hellow lieve ladies

ik ben ook weer online... en jeetje wat moest ik veeeeeel bijlezen en onthouden...
nou hier ga ik een poging doen:
@Happy; wat leuk dat je nog een pretecho hebt gehad! leuk om je kleintje nog even te kunnen bewonderen..

Ik ben nog steeds helemaal vol van die echo van gisteren en weer helemaal stapelverliefd op die kleine in mijn buik...
en die van ons is ook al de hele zwangerschap eigenwijs; en lag ook nu weer met handje voor gezichtje; met duim in de mond
en o ja; kleintje heeft al wat haaaaaar
@Poppedein; jeuj een date dinsdag! wat leuk! en ik moet ip ook in K1; want mijn bloeddruk mag niet met die andere meter

dusssuh misschien moet je mij maar gewoon ff oproepen haha
@Ymme; ik weet nog steeds jullie jongentjesnaam en die is echt mooi hoor! niet meer veranderen...
@draakje; vervelend dat je die reanimatie zo hebt gezien; en kan me voorstellen dat er dan dingen terugkomen... EN als je echt moeite hebt met de data; gewoon proberen te overleggen...
@Amaranta; haha de Uggs waren zwaarder dan verwacht??

ik had dat laatst ook met laarzen aan; viel toch ff tegen; daarom gister maar gewoon schoenen aan gedaan....

En dat scheren wordt idd een beetje lastig he? ik scheer me nu puur op gevoel... en dat is al 1x een beetje mis gegaan; maar ik blijf me toch elke 2-3 dagen scheren... voel me gewoon prettiger dan

en ook mijn benen doe ik nog steeds
@Vlindur; he bah; wat vervelend dat je een wegtrekker hebt gehad en dan ook nog in zo'n winkel... bah! denk je goed aan jezelf? niet meer teveel doen; beetje plannen en je rust proberen te nemen. Ik merk echt dat dat wel helpt...
@Orea; jeuj; welkom!!!! en natuurlijk gefeliciteerd!! wat gaat het hard met de lijst zeg!

en OMG ons kleintje is dan alweer ruim 7 maanden...
@Tan; wat naar dat je weer een ziekenhuisbezoek hebt moeten beleven... en ik hoop voor jou dat je kleintje zich toch eerder gaat aanmelden..

want bedrust houden met al die kids is vast enorm moeilijk voor je...
@Lily; zoooo jullie beebje is al lekker groot zeg! ons beebje ligt net een paar daagjes achter op groei (naja maar 3 of 4, dus dat is te verwaarlozen).. Ik was zelf ook niet zo zwaar; 2980 gram bij de geboorte...(38 weken zwangerschap).
@Ziggy3; wat fijn dat jullie lekker samen thuis zijn! geniet ervan!!!
@Davinia; wat fijn dat je je wat beter voelt... geniet extra van die goede dagen
@Poppejans; dus aankomende nacht gaat het gebeuren??? Na die pannekoeken en ananas moet het gaan lukken toch???

*duimt*
@MP;

voor je kwaaltjes... erg vervelend!
zoooooooo; ik geloof dat dit de highlights waren?? anders nog ff een dikke

voor de dames die hem nodig hebben.
een

voor de LLM's
en een

voor goed nieuws

haha
en gister zijn wij op verjaardag geweest in Friesland; denk dat het de laatste keer was dat we die kant op zijn gereden voordat ons kindje komt... best bijzonder.. Maar vond het wel fijn om mijn schoonfamilie nog even weer te zien....
voelde me gister ook eindelijk weer eens een hele dag goed! erg blij mee!
jammer genoeg van8 weer migraine gehad; maja dat neem ik maar voor lief; nu met een paracetamolletje is de hoofdpijn wel te doen gelukkig...