abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 13:40:31 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75141293
orea! welkom hier! ze riepen vanochtend om dat er file was bij roelofarendsveen, entoen moest ik aan jou denken

sidn3y, er is ook zo'n pleke bij de binnenkant van je enkel, schijnt...

BJ, gefeli met je sticker!

vlindur, denk je echt dat tinus weer gedraaid is? de verkeerde kant op, dus? jeumig, dat is niet zo handig met 35 wk zwangerschap... naja, over een paar dagen weer echo, dan weet je het zeker
en een voor je nachtrust

ik ga maar eens lunch halen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75141490
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef ymme het volgende:
Kraamzorg is weer weg.
Ongeveer 45 min hier geweest. Inderdaad gewoon een lijst doorgenomen.
OVer de uren gehad, en waar ik nog aan moet denken etc. Klossen en een po inderaad

Nu zit ik alleen met het probleem matrasbeschermer
We hebben een matras van 140/220. En de meeste (zoals van de hema etc) zijn maar 140/200.

Wie ooh wie, heeft dit probleem ook gekend?
Of wie kan mij vertellen, hoe ik aan een matrasbeschermer van 140/220 kan komen?
Ik heb een matrasbeschermer van Ikea (maar dan een standaard geval, zonder plastic of ander spul waardoor het niet doorlekt) en op mijn 180x220 bed gebruik ik gewoon die van 180x200.
Maar dat kan met dat model dan ook omdat het gewoon een vlak geheel is met elastieken die je over de hoeken van de matras doet.
Oh wacht, en ik heb m op de dekmatras... niet aan het matras zelf

Maar deze dus:
pi_75141491
Orea

Gefeliciteerd.

En de lijst gaat gewoon al tot augustus, jeetje....
  maandag 30 november 2009 @ 13:52:13 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75141680
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Kan iemand dat dan even aanpassen? Wel de juiste datum of gewoon eruit halen aub
Wat heb je liever? Het is mij om het even namelijk en ik vind het zo suf dat ik zou besluiten voor het een of het ander.

Btw... 15 juli-> me too!
pi_75141797
Goed zo, Orea! Ik wacht nog even. Ook omdat ik eigenlijk een andere nick wil.
pi_75141849
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik heb een matrasbeschermer van Ikea (maar dan een standaard geval, zonder plastic of ander spul waardoor het niet doorlekt) en op mijn 180x220 bed gebruik ik gewoon die van 180x200.
Maar dat kan met dat model dan ook omdat het gewoon een vlak geheel is met elastieken die je over de hoeken van de matras doet.
Oh wacht, en ik heb m op de dekmatras... niet aan het matras zelf

Maar deze dus:
[ afbeelding ]
Het moet dus wel z'n ding zijn, met een soort plastic laagje in het midden ofzo. Zodat het niet op het matras gaat lekken., (We hebben net een nieuw matras en zou deze graag droog houden).
En het matras is ook aardig dik, dus een hoeslaken van 140/200 past er niet omheen.

Oh drama. En ik moet iets hebben, waardoor het matras droog en schoon blijft
  maandag 30 november 2009 @ 13:59:32 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75141912
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef ymme het volgende:

[..]

Het moet dus wel z'n ding zijn, met een soort plastic laagje in het midden ofzo. Zodat het niet op het matras gaat lekken., (We hebben net een nieuw matras en zou deze graag droog houden).
En het matras is ook aardig dik, dus een hoeslaken van 140/200 past er niet omheen.

Je mag ook het plastic zeiltje uit het kraampakket gebruiken en dan doe je daarover een gewone molton en dan je hoeslaken. Dan zitten er 2 lagen stof tussen het plastic en jou. Misschien broeit en kraakt het dan minder...
pi_75142058
quote:

[..]

