Ne'erlands meest overschatte band. Ja, nog meer overschat dan Kane.quote:
Ole is Matthijs van Nieuwkerk? HIj zegt het net....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ole zegt tegen me op MSN dat ze AC/DC mist
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach ja Jan ..die Thijs die jodelaar noemden
Zie en hoor jij het zelfde programma als ik ?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Die kwakman is zo te zien beter dan die andere 2 bij elkaar?
Iemand die zichzelf veel te serieus neemt en die al heel lang geleden zijn beste tijd heeft gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef maril het volgende:
Ik heb altijd zo,n hekel aan gasten die andere uitlachen en verder over hun eigen woorden struikelen.
Ja, vind jij hem door de mand vallen dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie en hoor jij het zelfde programma als ik ?
In 2000 door een internationale jury in het blad The Rolling Stone gekozen tot solo van de eeuwquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
n niet te vergeten Joe Walsh -Hotel California solo
wel lekker simpel en herkenbaarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Modus het volgende:
Zou wel top zijn als ze nu met zijn 3en Chopped In Half van Obituary inzetten..
idd, we hebben toch nóg wel een goede gitarist in Nederland.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Wat valt die knakker van de 3J's buiten de groep
Ik ben er jaloers op.quote:
Nou, dat slotoffensief vond ik indrukwekkender dan die veel te rommelige pentatonische toonladdertjes van die herman brood ripoffquote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Wat valt die knakker van de 3J's buiten de groep
Is ook niet zo moeilijk, wat een junks...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Die kwakman is zo te zien beter dan die andere 2 bij elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |