abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75165033
Zo, het gaat hard vandaag, bijna een heel topic in 1dag... Nou ja, er zijn ook best wel veel zwangeren heb ik het idee.

We hebben net de een-na- laatste pufles gehad... Nog een keertje volgende week en dan op voor het praktijkexamen! Nu lekker bedje in...

Oh filet hoeft van mij ook niet hoor, vind het wel lekker maar mis het niet... Doe mij maar een sigaret en een blikje red bull als die kleine eruit is
pi_75165413
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat heb je liever? Het is mij om het even namelijk en ik vind het zo suf dat ik zou besluiten voor het een of het ander.

Btw... 15 juli-> me too!
Snap er helemaal niets meer van.........
Ik kom hier een tijdje terug melden dat ik zwanger ben en meer niet
Ik word in de openingspost gezet met 15 juli als uitgerekende datum.
Dat schijnt dus een fout te zijn van :
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld is snorry
Ik vraag of dat weg mag of dat de datum aangepast mag worden naar 02-08 (dat is pas mijn datum).

Ik snap dan de reactie van Brighteyes niet meer........
Wat ik liever heb? De juiste datum ik bedoel, ik ben helemaal niet uitgerekend op 15-07 !!!
Denk dus dat het niet helemaal begrepen is, nu hopelijk wel.
pi_75165480
Dat is ook zoiets, ik rook normaal misschien 4 sigaretten per jaar (oud en nieuw 2, verjaardag 1 van m'n broers 1 en op de verjaardag van mijn vader 1.)
En ik heb er al de hele zwangerschap zin in
pi_75165550
ChillayD: jij zei dat je of UIT de openingspost gehaald werd óf dat de datum gewijzigd werd. BE wist niet of je er nu uit wilde of er in met de juiste datum. En Asy heeft je er misschien in gezet, maar kan je er niet uithalen

Er in met de juiste datum dus?
pi_75165731
Ik heb precies het tegenovergestelde als jou Freecell

Ik rookte behoorlijk veel, zeker een pakje per dag.. Ben voor de vorige ivf poging gestopt en mis het totaal niet (gelukkig maar ben ik wel heel blij mee!!)

Mis (nog... maargoed, hoe lang ben ik nou zwanger ) niks! Was ook echt koffiejunk, en ook daarmee gestopt van te voren, maar gaat erg goed nog!

Wel een nieuwe verslaving inmiddels. Rooibos Mango Perzik thee! Ohhh dat is zó lekker! Literssss per dag
pi_75166070
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha, voor vamp is het hoe dan ook 1,5 uur rijden en met alle kids is het altijd kijken of het kan
maar ik denk wel dat ze met filet aankomt haha
Filet is Jaap's afdeling
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_75166177
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
er staat me ook bij dat het niet altijd even goed werkt, maar da's voor het bevallingstopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75166768
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef freecell het volgende:
ChillayD: jij zei dat je of UIT de openingspost gehaald werd óf dat de datum gewijzigd werd. BE wist niet of je er nu uit wilde of er in met de juiste datum. En Asy heeft je er misschien in gezet, maar kan je er niet uithalen

Er in met de juiste datum dus?
Jep, eruit of erin met juiste datum.
Doe maar erin, met de juiste datum.
pi_75167065
Nou ja, ik mis het roken soms... Rookte ook een pakje per dag maar ben gestopt op het moment dat ik wist dat ik zwanger was... Eigenlijk ook nauwelijks moeite mee gehad, behalve op "speciale" momenten, zoals gezellige avonden of dagjes met vriendinnen die ook (of nu wel) roken... Ik vind het ook echt nog steeds lekker ruiken... Maar om nou weer full-time te gaan roken lijkt me ook niet nodig... Ik zie wel, ik ga het wel merken...

Oh die perzik-rooinos is erg lekker idd, heb ik ook veel gedronken!
  dinsdag 1 december 2009 @ 07:39:14 #235
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75171525
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef leonieke het volgende:
Tan, hoe hoog is jouw bloeddruk dan als je naar het ziekenhuis moet?
De laatste keer 166/110 in combinatie met extreme hoofdpijn.

Maar ik ben een paar weken terug ook eens opgenomen met 140/98, maar dat was omdat ik toen nog niet zo ver zwanger was en de gyn me binnenste buiten wilde keren.
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:05:09 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75171680
Ik ben gestopt toen we besloten dat we voor een kindje zouden gaan. Heb bijna m'n eerste jubileum (1 januari)

Ik was een enorm verstokt roker, begon 's ochtends met een shaggie draaien. Ik ben er nu echter helemaal vanaf. Heb tijdens alle miskramen en ook tijdens de ziekteperiode/overlijden van de pa van Martijn niet naar de sigaret gegrepen. Ik durf mezelf nu dus wel niet-roker te noemen

Moet wel eerlijk toegeven dat ik ergens in het voorjaar wel 1 shaggie gedraait heb om stiekem te roken. Dat duurde precies 4 trekjes, toen viel me eerst de enorme gore smaak op en vervolgens werd ik zo ziek dat ik er nu nog naar van ben als ik eraan denk.
Gelukkig maar, stel je toch voor dat ie toen lekker was geweest...

Goedemorgen allemaal trouwens..

Enne Tan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:24:41 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75171816
Het was al uitgelegd.
Het is aangepast...
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:54:36 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75172200
Zo, 1 december.
Het is december! De maand! Onze maand!
29 november 2009: Poppejans (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen
Dames, zettem op!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:16:07 #239
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172499
Jaaaaa, een decemberkindje wordt het sowieso.

Meld! 39 weken en 3 dagen .
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:16:38 #240
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172515
Poppejans, joehoe, waar zit je ?
pi_75172521
Nou dan maar een goed begin van de ochtend....: meld!
Heb een heerlijke nacht gehad en nu langzaam wakker worden om zo richting zh te gaan voor controle. Eens kijken hoe het er voor staat allemaal....
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:17:11 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75172522
Zou poppejans het spits aan het afbijten zijn?
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:19:51 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75172595
Ik heb ook een prima nacht gehad. Eva was wel vroeg wakker. Bij ons in bed gelegd. Ben meteen als boksbal gebruikt en klimmen op mamas hoge berg buik is ook wel heel fijn. De tranen stonden echt in mijn ogen van de pijn, maar ach, volgens mij snapt ze het ecth niet.

Ik zat me vanmorgen nog te bedenken dat ik bijna geen alst heb van mn borsten en ik zat me ook af te vragen of er uberhaubt wel melk in zat enzo... omdat ik ook nog niet gelekt hebt of niks.
En sinds net ben ik me ineens super bewust van ze. Ze prikken een beetje en voelen klotserig aan

Ik heb er best zin in, om weer te voeden. Enderzijds, anderzijds vind ik het nu wel lekker zo zonder.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:20:29 #244
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172609
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nou dan maar een goed begin van de ochtend....: meld!
Heb een heerlijke nacht gehad en nu langzaam wakker worden om zo richting zh te gaan voor controle. Eens kijken hoe het er voor staat allemaal....
Waarom moet/ mag jij voor controle in het ziekenhuis? Sorry als ik het had kunnen weten, maar ik ben nogal vergeetachtig .
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:21:16 #245
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75172634
Poppejans waar beeeeeen je? Je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen!

Lijnloos heeft zich gemeld! Succes voor de controle!

Amaranta: Vreemd he, hoe je lichaam zich dan kan gedragen. Zo voel je niks en *poef*,zo klots je!
Ik hoop dat Eva je niet nog een keer als boksbal gebruikt!

Vraagje: Wat hebben jullie allemaal gedaan om je huis baby-proof te maken?
A grand adventure has begun.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:23:21 #246
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172690
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:

Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcontacten kunnen en de (slaap)veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.
pi_75172702
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef amaranta het volgende:
Zou poppejans het spits aan het afbijten zijn?
Helaas ook deze ochtend niets...
alleen vreselijk geslapen.
De pannekoekmix en als toetje verse ananas staan hier vanavond echt op het menu hoor

Jeetje wat typen jullie veel! Wat een hoop is er gisteren bijgeschreven.
Tan, fijn dat je weer thuis bent! En wat goed dat je nu iig weet dat je dit niet NOG meerdere keren hoeft mee te maken en dat ze dan de baby gewoon gaan halen!
Al hoop ik dat de baby nog even lekker kan groeien in je buik.

Jemig wat een eng voorval Draculetje

Flugeltje zier ik hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:24:43 #248
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172719
Poppejans ...

Wat jammer dat ie er nog niet is
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:24:56 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75172722
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:

Onze baby is inmiddels 2. En hoewel ik 2 jaar terug stellig beweerde dat ik niks zou verzetten. Staat er inmiddels niks meer de salontafel, niks meer op het tv meubel en niks meer in het onderste vak van de kast.
Alles weg omdat Eva anders alles eraf trekt/gooit/verstopt etc.

Verder zijn alle stopcontacten afgedekt, maar daar blijft ze wel vanaf. En dat was het.

Maargoed, zolang je baby nog niet kruipt/zichzelf optrekt hoef je in principe nog niks te doen.

Ik heb de klinken ook niet omhoog staan overigens, want ze weet dat als ze een stoel bij de deur zet en daarop klimt de deur ook open gaat, dus kan dan ik de klink wel omhoog zetten, maar dat heeft dan ook geen nut.

En ohja, de onderste knip is van de deur, wnat een paar weken geleden heeft ze me buitengesloten. Mama buiten zonder telefoon of sleutel en Eva lachend binnen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:25:40 #250
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75172738
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:23 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcantacten kunnen en de veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.
Ja, zoiets dacht ik inderdaad al! Dank je!
Ik krijg binnenkort de sleutel van mijn nieuwe huis. Ik had bedacht het meteen maar baby-proof te maken als ik dan toch aan het klussen ga. Dingen als een traphekje plaats ik écht nog niet maar ik zat wel aan keukenkastjes-beveiliging te denken. En ja, ik weet dat babies niet meteen kruipend/lopend richting keuken gaan.
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')