nice, you made my dayquote:
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet te veel kwijlen als ik op zoek ga naar fipos
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:18:57 ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Degene daaronder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:10 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Mooie ogen, maar ik zie geen tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:23 ]
quote:
ow in de krabbelsquote:
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Kudo's +1quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |