De welstandscommissie steekt er wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dat bezwaar kan van tafel worden geveegd. Is een heel subjectief criterium namelijk.
Dikke kans. En ik denk dat de commissie Bezwaarschriften eveneens korte metten maakt met dergelijke argumenten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De welstandscommissie steekt er wel een stokje voor.
quote:
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.
Niet helemaal waar. Ik kan mij wel enkele overwinningen van burgers heugen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef Drukwerk het volgende:
Dus dat burgers een stem hebben is enkel symbolisch bedoeld.
Dat probeerde ik al duidelijk te maken.
Die burgerlijke bezwaren op bestemming- en bouwplannen is zinloos. Iedereen weet dat. Vandaar dat maar een handjevol ooit er iets mee doet.
quarter pounderquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...
Ja, van een knalblauwe schutting en een omgezaagde boom.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik kan mij wel enkele overwinningen van burgers heugen.
De aanwezigheid van een McDonalds getuigd op de aanwezigheid van westerse denkbeelden, en boven alles, geld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De aanwezigheid van een McDonalds getuigd op de aanwezigheid van westerse denkbeelden, en boven alles, geld.
Ik zal zwichten voor dit monster argument.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.
Ik zeg: Quater Pounder... need i say more?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zal zwichten voor dit monster argument.
Ik ben het met je eens dat de burger 9 van de 10 keer aan het kortste eind trekt. Toch is het niet onmogelijk om een besluit tegen te houden. Ik zou boze burgers ook aanraden aan te kloppen bij raadsfracties. Die hebben meer kans om een plan tegen te houden dan een doodnormale burger die het probeert via bezwaarprocedures,quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ja, van een knalblauwe schutting en een omgezaagde boom.
Dat soort kneutelzaken. Nou, woepie. Dat geeft het bewijs dat we echt waar, serieus genomen worden. We kunnen dus met een gerust hart die beoordeling toevertrouwen.
Trouwens, genomen worden...
Vond ik ook frappant. In China op een Big Mac wezen kauwen, voelde me direct thuis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.
Ik zeg: Quater Pounder... need i say more?
Trouwens, ben aardig de wereld rond geweest. Wel frappant dat die krengen overal exact hetzelfde smaken.
Ik zit over een paar week in Taipei, eens kijken of het voor mij ook gaat werken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond ik ook frappant. In China op een Big Mac wezen kauwen, voelde me direct thuis.
Ik snap het. Soms werpt dat vruchten af. Heel soms.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de burger 9 van de 10 keer aan het kortste eind trekt. Toch is het niet onmogelijk om een besluit tegen te houden. Ik zou boze burgers ook aanraden aan te kloppen bij raadsfracties. Die hebben meer kans om een plan tegen te houden dan een doodnormale burger die het probeert via bezwaarprocedures,
Hoewel ik een natuurclub ken die het voor elkaar heeft gekregen dat een sportpark niet werd gebouwd.
Ze zijn niet allemaal onverdraagzaam. Je hebt er altijd idioten tussen zitten, of die nu een aburtuskliniek opblazen, een markt etc. Doe je nu eenmaal vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En een popcorn kraam voor de mensen die van de "show" willen gaan genieten, klinkt super.
Iets zegt mij dat die zooi daar ook hetzelfde smaaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zit over een paar week in Taipei, eens kijken of het voor mij ook gaat werken.
Tevens, wat zijn we toch rare wezens als we de halve wereld over reizen, we rennen een Mac in en dan voelen we ons thuis.![]()
Thuis niet zozeer. Tis veelal beter te pruimen dan het hondevoer in een vreemd landquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Tevens, wat zijn we toch rare wezens als we de halve wereld over reizen, we rennen een Mac in en dan voelen we ons thuis.![]()
Heel soms. Simpelweg omdat wanneer de gemeente iets wil doorzetten, dan kan de bevolking dikwijls hoog of laag springen maar dan gebeurt het toch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik snap het. Soms werpt dat vruchten af. Heel soms.
Maar in het geval van een moskee willen ze de islamitische gemeenschap niet voor het hoofd stoten en gelden er andere regels.
Ja dat wel, ik ga wel wat brabbelen en er komt wel wat op m'n meeneem dienblad lijkt me zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat die zooi daar ook hetzelfde smaakt![]()
Ik voelde me niet direct thuis in de mac. Alles was onleesbaar
Ja, de Chinese en Taiwanese cuisine is niet bepaald, westers te noemen inderdaad..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Thuis niet zozeer. Tis veelal beter te pruimen dan het hondevoer in een vreemd land
McDonalds China smaakte toch anders......quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, de Chinese en Taiwanese cuisine is niet bepaald, westers te noemen inderdaad..
Like I said.. maar evengoed krijg je geen hondenburger.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
McDonalds China smaakte toch anders......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah. Heb uitstekend gegeten aldaar. Maar goed, wij gingen dan ook voornamelijk naar 5-sterren toko's. Eenmaal bij een restaurant gegeten waar werkelijk alles was gemaakt van eend. Alle voor-, hoofd- en nagerechten. Echt te lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, de Chinese en Taiwanese cuisine is niet bepaald, westers te noemen inderdaad..
Ah koos de cuisine snob.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Heb uitstekend gegeten aldaar. Maar goed, wij gingen dan ook voornamelijk naar 5-sterren toko's. Eenmaal bij een restaurant gegeten waar werkelijk alles was gemaakt van eend. Alle voor-, hoofd- en nagerechten. Echt te lekker
zelfs geen hotdog?..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Like I said.. maar evengoed krijg je geen hondenburger.
Liep stage bij een reismagazine, was geheel verzorgd en heeft me geen cent gekost. Tsjaa, dan word je natuurlijk in de duurste tenten gedroptquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah koos de cuisine snob.![]()
Maar inderdaad, ik denk dat 't ook wel loont qua sanitaire gezondheid om naar de wat betere toko's te gaan inderdaad. Overigens zal ik wel zien wat voor rommel ze er allemaal aanbieden, nog enige tips?
Onzin. Ik ben zelfs afgevallen van de plaatselijke kraampjes. Je komt zo geweldig aan de drieteritus dat je moeite moet doen om het in te halen met schransen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah koos de cuisine snob.![]()
Maar inderdaad, ik denk dat 't ook wel loont qua sanitaire gezondheid om naar de wat betere toko's te gaan inderdaad. Overigens zal ik wel zien wat voor rommel ze er allemaal aanbieden, nog enige tips?
Wat is daar zo hilarisch aan? Misschien is de betekenis meer in de metaforische hoek te vinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het blijft hilarisch dat op die hele anti-minaret poster (waar zeven minaretten op stonden) meer minaretten te vinden zijn dan heel Zwitserland telt (vier).
En 't zou nog veel leuker zijn als die op de poster in toekomst daadwerkelijk in de meerderheid blijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het blijft hilarisch dat op die hele anti-minaret poster (waar zeven minaretten op stonden) meer minaretten te vinden zijn dan heel Zwitserland telt (vier).
Dat de poster duidelijk moet maken dat het land overspoelt wordt door minaretten terwijl het (kleine) aantal op de posters (nee, op éen poster) nog niet eens is bereikt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat is daar zo hilarisch aan? Misschien is de betekenis meer in de metaforische hoek te vinden.
Een hamburger op die borden boven de kassa bij de mac hangt ziet er ook 10x beter uit dan het daadwerkelijke product.
Nou, het is in ieder geval wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En 't zou nog veel leuker zijn als die op de poster in toekomst daadwerkelijk in de meerderheid blijven.
Dat is niet mijn standpunt. Wel is jouw beperking dat je niet snapt dat aan tolerantie op een gegeven moment een einde komt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je punt is dat we de houding en intolerantie van de Saudie-Arabiërs moeten overnemen?
Of niet-moslims in Irak, SA, Iran.... die vlaggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niet dat er Moslims in Zwitserland willen wonen.. Die vlag..
Nee wat jij zegt is interessant,quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:30 schreef Zienswijze het volgende:
Wie interesseert het nou dat de chef van de VN het verbod veroordeelt?
Is al gebeurd, ze zitten niet op jouw advies te wachten.quote:Laat die chef zich maar eerst uitspreken over een verbod op de bouw van niet-islamitische gebedshuizen in S-A...
En gebeurt er wat? Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:33 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt is interessant,
[..]
Is al gebeurd, ze zitten niet op jouw advies te wachten.
Zo kun je het heel makkelijk afdoen ja. Maar wat er feitelijk aan de hand is, is dat een overheid verboden stelt die voor één specifieke religie gelden. Niet echt een ontwikkeling die me wenselijk lijkt in een vrij land.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ach zolang ze gewoon een moskee kunnen bouwen zonder minaretten is er toch weinig aan de hand?
Dat zou tegen de scheiding van kerk en staat ingaan.quote:Ze zouden de bouw van alle nieuwe religieuze gebouwen moeten verbieden.
Tegen een specifieke ideologie zal je bedoelen. Een intolerantie ideologie. Net zoals facetten van het Nazisme niet overal uitbundig wordt vertoond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo kun je het heel makkelijk afdoen ja. Maar wat er feitelijk aan de hand is, is dat een overheid verboden stelt die voor één specifieke religie gelden. Niet echt een ontwikkeling die me wenselijk lijkt in een vrij land.
Ten eerste verbind ik mij of Nederland niet met Christendom. Daar gaat je vergelijking al niet op, aangezien die impliceert dat het het christendom is dat hier de islam toelaat, terwijl dat andersom niet gebeurt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet mijn standpunt. Wel is jouw beperking dat je niet snapt dat aan tolerantie op een gegeven moment een einde komt.
Wat zou jij doen als jiij persoon X jarenlang in je huis ontvangt. Je geeft hem te eten, te drinken en hij mag overnachten. Omgekeerd nodigt persoon X jou nooit uit in zijn huis, ook niet als je daarom vraagt. Zou jij dan nog voortaan elke keer persoon X gastvrij ontvangen?
Bij de meeste mensen kent tolerantie grenzen. Tolerantie moet van 2 kanten komen, anders werkt het niet.
Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik heb nergens het Christendom erbij gehaald.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ten eerste verbind ik mij of Nederland niet met Christendom. Daar gaat je vergelijking al niet op, aangezien die impliceert dat het het christendom is dat hier de islam toelaat, terwijl dat andersom niet gebeurt.
Zo zie ik het ook, net zoals jou. Maar wat nu het geval is, is eenzijdige tolerantie. Het is niet alleen maar nemen nemen nemen en niks willen geven. Tolerantie moet van 2 kanten komen, dan pas heb je een goede basis voor tolerantie!quote:Maar om maar even over die vergelijking heen te stappen: Ik zou Saudie-Arabie ook liever als een tolerant en open land zien. Maar dat is het niet en daar hebben wij ook nauwelijks controle op. Waar we wél controle op hebben is hoe we ons eigen land inrichten, en ik zie ons eigen land het liefst op basis van gelijkwaardigheid en gelijke kansen en rechten voor alle burgers.
Amen. Bovendien geef je hen zo het idee dat ze overal mee kunnen wegkomen. Als je criminele jongeren een buurthuis geeft of een snoepreisje naar New York ben je gewoon niet goed bezig (understatement). Een Frans socioloog had ook een boek geschreven over dit onderwerp waarin hij probeerde te verklaren waarom het zo gigantisch mis is gegaan en dat ging ook daar over. Onze eenzijdige tolerantie en zij vatten dat vanuit hun cultuur op als zwakte waar ze overheen kunnen lopen. Geheel verrassend moest deze Franse socioloog onderduiken wegens ernstige bedreigingen.quote:Zo zie ik het ook, net zoals jou. Maar wat nu het geval is, is eenzijdige tolerantie. Het is niet alleen maar nemen nemen nemen en niks willen geven. Tolerantie moet van 2 kanten komen, dan heb je een goede basis voor tolerantie!
Nu is dat niet het geval. En dan moet je juist NIET de hele tijd de tolerante huppelsinterklaas gaan willen uithangen, want dan geef je de "intolerante partij" alleen maar meer voldoening.
Inderdaad. Ook een reden om extra wantrouwend te zijn. Ik heb trouwens laatst een youtube reportage gezien waarin een Arabier (niet-moslim) undercover ging in Tsjechische moskees en dit filmde. Het resultaat was te schokkend voor woordenquote:Weet je dat met Saoedi's geld de bouw van vele moskeeen in Europa wordt gefinancieerd?
In eigen land (S-A) willen ze geen bouw van gebedshuizen van andersdenkenden, maar in Europa en de in de rest van de wereld plempen ze wel overal moskeeen neer.
Hoe krom is dat. En Europa laat zich hiermee nog voor de kar spannen ook.
Dan zou je dus moeten zeggen dat zolang er geen kerken in Saoedi Arabië gebouwd mogen worden er ook geen moskeeën in Europa door S-A gefinancierd mogen worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Zienswijze het volgende:
Weet je dat met Saoedi's geld de bouw van vele moskeeen in Europa wordt gefinancieerd?
In eigen land (S-A) willen ze geen bouw van gebedshuizen van andersdenkenden, maar in Europa en de in de rest van de wereld plempen ze wel overal moskeeen neer.
Hoe krom is dat. En Europa laat zich hiermee nog voor de kar spannen ook.
Eigenlijk zou dat wel een mooie voorwaarde zijn ja. Verder zijn er nogal wat dubieuze S-A investeerders. Radicalen die door geld te schieten flink wat vingers in de pap hebben over het te voeren beleid van de moskee.quote:Dan zou je dus moeten zeggen dat zoals er geen kerken in Saoedi Arabië gebouwd mogen worden er ook geen moskeeën in Europa door S-A gefinancierd mogen worden.
Nooit gehoord van Kopten die in Egypte en het Midden-Oosten leven?quote:Ten eerste, hoe controleer je dat? (Zie de swift-discussie in een ander topic)
Ten tweede, voor wie worden die kerken dan in Saoedi Arabië gebouwd?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Amen. Bovendien geef je hen zo het idee dat ze overal mee kunnen wegkomen. Als je criminele jongeren een buurthuis geeft of een snoepreisje naar New York ben je gewoon niet goed bezig (understatement). Een Frans socioloog had ook een boek geschreven over dit onderwerp waarin hij probeerde te verklaren waarom het zo gigantisch mis is gegaan en dat ging ook daar over. Onze eenzijdige tolerantie en zij vatten dat vanuit hun cultuur op als zwakte waar ze overheen kunnen lopen. Geheel verrassend moest deze Franse socioloog onderduiken wegens ernstige bedreigingen.
[..]
Inderdaad. Ook een reden om extra wantrouwend te zijn. Ik heb trouwens laatst een youtube reportage gezien waarin een Arabier (niet-moslim) undercover ging in Tsjechische moskees en dit filmde. Het resultaat was te schokkend voor woorden![]()
Egypte ja. Maar leven die ook in SA?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat wel een mooie voorwaarde zijn ja. Verder zijn er nogal wat dubieuze S-A investeerders. Radicalen die door geld te schieten flink wat vingers in de pap hebben over het te voeren beleid van de moskee.
[..]
Nooit gehoord van Kopten die in Egypte en het Midden-Oosten leven?
In S-A zijn bijna alle niet-moslims allang verdreven. Het begon al 1400 jaar geleden toen Mohammed oorlogen voerde tegen niet-moslims.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Egypte ja. Maar leven die ook in SA?
Jazeker. Ook in Libanon, Syrië, Irak, Iran alsmede Saudi-Arabië.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Egypte ja. Maar leven die ook in SA?
Ok, ik had eigenlijk verwacht dat ze er allemaal uitgegooid waren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Jazeker. Ook in Libanon, Syrië, Irak, Iran alsmede Saudi-Arabië.
Dat niet. Maar het wordt ze niet bepaald gemakkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ok, ik had eigenlijk verwacht dat ze er allemaal uitgegooid waren.
de kopten ja die worden uitgemoord.aldaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat wel een mooie voorwaarde zijn ja. Verder zijn er nogal wat dubieuze S-A investeerders. Radicalen die door geld te schieten flink wat vingers in de pap hebben over het te voeren beleid van de moskee.
[..]
Nooit gehoord van Kopten die in Egypte en het Midden-Oosten leven?
Ik bedoel trouwens specifiek Saoedi-Arabië. Van de andere Arabische landen weet ik dat ze wat toleranter zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het wordt ze niet bepaald gemakkelijk gemaakt.
Ja. In Saoedi-Arabie wonen verscheidene niet-moslims. En zij worden, in het land waar de profeet heeft geleefd en waar het hart van de islam ligt, niet bepaald tolerant behandeld m.b.t. hun geloof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens specifiek Saoedi-Arabië. Van de andere Arabische landen weet ik dat ze wat toleranter zijn.
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens begrijp ik nog steeds niet dat wanneer men rept over rel-Marokkaantjes, er direct een geloofsdiscussie op volgt. De islam en probleemjongeren zijn twee heel verschillende zaken.
Nee hoor, hier wordt ook weer een of andere vage geloofsdiscussie aangezwengeld over christenen in het M-O en vice versa.quote:
ik sta er een beetje versteld van dat het niet de schuld van Israel is .quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, hier wordt ook weer een of andere vage geloofsdiscussie aangezwengeld over christenen in het M-O en vice versa.
2 heel verschillende zaken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens begrijp ik nog steeds niet dat wanneer men rept over rel-Marokkaantjes, er direct een geloofsdiscussie op volgt. De islam en probleemjongeren zijn twee heel verschillende zaken.
http://topdocumentaryfilms.com/dispatches-undercover-mosque/quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfde met moskeeen in Engeland. Je zou de documentaire Undercover Mosque eens moeten zien. In verscheidene Engelse moskeeen wordt haat gepreekt. En een ploeg van Channel 4 ging undercover in die moskeeen kijjken wat er allemaal gepreekt werd.
Europa heeft geen grip om de moskeen die op haar eigen grondgebied worden neergezet. In verscheidene moskeeen wordt het islamitisch imperialisme uit Saoedi-Arabie gepreekt.
Het is alleen maar nemen nemen nemen en niet willen geven. Je moet hard beleid voeren, wil je niet worden ondergelopen door een "intolerante partij".
Edit: ik zie in bovenstaande post dat je hier al het een en ander over weet
En de Zwitsers hebben bovendien via democratie gestemd. Niks een plan doorgejast van een elitegroepje o.i.d. Het volk heeft haar stem uitgebracht.
Dus wanneer ik rottigheid uithaal en mijn ouders zijn praktiserende christenen dan is het de schuld van het christendom?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
2 heel verschillende zaken?
Ze zijn toch moslims of niet? Of denk je dat het marsmannetjes zijn?
Je let niet goed op! De schuld an de kerktoren, namelijk. Dat dan ostentatieve landschapsvervuiling is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus wanneer ik rottigheid uithaal en mijn ouders zijn praktiserende christenen dan is het de schuld van het christendom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |