quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef starla het volgende:
och nee, zwarte piet gaat een liedje zingen
Zou wel humor zijn, zingt die ineens: Zwarte piet ging uit fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef starla het volgende:
och nee, zwarte piet gaat een liedje zingen
Neu, wel een grotere hit dankzij Jan Smit.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damaru, werd alleen maar een hitje door Jan Smit
nou nou.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef starla het volgende:
durft die gast matthijs niet aan te kijken, of leren ze dat niet in swaziland?
Ik wilde net zeggen, ook niet de eerste keer dat ie niet helemaal door heeft hoe de gasten in het programma eigenlijk heten of wie het zijn.quote:
Hallo dankzij Hollestelle kon Brood nog optreden hij schreef alle nummers na Danny Lademacher.quote:
Kan best, maar blijft een herman brood wannabe.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo dankzij Hollestelle kon Brood nog optreden hij schreef alle nummers na Danny Lademacher.
Echt één van de echte rockers.
In The NME iddquote:
Ach ja Jan ..die Thijs die jodelaar noemdenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
In The NME idd
Beste gitarist van de wereld gekozen.
Zeg maar de Armin van Buuren van 40 jaar geleden.
die hebben ze daar gewoon neergekwakt johquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom ze nu jaap kwakman daar neerzetten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef maril het volgende:
Ik heb altijd zo,n hekel aan gasten die andere uitlachen en verder over hun eigen woorden struikelen.
Volendam stroomt leeg. .....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Damaru EN de gitarist van de 3js in 1 uitzending, we worden wel verwend hoor.
Ne'erlands meest overschatte band. Ja, nog meer overschat dan Kane.quote:
Ole is Matthijs van Nieuwkerk? HIj zegt het net....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ole zegt tegen me op MSN dat ze AC/DC mist
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach ja Jan ..die Thijs die jodelaar noemden
Zie en hoor jij het zelfde programma als ik ?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Die kwakman is zo te zien beter dan die andere 2 bij elkaar?
Iemand die zichzelf veel te serieus neemt en die al heel lang geleden zijn beste tijd heeft gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef maril het volgende:
Ik heb altijd zo,n hekel aan gasten die andere uitlachen en verder over hun eigen woorden struikelen.
Ja, vind jij hem door de mand vallen dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie en hoor jij het zelfde programma als ik ?
In 2000 door een internationale jury in het blad The Rolling Stone gekozen tot solo van de eeuwquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
n niet te vergeten Joe Walsh -Hotel California solo
wel lekker simpel en herkenbaarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Modus het volgende:
Zou wel top zijn als ze nu met zijn 3en Chopped In Half van Obituary inzetten..
idd, we hebben toch nóg wel een goede gitarist in Nederland.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Wat valt die knakker van de 3J's buiten de groep
Ik ben er jaloers op.quote:
Nou, dat slotoffensief vond ik indrukwekkender dan die veel te rommelige pentatonische toonladdertjes van die herman brood ripoffquote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Wat valt die knakker van de 3J's buiten de groep
Is ook niet zo moeilijk, wat een junks...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Die kwakman is zo te zien beter dan die andere 2 bij elkaar?
Sweet Child dacht ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef fespo het volgende:
dat nummer van die surinamer was slecht zeg!
weet iemand welk nummer van guns and roses in de top 5 van Engeland staat?
Maar hij is niet overtuigend als gitarist. 'we hebben zoveel goede riffs, ik kan niet kiezen........, ....., grapje!,...., eh, nee, dit...'. En dan met een matig riedeltje aankomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef starla het volgende:
[..]
Nou, dat slotoffensief vond ik indrukwekkender dan die veel te rommelige pentatonische toonladdertjes van die herman brood ripoff
dan zat ik dus echt wel goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 2000 door een internationale jury in het blad The Rolling Stone gekozen tot solo van de eeuw
Hij en Jan Dulles van de 3J's zaten hiervoor in een rockband, waarmee ze in het voorprogramam van Bon Jovi stonden in het goffertpark.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef superjojo het volgende:
[..]
Maar hij is niet overtuigend als gitarist. 'we hebben zoveel goede riffs, ik kan niet kiezen........, ....., grapje!,...., eh, nee, dit...'. En dan met een matig riedeltje aankomen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilt serieus beweren dat Shaffy bekender was dan Hazes?![]()
Ik ben niet bepaald een liefhebber van beiden, maar bij Hazes snap ik de enorme media-aandacht net wat beter dan bij Shaffy - die vooral populair was in Amsterdam en bij collegae. Het publiek bevestigt dat trouwens: vergelijk de kijkcijfers van gisteravond maar eens met de kijkcijfers bij het overlijden van Hazes. Dan wordt heel duidelijk wie er het bekendst was.
Je hebt er wel heul veul woorden voor nodig om toe te geven dat Hazes inderdaad bekender was.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef Manono het volgende:
[..]
Gewoon even voor de info, Shaffy is geboren in '33. Hij was een nationaal icoon in de 60, 70 en 80er jaren en heeft de kans gehad dement te worden - ondanks dat hij inderdaad een schare trouwe fans bleef houden. Hazes' ('51) populariteit was met name regionaal totdat John Appel in '99 een documentaire over hem uitbracht en hij overleed min of meer op het hoogtepunt van media-aandacht en nationale bekendheid op zijn 53ste.
Het genre van Hazes had op het moment van zijn dood veel meer aanhang dan het genre van Shaffy op dit moment, maar dat zegt niets over hun invloedssfeer. Beide artiesten hadden de eerste hits rond hun 30e, met dat verschil dat Hazes groot werd in het mediatijdperk.
Shaffy is geridderd, ontving een Edison, heeft prijzen en onderscheidingen ontvangen voor zijn bijdrage aan de Nederlandse muziek en in 2003 werd er in Carré nog een Radio 2 gala aan het ouevre van Shaffy gewijd, waarbij nationale sterren uit alle hoeken van het land zijn liedjes vertolkten. Het zegt niets over werkelijke erkenning, maar wel dat men hem die invloed toekent.
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Bragi het volgende:
En die truc die Hans Kazan deed op de grond, met Van Nieuwkerk naast zich, kan ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |