Nee, maar pas 1 dagje overtijd nu, het is nog geen olifantendracht aan het worden hoor.quote:
En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Soneal het volgende:
Dan gaan we uit van de pannenkoekenmagic
touwtje springen, sex...quote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....
dat is het idd ook wel. gelukkig heb je die steun wel hoor van alle anderen!! *knufs*quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:
BJ gaat nog even babyspieken! Wat leuk!![]()
Ik moet nog 17 dagen wachten![]()
en dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:
BJ gaat nog even babyspieken! Wat leuk!![]()
Ik moet nog 17 dagen wachten![]()
en dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders![]()
Daar was ooit een reclame van. Van zo;n bekakte dame en die ging dan een stevig rubbertje bridge ofzo doen.quote:
in 2007 hebben een paar dames geworpen na het eten van pannekoeken. dus het nieuwste bakerpraatjequote:Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef Soneal het volgende:![]()
![]()
Wat is dat toch met die pannenkoekenmagic hier?!
Thanks Beessie. Maar ik ben alleen maar wat misselijkquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen lieve dames![]()
wat weer een hoophier.....
*knuffelt vast ff flinkt rond*
@Asyniur; wat enorm naar dat je weer problemen hebt met je moeder.... dat is natuurlijk altijd vervelend; maar kan me voorstellen nu je zwanger bent; dat het nog weer anders voelt. Omdat je ook zelf bezig bent moeder te worden..(en je je niet kan voorstellen dta jij oooooooit zulke problemen met jouw kleintje gaat krijgen oid).![]()
@minnie en Leonieke; succes met de werkweek; als het echt niet meer gaat moet je het op je werk aangeven hoor! ik heb er ook te lang mee gewacht.... als je zwanger bent en je meldt je ziek; krijgt de werkgever daar geld voor om iemand anders in te huren... en je moet vooral aan jezelf en je kleintje denken.
En dat zeg ik nu heel braaf; maar deed ik zelf ook niet; en heb hard doorgebikkeld met hetzelfde gevoel als jullie...![]()
@amaranta; die data zijn altijd ff lastig. Hoop voor jou dat mini-amaranta niet op de 14e komt. En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn; en zit er iets diepgaands achter... (wat je dan maar moet koesteren?)
Ik heb nogal veel kans om op een feestdag te bevallen; sinterklaas is misschien nog wat snel; maar kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag (12jan) zijn allemaal nog opties...
(en o ja; mijn zus haar dochtertje is op de 14e (dec) al jarig en mijn oma de 17e, dus dat heeft ook geen voorkeur...) haha
maja kheb dr weinig invloed op he? het komt zoals het komt; en wanneer het komt![]()
en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik wil dat gewoon niet accepteren van mezelf...quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef simmu het volgende:
"niet zo aanstellen" is overrated! als je je niet fijn/lekker wat dan ook voelt dan voel je je nu eenmaal zo. nja, mijn meninkje maar
ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld isquote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef ChilllayD het volgende:
Wie heeft mij in de openingspost gezet??????
15 juli 2010: ChilllayD
Dat ik jarig ben op 15 juli klopt.
Maar ik ben echt pas uitgerekend op 2 augustus.
Ik wil liever sowieso eerst weten of alles in orde is.
Eerder durf ik er niet echt in te geloven.....
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Op de 28e is mn zwanger jarig en dan mag ik niet bevallen
Wat zouden ze niet goed moeten vinden?quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef ymme het volgende:
Een stickertje voor BJ
En en over 20 min is de kraamzorg hier.
Vind het gewoon spannend, eerste keer, weet niet wat ik moet verwachten enzo.
Dadelijk vinden ze iets niet goed.
Ik heb ook nog geen po of klossen in huis hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 12:28 schreef ymme het volgende:
Kraampakket heb ik al in huis. Maar een po? Waarom hihi.
Heb dit nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Wij hebben een wc boven, is dat niet genoeg
Oh, en ik dacht dat ze ook de babykamer gingen bekijken en dergelijke.
Kan iemand dat dan even aanpassen? Wel de juiste datum of gewoon eruit halen aubquote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld issnorry
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef Orea het volgende:
Precies! Maargoed, misschien is naiviteit hoor! Maar het lijkt me zo zonde om rond 12 weken te beseffen dat alles tot dan goed is gegaan maar ik helemaal niet genoten heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |