Lezen is moeilijk niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet als basis van je saus gebruiken.
Ik heb echt niet de tijd om ook nog een saus met verse tomaten te maken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europa is een pot nat inderdaad. Stelletje wietrokende babymoordenaars.
Macaronie, is dat een ziekte?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef mirved het volgende:
macaronielleboogjes in je macaronie
GATVERDAMME
Is net als een muisarm.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
De enige echte Nederlandse Macaroni is elleboogjespasta met blokjes ham en ui erdoorheen. En eventueel nog wat geraspte kaas erover.
[..]
Macaronie, is dat een ziekte?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Nou folks, ik heb het online gezet.
Komt allen zien en probeer het zelf maar uit.
Macaroni met draadjesvlees.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Dat wil ik nog steeds weten!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is het nou je vriend of gewoon een vriend. In dat laatste geval vind ik het ook nogal raar dat hij bij jou thuis komt koken
Het is een goede vriend van mijn huisgenote, ze kent hem via haar werk en ik zit hem elke keer te vervelen met van alles zoals 'ga nou eens koken' of zo.quote:
Dus een goede vriend van jouw huisgenote komt bij jullie thuis om voor jou te koken? Okee....quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Noin het volgende:
[..]
Het is een goede vriend van mijn huisgenote, ze kent hem via haar werk en ik zit hem elke keer te vervelen met van alles zoals 'ga nou eens koken' of zo.
backfire-topics zijn vaak de leukste topics op Fok!quote:Op woensdag 2 december 2009 06:02 schreef maartena het volgende:
TS dacht een creatieve manier gevonden te hebben om aan wat Amerika bashen te doen...... maar heeft zelf een grote recept-FAIL!
Heb jij geen vrienden of zo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus een goede vriend van jouw huisgenote komt bij jullie thuis om voor jou te koken? Okee....
heb je nu al een tosti recept gepostquote:
Jawel maar die komen nooit bij mij thuis om vervolgens te gaan kokenquote:
Over een gebrek aan smaak valt niet te twistenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
Brood.quote:Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit voor waanzin, ga eens gauw die pasta vervangen door aardappels.
Ik wil niet lullig doen maar het ziet eruit als wat de hond heeft uitgekotst met die macaroni erdoor heen gemengd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Noin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |