abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 09:29:44 #26
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134919
. Dank voor de uitleg over Sjors. Dus jullie weten het zelf ook nog niet? Of mogen wij het niet weten?

Hier een beetje vergelijkbaar trouwens met al die data. 5 december uitgerekend wat een datum is dat!, als ie net zo lang blijft zitten als S dan komt ie op mijn verjaardag , enne sowieso al een bizarre maand dus straks met alle feestdagen en twee verjaardagen. Maar ik heb me er bij neergelegd en er zit natuurlijk niet zo'n gebvoelige datum bij als bij jullie, van je broer, dat scheelt.
  maandag 30 november 2009 @ 09:30:40 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75134930
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
blech, tis geloof ik voor iedereen ***zo'n*** maandagochtend.

ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Ow, dat zou ik ook niet zien zitten hoor!
Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt. Er is dan altijd nog wel iets te regelen, toch?
pi_75134962
nee Simmu, dat lijkt me ook niks. Laten we vooraslnog hopen dat jij gewoon de zwangerschap helemaal 'goed uitloopt'.

Wij weten het wel groof.
pi_75134978
Wanneer ben jij dan jarig groof?
  maandag 30 november 2009 @ 09:34:31 #30
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134994
Duh, ik zie nu pas je onderschrift . Maar spannend, ik ben benieuwd.

En Simmu, dat lijkt me ook echt tien keer niks, dus misschien daar maar gewoon voorlopig niet van uitgaan?
  maandag 30 november 2009 @ 09:34:50 #31
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135001
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:33 schreef amaranta het volgende:
Wanneer ben jij dan jarig groof?
de 15e
pi_75135007
Oh, mijn oude buurmeisje komt vandaag uit Spanje voor 2 weken op bezoek. Volgens mij hoopt zij ook wel dat ze nog hier is als Sjors er is. En Eva kent ze ook nog niet IRL.
ook al zo iets, toen mijn broer overleed was zij ook nét op vakantie in Nederland, dus wellicht kan ze dit keer iets fijns mee maken. Haar oma ligt ook sinds vorige week in het ziekenhuis dus dat is ook niet zo gezellig
pi_75135017
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:

[..]

de 15e
Dat was mijn 1e uitgerekende datum, die is daarna bijgesteld. Daar doe ik het ook wel voor, voor de 15de.
Maar het liefst de 16de want dan zijn mijn beide kinderen op een 16de jarig.
maar dan is mijn beste vriendin jarig
pi_75135035
quote:

ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Das wel heel ver weg, kan me voorstellen dat zo'n opmerking niet lekker aankomt

Maar goed, als mensen dan vinden dat ze zonodig iets voor jou moeten regelen, dan moeten ze maar met een voorstel komen wat voor jou wel haalbaar is, en niet alleen voor hen.
Het is wel heel makkelijk "hulpvaardig" zijn als je iemand een voorstel doet wat alleen voor jou goed uitkomt en niet voor degene aan wie je het voorstel doet
  maandag 30 november 2009 @ 09:39:48 #35
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75135083
keshet, met 20 wk komt je baarmeoder tot aan je navel,dus onder je ribben je kind voelen is enigszins onmogelijk

en dames, toch! even een paar en voor jullie!

(zo moederloos zijn heeft toch nog zn voordelen al ik jullie zo lees )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75135236
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
  maandag 30 november 2009 @ 09:51:21 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75135315
quote:

Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?

Asy * knuffel geeft

Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data )
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75135378
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
nee, die niet. alhoewel ook die aan het piepen zijn. de ene kant zit 200 km naar het westen, de andere kant gaat richting zuidwesten

iedereen wil liefst elke weekend langskomen, niemand kan met elkaar overweg, ze willen allemaal dolgraag oppassen (maar wel onder voorwaarden uiteraard....) en ik ben in staking en vertik het gewoon

edit voor flugeltje; we zijn hier vorig jaar pas komen wonen. geen familie (onze hartewens was dat ) of vrienden (stukkie minder dat) en buren die een tikkie, uhm, niet zo kindvriendelijk zijn, maar sangdrax kan veel met thuiswerken. zijn collega heeft bij zijn tweeling een jaar thuisgewerkt, er zijn wel mogelijkheden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 30 november 2009 @ 10:02:06 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75135537
Simmu, ik weet niet in wat voor stad/dorp je woont. Maar in sommige gemeenten heb je vrijwilligersorganisaties die hulp bieden in dit soort situaties. And if all else fails: Ask FOK! Misschien wonen er wel wat FOK!kers in de buurt die af en toe een helpende hand willen toesteken...

Fijn dat Sandrax veel thuis kan werken, heb je sowieso wat extra ondersteuning...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75135552
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?

Asy * knuffel geeft

Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data )
Het vervelende is dat mensen dat vaak dus niet snappen, anders hadden ze zo'n voorstel niet gedaan
Mijn moeder riep vrijdagavond dat ik mijn huis dus wel per 1 januari kon opgeven.... dat zoonlief niet mee wil hier naartoe (hoewel genoeg ruimte), niet bij opa en oma in huis wil, helemaal niet uit Schubbekutteveen wil verhuizen en ik hem dus letterlijk op straat zou zetten als ik mijn huis op zou geven komt dus kennelijk even niet in haar op.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik het nu (of verderop in de zwangerschap) helemaal niet zie zitten een heel huis leeg te halen en het gros ergens op te slaan.... laat de kid voorlopig maar zitten waar hij zit en over een jaar zien we wel weer verder.

De ticker gaat uit van 17 juli, waar ook FF vanuitgaat, gebaseerd op m'n ovudatum (dat was al op dag 9 van m'n cyclus), ik laat de 21ste nog even in de lijst staan tot we de termijnecho gehad hebben
pi_75135560
goedemorgen lieve dames
wat weer een hoop hier.....

*knuffelt vast ff flinkt rond*

@Asyniur; wat enorm naar dat je weer problemen hebt met je moeder.... dat is natuurlijk altijd vervelend; maar kan me voorstellen nu je zwanger bent; dat het nog weer anders voelt. Omdat je ook zelf bezig bent moeder te worden..(en je je niet kan voorstellen dta jij oooooooit zulke problemen met jouw kleintje gaat krijgen oid).

@minnie en Leonieke; succes met de werkweek; als het echt niet meer gaat moet je het op je werk aangeven hoor! ik heb er ook te lang mee gewacht.... als je zwanger bent en je meldt je ziek; krijgt de werkgever daar geld voor om iemand anders in te huren... en je moet vooral aan jezelf en je kleintje denken.
En dat zeg ik nu heel braaf; maar deed ik zelf ook niet; en heb hard doorgebikkeld met hetzelfde gevoel als jullie...

@amaranta; die data zijn altijd ff lastig. Hoop voor jou dat mini-amaranta niet op de 14e komt. En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn; en zit er iets diepgaands achter... (wat je dan maar moet koesteren?)
Ik heb nogal veel kans om op een feestdag te bevallen; sinterklaas is misschien nog wat snel; maar kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag (12jan) zijn allemaal nog opties...
(en o ja; mijn zus haar dochtertje is op de 14e (dec) al jarig en mijn oma de 17e, dus dat heeft ook geen voorkeur...) haha
maja kheb dr weinig invloed op he? het komt zoals het komt; en wanneer het komt

en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75135568
Goedemorgen! Gelukkig goed geslapen, zo eventjes wat kadootjes namens de Sint kopen en boodschappen doen en daarna weer met de House dvdbox op de bank.
Ik verveel me gewoon nog steeds niet, mij bevalt het niet-werken nog wel even geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75135629
heb je verhuisplannen dan Soneal?
pi_75135677
Mijn en ik wonen niet officieel in hetzelfde huis
Ik ben vrijwel altijd bij hem thuis, maar ik heb dus ook mijn eigen huis nog.
pi_75135682
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75135707
Nog nix dus Poppejans?
pi_75135729
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
dan zal dat het idd wel zijn denk ik....

en spieken lijkt em ook weer erg leuk; maar geloof niet dat je nog heel veel ervan ziet; omdat het kindje al zo groot is... dus je alleen kleine delen van het kindje ziet.
Maar het is natuurlijk altijd leuk!
pi_75135736
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan , en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
pi_75135747

Wat is dat toch met die pannenkoekenmagic hier?!
pi_75135768
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan , en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
neem je ook direct ananas mee? en natuuuuuuurlijk moet je ook ff prostaglandingessen
good luck alvast... haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')