nice, you made my dayquote:
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet te veel kwijlen als ik op zoek ga naar fipos
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik swarmi's hyves bezoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:18:57 ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Degene daaronder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:10 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Mooie ogen, maar ik zie geen tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 01-12-2009 01:19:23 ]
quote:
ow in de krabbelsquote:
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Kudo's +1quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel een solide en betrouwbaar model! Net als Moblo zou ik die gewoon aanschaffen alleen al op basis van de foto!
Wel even laten weten hoe of wat hèquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga weer pitten...ben benieuwd of ik morgen mijn baas te spreken krijg
wil wel eens duidelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zijn die tieten trouwens waar de arm voor zat cp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
dat is mijn taakquote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee, ik was aan het teruglezen en er werd nog genoeg youtube dinger gespamd ook al was ik er nie eens!
Ik kan het zelf niet want ik snap de techniek niet. Er lopen zó veel stangetjes die ik allemaal niet kan zien en waarvan ik niet weet hoe het werkt, dat ik 10 uur en een hoop frustratie verder ben voor 't gerepareerd is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ging me meer om het feit dat het enige wat ze buitgemaakt hebben 5 euro aan kleingeld is
Overigens kan dat er ook gewoon deze week nog uitgejat zijn hè
Klagen over arbeidsloon is natuurlijk een beetje krom als je dit ook (ok, kost tijd) zelf kunt doen met een eventueel setje sloten dat je ergens hosselt
Nope, 't is een Almera.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Is het die mikkie?
Kijk nog eens goed!quote:
Ach doe eens een gok?quote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
Ik gok dat alles wat ik aandraag, al door jou bekeken is
Guyver: The Bioboosted Armor (2005-2006)quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach doe eens een gok?
Denk dat het iets uit de dvd kast wordt, lekker oldskoll
Als je de oude serie hebt gezien dan is de nieuwe echtquote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Donnie Darko maar weer eens aan geslingerd. En ik ga geen hele anime serie kijken D_K maar thx voor de tip
Ik heb ooit in een grijs verleden een aflevering Guyver gezien ja, geen idee wat ik er nog van weetquote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je de oude serie hebt gezien dan is de nieuwe echt
Is ook echt een hele sterke filmquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moon was btw wel echt goed! Ik meen mij te herinneren dat we die op aanraden van Hosti gekeken hadden
Haalt je misschien uit de sfeer van de film. Maar je hebt wel ergens gelijk, ze hadden hem beter kunnen maken door alles er iets minder dik bovenop te leggen, zeker het einde. Desalniettemin sterke filmquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond alleen jammer dat de laatste 20 minuten een beetje een anticlimax waren/ of beetje voorspelbaar.. Maar dat was misschien ook omdat ik die een andere keer had gekeken omdat we hem niet af konden kijken..
Dankje, he-le-maal mijn gedachte. Echt woord voor woord.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een film halverwege afkappen en een andere keer afkijken is zoiets als halverwege het neuken kappen en de volgende keer zonder voorspel hem in een droge la duwen. Kijk het kan wel, maar fijn en leuk is anders.
seizoen drie dan wordt ie pas leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nu dat new kids on the block te kijken.. Dat heb ik gemist omdat ik geen internet had, ik moet zeggen het eerste seizoen vind ik mwah
Vroeg naar bed?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn nieuw herwonnen leven wat moet ik dan doen
Ja haar argument op mijn opmerking dat ze best een lekker kontje had was, 'Met broek aan misschien wel' Dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Sander het volgende:
Whehehe. Je laat je wel van je meest tactische kant zien door een foto van haar zonder broek te vragen
Owja, ff vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in je geheugen graven? Dan mail die foto's maar naar mij
Haha, ja dan vraag je d'r wel om idd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja haar argument op mijn opmerking dat ze best een lekker kontje had was, 'Met broek aan misschien wel' Dan vraag je er ook om
whehehe.... eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja haar argument op mijn opmerking dat ze best een lekker kontje had was, 'Met broek aan misschien wel' Dan vraag je er ook om
[..]
Owja, ff vergeten
Erg hequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen en konten zijn echt erg.
Daar kun je ze NIKS over wijsmaken, hoe mooi ze ook zijn.
Dat beslissen wij welquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
I love my buttit's not to big... and not to small
You've seen itquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
I love my buttit's not too big... and not too small
Net als elke vrouw... Ik ken geen enkele vrouw die niet af en toe even over haar uiterlijk klaagt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah, IB krijgt het zo af en toe nog wel eens te verduren als mijn zelfbeeld niet helemaal lekker zit, maarja dan heb ik een baalmomentje en de volgende dag gaat alles weer zijn eigen gang, dus zo erg zal ik me er wss wel niet aan storen
*kuch*quote:
Hee ik kan hier moeilijk gaan melden dat ik het een prima reet vind. Ow wacht, toch wel.quote:
Nou een long embolie is toch als je een bloedvat verstopt hebt? Als er tijdens de operatie iets mis gaat met de bloedverdunners dan kan er een propje in je bloedbaan komen en daardoor kan die in de dunne bloedvaatjes terechtkomen in je longen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af hoe je door een operatie aan je kont een longembolie kan krijgen...wie wil dit voor mij ophelderen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee ik kan hier moeilijk gaan melden dat ik het een prima reet vind. Ow wacht, toch wel.
Logisch...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou een long embolie is toch als je een bloedvat verstopt hebt? Als er tijdens de operatie iets mis gaat met de bloedverdunners dan kan er een propje in je bloedbaan komen en daardoor kan die in de dunne bloedvaatjes terechtkomen in je longen.
Dacht ik.
Altijd dat vissen naar complimentjes he?quote:
I'd hit itquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff waar is IB als je hem nodig hebt, ik wil ook een complimentje over mijn kont
gooi der een kwartje in en hij blijft aan de gangquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Krijgen we allemaal een complimentje van Hosti over onze kont
Als vrouwen zeggen dat ze een dikke reet hebben dan moet je dat beamen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Sjezus wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg. Ben ik aan het msnen met zo'n meid en zij vindt dat ze een dikke reet heeft, ik zeg dat ze best een lekker kontje heeft, maar dat slikt ze dan weer niet. Dus ik zeg, geef me dat een foto zonder broek, kan ik ff een objectief oordeel vellen, en dan weer helemaal beledigd doen. Echt waar, tis ook nooit goed
Maakt niet uit wat je zegt je zit altijd verkeerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze een dikke reet hebben dan moet je dat beamen!
en ook al doe je dat niet, dan is het altijd wel zo te draaien dat het wél zo bedoel isquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef LastRequest het volgende:
zeker als je impliceert dat het nu beter is dan eerder.
En dat moeders dan als hij slaapt achter de naaimachine gaat zitten en de broek groter maakt voor emquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vraag me af, hebben echt alleen vrouwen dat? Zouden mannen nou nooit zoiets hebben van dit bevalt me niet zo aan mezelf?
Ik had een mental image van Swarmi voor de spiegel, en dan aan zijn mammie vragen of zijn kont echt niet dik wordt in die broek
Ik heb er soms moeite mee dat ik perfect ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vraag me af, hebben echt alleen vrouwen dat? Zouden mannen nou nooit zoiets hebben van dit bevalt me niet zo aan mezelf?
Mannen hebben én zijn wat dat betreft veel simpeler heb ik de indruk. Ik heb me echt nog nooit met mijn kont beziggehouden, laat staan of die-of-die broek mijn reet nou dikker maakte of niet. En nou ja, flobberkleren en hoogwaterbroeken gooi ik ook gewoon weg (meestal zijn het gewoon echt versleten of kapotte spullen).quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had een mental image van Swarmi voor de spiegel, en dan aan zijn mammie vragen of zijn kont echt niet dik wordt in die broek
wtfquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef LastRequest het volgende:
Jawel, laatst zaten we in de stad op een vriend van ons te wachten.. en het duurde maar en duurde maar.. en toen belden we hem, bleek dat ie een nieuw kapsel had maar dat ie zichzelf daar een blote-billen-gezicht mee vond hebben, en toen durfde ie dus niet echt z'n huis uit
Had ik ook niet verwacht van Mikkie!quote:
Vrouwen zijn 100000x erger. Tuurlijk vind ik weleens dat een broek of shirt niet mooi zit maar ik ga niet zeuren dat m'n kont er dik in lijkt en ik ga er ook niet een andere broek voor aantrekken. En ik ga er al helemaal niet over zeuren tegen m'n vriendinquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En dat moeders dan als hij slaapt achter de naaimachine gaat zitten en de broek groter maakt voor em
Het antwoord van mannen is meestal standaard 'ja' omdat het voor ons toch geen flikker uitmaakt in de meeste gevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm ik denk eerlijk gezegd dat ik daar ook niet over zeur hoor.. duurt wel even voor ik wat aan heb, maar als ik het dan aan heb is het ook wel klaar. Of ik vraag 1x "kan dit wel?" en als het antwoord dan ja is dan is het prima
Ik moet zeggen, ik ben ook nooit zo met mijn kont bezigquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Mannen hebben én zijn wat dat betreft veel simpeler heb ik de indruk. Ik heb me echt nog nooit met mijn kont beziggehouden, laat staan of die-of-die broek mijn reet nou dikker maakte of niet. En nou ja, flobberkleren en hoogwaterbroeken gooi ik ook gewoon weg (meestal zijn het gewoon echt versleten of kapotte spullen).
En ach. Een beetje ijdel is elke vent wel.
Over lingerie hoor je mannen nooit klagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben ook nooit zo met mijn kont bezigik heb een vriendinnetje dat de deur niet uitgaat voordat ze dr achterkant gecheckt heeft.. Als ik iets aantrek kijk ik alleen naar de voorkant eigenlijk
en hoogstens de zijkant.. Als ik er niet helemaal zeker van ben vraag ik aan IB of het kan jah of nee..
Toen ik nog thuis woonde was mijn moeder de perfecte spiegel.. Die zegt gewoon keihard of het kan jah of neeDaarom ga ik ook gewoon het liefst met haar winkelen ik weet gewoon dat die eerlijk is.. En als het door mijn moeders goedkeuring is gegaan dan zal het heus wel staan..
en dan maak ik me er ook niet meer zo druk om.. Tot i dan weer eens een nieuwe combi doe ofzo
Ik ben dan ook niet zo dom dat ik het aan mannen ga vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het antwoord van mannen is meestal standaard 'ja' omdat het voor ons toch geen flikker uitmaakt in de meeste gevallenJullie gaan toch niet in je trainingsbroek de deur uit.
tot je kinderen krijgt, dan gelden er andere regels
Dat beeld is nog erger dan mijn flash-backs van verminkte kindjes onder de napalm toen ik in vietnam diende.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef LastRequest het volgende:
Yashi in lingerie killed the topic
Niks mis mee toch?quote:
Ik heb je ingevuld als best mogelijke kandidaat for mod.quote:
waar sta ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb je ingevuld als best mogelijke kandidaat for mod.
Je legt wel vaak de hand aan je zelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar moet ik nog ff over in conclaaf, met mezelf.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb je ingevuld als best mogelijke kandidaat for mod.
nogal logisch, ze komt GAM moddenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogal logisch, ze komt GAM modden
Wil jij mijn overheerlijke zelfgemaakte zuurkool schotel met crème fraisse, gehakt en aardappelen hebben? Dan haal ik frietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh jongens ik wil vanavond iets lekkers eten maar ik weet niet wat.. met veel groente
d0000h! Dan gooi ik het in de vriezer en ga ik alsnog friet halenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik wil dus juist iets wat niet zo machtig is, dus geen creme fraiche en gehakt en aardappelenHelaas!
nee een herfstkroket...kwijjllllllquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOoow ik heb zo'n zin in friet met een frikandel speciaal zonder ui
Nog maar 3 daagjes..vier zelfs.. aangezien we dat geloof ik vrijdag pas gaan eten... Alhoewel het eerste wat ik in NL zou kunnen doen een frikandel eten is
Ik zit in Italië, alles wat ze hebben in NL en niet hier is goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
nee een herfstkroket...kwijjllllll
haha...tijdens mijn stage in Aussieland hadden ze in bepaalde supermarkten wel een schap met NL productenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit in Italië, alles wat ze hebben in NL en niet hier is goed
Of door defecte hardware, captain obviousquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Crashen komt vaak door geinstalleerde software.
Downloaden kopen en dan je auto fiksen!quote:
Heb jij geen linkje van een betrouwbare 'webshop'?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Downloaden kopen en dan je auto fiksen!
Ik moet eentje voor vanavond, en die is al afquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Buuh ik moet nog steeds 3 gedichten maken..
één voor IB voor bij zijn ouders thuis, en dan nog voor de supriseavond met huisgenootjes en bij mij thuis..
www.google.nlquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij geen linkje van een betrouwbare 'webshop'?
[..]
Ik moet eentje voor vanavond, en die is al af.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of door defecte hardware, captain obvious
Al respons van de Bäse?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond nog Enemy of the state gekeken, wat een kuteind heeft die film
Hoi, verzamel jij ook modeltreinen?quote:
Hier ligt de hele vensterbank in de keuken vol met bierdoppenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, Ik ben cornelis en ik spaar bierdoppen.
Niks mis met modeltreinenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, verzamel jij ook modeltreinen?
Nee, ik verzamel stofjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi, verzamel jij ook modeltreinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Zeker lang niet op fok geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar cp, nu de hamvraag.. Zou je SLP doengeven?
Onder welke voorwaarden? Mits ik vrijgezel was en wat extra warmte in mijn bed wilde hebben voor een avond, ja,quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar cp, nu de hamvraag.. Zou je SLP doen?
Beter dan So You Think You Can Dance weer afgelopen is, wordt ik niet meer geconfronteerd met de sixpacks die bij mij langzaam verdwijnenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of er over 9 maanden een babyboom is..
FOK!ers hebben geen vriendinquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of er over 9 maanden een babyboom is..
Ik heb je ip van de ban-lijst gehaald, hihihiquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, ik kan online zonder de vpn connectie
Ja, die hebben je ook van hun ban-lijst gehaald!quote:
En via hun web messenger?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het stomme is namelijk dat msn het niet doet
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, hij zegt dat de service niet beschikbaar is.. Maar ik vind het gewoon vaag dat ik nu ineens wel op de sites kan.. Zal het morgen eens op een laptop van een huisgenootje proberen..
Naja als het niet meer werkt heb ik altijd de vpn connectie nogmaar het zou fijner zijn als ik die niet iedere keer hoef te gebruiken, ook niet echt tof dat ik het runetwerk zit te belasten namelijk
Ik ben Yashaaaaaaaa,quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, zoals ik zeg, anders heb ik de vpn connectie
Ik ga maar eens aan het dichten
WIE AAN LUIGI KOMT AAN MIJ!quote:
ander spelletje. veel te veel tijd in gestoken om er achter te komen dat ik iegenlijk al klaar benquote:
Over welk spel hebben we het dan? GTA: SA met al die koele negers en leukste radiostations?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ander spelletje. veel te veel tijd in gestoken om er achter te komen dat ik iegenlijk al klaar ben
Neej borderlands, rondrennen, knallen enne... ja dat is het eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over welk spel hebben we het dan? GTA: SA met al die koele negers en leukste radiostations?
FPSquote:Op woensdag 2 december 2009 02:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neej borderlands, rondrennen, knallen enne... ja dat is het eigenlijk.
FPS RPG zelfsquote:
FPSquote:Op woensdag 2 december 2009 02:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
FPS RPG zelfs![]()
(eerste fps en rpg die ik in jaren speel)
De uitwerking van de combinatie van die twee in dat spel werkt mijns inziens perfect. Jammere is dat ik nu het maximale level gehaald hebquote:
Klopt ik had er vanmorgen al last vanquote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef Dj_unkie het volgende:
grrrr *(^!&^@ Vodafone..heb weer geen dataconnectie
Ik werd vannacht wakker. Uur of één. Sliep pas om 3 uur ofzo. Ook erg storendquote:Op woensdag 2 december 2009 08:07 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen![]()
Lang op bed gelegen maar ik voel me echt fucking brak
Dat is de laatste tijd echt te vervelendquote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Ik doe steeds een poging tot douchen, maar hij is steeds bezet
zag je reactie al staan....heb zelf ook gereageerdquote:Op woensdag 2 december 2009 09:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Klopt ik had er vanmorgen al last van
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1381915
Ah Jordyquote:Op woensdag 2 december 2009 09:38 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zag je reactie al staan....heb zelf ook gereageerd
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd echt te vervelendOverigens was ik net de schuldige
Wow dan heb je net pech denk ik. Het wordt iig tijd dat de douche boven gemaakt wordt, maar dat gaat nog even duren denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb het de laatste 2 weken echt op 4 keer na iedere dag gehad ofzoEn ook op alle tijdstippen
Single mannen grijp je kansquote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En zodra ik me wilde aanmelden als beschikbaar ipv als bezet deed hij het wel![]()
Bevalt het niet in Italië?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik wil vandaag overslaan, ook al komen er toffe mensen vanmiddag (helaas gaan we het wel over school hebben) maar ik heb zo'n zin in morgen, eindelijk weer in Nijmegen/Lent/Druten zijn.. In mijn eigen bed slapenDe douche in Lent nog drukker bezetten
etcetera
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dan heb je het hele internet tot je beschikking en dan nog kun je niet vinden wat je wil weten.
of mensen die weten welke vragen je aan google moet stellenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |