Ow, dat zou ik ook niet zien zitten hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
blech, tis geloof ik voor iedereen ***zo'n*** maandagochtend.
ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Dat was mijn 1e uitgerekende datum, die is daarna bijgesteld. Daar doe ik het ook wel voor, voor de 15de.quote:
Das wel heel ver weg, kan me voorstellen dat zo'n opmerking niet lekker aankomtquote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
nee, die niet. alhoewel ook die aan het piepen zijn. de ene kant zit 200 km naar het westen, de andere kant gaat richting zuidwestenquote:Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
Het vervelende is dat mensen dat vaak dus niet snappen, anders hadden ze zo'n voorstel niet gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?
Asy* knuffel geeft
Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data)
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
dan zal dat het idd wel zijn denk ik....quote:Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
neem je ook direct ananas mee? en natuuuuuuurlijk moet je ook ff prostaglandingessenquote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan, en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |