Daar lijkt het wel op maar gezien de strategisch geplaatste zakdoek zullen we het nooit wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jij met je snikkelckers in je hand?
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Hij doet 't gewoon op eigen kracht hoor, maak je geen zorgen
idd, goede vermommingquote:Op woensdag 2 december 2009 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op maar gezien de strategisch geplaatste zakdoek zullen we het nooit weten
Door alles te doen wat ze van je vragen zonder enige vorm van gene?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?
Goed management: Op Fok! vragen hoe je een chick zo snel mogelijk uit je huis krijgtquote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Teun, goed management is alles, hoe denk je dat Gert in de top van die wereld terecht is gekomen ?
Ik had het nooit moeten melden hè , ik was gewoon niet scherp op dat momentquote:Op woensdag 2 december 2009 01:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed management: Op Fok! vragen hoe je een chick zo snel mogelijk uit je huis krijgt
175-1 =174 ik klikte per ongeluk verkeerdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:48 schreef Jian het volgende:
175 views, als het vrouwenvolk morgen wakker wordt gaat ie op zeker door de 250 heen
Ach, iedere lul heeft zo z'n zwakke momentenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het nooit moeten melden hè , ik was gewoon niet scherp op dat moment
Shit!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Jian het volgende:
en door de 200 and still going strong, kan je nagaan als er Grote Teun-topic had gestaan i.p.v. Kleine Teun-topic
Kernel panic na kernel panic. Iteejer zou er goed voor geweest zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Jian het volgende:
en door de 200 and still going strong, kan je nagaan als er Grote Teun-topic had gestaan i.p.v. Kleine Teun-topic
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach, iedere lul heeft zo z'n zwakke momenten![]()
Slaap lekker kutkokquote:Op woensdag 2 december 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, ik mocht van Gert ook niet te laat naar bed, dus welterusten enzeaux.
Trust,quote:Op woensdag 2 december 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, ik mocht van Gert ook niet te laat naar bed, dus welterusten enzeaux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |