nice, you made my dayquote:
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet te veel kwijlen als ik op zoek ga naar fipos
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:18:57 ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Degene daaronder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:10 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Mooie ogen, maar ik zie geen tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:23 ]
quote:
ow in de krabbelsquote:
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Kudo's +1quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Wel even laten weten hoe of wat hèquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga weer pitten...ben benieuwd of ik morgen mijn baas te spreken krijg
wil wel eens duidelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zijn die tieten trouwens waar de arm voor zat cp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
dat is mijn taakquote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee, ik was aan het teruglezen en er werd nog genoeg youtube dinger gespamd ook al was ik er nie eens!
Ik kan het zelf niet want ik snap de techniek niet. Er lopen zó veel stangetjes die ik allemaal niet kan zien en waarvan ik niet weet hoe het werkt, dat ik 10 uur en een hoop frustratie verder ben voor 't gerepareerd is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ging me meer om het feit dat het enige wat ze buitgemaakt hebben 5 euro aan kleingeld is
Overigens kan dat er ook gewoon deze week nog uitgejat zijn hè
Klagen over arbeidsloon is natuurlijk een beetje krom als je dit ook (ok, kost tijd) zelf kunt doen met een eventueel setje sloten dat je ergens hosselt
Nope, 't is een Almera.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Is het die mikkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |