Nu kapot schieten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je houdt het niet tegen.
Weet ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je houdt het niet tegen.
Ik las Dementorenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien begintie te dementeren en weet niet meer dat het zijn staart is en denkt dat hij achtervolgt wordt ofzo
"Ergens" misschien ook niet. Zitten jullie daar sociaal verplicht te doen. Terwijl er een groot artiest mens op TV is, de hele avond! Maar ja, daar moet je wel (een) hart voor hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, ik ga ergens een vorkje meeprikken, dat had ik beloofd al heb ik daar nu eigenlijk niet zo heel veel zin in.
De pastorale is heilig, voor de rest heb ik er weinig mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ergens" misschien ook niet. Zitten jullie daar sociaal verplicht te doen. Terwijl er een groot artiest mens op TV is, de hele avond! Maar ja, daar moet je wel (een) hart voor hebben.
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De pastorale is heilig, voor de rest heb ik er weinig mee.
Dito !quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
Waarschijnlijk tot morgen dan.
Ik heb hem irl ontmoet... In Egmond aan zee. Hij was bij de bagwan (ofzo) en straal bezopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik was ook geen dweper hoor. Maar hij ráákte me wel écht, met een aantal liedjes.
Ben er dol op, het is mijn camp.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar haal je die achterlijke shit toch telkens weer vandaan
Lang niet alles!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg me dat je ze niet al op je pc hebt staan?
Lol! Op schlagers hossen in Australiëquote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lang niet alles!![]()
Waar gebeurd vakantie-verhaaltje: we zijn met z'n zevenen naar Australië geweest, en hadden twee bandjes met Schlagers mee. 's Avonds op de parkeerplaats bij onze cabins in de woestijn, schalde het uit de boksen van de huurauto. Twee jonge Duitse gozers kwamen er op af: dat het zo toll was omdat het de favoriete muziek van hun Mutti was. Ze hadden een beetje heimwee. We eindigden de polonaise rond de auto dansend, autodak vol flessen bier.
Mijn historische herinneringen aan Duitsland zijn eigenlijk allemaal goed.
de laatste keer dat ik hem zag liep ie met een rollator door de gang in dat tehuisquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem irl ontmoet... In Egmond aan zee. Hij was bij de bagwan (ofzo) en straal bezopen.
Hij zat op een trap bij een disco (tja) en ik heb een tijdje met hem zitten lullen.
Gave gast en een groot gemis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |