abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:15:07 #176
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75188046
Ook gewoon toegeven dat het brak in elkaar steekt
quote:
Maurice Geraets, directeur mobiliteit van kastjesleverancier NXP, erkent de tekortkomingen, maar zegt dat er de komende twee jaar tijd genoeg is om aan oplossingen te werken.
Dit is hetzelfde NXP die belooft dat hun chips niet kapot kunnen trouwens.
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:34:13 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75188821
GPS bij vertrek uitschakelen en bij je plaats van bestemming weer inschakelen is een mogelijk zwak stuk. Als je dan een stukkie om bent gereden (of de weg gewoon niet hemelsbreed direct naar je bestemming leidt) dan berekent ie toch de hemelsbrede afstand. De RDW kan dan niets doen omdat de RDW niet weet waar je bent geweest, en de GPS ook best tijdelijk geen verbinding heeft kunnen maken (gebeurt ook vaak zat met je tomtom immers)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75188936
De dag dat het wordt ingevoerd zal mn auto er alleen staan voor mn baan of als ik met meerdere mensen ergens naartoe ga.

Anders > motor.
0-200 in 10 seconden, kost geen reet.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:43:33 #179
97934 ASroma
Flamboyant
pi_75189145
om nog maar te zwijgen over het hele incassosysteem, deurwaarders etc. Nu krijg je allemaal van die figuren die teveel hebben gereden dan wat ze kunnen betalen.

ik zeg sowieso ook een BKR notering voor die groep mensen.
pi_75189469
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef mstx het volgende:

[..]

Jij hebt zeker wat te verbergen!!
Dus privacy is alleen voor mensen die iets te verbergen hebben? Iedereen heeft er recht op. daarnaast vertrouw ik dit kabinet zo en zo voor geen cent. volgens mij gaan we straks allemaal meer betalen ook al heb je een fiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 01-12-2009 18:25:41 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:57:30 #181
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75189583
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dus privacy is alleen voor mensen die iets te verbergen hebben. Iedereen heeft er recht op. daarnaast vertrouw ik dit kabinet zo en zo voor geen cent. volgens mij gaan we straks allemaal meer betalen ook al heb je een fiets.
Reken ook maar dat je liever wel iets had verborgen als je toevallig op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd bent en justitie jou tot verdachte bestempeld.
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:59:09 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75189629
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Reken ook maar dat je liever wel iets had verborgen als je toevallig op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd bent en justitie jou tot verdachte bestempeld.
Of je GPS het effe een maandje begeeft en je gelijk een naheffing van 1000E aan je broek krijgt omdat de RDW er niet uit komt en niet kan bewijzen wat er dan wel gebeurd is.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75189870
Ik ben eigenlijk daarom nu al bezig om een baan in de buurt te krijgen.

Want ik vooral niet eerlijk vindt, is dat de heffing niet variabel is.
Het maakt geen zak uit of je nou in een Citroen C1, Smart of een Aygo rijdt.
De heffing is net zo hoog.
Voor die het echt goedkoop wordt is voor mensen met enorm zware bakken.
Maar daarintegen zit natuurlijk de CO2 tax ?

Het beste wat je kan doen is, alles in de buurt zien te krijgen.
Ergens is het een voordeel als je de supermarkt om de hoek hebt, lokale kroegen op loopafstand en werk ook met de brommer te doen is.
Je bak blijft staan en kost je alleen je verzekering als je er niet mee rijdt.

En je bespaart natuurlijk wel veel tijd
Je bent alleen nog goedkoper uit als je er wat aan doet.

Maar het allerbeste is om alles in de brandstofprijs te stoppen.
Nou gaat die electronica weer miljarden kosten, het gezeik dat mensen krijgen, de extra kosten die je moet bijhouden...
Maak van benzine 2 euro en diesel 1,50.
die 5 cent per kilometer zit er dan in. En in de spits stook je sowieso veel meer benzine.

En het is eerlijk voor de zuinige rijders, en oneerlijk (terecht in hun ogen) voor de vervuilers.

Waarom die fucking GPS en geen brandstofprijs? Ik zie het probleem niet? Gaan mensen in het buitenland tanken ofzo

Ik rij zelf 15000 in het jaar, en dan ga ik nog net naar de stad.

700 per jaar aan wegenbelasting ipv 400... leuk
7500 betaal ik 350, maar dan rij ik niet meer dan 500km.

loze conclusie? Wanneer je gemiddeld 6km per dag aflegt, (3km heen, 3 km terug) kan je beter de fiets pakken. Want alleen dan is het goedkoper (in mijn geval).

Dan gaat mn auto ook weg Als alles om de hoek ligt. Het is voor iedereen duurder.

Ohja, ik ging uit van 5 cent per kilometer
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_75189970
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef ASroma het volgende:
Uit onderzoek van Mauric de Hond ( ! ) blijkt dat 55 procent voor het rekeningrijden is!
[..]

http://www.kilometerheffi(...)ilometerheffing.html

Waarom mag deze propogandadanda nog steeds worden verspreidt?? ! Ik kan me no way voorstellen dat mensen voor de kilometerheffing zijn. Je wordt dubbel genaaid. Weg: BPM, wegenbelasting. Bij: Kilometerheffing, CO2 tax aanschaf auto, Provinciebelasting, spitsheffing, boetes via gps, rechten van de privacy worden geschonden....

Grote Klacht: Idioten die het in hun hoofd halen voor de kilometerheffing te zijn
JA MAN WANT IN ZUINIGE AUTO'S RIJDEN IS VOOR LOSERS!!111111111``

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_75190097
Vergeet niet dat de accijnzen ook komen te vervallen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:18:52 #186
97934 ASroma
Flamboyant
pi_75190174
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:11 schreef newClear het volgende:

[..]

JA MAN WANT IN ZUINIGE AUTO'S RIJDEN IS VOOR LOSERS!!111111111``

goeie bijdrage
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:19:34 #187
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75190189
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef muhahaha het volgende:
Vergeet niet dat de accijnzen ook komen te vervallen.
Waar staat dat? VWS meldt alleen het wegvallen van de BPM en MRB.
pi_75190208
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef Sjibble het volgende:
Het beste wat je kan doen is, alles in de buurt zien te krijgen.
Ergens is het een voordeel als je de supermarkt om de hoek hebt, lokale kroegen op loopafstand en werk ook met de brommer te doen is.
Je bak blijft staan en kost je alleen je verzekering als je er niet mee rijdt.
Als dit het gevolg van de kilometerheffing zou zijn: GE-WEL-DIG!
Dat zou echt hemels zijn, als wegen alleen nog maar gebruikt zouden worden als je lekker een keer een dagje weg wilt. Not going to happen though...
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef Sjibble het volgende:
Maar het allerbeste is om alles in de brandstofprijs te stoppen.
Nou gaat die electronica weer miljarden kosten, het gezeik dat mensen krijgen, de extra kosten die je moet bijhouden...
Maak van benzine 2 euro en diesel 1,50.
die 5 cent per kilometer zit er dan in. En in de spits stook je sowieso veel meer benzine.
Dat kan dus niet. Omdat het prijsverschil tussen NL en aangrenzende landen dan zo groot zou zijn dat enorm veel mensen naar Duitsland en België gaan rijden voor een volle tank benzine. Dat zou NL alleen maar meer geld kosten.
pi_75190271
Er zijn trouwens weer een hoop domme reacties geplaatst sinds ik de discussie verliet.

Ze gaan dit natuurlijk nooit invoeren als zo'n kastje niet fraudebestendig is. Dit is vanzelfsprekend (behalve voor sommigen van jullie ) een voorwaarde voor deze hele maatregel.
pi_75190305
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

*zucht. je hebt me verkeerd begrepen. die eerste zin was als vraag bedoeld niet als conclusie. zal t ff veranderen in een vraagteken. vind het zelf namelijk helemaal geen fijn idee dat ze precies weten wanneer ik in welke metro stap.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:25:12 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75190318
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef Masegate het volgende:
Er zijn trouwens weer een hoop domme reacties geplaatst sinds ik de discussie verliet.

Ze gaan dit natuurlijk nooit invoeren als zo'n kastje niet fraudebestendig is. Dit is vanzelfsprekend (behalve voor sommigen van jullie ) een voorwaarde voor deze hele maatregel.
O je bedoelt net zoals met de OV chipkaart en de nieuwe ID-plicht (remember the Joker?)
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:25:22 #192
12221 Tijn