En als je deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60152774 nou eens een beetje verknipt zodat de rand die om het matras zou moeten eraf is, en op deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00140538 vastmaakt..... dan ben je voor ¤ 27,= en een beetje creatief doen klaar
Ik zou alleen het stuk aan het hoofd en het voeteneind eraf halen (daar heb je ook het lengteprobleem) en dan die 2 randen van de zijkant vastmaken aan die andere...

En anders misschien de elastieken van de hoeken iets langer maken, maar dat zou moeten lukken denk ik
  maandag 30 november 2009 @ 14:03:40 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75142059
quote:

[..]

Koop bij de drogist nog een paar celstofmatjes en plak die met duct-tape aan je matras vast. Dik badlaken eroverheen en dan je bedje op maken en dan kan je prima slapen. Je hoeft echt niet van het hoofdeinde tot eht voeteneinde te beschermen.
Of je koopt zo'n zeiltje-dinges-doorlatende molton voor kinderbedjes bij de hema en slaat die overdwars over je matras heen.
Of je koopt zo'n matras ding bij de hema, er zitten dus meestal van die lange lussen elastiek aan de eindes om om je matras heen te slaan, zoals je ook op he tplaatje bij Soneal kan zien. Die kan je prima over allerlei maten heenrekken.
pi_75142415
Ik ga eens bij de hema speuren inderdaad.
Die elastieken aan het einde, kan schoonmoeder ook nog vermaken ofzo, als het niet past
  maandag 30 november 2009 @ 14:15:51 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75142433
OF, je zorgt er gewoon voor dat je vliezen elders breken. Ik weet dat menig verloskundige graag een keer een liggende vrouw in een supermarkt bezoekt!
Schijnbaar vragen veel vrouwen aan de vk wat ze meoten doen als hun vliezen in de winkel breken.
  maandag 30 november 2009 @ 14:16:06 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75142441
Ik heb overigens nog helemaal niks op mn bed liggen.
pi_75142683
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef amaranta het volgende:
OF, je zorgt er gewoon voor dat je vliezen elders breken. Ik weet dat menig verloskundige graag een keer een liggende vrouw in een supermarkt bezoekt!
Schijnbaar vragen veel vrouwen aan de vk wat ze meoten doen als hun vliezen in de winkel breken.

Anders best grappig

Net terug van de vlos. Zoals de harde buiken nu zijn kunnen ze geen kwaad voor de baby
Mijn baarmoeder is 'gewoon' gevoelig voor zo ongeveer alle prikkels. Wel zo rustig aan mogelijk blijven doen en dergelijke, maar het kan nu nog geen kwaad. Hoezee!
Als ik weer zo'n echte pijnlijke heb moet ik wel zsm even gaan zitten en héél rustig doen. Maar dat is niet zo vaak zo.
pi_75142725
En weer iemand uit het kneuzenclubje op de lijst
  maandag 30 november 2009 @ 14:28:11 #115
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75142849
Orea, wat leuk en spannend .

Zo weer thuis, nu ga ik lasgane maken volgens recept van Jamie Oliver en dan m'n dochter weer lekker ophalen . Fijn om te weten of niet?

Fijn BJ dat het zo leuk was en Freecell dat alles meeviel.
pi_75143049
Pff, moet dit toch even kwijt.
Mijn oud-collega was zwanger van een tweeling, paar dagen na mij uitgerekend.
Zij is gisteren al bevallen....Ze hadden een of ander syndroom en vorige week geopereerd. Heeft niet veel geholpen en nu is de bevalling toch gekomen.
Ondanks dat ik haar echt helemaal niet mag, vind ik het toch een gek idee. Krijg het er helemaal koud van...
pi_75143123
Das ook wel vroeg Randall
Gaat het wel goed met de kinderen?
pi_75143296
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Das ook wel vroeg Randall
Gaat het wel goed met de kinderen?
Volgens mij is het nog afwachten. Ze liggen in het ziekenhuis.....Volgens mij nog meer dan 1,5 uur rijden van de eigen woonplaats.

Fijn dat het meeviel trouwens bij de VK. Maar nu wel goed naar je lijf luisteren he?? Doe maar rustig aan....
pi_75143971
Ymme, bij de leenbakker heb je fijne matrasbeschermers met inderdaad ook elastiek aan de hoeken. Ik geloof dat die als lengte afmeting 210 hebben, maar pasten prima op ons 22o bed!! En niks geen gezweet, heerlijk!!

BJ..wanneer moet je weer komen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75144514
Zo. En toen lag ik bijna bij de intertoys op de grond Dat winkelen gaat echt niet meer zeg. Zag allemaal vlekken en het was echt klote Ik heb mn broer opgebeld en hij en zijn vriendin hebben me opgehaald en thuis gebracht.. Ik lig nu op de bank voor pampus..

Orea welkom!

Ik ga ff slapen ofzo. Tot ooit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75144633
Ymme, de leenbakker inderdaad. Wij hebben em er ook vandaan en ging prima op ons 210 matras. Is met van die elastiekjes aan de hoeken. En zweet echt niet (en ik had em er nog op toen het warm was).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 30 november 2009 @ 15:20:14 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75144713
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Poppedein het volgende:
Ymme, bij de leenbakker heb je fijne matrasbeschermers met inderdaad ook elastiek aan de hoeken. Ik geloof dat die als lengte afmeting 210 hebben, maar pasten prima op ons 22o bed!! En niks geen gezweet, heerlijk!!

BJ..wanneer moet je weer komen?
dinsdagmiddag 14 uur ben je dr dan???

en wij gaan zo op verjaardag richting Friesland; dus vanavond pas weer laat online denk ik...
(of morgenvroeg)
dus allemaal een dikke
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 30 november 2009 @ 15:21:55 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_75144766
Vlindur, doe je wel voorzichtig?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75144872
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Vlindur het volgende:
Zo. En toen lag ik bijna bij de intertoys op de grond Dat winkelen gaat echt niet meer zeg. Zag allemaal vlekken en het was echt klote Ik heb mn broer opgebeld en hij en zijn vriendin hebben me opgehaald en thuis gebracht.. Ik lig nu op de bank voor pampus..

Orea welkom!

Ik ga ff slapen ofzo. Tot ooit
Oh klinkt niet fijn nee.
Kijk je wel uit.

pi_75144900
Hallo allemaal, hier weer terug van een heerlijk lang weekend met z'n 2-tjes. We hebben heerlijk genoten en vooral erg weinig gedaan. Lekker gedobberd in het zwembad, (te) veel gegeten en verder lekker niets.

Vrijdag pretecho gehad, ons mannetje was prachtig. Wel wat eigenwijs door steeds met z'n handjes voor zijn gezichtje, maar wel mooie plaatjes gezien. Hij heeft een rond koppie met lekkere appelwangetje. De oma's waren ook mee en vonden het geweldig. Hij lag qua lengte en gewicht precies op schema en we hebben mooie foto's en een dvd mee gekregen.

Hier heb ik ook weer veel goed nieuws gelezen. Even wat korte reacties
BJ, gefeli met je stickert!
Asy, voor jou even een dikke knuffel, gewoon omdat je het verdient.
Groofsken en Poppejan, zet 'm op de laatste loodjes!
Welkom Orea!! Ben benieuwd of Roelof en Arend allebei zijn blijven plakken
Vlindur, kijk je wel uit meisje! rustig aan hoor! Gelukkig ben je opgehaald.
Het wordt al weer een gezellig lang lijstje onder ons!

Oh ja, vrijdag ook 'eindelijk' een geboortekaartje uitgezocht. Dacht dat het nooit zou lukken want er zat zoveel verschil tussen wat hubby en ik mooi vonden tot hij ineens (na ca. 12 boeken) een kaartje aanwees waar ik ook op slag verliefd op was Ik is blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')