Snap er helemaal niets meer van.........quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Het is mij om het even namelijk en ik vind het zo suf dat ik zou besluiten voor het een of het ander.
Btw... 15 juli-> me too!![]()
Ik vraag of dat weg mag of dat de datum aangepast mag worden naar 02-08 (dat is pas mijn datum).quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld issnorry
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha, voor vamp is het hoe dan ook 1,5 uur rijden en met alle kids is het altijd kijken of het kan
maar ik denk wel dat ze met filet aankomt haha
quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
er staat me ook bij dat het niet altijd even goed werkt, maar da's voor het bevallingstopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jep, eruit of erin met juiste datum.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef freecell het volgende:
ChillayD: jij zei dat je of UIT de openingspost gehaald werd óf dat de datum gewijzigd werd. BE wist niet of je er nu uit wilde of er in met de juiste datum. En Asy heeft je er misschien in gezet, maar kan je er niet uithalen
Er in met de juiste datum dus?
De laatste keer 166/110 in combinatie met extreme hoofdpijn.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef leonieke het volgende:
Tan, hoe hoog is jouw bloeddruk dan als je naar het ziekenhuis moet?
Waarom moet/ mag jij voor controle in het ziekenhuis? Sorry als ik het had kunnen weten, maar ik ben nogal vergeetachtigquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nou dan maar een goed begin van de ochtend....: meld!
Heb een heerlijke nacht gehad en nu langzaam wakker worden om zo richting zh te gaan voor controle. Eens kijken hoe het er voor staat allemaal....
Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcontacten kunnen en de (slaap)veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:
Poppejans waar beeeeeen je?Je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen!
Lijnloos heeft zich gemeld!Succes voor de controle!
Vraagje: Wat hebben jullie allemaal gedaan om je huis baby-proof te maken?
Helaas ook deze ochtend niets...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef amaranta het volgende:
Zou poppejans het spits aan het afbijten zijn?
Onze baby is inmiddels 2. En hoewel ik 2 jaar terug stellig beweerde dat ik niks zou verzetten. Staat er inmiddels niks meer de salontafel, niks meer op het tv meubel en niks meer in het onderste vak van de kast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Keshet het volgende:
Poppejans waar beeeeeen je?Je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen!
Lijnloos heeft zich gemeld!Succes voor de controle!
Vraagje: Wat hebben jullie allemaal gedaan om je huis baby-proof te maken?
Ja, zoiets dacht ik inderdaad al! Dank je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Babyproof is het al heel snel hoor. Alleen maar zorgen dat ze niet bij stopcantacten kunnen en de veiligheidsvoorschriften proberen te volgen. En verder pas je je huis volgens mij vanzelf aan naar waar ze aan toe zijn, zeg maar. Zo ging dat hier althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |