abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75134329
Zwangerschap en geboorte deel 594

29 november 2009: Poppejans (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: borra
07 juli 2010: MinnieMin
07 juli 2010: Grunsfan
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-12-2009 08:25:21 ]
pi_75134333
Dicht
En ik zei dus nog:

Onder je ribben is wel erg hoog, want pas bij 20 weken komt je baarmoeder je ribben voorbij
Je darmen zijn natuurlijk wel een heel eind opgeschoven, misschien protesteren die wat?
17+4 is op zich wel een normale termijn om de baby te gaan voelen Niet heel erg vroeg oid.

Lily: je mag ook al bijna ontploffen
pi_75134354
Fijn dat je een topic opent Free. Ik was al aan het wachten Ik denk dat McLaura het niet doorhad.
  maandag 30 november 2009 @ 08:54:01 #4
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134389
Nou jongens, morgen dus, lees ik . Met z'n allen, met z'n allen .
pi_75134423
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat je een topic opent Free. Ik was al aan het wachten Ik denk dat McLaura het niet doorhad.
idem
En om de SC goed te maken (die gooide ik net ongemerkt dicht )
pi_75134445
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Groofsken het volgende:
Nou jongens, morgen dus, lees ik . Met z'n allen, met z'n allen .
Ja!!!!
pi_75134573
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja!!!!
Dan moeten bij mij de weeen nu wel gaan beginnen, bij Eva ben ik 45 uur bezig geweest dus als het nu ongeveer 2 keer zo snel gaat dan zouden nu ongeveer de weeen moeten beginnen
En dan is het nog erg lang
Maar Groof heeft gezegd dat ik DIK overtijd ga en als groof dat zegt dan is dat zo!!!!
  maandag 30 november 2009 @ 09:06:43 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75134574
Ik heb eigenlijk zin om te huilen maar dat heeft weinig zin...
Weer een hele toestand met mijn moeder. Kan/wil er niet over uitwijden maar moest het wel even kwijt...

Zo, weer over tot de orde van de dag.
Ik heb redelijk goed geslapen vannacht! alleen ging de wekker van manlief heel erg vroeg omdat ie naar cursus moet in Nunspeet
En harry is een branieschopper
Ca.ra beschuldigt hem al van hooliganpraktijken
pi_75134608
Huil maar lekker, dan huil ik met je mee. Ik wil namelijk zonder reden even huilen.
pi_75134624
Môgguh

Asyniur moeders zijn soms.....
pi_75134675
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75134702
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Ik snap het dubbele gevoel. Super fijn dat er wat voor je dochter wrodt geregeld maar een beetje voorbarig is het wel. Als blijkt dat je het niet lopend af kunt maken heb je snel iets geregeld hoor. Lijkt me.
Ik snap ook niet goed wat je nu dan al zou moeten regelen....
pi_75134705
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
Probeer het maar te zien als medeleven ipv falen.... met een tweeling op komst is het allemaal wat zwaarder dan wanneer het er één is, vooral voor de buitenwereld die niet weet wat jij voelt

Daarbij kost het meer energie het als falen te beschouwen dan als hulpvaardigheid, dus hou het maar op het laatste
pi_75134726
Mag ik ook meebrullen?
Aaaah?

* freecell knuffelt Asy.
Jammer dat het niet lekker gaat met je moeder weer
pi_75134758
Waarom huilen we freecell?
pi_75134764
Simmu: zie het als hulpvaardigheid
Ze hebben ook wel een punt dat een tweelingzwangerschap met zo'n kleintje gewoon erg zwaar is.

Hier ziet mijn omgeving me geloof ik nog steeds als: af en toe een harde buik en wat rug/bekkenpijn, dat heeft toch iedereen? Waar doet ze nou moeilijk over?
pi_75134766
Goeiemorgen allemaal.

Pff, valt zwaar weer de volgende werkweek, ik ben nu echt aan het uitkijken naar mijn vakantie over 3 weekjes.

@ Simmu: Phoe, geen idee. Ik weet niet op wat voor manier het is gezegd. Maar ik kan me je gevoel wel goed voorstellen. Misschien is het goed bedoeld, maar komt het er wat rottig uit?

@ Asy:

@ Amaranta: Gewoon lekker doen!
pi_75134778
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:08 schreef amaranta het volgende:
Huil maar lekker, dan huil ik met je mee. Ik wil namelijk zonder reden even huilen.
Hier heerst een beetje hetzelfde gevoel Nog maar maandagochtend, anderhalf uur aan het werk en ik zie de werkweek al niet meer echt zitten. Gisteren tot 20.45u zitten werken... het zal er wel iets mee te maken hebben

Is Poppejans al gesignaleerd?

Wat spannend als jullie allemaal voor een volle maan bevalling zullen gaan. Veel nieuwe baby's binnenkort
  maandag 30 november 2009 @ 09:21:43 #19
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134799
Haha, Amaranta, ik vind het gewoon zo grappig dat je er zo rekening mee houdt dat de kleine al komt, terwijl Eva juist te laat was . Maar misschien heb je juist wel heel sterk een voorgevoel en is morgen alleen de 'jounes' er al. Is het trouwens een jongen, dat je hem Sjors noemt?

En Asyniur, lekker laten gaan hoor. Even huilen kan ook gewoon een goede ontlading zijn. .

En Simmu, tsja, kan je ook niet echt peilen aan de toon waarop het gezegd wordt wat ze precies bedoelen? Niet als falen beschouwen joh. Jij kan echt niet van te voren bepalen hoe jouw lichaam deze zwangerschap zal dragen toch?
pi_75134814
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:19 schreef amaranta het volgende:
Waarom huilen we freecell?
Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.
Zoiets.
  maandag 30 november 2009 @ 09:23:21 #21
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134832
Ach lieve mensen, allemaal toe aan huilen . Tiswat .
pi_75134834
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.
Zoiets.
Danneh mag het.
pi_75134864
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Groofsken het volgende:
Haha, Amaranta, ik vind het gewoon zo grappig dat je er zo rekening mee houdt dat de kleine al komt, terwijl Eva juist te laat was . Maar misschien heb je juist wel heel sterk een voorgevoel en is morgen alleen de 'jounes' er al. Is het trouwens een jongen, dat je hem Sjors noemt?

En Asyniur, lekker laten gaan hoor. Even huilen kan ook gewoon een goede ontlading zijn. .

En Simmu, tsja, kan je ook niet echt peilen aan de toon waarop het gezegd wordt wat ze precies bedoelen? Niet als falen beschouwen joh. Jij kan echt niet van te voren bepalen hoe jouw lichaam deze zwangerschap zal dragen toch?
Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik overtijd zou gaan. Dus ik ga er niet vanuit dat er morgen een kindje in huize amaranta is.
Maar ik hoop natuurlijk wel dat Sjors wat eerder komt.
om een lang verhaal kort te maken, zo begin december is niet leuk vanwege sinterklaas, dan ben ik den 12 de uitgerekend, zou een prima datum zijn, de 14de is de verjaardag van mijn overleden broer en dat zou dan weer een pijnlijke datum zijn, zou dat oprecht heel erg vinden, dan gaan we richting kerst, dan ben ik jarig, dan is het kerst en dan oud en nieuw..... lastig he

Enneh, Sjors is een aapje, en aapjes kunnen jongens en meisjes zijn. Sjors was al de 'werknaam' vanaf het moment dat we wisten dat ik in verwachting was. Dus staat los van het geslacht.
pi_75134887
blech, tis geloof ik voor iedereen ***zo'n*** maandagochtend.

ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
  maandag 30 november 2009 @ 09:28:54 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75134910
Als jullie nou hier komen om een potje te janken, dan zorg ik voor thee en iets lekkers...
Denk dat ik zo maar even naar de winkel hobbel voor iets lekkers voor mezelf.
  maandag 30 november 2009 @ 09:29:44 #26
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134919
. Dank voor de uitleg over Sjors. Dus jullie weten het zelf ook nog niet? Of mogen wij het niet weten?

Hier een beetje vergelijkbaar trouwens met al die data. 5 december uitgerekend wat een datum is dat!, als ie net zo lang blijft zitten als S dan komt ie op mijn verjaardag , enne sowieso al een bizarre maand dus straks met alle feestdagen en twee verjaardagen. Maar ik heb me er bij neergelegd en er zit natuurlijk niet zo'n gebvoelige datum bij als bij jullie, van je broer, dat scheelt.
  maandag 30 november 2009 @ 09:30:40 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75134930
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:

ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Ow, dat zou ik ook niet zien zitten hoor!
Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt. Er is dan altijd nog wel iets te regelen, toch?
pi_75134962
nee Simmu, dat lijkt me ook niks. Laten we vooraslnog hopen dat jij gewoon de zwangerschap helemaal 'goed uitloopt'.

Wij weten het wel groof.
pi_75134978
Wanneer ben jij dan jarig groof?
  maandag 30 november 2009 @ 09:34:31 #30
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75134994
Duh, ik zie nu pas je onderschrift . Maar spannend, ik ben benieuwd.

En Simmu, dat lijkt me ook echt tien keer niks, dus misschien daar maar gewoon voorlopig niet van uitgaan?
  maandag 30 november 2009 @ 09:34:50 #31
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135001
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:33 schreef amaranta het volgende:
Wanneer ben jij dan jarig groof?
de 15e
pi_75135007
Oh, mijn oude buurmeisje komt vandaag uit Spanje voor 2 weken op bezoek. Volgens mij hoopt zij ook wel dat ze nog hier is als Sjors er is. En Eva kent ze ook nog niet IRL.
ook al zo iets, toen mijn broer overleed was zij ook nét op vakantie in Nederland, dus wellicht kan ze dit keer iets fijns mee maken. Haar oma ligt ook sinds vorige week in het ziekenhuis dus dat is ook niet zo gezellig
pi_75135017
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:

[..]

de 15e
Dat was mijn 1e uitgerekende datum, die is daarna bijgesteld. Daar doe ik het ook wel voor, voor de 15de.
Maar het liefst de 16de want dan zijn mijn beide kinderen op een 16de jarig.
maar dan is mijn beste vriendin jarig
pi_75135035
quote:

Das wel heel ver weg, kan me voorstellen dat zo'n opmerking niet lekker aankomt

Maar goed, als mensen dan vinden dat ze zonodig iets voor jou moeten regelen, dan moeten ze maar met een voorstel komen wat voor jou wel haalbaar is, en niet alleen voor hen.
Het is wel heel makkelijk "hulpvaardig" zijn als je iemand een voorstel doet wat alleen voor jou goed uitkomt en niet voor degene aan wie je het voorstel doet
  maandag 30 november 2009 @ 09:39:48 #35
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75135083
keshet, met 20 wk komt je baarmeoder tot aan je navel,dus onder je ribben je kind voelen is enigszins onmogelijk

en dames, toch! even een paar en voor jullie!

(zo moederloos zijn heeft toch nog zn voordelen al ik jullie zo lees )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75135236
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
  maandag 30 november 2009 @ 09:51:21 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75135315
quote:

Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?

Asy * knuffel geeft

Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data )
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75135378
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
nee, die niet. alhoewel ook die aan het piepen zijn. de ene kant zit 200 km naar het westen, de andere kant gaat richting zuidwesten

iedereen wil liefst elke weekend langskomen, niemand kan met elkaar overweg, ze willen allemaal dolgraag oppassen (maar wel onder voorwaarden uiteraard....) en ik ben in staking en vertik het gewoon

edit voor flugeltje; we zijn hier vorig jaar pas komen wonen. geen familie (onze hartewens was dat ) of vrienden (stukkie minder dat) en buren die een tikkie, uhm, niet zo kindvriendelijk zijn, maar sangdrax kan veel met thuiswerken. zijn collega heeft bij zijn tweeling een jaar thuisgewerkt, er zijn wel mogelijkheden.
  maandag 30 november 2009 @ 10:02:06 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75135537
Simmu, ik weet niet in wat voor stad/dorp je woont. Maar in sommige gemeenten heb je vrijwilligersorganisaties die hulp bieden in dit soort situaties. And if all else fails: Ask FOK! Misschien wonen er wel wat FOK!kers in de buurt die af en toe een helpende hand willen toesteken...

Fijn dat Sandrax veel thuis kan werken, heb je sowieso wat extra ondersteuning...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75135552
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?

Asy * knuffel geeft

Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data )
Het vervelende is dat mensen dat vaak dus niet snappen, anders hadden ze zo'n voorstel niet gedaan
Mijn moeder riep vrijdagavond dat ik mijn huis dus wel per 1 januari kon opgeven.... dat zoonlief niet mee wil hier naartoe (hoewel genoeg ruimte), niet bij opa en oma in huis wil, helemaal niet uit Schubbekutteveen wil verhuizen en ik hem dus letterlijk op straat zou zetten als ik mijn huis op zou geven komt dus kennelijk even niet in haar op.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik het nu (of verderop in de zwangerschap) helemaal niet zie zitten een heel huis leeg te halen en het gros ergens op te slaan.... laat de kid voorlopig maar zitten waar hij zit en over een jaar zien we wel weer verder.

De ticker gaat uit van 17 juli, waar ook FF vanuitgaat, gebaseerd op m'n ovudatum (dat was al op dag 9 van m'n cyclus), ik laat de 21ste nog even in de lijst staan tot we de termijnecho gehad hebben
pi_75135560
goedemorgen lieve dames
wat weer een hoop hier.....

*knuffelt vast ff flinkt rond*

@Asyniur; wat enorm naar dat je weer problemen hebt met je moeder.... dat is natuurlijk altijd vervelend; maar kan me voorstellen nu je zwanger bent; dat het nog weer anders voelt. Omdat je ook zelf bezig bent moeder te worden..(en je je niet kan voorstellen dta jij oooooooit zulke problemen met jouw kleintje gaat krijgen oid).

@minnie en Leonieke; succes met de werkweek; als het echt niet meer gaat moet je het op je werk aangeven hoor! ik heb er ook te lang mee gewacht.... als je zwanger bent en je meldt je ziek; krijgt de werkgever daar geld voor om iemand anders in te huren... en je moet vooral aan jezelf en je kleintje denken.
En dat zeg ik nu heel braaf; maar deed ik zelf ook niet; en heb hard doorgebikkeld met hetzelfde gevoel als jullie...

@amaranta; die data zijn altijd ff lastig. Hoop voor jou dat mini-amaranta niet op de 14e komt. En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn; en zit er iets diepgaands achter... (wat je dan maar moet koesteren?)
Ik heb nogal veel kans om op een feestdag te bevallen; sinterklaas is misschien nog wat snel; maar kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag (12jan) zijn allemaal nog opties...
(en o ja; mijn zus haar dochtertje is op de 14e (dec) al jarig en mijn oma de 17e, dus dat heeft ook geen voorkeur...) haha
maja kheb dr weinig invloed op he? het komt zoals het komt; en wanneer het komt

en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75135568
Goedemorgen! Gelukkig goed geslapen, zo eventjes wat kadootjes namens de Sint kopen en boodschappen doen en daarna weer met de House dvdbox op de bank.
Ik verveel me gewoon nog steeds niet, mij bevalt het niet-werken nog wel even geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75135629
heb je verhuisplannen dan Soneal?
pi_75135677
Mijn en ik wonen niet officieel in hetzelfde huis
Ik ben vrijwel altijd bij hem thuis, maar ik heb dus ook mijn eigen huis nog.
pi_75135682
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75135707
Nog nix dus Poppejans?
pi_75135729
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
dan zal dat het idd wel zijn denk ik....

en spieken lijkt em ook weer erg leuk; maar geloof niet dat je nog heel veel ervan ziet; omdat het kindje al zo groot is... dus je alleen kleine delen van het kindje ziet.
Maar het is natuurlijk altijd leuk!
pi_75135736
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan , en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
pi_75135747

Wat is dat toch met die pannenkoekenmagic hier?!
pi_75135768
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan , en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
neem je ook direct ananas mee? en natuuuuuuurlijk moet je ook ff prostaglandingessen
good luck alvast... haha
pi_75135792
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Soneal het volgende:
Nog nix dus Poppejans?
Nee, maar pas 1 dagje overtijd nu, het is nog geen olifantendracht aan het worden hoor.
Het duurt nu niet lang meer!
pi_75135834
Dan gaan we uit van de pannenkoekenmagic
pi_75136194
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Soneal het volgende:
Dan gaan we uit van de pannenkoekenmagic
En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....
  maandag 30 november 2009 @ 10:30:58 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75136234
BJ gaat nog even babyspieken! Wat leuk!
Ik moet nog 17 dagen wachten

en dank jullie wel voor de lieve woorden
het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders
  maandag 30 november 2009 @ 10:31:22 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75136247
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....
touwtje springen, sex...
  maandag 30 november 2009 @ 10:33:04 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75136284
Ik had laatst nog een echo BJ, omdat ze dachten dat de kleine man in suit lag, en hoewel je het kindje niet meer in z'n geheel ziet, zag ik wel een prachtig profiel van zijn hele koppie en borst .

Heel veel plezier straks .
pi_75136309
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

touwtje springen, sex...
dat bedoelde ik met bridge....
pi_75136326
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:

het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders
dat is het idd ook wel. gelukkig heb je die steun wel hoor van alle anderen!! *knufs*
  maandag 30 november 2009 @ 10:35:14 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75136340
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

dat bedoelde ik met bridge....
Ow, ik ben niet zo goed in hints
  maandag 30 november 2009 @ 10:35:17 #60
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75136345
Ik denk dat ik deze week de sex maar even oversla . Hij mag keurig blijven zitten wat mij betreft tot m'n mama er is .
  maandag 30 november 2009 @ 10:36:53 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75136384
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:

pff, die laatste zin... *knufs* je bent een lieve meid!
pi_75136387
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ow, ik ben niet zo goed in hints
Daar was ooit een reclame van. Van zo;n bekakte dame en die ging dan een stevig rubbertje bridge ofzo doen.
En volgens mij insinueerde ze dus seks. Maar dat kan ok mijn perverse gedachtengang zijn.
  maandag 30 november 2009 @ 10:38:31 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75136425
Awel, ben er weg van. Babyknuffelen bij vriendin. Adios .
  maandag 30 november 2009 @ 10:40:57 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75136484
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef Soneal het volgende:

Wat is dat toch met die pannenkoekenmagic hier?!
in 2007 hebben een paar dames geworpen na het eten van pannekoeken. dus het nieuwste bakerpraatje

amaranta, kan de diarree niet ook komen door het hoesten? dat prikkelt dan toch? wel ellendig, hoor! is je rug trouwens weer goed?

oh, en ik heb striae! drie hele kleine streepjes! (het lijkt een beetje alsof ik me me gekrabd heb, zeg maar) en ik vind het nog wel schattig, eigenlijk! als het hierbij blijft tenminste...

ennnnn, nwe mijlpaal! ik heb gister mn eerste babywasje gedaan! de roze dingen bij de rode was geflikkerd en alles met neutral gewassen. (die neutral had ik nog staan van de zwangerschap van eli! maar de chocola is ook uit eli's trui gegaan, dus het zal nog wel werken )
pi_75136832
Wie heeft mij in de openingspost gezet??????

15 juli 2010: ChilllayD

Dat ik jarig ben op 15 juli klopt.
Maar ik ben echt pas uitgerekend op 2 augustus.

Ik wil liever sowieso eerst weten of alles in orde is.
Eerder durf ik er niet echt in te geloven.....
pi_75136883
goedemorgen ladies.

Al iets vernomen van Tan, die lag in het ziekenhuis had ik begrepen op haar blog?

verse babies in aantocht???? Kom op meiden, we willen een babyboom!!

Asy, problemen met moeders ene oor in, andere oor uit. Echt ik weet hoe moeilijk het is / kan zijn maar momenteel doe ik precies het zelfde. Ik kreeg gisteren commentaar van mijn moeder dat ik wederom voor de 3e keer ga borstvoeden (vorige 2 keren gingen niet bepaald ideaal) maar ik blijf erbij, ik wil dit voor mijn kind. Jammer dat zij het allemaal onzin vind.

Verder gaat mijn geheugen even niet. Lees straks nog wel even bij. Moet nu even anders gaan zitten, bankhangen. De kleine man is hier zijn kamer aan het verbouwen en voelt niet bepaald prettig lees; schouder in mijn lies en iets tegen mijn ribben
pi_75137699
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen lieve dames
wat weer een hoop hier.....

*knuffelt vast ff flinkt rond*

@Asyniur; wat enorm naar dat je weer problemen hebt met je moeder.... dat is natuurlijk altijd vervelend; maar kan me voorstellen nu je zwanger bent; dat het nog weer anders voelt. Omdat je ook zelf bezig bent moeder te worden..(en je je niet kan voorstellen dta jij oooooooit zulke problemen met jouw kleintje gaat krijgen oid).

@minnie en Leonieke; succes met de werkweek; als het echt niet meer gaat moet je het op je werk aangeven hoor! ik heb er ook te lang mee gewacht.... als je zwanger bent en je meldt je ziek; krijgt de werkgever daar geld voor om iemand anders in te huren... en je moet vooral aan jezelf en je kleintje denken.
En dat zeg ik nu heel braaf; maar deed ik zelf ook niet; en heb hard doorgebikkeld met hetzelfde gevoel als jullie...

@amaranta; die data zijn altijd ff lastig. Hoop voor jou dat mini-amaranta niet op de 14e komt. En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn; en zit er iets diepgaands achter... (wat je dan maar moet koesteren?)
Ik heb nogal veel kans om op een feestdag te bevallen; sinterklaas is misschien nog wat snel; maar kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag (12jan) zijn allemaal nog opties...
(en o ja; mijn zus haar dochtertje is op de 14e (dec) al jarig en mijn oma de 17e, dus dat heeft ook geen voorkeur...) haha
maja kheb dr weinig invloed op he? het komt zoals het komt; en wanneer het komt

Thanks Beessie. Maar ik ben alleen maar wat misselijk . Dus ik moet me niet zo aanstellen... Maar dat vind ik soms best moeilijk. Mijn concentratie is echt op 15% ofzo. Komt wel weer goed hoor. En als het erger wordt dan zie ik wel weer.

Veel plezier bij de echo vandaag!
pi_75137779
"niet zo aanstellen" is overrated! als je je niet fijn/lekker wat dan ook voelt dan voel je je nu eenmaal zo. nja, mijn meninkje maar
pi_75137882

Asyniur: een dikke knuffel voor jou! Bah, erg vervelend hoor!

Amaranta is haar darmen aan het legen.....ik zeg voorwerk

@Maandagochtend: heb een hekel aan maandagochtend, heb hem dan ook maar overgeslagen en ben een uurtje uit bed...Maar voor de werkende dames: troost je, het is bijna middag, en dan bijna dinsdag, etc...
pi_75138352
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef simmu het volgende:
"niet zo aanstellen" is overrated! als je je niet fijn/lekker wat dan ook voelt dan voel je je nu eenmaal zo. nja, mijn meninkje maar
Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik wil dat gewoon niet accepteren van mezelf...
pi_75138628
Och lieve Asy.. Een hele dikke knuffel voor jou vanaf hier hoor..

@Lily, in het weekend ben ik nooit online. Ik ben er eigenlijk alleen doordeweeks overdag

Amaranta, december is dan best een niet handige maand idd.. Ik heb zelf wel besloten om 15 december te gaan bevallen, dan zit ik mooi 10 dagen na sinterklaas en 10 dagen voor kerst. Op de 28e is mn zwager jarig en dan mag ik niet bevallen Ik hoop dat je op een goeie dag bevalt

Freecell, wat een ellende toch om nu nog te moeten verhuizen als je helemaal op bent.. Succes nog even!

BJ een liggings echo!

Hier gaat het matig. Ik heb tot 05.00 gewoon niet geslapen.Tinus is gedraaid volgends mij en is de hele nacht aan het trappen en woelen geweest. (en as we speak is hij weer bezig ) Ik heb beneden ook nog even rondgehangen, maar het hielp allemaal niks. Tot 07.00 geslapen denk ik en toen kon ik er weer uit te piesen Om 7.20 ging de wekker van mn vriend af die ook niet zo super geslapen heeft en toen had ik lekker het hele bed voor mijzelf en kwam ik er achter dat hij mijn kussen had en ik de zijne. (Nieuw bed en nieuwe lattenbodems dus hadden we het beide niet door waarom we zo beroerd lagen steeds) Daarna ben ik in coma gevallen tot 11.30 Wat een ellende..
Zometeen ga ik de stad even in om cadeau's te kopen wegens nieuwe baby's en omdat ik nog spullen voor de bevalling moet hebben (pyama enzo)

Donderdag weer op controle. Als meneertje dan nog zo vreemd ligt kunnen we gelijk kijken hoe precies.. Dat is wel het positieve aan elke keer een echo

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 30-11-2009 12:27:15 (*Oeps* :)) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75138701
zooo wij zijn weer thuis.
ben goedgekeurd door de VK; bloeddruk stabiel, urine goed, gewicht stabiel.
En de echo was mooooooooi
hebben een heel mooi profieltje gezien; ons kleintje lag heerlijk duim te zuigen, en je zag het slikken...
heel bijzonder.
kindje is nu ongeveer 2440 gram... lengte is niet bepaald; maar VK rekent op een lang kindje.

kindje is nog niet helemaal ingedaald; dus bij het breken van de vliezen moet ik bellen.

weer heel mooi om ons kleintje even te zien...
  maandag 30 november 2009 @ 12:14:24 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75138901
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef ChilllayD het volgende:
Wie heeft mij in de openingspost gezet??????

15 juli 2010: ChilllayD

Dat ik jarig ben op 15 juli klopt.
Maar ik ben echt pas uitgerekend op 2 augustus.

Ik wil liever sowieso eerst weten of alles in orde is.
Eerder durf ik er niet echt in te geloven.....
ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld is snorry
pi_75138903
Dat is een mooie sticker BJ!

Vlindur: gelukkig heb je net nog wat kunnen slapen.
pi_75139154
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Vlindur het volgende:

Op de 28e is mn zwanger jarig en dan mag ik niet bevallen
Waar het hart vol van is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')