Rustig maar, rustig maar. Ze hebben dit forum in het leven geroepen om Gert een plaatsje te geven, 't is niet voor de users hier. 't Gaat dus echt niet weg. Noekje hebben ze ernaast gezet om hem een beetje rustig te houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, Peter moet wij mij betreft de voice over doen voor de streams, daar zou ik zelfs geld voor betalen
En die voetbalkutjosties mogen wegblijven, daar heb ik niets mee te maken.
Als dit zo door gaat tiefen ze dit subforum dicht omdat er toch niemand post.
Dat betekend dat Noek Gert en Piet op zwart gaan
Dat betekend dat ik geen blauwe vriendjes meer heb!
GODVERDOMME!
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
We zijn iig af van die dronkenmanliedjesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die zanger, hoe heet ie ook alweer, die knakker die vandaag dood ging, die gaan ze pas over zeven dagen begraven. Alcohol conserveert goed denk ik
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's waar
Eentje die me bij is gebleven ging over meisjes op de Reeperbahn?
Oeh! Daar waar het pijn doet!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar leid je dat uit af? Dat Roemenen gemiddeld pas na een maand of twee worden begraven?
Dat beveel ik ze niet aan, ik drink trouwens echt zelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kenne ze bij jou ook wel 2 weekies wachten
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk anders dat ik ergens best een punt heb, als je even door het slappe gelul heen kijkt.
Ze kunnen Fok! best tegemoet komen door die chat dicht te flikkeren.
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We zijn iig af van die dronkenmanliedjes
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....quote:
Niet janken, lezen waar ik het over heb.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...aaaaaaauuuuuuuuuf deeeeeeeeer....
*iedereen in koor:* REEPERBAHN DA SIND DIE MÄDELS [...]
Da's ongeveer wat ik nog weet.
Volgens mij hebben wij voor in de kroeg 's avonds ook een cd met "foute" nummers waar die op staat.
Ik zal 's voor je kijken
Omfg, ik wou het bijna gaan zoeken op YTquote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Als er maar niet "Lass die Sonne in dein' Herz" op staat, daar word ik altijd een beetje emo van.
ik las het..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet janken, lezen waar ik het over heb.
Door een chat náást je stream te zetten haal je users uit ons subforum.
Dan heb ik het met manu te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
maar jouw plaatsje naast manu is nu lekker al bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |