Draadjesvlees is ok.quote:
In Italië is het echt vreselijk simpel, dan is het echt Pasta met rode saus en gehakt(balletjes). Natuurlijk is de saus wel goed op smaak gebracht met verse tomaten, italiaanse kruiden, selderij, uien, knoflook, zout, peper, parmagianno en iets van bouillon. Maar goed het blijft vrij kaal, het is niet zoals in NL dat er hele groentepakketten ingeflikkerd wordt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
Mac & Cheese, geniaal spul. Als je binnen 2 weken wil sterven aan een hartafwijking tenminste.
Tip 1: Laat nooit Amerikanen koken, dat loopt fout af.
Als voorbeeld Nederlander in de US heb ik laatst voor een Amerikaans gezin ook Macaroni gemaakt. Hoe het echt hoort dus. Ik had er ook kaas bijgedaan (in kleine, fatsoenlijke portie) en dat smaakte verrassend goed. Voor de rest normale Nederlandse (ik weet niet wat ze er in Italie in donderden dus ik noem het Nederlands) ingredienten. Flink wat groente, gehakt etc. Vet er af laten lekken natuurlijk, want dat doen ze in de US ook niet
Zelfs de Amerikanen vonden het goed te eten!
Ben ik ook benieuwd naarquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar
In de tussentijd krijg je er eentje van mij![]()
Meng een restje nasi met pindasaus en doe dat tussen twee boterhammen voor een heerlijke tosti!
Dat is toch geen tosti, dat is een broodje nasiquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar
In de tussentijd krijg je er eentje van mij![]()
Meng een restje nasi met pindasaus en doe dat tussen twee boterhammen voor een heerlijke tosti!
Die heb ik sowieso toch wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef guapo het volgende:
[..]
Als vrouw krijg je daar dikke tieten van hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso toch wel.
Toch picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
dan mag jij de italiaan aanwijzen die jou dat sprookje wijsgemaakt heeft..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
Ik zal het eens aan jullie uitleggen. Macaroni is met draadjesvlees en elleboogjes, spaghetti is met gehakt en spaghettisliertjes.
Stelletje cultuurbarbaren!
Dat ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef pagadder het volgende:
Stelletje cuinaire barbaren. Macaroni moet gegeten worden met een kaassaus en stukjes hesp.
[ afbeelding ]
Macaroni kan gewoon op tientallen, honderden verschillende wijzen gemaakt worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef pagadder het volgende:
Stelletje cuinaire barbaren. Macaroni moet gegeten worden met een kaassaus en stukjes hesp.
[ afbeelding ]
Je moet het ook vers maken met echte kaas. Die Kraft troep is idd niet te vreten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Mac n Cheese is wel zulke ontzettende ranzige shit, niet normaal. Smerige Amerikanen met hun ranzige voedsel
.
draadjesvleesquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik vind macaroni lekker.
Ik vind draadjesvlees lekker.
Ik vind macaroni met kaas lekker.
Ik heb nog nooit macaroni met draadjesvlees op.
Jullie zijn allemaal een stelletje zeikerds, probeer op z'n minst eerst macaroni met draadjesvlees voor je het afkraakt.
Al moet ik wel even melden dat TS een zeikwijf is, die kerel doet z'n best maar hij snapt gewoon dat 1uur + koken niet hendig is.
Ik had hetzelfde gedaan bevalt het je niet dan kook jij toch lekker de volgende keer 2uur doe ik de boodschappen wel
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef amvrosios het volgende:
tering hoe erg verneukt de ts dr voer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Drinky het volgende:
Macaroni met draadjesvlees, wortels, prei en uiensnippers?
Wtf?
Hoe denk je dat de gemiddelde Amerikaan ons ziet zonder dat verhaal?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:09 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
En waar die morbide obesitas in Amerika vandaan komt laat ook niet te raden.
Maareh ts.. macaroni met laurier, kruidnagel en draadjesvlees verwachten van je gasten.![]()
![]()
Nu gaat die Amerikaan terug naar de VS en verteld hij al zijn obesi-buddies dat wij het Californische hippie bolwerk van Europa zijn en pleeverfrisser in onze pasta spuiten.
Hetzelfde als bij alle andere landen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de gemiddelde Amerikaan ons ziet zonder dat verhaal?
Europa is een pot nat inderdaad. Stelletje wietrokende babymoordenaars.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij alle andere landen.
Nee, heel veeel uiensnippersquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Drinky het volgende:
Macaroni met draadjesvlees, wortels, prei en uiensnippers?
Wtf?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Macaroni bij mij is:
Draadjesvlees op smaak gebracht met kruidnagels en laurier.
Veeeel uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de macaronielleboogjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:24 schreef Idler het volgende:
Kaas over de patates frites vinden ze ook normaal daar. Liefst vloeibare kaas. Eventueel nog een schep chili eroverheen.
Ik heb laatst een bak patat gemaakt, en daaroverheen een pan chili gekiept. Man o man, wat zag dat er goor uit, maar wat was dat lekker!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:35 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
Goede Chili, zeker ook bij patat (en het is nog steeds geen friet of "fries") is niet te versmaden.
Ja!quote:
niet met macaroni ertussen bedoel jequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Draadjesvlees is ok.Alleen niet tussen de macaroni.
daarom zijn ze ook allemaal zo moddervet daarquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriend van me was in de states in een restaurant, waar ze vertelde dat ze oesters hadden. Hij zoiets van. lekker, oesters, kreeg ie ze onder een dikke laag gegrillde kaas.
You want cheese with that?
Mijn russische huisgenootje at laatst pasta met Mayonaisequote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga van de week macaroni met yoghurt bereiden.
nog 1x danquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Zeg... zitten jullie me nu al 2 dagen in de zeik te nemen of zo?
Volgende week heb ik vacantie dan zal ik het wel eens maken en dan doe ik er ECHTE FOTOS bij, dus GEEN PAINTS!
Waren er paints?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Volgende week heb ik vacantie dan zal ik het wel eens maken en dan doe ik er ECHTE FOTOS bij, dus GEEN PAINTS!
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Hoezo omdat de meeste posters hier macaroni met draadjesvlees niet kennen/macaroni met draadjesvlees niet lekker vinden/vinden dat macaroni niet bij draadjesvlees hoort.
Jij zegt zelf dat jouw oma uit Romenie en opa uit Zwitserland..komt. Macaroni met draadjesvlees is in Roemenie/zwiserland heel normaal om te eten maar in Nederland is dit niet normaal. En omdat de meeste posters vinden dat macaroni niet bij draadjesvlees past denk jij meteen dat je in de zeik word genomen en noem je posters stelletje cultuurbarbaren. In jouw cultuur is macaroni misschien normaal maar dat betekend niet dat je door posters in de zeik word genomen of dat posters cultuurbarbaren zijn omdat wij macaroni met draadjesvlees niet kennen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt kokenquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
SMAC is oorlogsvoedsel.... als je echt niks beters weet te verzinnen, dan maar SMAC a.k.a. kattenvoer.quote:
Of met draadjesvleesquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is maar 1 ding erger dan macaroni met smac, dat is macaroni met een blikje tomatenpuree erdoorheen geroerd.
Wij altijd macaroni met gehakt en smac.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef DaanA het volgende:
[..]
Macaroni ham en kaas.Maar dan zit er uiteraard nog wel tenminste uit, bieslook en peper doorheen en dan nog vind ik het eigenlijk geen fatsoenlijk eten.
Maar ja, dat aten we thuis wel eens vroeger, toen mijn ma nog arm was.
Waarom zou je dat niet als basis van je saus gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is maar 1 ding erger dan macaroni met smac, dat is macaroni met een blikje tomatenpuree erdoorheen geroerd.
Ik wacht nog op een "Macaroniquote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
Draadjesvlees in je macaroni
SMAC in je macaroni
Ketchup in je macaroni
Macaroni and cheese
Stelletje barbaren
Vind met draadjesvlees toch de meeste rare variant.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
Draadjesvlees in je macaroni
SMAC in je macaroni
Ketchup in je macaroni
Macaroni and cheese
Stelletje barbaren
Dat is natuurlijk de hamvraag van het hele topicquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt koken
Lezen is moeilijk niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet als basis van je saus gebruiken.
Ik heb echt niet de tijd om ook nog een saus met verse tomaten te maken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europa is een pot nat inderdaad. Stelletje wietrokende babymoordenaars.
Macaronie, is dat een ziekte?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef mirved het volgende:
macaronielleboogjes in je macaronie
GATVERDAMME
Is net als een muisarm.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
De enige echte Nederlandse Macaroni is elleboogjespasta met blokjes ham en ui erdoorheen. En eventueel nog wat geraspte kaas erover.
[..]
Macaronie, is dat een ziekte?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Nou folks, ik heb het online gezet.
Komt allen zien en probeer het zelf maar uit.
Macaroni met draadjesvlees.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Dat wil ik nog steeds weten!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt koken
Het is een goede vriend van mijn huisgenote, ze kent hem via haar werk en ik zit hem elke keer te vervelen met van alles zoals 'ga nou eens koken' of zo.quote:
Dus een goede vriend van jouw huisgenote komt bij jullie thuis om voor jou te koken? Okee....quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Noin het volgende:
[..]
Het is een goede vriend van mijn huisgenote, ze kent hem via haar werk en ik zit hem elke keer te vervelen met van alles zoals 'ga nou eens koken' of zo.
backfire-topics zijn vaak de leukste topics op Fok!quote:Op woensdag 2 december 2009 06:02 schreef maartena het volgende:
TS dacht een creatieve manier gevonden te hebben om aan wat Amerika bashen te doen...... maar heeft zelf een grote recept-FAIL!
Heb jij geen vrienden of zo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus een goede vriend van jouw huisgenote komt bij jullie thuis om voor jou te koken? Okee....
heb je nu al een tosti recept gepostquote:
Jawel maar die komen nooit bij mij thuis om vervolgens te gaan kokenquote:
Over een gebrek aan smaak valt niet te twistenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Brood.quote:Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit voor waanzin, ga eens gauw die pasta vervangen door aardappels.
Ik wil niet lullig doen maar het ziet eruit als wat de hond heeft uitgekotst met die macaroni erdoor heen gemengd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |