nog 1x danquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Zeg... zitten jullie me nu al 2 dagen in de zeik te nemen of zo?
Volgende week heb ik vacantie dan zal ik het wel eens maken en dan doe ik er ECHTE FOTOS bij, dus GEEN PAINTS!
Waren er paints?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Volgende week heb ik vacantie dan zal ik het wel eens maken en dan doe ik er ECHTE FOTOS bij, dus GEEN PAINTS!
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Hoezo omdat de meeste posters hier macaroni met draadjesvlees niet kennen/macaroni met draadjesvlees niet lekker vinden/vinden dat macaroni niet bij draadjesvlees hoort.
Jij zegt zelf dat jouw oma uit Romenie en opa uit Zwitserland..komt. Macaroni met draadjesvlees is in Roemenie/zwiserland heel normaal om te eten maar in Nederland is dit niet normaal. En omdat de meeste posters vinden dat macaroni niet bij draadjesvlees past denk jij meteen dat je in de zeik word genomen en noem je posters stelletje cultuurbarbaren. In jouw cultuur is macaroni misschien normaal maar dat betekend niet dat je door posters in de zeik word genomen of dat posters cultuurbarbaren zijn omdat wij macaroni met draadjesvlees niet kennen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt kokenquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef Noin het volgende:
SMAC is oorlogsvoedsel.... als je echt niks beters weet te verzinnen, dan maar SMAC a.k.a. kattenvoer.quote:
Of met draadjesvleesquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is maar 1 ding erger dan macaroni met smac, dat is macaroni met een blikje tomatenpuree erdoorheen geroerd.
Wij altijd macaroni met gehakt en smac.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef DaanA het volgende:
[..]
Macaroni ham en kaas.Maar dan zit er uiteraard nog wel tenminste uit, bieslook en peper doorheen en dan nog vind ik het eigenlijk geen fatsoenlijk eten.
Maar ja, dat aten we thuis wel eens vroeger, toen mijn ma nog arm was.
Waarom zou je dat niet als basis van je saus gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is maar 1 ding erger dan macaroni met smac, dat is macaroni met een blikje tomatenpuree erdoorheen geroerd.
Ik wacht nog op een "Macaroniquote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
Draadjesvlees in je macaroni
SMAC in je macaroni
Ketchup in je macaroni
Macaroni and cheese
Stelletje barbaren
Vind met draadjesvlees toch de meeste rare variant.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
Draadjesvlees in je macaroni
SMAC in je macaroni
Ketchup in je macaroni
Macaroni and cheese
Stelletje barbaren
Dat is natuurlijk de hamvraag van het hele topicquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |