Ja, leuk. Alleen zit het grote publiek er dus niet echt op te wachten. Programmeer dan voor de geïnteresseerden wat leuke docu's aan de randen van de nacht, net zoals met andere kunstprogramma's gebeurt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik je reacties teruglees begrijp ik er anders toch uit dat je de aandacht voor Shaffy overdreven vind, o.a. omdat hij niet zo populair is bij het grote publiek als iemand als Hazes.
Mijn punt is dat de aandacht juist wel gerechtvaardigd is, al is het maar vanwege zijn invloed op vele artiesten en kunstenaars van nu.
Ruim 1,1 miljoen kijkers gisteren, dus dat valt wel mee lijkt me zo. Genoeg mensen (hele generaties...) die wel heel veel met Shaffy hadden, daar doet de mening van degenen hier die zich niet goed genoeg in hem verdiept hebben om hem op waarde te kunnen schatten niets aan af.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, leuk. Alleen zit het grote publiek er dus niet echt op te wachten. Programmeer dan voor de geïnteresseerden wat leuke docu's aan de randen van de nacht, net zoals met andere kunstprogramma's gebeurt.
Ja, want de grachtengordel en de Toppers zijn immers de twee enige onderwerpen waarover je het kunt hebben op tv.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen nog maar de Toppers uitzenden dus
Het pleasen van de grachtengordel ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ruim 1,1 miljoen kijkers gisteren, dus dat valt wel mee lijkt me zo. Genoeg mensen (hele generaties...) die wel heel veel met Shaffy hadden, daar doet de mening van degenen hier die zich niet goed genoeg in hem verdiept hebben om hem op waarde te kunnen schatten niets aan af.
Los daarvan is en blijft het mijn mening dat het pleasen van het grote publiek sowieso geen heilig doel op is voor een programma op de publieke omroep.
Ok, dus je móet hem verafgoden en als je dat niet doet dan heb je jezelf niet goed in hem verdiept...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ruim 1,1 miljoen kijkers gisteren, dus dat valt wel mee lijkt me zo. Genoeg mensen (hele generaties...) die wel heel veel met Shaffy hadden daar doet de mening van degenen hier die zich niet goed genoeg in hem verdiept hebben om hem op waarde te kunnen schatten niets aan af.
nee terwijl Pia Beck meer heeft betekend voor de muziek dan Ramses Shaffyquote:Op woensdag 2 december 2009 17:06 schreef thettes het volgende:
Ik had eigenlijk ook deze mate van aandacht niet verwacht. Tis ook totaal niet mijn tijd waarin hij relevant was, maar het verbaasde me wel.
Hoe naar het voor fans, familie en bekenden ook mag zijn, ik heb het een beetje passief zitten kijken terwijl ik ook met andere dingen bezig was.
edit:
er was meen ik toch ook geen hele pia beck DWDD?
Onzin, ik ben zelf niet eens fan van hem. Maar er wordt hier gereageerd alsof een onbeduidende B-artiest een volledige uitzending krijgt. Dan zie je het toch echt niet in perspectief.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, dus je móet hem verafgoden en als je dat niet doet dan heb je jezelf niet goed in hem verdiept...![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef starla het volgende:
och nee, zwarte piet gaat een liedje zingen
Zou wel humor zijn, zingt die ineens: Zwarte piet ging uit fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef starla het volgende:
och nee, zwarte piet gaat een liedje zingen
Neu, wel een grotere hit dankzij Jan Smit.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damaru, werd alleen maar een hitje door Jan Smit
nou nou.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef starla het volgende:
durft die gast matthijs niet aan te kijken, of leren ze dat niet in swaziland?
Ik wilde net zeggen, ook niet de eerste keer dat ie niet helemaal door heeft hoe de gasten in het programma eigenlijk heten of wie het zijn.quote:
Hallo dankzij Hollestelle kon Brood nog optreden hij schreef alle nummers na Danny Lademacher.quote:
Kan best, maar blijft een herman brood wannabe.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo dankzij Hollestelle kon Brood nog optreden hij schreef alle nummers na Danny Lademacher.
Echt één van de echte rockers.
In The NME iddquote:
Ach ja Jan ..die Thijs die jodelaar noemdenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
In The NME idd
Beste gitarist van de wereld gekozen.
Zeg maar de Armin van Buuren van 40 jaar geleden.
die hebben ze daar gewoon neergekwakt johquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom ze nu jaap kwakman daar neerzetten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef maril het volgende:
Ik heb altijd zo,n hekel aan gasten die andere uitlachen en verder over hun eigen woorden struikelen.
Volendam stroomt leeg. .....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef Konijnenjager het volgende:
Damaru EN de gitarist van de 3js in 1 uitzending, we worden wel verwend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |