Oja en dat?quote:
quote:
Dat dus.quote:
Dat zit meestal ook in zo een macaronipakket van AHquote:
okequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
Ik zal het eens aan jullie uitleggen. Macaroni is met draadjesvlees en elleboogjes, spaghetti is met gehakt en spaghettisliertjes.
Stelletje cultuurbarbaren!
cultuurbararen???? wat lul je?? Dit is alles behalve cultuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
Ik zal het eens aan jullie uitleggen. Macaroni is met draadjesvlees en elleboogjes, spaghetti is met gehakt en spaghettisliertjes.
Ik denk dat je haar eerst een foto van je surinaamse joekeloerus moet sturen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:22 schreef DaanA het volgende:
BTW, mag ik een keer komen eten?Mag je ook bij mij komen eten, leer ik je Surinaamse roti maken.
zo te lezen is het beter te eten dan die ranzige zooi die ze zelf maaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mac & Cheese is best te vreten als je een hartinfarct wil krijgen...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar eerst een foto van je surinaamse joekeloerus moet sturen.
Dat maakt denk ik meer indruk dan roepen op internet dat je roti kan maken
Doe eens niet zo ranzig joh.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
juistem en niet anders!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Macaroni met saus en kaas is altijd wel te eten. En gehakt erdoor uiteraard.
Macaroni ham en kaas.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Macaroni met saus en kaas is altijd wel te eten. En gehakt erdoor uiteraard.
Zij maakt er een soort stoofpotje van...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zo te lezen is het beter te eten dan die ranzige zooi die ze zelf maakt
Daarom vroeg ik het ook aan die kerel, ik dacht: ik ga mooi niet 8 uur koken dat kan hij lekker doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
Elleboogjesmacaroni.Da's echt van die goedkope eighties-shit. Geen Italiaan die dat vreet.
Je draadjesvleesrecept vind ik dan wel weer een goed idee.Maar het duurt pokkelang om dat klaar te maken.
Ik ben gewoon vrouw hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
Tss.. ik kan merken dat de vrouwen al op bed liggen, krijg alleen maar commentaar van mannen die geen verstand hebben van koken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |