
*iedereen in koor:* REEPERBAHN DA SIND DIE MÄDELS [...]
Da's ongeveer wat ik nog weet.
Volgens mij hebben wij voor in de kroeg 's avonds ook een cd met "foute" nummers waar die op staat.
Ik zal 's voor je kijken
Omfg, ik wou het bijna gaan zoeken op YTquote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Als er maar niet "Lass die Sonne in dein' Herz" op staat, daar word ik altijd een beetje emo van.
ik las het..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet janken, lezen waar ik het over heb.
Door een chat náást je stream te zetten haal je users uit ons subforum.
Dan heb ik het met manu te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.
Wat mij betreft wachten ze twee jaar, 't zal mij "rotten"quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachten
Niet alsof ie dan zelf zijn modschap opzegtquote:
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.quote:
Even een veer in z'n aars, dat liedje dattie postte vanavond van die zanger, hoe heet ie ook alweerquote:
Ik heb dan nu alvast gepast medelijden met je burenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft wachten ze twee jaar, 't zal mij "rotten"
Wacht maar af, mijn dramatische statements zijn meestal profetisch.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.
Bovendien zie ik die mensen die ik nu aanwijs als Fok!ers en chatters het toch echt beide doen.
Misschien niet hier.. maar op Cos. of in een ander topic.
Het is gewoon rustig.
Die ene dude met die naam alsof je voorstelt iemand op zijn bek te beuken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even een veer in z'n aars, dat liedje dattie postte vanavond van die zanger, hoe heet ie ook alweer, dat vond ik wel mooi eik.
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. nou der zijn toch zat users .. en zoveel uit Fok! zie ik der niet, want als je iets vraagt dan zijn ze van elders.
Bovendien zie ik die mensen die ik nu aanwijs als Fok!ers en chatters het toch echt beide doen.
Misschien niet hier.. maar op Cos. of in een ander topic.
Het is gewoon rustig.
Manu hoeft in ieder geval niet te vragen aan Ramses wattie vanavond gaat eten, 't is standaard iets met een hoog alcoholpercentage.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik het met manu te doen![]()
Ik jank weleens, maar Ramses kan er ook wat van
Dat heb ik nu ook al, in het levenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dan nu alvast gepast medelijden met je buren
Maar je bent wél gewillig toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb maar anderhalf glas wijn op, echt.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel onrustig als De Vlem eenmaal losgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan valt 't wel meequote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Tering, wat een gigantisch (en) lelijk ding!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan valt 't wel mee![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft tetten, wat zeur je nou. En ik vind 'r een stuk mooier dan dat wat jij in dat weiland achter je huis gestald hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, wat een gigantisch (en) lelijk ding!![]()
![]()
![]()
Dat glas is wel leuk though.
Één voordeel, misschien komt manu dan ook terug als iets andersquote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Manu hoeft in ieder geval niet te vragen aan Ramses wattie vanavond gaat eten, 't is standaard iets met een hoog alcoholpercentage.
Puh, jij hebt overduidelijk echt een grafsmaak.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft tetten, wat zeur je nou. En ik vind 'r een stuk mooier dan dat wat jij in dat weiland achter je huis gestald hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Zal je toch overkomen Heidi, wil je dood, maak je er een eind aan, kom je knalhard terugquote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Één voordeel, misschien komt manu dan ook terug als iets anders
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Puh, jij hebt overduidelijk echt een grafsmaak.Ok, ok, zand eroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat net Joris te kijken met bijzondere mensen. Daar was een boedist die zei dat je ook als vlieg of zwaan terug kunt komen, dus misschien valt het meequote:Op woensdag 2 december 2009 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal je toch overkomen Heidi, wil je dood, maak je er een eind aan, kom je knalhard terug![]()
Goffer, weer opnieuw in die teringzooi
Niet haar slipje?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou graag willen reïncarneren als een bh van Cc.
Zo'n last zou ik niet willen dragen, dan kun je net zo goed als pakezel herintredenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou graag willen reïncarneren als een bh van Cc.
Gatver?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet haar slipje?
of tampon(wie zei dan ook alweer?)
Maar da's mijn enige kans om ertegenaan te kunnen liggenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo'n last zou ik niet willen dragen, dan kun je net zo goed als pakezel herintreden
Met een beetje pech kwijlt ze, dan wordt je zeiknat manquote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar da's mijn enige kans om ertegenaan te kunnen liggen
Of ze proppen er een kipfilet bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je BH en dan wordt er aan één een klomp vlees in gehangen waarbij je bijna door je elastiek gaat. Afijn, dan denk je dat je het gehad hebt, komt er nog zo'n homp bij
Rrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een beetje pech kwijlt ze, dan wordt je zeiknat man
En als extra grote BH ben je natuurlijk ook erg eenzaamquote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je je voorstellen, ben je BH en dan wordt er aan één een klomp vlees in gehangen waarbij je bijna door je elastiek gaat. Afijn, dan denk je dat je het gehad hebt, komt er nog zo'n homp bij
Of d'r is d'r al eentje af, ben je vervelend uit balans.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ze proppen er een kipfilet bij!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
En dat allemaal gesteld dat je mag kiezen natuurlijk, want anders kan het ipv. van de BH van Cc. natuurlijk ook gewoon de string van Gert worden
Dan pleeg ik zelfmoord, net zolang tot ik Cc's BH benquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
En dat allemaal gesteld dat je mag kiezen natuurlijk, want anders kan het ipv. van de BH van Cc. natuurlijk ook gewoon de string van Gert worden
Een paar van die geschoren ballen die je maar nauwelijks binnen kunt houden. De hele dag goochelen, mij niet gezienquote:Op woensdag 2 december 2009 00:50 schreef Jian het volgende:
Oh, da's wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan pleeg ik zelfmoord, net zolang tot ik Cc's BH ben
Iew! Is Gert een smoothie!?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een paar van die geschoren ballen die je maar nauwelijks binnen kunt houden. De hele dag goochelen, mij niet gezien
Ik weet 't, als het nou nog een boxer was, niet dat, dat fijn is natuulijk, maar toch, ma ja, Gert draagt nou eenmaal stringsquote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver, da's nog ranziger dan de tampon van Noek![]()
Of de toque van Pietje
Of de dekschaal van de Germknödel!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver, da's nog ranziger dan de tampon van Noek![]()
Of de toque van Pietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |