De welstandscommissie steekt er wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dat bezwaar kan van tafel worden geveegd. Is een heel subjectief criterium namelijk.
Dikke kans. En ik denk dat de commissie Bezwaarschriften eveneens korte metten maakt met dergelijke argumenten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De welstandscommissie steekt er wel een stokje voor.
quote:
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze dus beschaving.
Niet helemaal waar. Ik kan mij wel enkele overwinningen van burgers heugen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef Drukwerk het volgende:
Dus dat burgers een stem hebben is enkel symbolisch bedoeld.
Dat probeerde ik al duidelijk te maken.
Die burgerlijke bezwaren op bestemming- en bouwplannen is zinloos. Iedereen weet dat. Vandaar dat maar een handjevol ooit er iets mee doet.
quarter pounderquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...
Ja, van een knalblauwe schutting en een omgezaagde boom.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik kan mij wel enkele overwinningen van burgers heugen.
De aanwezigheid van een McDonalds getuigd op de aanwezigheid van westerse denkbeelden, en boven alles, geld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds niet getuigen van beschaving. Alhoewel, die Quarter Pounder...
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De aanwezigheid van een McDonalds getuigd op de aanwezigheid van westerse denkbeelden, en boven alles, geld.
Ik zal zwichten voor dit monster argument.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.
Ik zeg: Quater Pounder... need i say more?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zal zwichten voor dit monster argument.
Ik ben het met je eens dat de burger 9 van de 10 keer aan het kortste eind trekt. Toch is het niet onmogelijk om een besluit tegen te houden. Ik zou boze burgers ook aanraden aan te kloppen bij raadsfracties. Die hebben meer kans om een plan tegen te houden dan een doodnormale burger die het probeert via bezwaarprocedures,quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ja, van een knalblauwe schutting en een omgezaagde boom.
Dat soort kneutelzaken. Nou, woepie. Dat geeft het bewijs dat we echt waar, serieus genomen worden. We kunnen dus met een gerust hart die beoordeling toevertrouwen.
Trouwens, genomen worden...
Vond ik ook frappant. In China op een Big Mac wezen kauwen, voelde me direct thuis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nee wiskey... kerel, je snapt er weer niks.
Ik zeg: Quater Pounder... need i say more?
Trouwens, ben aardig de wereld rond geweest. Wel frappant dat die krengen overal exact hetzelfde smaken.
Ik zit over een paar week in Taipei, eens kijken of het voor mij ook gaat werken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond ik ook frappant. In China op een Big Mac wezen kauwen, voelde me direct thuis.
Ik snap het. Soms werpt dat vruchten af. Heel soms.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de burger 9 van de 10 keer aan het kortste eind trekt. Toch is het niet onmogelijk om een besluit tegen te houden. Ik zou boze burgers ook aanraden aan te kloppen bij raadsfracties. Die hebben meer kans om een plan tegen te houden dan een doodnormale burger die het probeert via bezwaarprocedures,
Hoewel ik een natuurclub ken die het voor elkaar heeft gekregen dat een sportpark niet werd gebouwd.
Ze zijn niet allemaal onverdraagzaam. Je hebt er altijd idioten tussen zitten, of die nu een aburtuskliniek opblazen, een markt etc. Doe je nu eenmaal vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En een popcorn kraam voor de mensen die van de "show" willen gaan genieten, klinkt super.
Iets zegt mij dat die zooi daar ook hetzelfde smaaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zit over een paar week in Taipei, eens kijken of het voor mij ook gaat werken.
Tevens, wat zijn we toch rare wezens als we de halve wereld over reizen, we rennen een Mac in en dan voelen we ons thuis.![]()
Thuis niet zozeer. Tis veelal beter te pruimen dan het hondevoer in een vreemd landquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Tevens, wat zijn we toch rare wezens als we de halve wereld over reizen, we rennen een Mac in en dan voelen we ons thuis.![]()
Heel soms. Simpelweg omdat wanneer de gemeente iets wil doorzetten, dan kan de bevolking dikwijls hoog of laag springen maar dan gebeurt het toch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ik snap het. Soms werpt dat vruchten af. Heel soms.
Maar in het geval van een moskee willen ze de islamitische gemeenschap niet voor het hoofd stoten en gelden er andere regels.
Ja dat wel, ik ga wel wat brabbelen en er komt wel wat op m'n meeneem dienblad lijkt me zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat die zooi daar ook hetzelfde smaakt![]()
Ik voelde me niet direct thuis in de mac. Alles was onleesbaar
Ja, de Chinese en Taiwanese cuisine is niet bepaald, westers te noemen inderdaad..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Thuis niet zozeer. Tis veelal beter te pruimen dan het hondevoer in een vreemd land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |