Waarom moet/ mag jij voor controle in het ziekenhuis? Sorry als ik het had kunnen weten, maar ik ben nogal vergeetachtigquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nou dan maar een goed begin van de ochtend....: meld!
Heb een heerlijke nacht gehad en nu langzaam wakker worden om zo richting zh te gaan voor controle. Eens kijken hoe het er voor staat allemaal....
Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcontacten kunnen en de (slaap)veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:
Poppejans waar beeeeeen je?Je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen!
Lijnloos heeft zich gemeld!Succes voor de controle!
Vraagje: Wat hebben jullie allemaal gedaan om je huis baby-proof te maken?
Helaas ook deze ochtend niets...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef amaranta het volgende:
Zou poppejans het spits aan het afbijten zijn?
Onze baby is inmiddels 2. En hoewel ik 2 jaar terug stellig beweerde dat ik niks zou verzetten. Staat er inmiddels niks meer de salontafel, niks meer op het tv meubel en niks meer in het onderste vak van de kast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:
Poppejans waar beeeeeen je?Je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen!
Lijnloos heeft zich gemeld!Succes voor de controle!
Vraagje: Wat hebben jullie allemaal gedaan om je huis baby-proof te maken?
Ja, zoiets dacht ik inderdaad al! Dank je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcantacten kunnen en de veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.
Ze gaat alleen op woensdag. Dus morgen is ze weer weg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:26 schreef Groofsken het volgende:
Gaat Eva eigenlijk ook gewoon naar het kdv nu?
Ik heb één traphekje boven (beneden is de trap in de gang en ze opent nog niet zelf de deuren). En één kastje beveiligd (waar de poetsspullen inliggen), en de stopcontacten. Verder zijn in de loop der tijd de onderste twee planken van de kast ontdaan van boeken en gevuld met speelgoed en is de tafel van plek veranderd zodat madam op haar loopauto rond kon crossenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik inderdaad al! Dank je!
Ik krijg binnenkort de sleutel van mijn nieuwe huis. Ik had bedacht het meteen maar baby-proof te maken als ik dan toch aan het klussen ga. Dingen als een traphekje plaats ik écht nog niet maar ik zat wel aan keukenkastjes-beveiliging te denken. En ja, ik weet dat babies niet meteen kruipend/lopend richting keuken gaan.
Nou ja, ze zei 'waarschijnlijk', daarom typte ik ook 'misschien'. Maar ik weet wel dat het zomaar kan veranderen, dat zag ik wel bij anderen. De ene dag zeggen ze dit, de andere dag weer dat. Er zat er eentje met dezelfde klachten als ik, iets verder zwanger. Ze zou die week nog ingeleid worden. Twee dagen later kreeg ze te horen dat ze weer naar huis mocht omdat het toch weer beter leek te gaan. Weer twee dagen later lag ze terug in het ZH en werd het een spoedkeizersnede. Je weet niet hoe het loopt dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tan, fijn dat je weer thuis bent! En wat goed dat je nu iig weet dat je dit niet NOG meerdere keren hoeft mee te maken en dat ze dan de baby gewoon gaan halen!
Al hoop ik dat de baby nog even lekker kan groeien in je buik.![]()
Geeft niks hoor... we kunnen ook niet alles meer onthoudenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waarom moet/ mag jij voor controle in het ziekenhuis? Sorry als ik het had kunnen weten, maar ik ben nogal vergeetachtig.
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef pinquit het volgende:
wow groof! het is al bijna zover zie ik ineens![]()
Ik heb een hekje van dit spul (via traphekje.nl) om de keuken af te sluiten. Ideaal spul.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Keshet het volgende:
Ik vond deze trouwens ook nog via Google:
[ afbeelding ]
Krijg er een beetje een 'Teigetje. Geboren mei 2010. Inheemse baby soort. Niet bijvoeren voor 'ie zes maanden is' idee bij.![]()
Maar op zich is het wel een handig ding natuurlijk.
Dat hebben ze bij mij 8 weken lang gedaan bij de eerste.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:36 schreef Poppejans het volgende:
Hopelijk gaan ze dan wel echt over tot aktie, Tan. Dat aanmodderen zo kan toch ook eigenlijk echt niet, ziekenhuis in/uit
Dat lijkt me wel heel erg rot.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:26 schreef lily het volgende:
Ja, het is december
aanstaande mama's succes met alles!
vooral degene rond de uitgerekende datum (en Tan natuurlijk)
[..]
Dat hebben ze bij mij 8 weken lang gedaan bij de eerste.
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken. Ziekenhuis in en uit. Ik heb er 8 weken gelegen en mocht af en toe eens naar huis maar bij een bloeding moest ik weer meteen terug en ik had ze bijna dagelijks dus dan weet je het wel...
Zo ging dat week in week uit.
Pas met 38 weken deden ze iets....
Tsja, hoe rot ook, het gaat om wat er het beste is voor je kindje. Of mama het ook nog prettig vind is ondergeschikt, zeker als het medisch verder niet gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:36 schreef Poppejans het volgende:
Hopelijk gaan ze dan wel echt over tot aktie, Tan. Dat aanmodderen zo kan toch ook eigenlijk echt niet, ziekenhuis in/uit
jawel...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, hoe rot ook, het gaat om wat er het beste is voor je kindje. Of mama het ook nog prettig vind is ondergeschikt, zeker als het medisch verder niet gevaarlijk is.
Niet leuk, maar wel begrijpelijk toch?
haha, nee, je hebt gewoon gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb ook makkelijk kletsen...
ja doet me echt ff goed!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Soneal het volgende:
Draakje!! Lekker is dat hè.... ik slaap ook uuuuuren![]()
Het is dat ik me verder goed voel maar ik heb wel het idee dat m'n lichaam een uitputtingsslag aan het leveren is.
nja, ik heb soms wel de indruk dat de grens tussen "niet fijn voor mama" en "mama trekt het niet meer en gaat eraan onderdoor want mama's lijf wil gewoon niet meer" nogal vaag is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb ook makkelijk kletsen...
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ik heb soms wel de indruk dat de grens tussen "niet fijn voor mama" en "mama trekt het niet meer en gaat eraan onderdoor want mama's lijf wil gewoon niet meer" nogal vaag is.
Hmm... Jij hebt het zoveel zwaarder dan alleen rugpijn en harde buiken!quote:Op maandag 30 november 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Simmu: zie het als hulpvaardigheid
Ze hebben ook wel een punt dat een tweelingzwangerschap met zo'n kleintje gewoon erg zwaar is.
Hier ziet mijn omgeving me geloof ik nog steeds als: af en toe een harde buik en wat rug/bekkenpijn, dat heeft toch iedereen? Waar doet ze nou moeilijk over?
die dingen ja. vergeet ook niet op tijd het eventuele hemeltje weg te halen, alle losse dingen (hydrofiele luiers) uit bedje, dat soort dingen. en dan blijven enkel nog de echte onverwachte zaken over. badjes die instorten met kind erin, ondernemende kleuters die in massief eikenhouten kasten klimmen die dan naar beneden komen zettenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef Sidn3y het volgende:
Je huis babyproof maken is volgens mij vooral zorgen dat de baby niet uit het raam kan vallen (of andere hoogte, zoals bed), niet verstrikt kan raken in gordijnen of klamboe (zodra ze gaan graaien), niet kunnen stikken in plastic tasjes e.d. Oh en dat er geen touwtjes of lusjes om de vingertjes kunnen gaan zitten, die knellen dan af en dat is echt doodeng (labellusjes van knuffels bijvoorbeeld).
En weer wat later natuurlijk dat ze niet bij gevaarlijke producten kunnen (schoonmaakmiddel, medicijnen etc). Stopcontacten zeggen ze altijd idd.
Keukenkastjes hebben wij overigens nooit "op slot" gedaan. 1 kastje kind-proof gemaakt en daar mag alles uitgesjouwd worden enzo, de rest aangeleerd dat ze er vanaf moest blijven (en natuurlijk gevaarlijke dingen weg gehaald).
En nu is Sesamstraat afgelopen dus heb ik weer een peuter aan m'n arm hangen...
Ohja en december is begonnenMaar het was nog niet mijn planning om morgenavond met volle maan te bevallen hoor...
ik zie dat iemand anders hem quotete, had het gemist!quote:Op maandag 30 november 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Simmu: zie het als hulpvaardigheid
...
Hier ziet mijn omgeving me geloof ik nog steeds als: af en toe een harde buik en wat rug/bekkenpijn, dat heeft toch iedereen? Waar doet ze nou moeilijk over?
Gevonden!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef pessie het volgende:
Volle maan! Veel vrouwen schijnen dan te bevallen.
Hebben jullie iets van Freecell gehoord? Neemt dr telefoon niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |