idemquote:Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat je een topic opent Free. Ik was al aan het wachtenIk denk dat McLaura het niet doorhad.
Ja!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Groofsken het volgende:
Nou jongens, morgen dus, lees ik. Met z'n allen, met z'n allen
![]()
.
Dan moeten bij mij de weeen nu wel gaan beginnen, bij Eva ben ik 45 uur bezig geweest dus als het nu ongeveer 2 keer zo snel gaat dan zouden nu ongeveer de weeen moeten beginnenquote:
Ik snap het dubbele gevoel. Super fijn dat er wat voor je dochter wrodt geregeld maar een beetje voorbarig is het wel. Als blijkt dat je het niet lopend af kunt maken heb je snel iets geregeld hoor. Lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Probeer het maar te zien als medeleven ipv falen.... met een tweeling op komst is het allemaal wat zwaarder dan wanneer het er één is, vooral voor de buitenwereld die niet weet wat jij voeltquote:Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Hier heerst een beetje hetzelfde gevoelquote:Op maandag 30 november 2009 09:08 schreef amaranta het volgende:
Huil maar lekker, dan huil ik met je mee. Ik wil namelijk zonder reden even huilen.
Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.quote:
Danneh mag het.quote:Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.
Zoiets.
Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik overtijd zou gaan. Dus ik ga er niet vanuit dat er morgen een kindje in huize amaranta is.quote:Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Groofsken het volgende:
Haha, Amaranta, ik vind het gewoon zo grappig dat je er zo rekening mee houdt dat de kleine al komt, terwijl Eva juist te laat was. Maar misschien heb je juist wel heel sterk een voorgevoel en is morgen alleen de 'jounes' er al. Is het trouwens een jongen, dat je hem Sjors noemt?
En Asyniur, lekker laten gaan hoor. Even huilen kan ook gewoon een goede ontlading zijn..
En Simmu, tsja, kan je ook niet echt peilen aan de toon waarop het gezegd wordt wat ze precies bedoelen? Niet als falen beschouwen joh. Jij kan echt niet van te voren bepalen hoe jouw lichaam deze zwangerschap zal dragen toch?
Ow, dat zou ik ook niet zien zitten hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
blech, tis geloof ik voor iedereen ***zo'n*** maandagochtend.
ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Dat was mijn 1e uitgerekende datum, die is daarna bijgesteld. Daar doe ik het ook wel voor, voor de 15de.quote:
Das wel heel ver weg, kan me voorstellen dat zo'n opmerking niet lekker aankomtquote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
ewb het regelen voor selene; dat houdt dan in dat die tot aan het einde 200 km verderop komt te wonen. dat zie ik dus eigenlijk ook totaal niet zitten
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:27 schreef simmu het volgende:
nee, die niet. alhoewel ook die aan het piepen zijn. de ene kant zit 200 km naar het westen, de andere kant gaat richting zuidwestenquote:Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
Ehm.. Simmu? 200 KM verderop?
Dat zijn toch niet de mensen waar je haar nóóit meer heen zou willen hebben hè?
Het vervelende is dat mensen dat vaak dus niet snappen, anders hadden ze zo'n voorstel niet gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij dat niet ziet zitten gaat dat dus ook gewoon niet gebeuren he. Ze zullen toch zelf ook wel snappen dat je daar niet gelukkiger van wordt. Bovendien lijkt het me voor Selene ook niet goed dat ze 'weggestuurd' zou worden omdat mama 2 'nieuwe kindjes' krijgt. Is er wellicht iemand in de buurt die je kan helpen bij dit soort dingen?
Asy* knuffel geeft
Soneal, klopt jouw ticker wel? (anders ben ik zelf abuis met mijn data)
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
dan zal dat het idd wel zijn denk ik....quote:Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Veel plezier! Nog even spieken naar je baby is vast weer leuk! Ik had ook wel zo'n laatste echo nog willen hebben! Maar hier maar 2 gehad.
Indalen vond ik inderdaad voelen als steken beneden, en vooral met lopen een drukkend gevoel van onderen geven.
neem je ook direct ananas mee? en natuuuuuuurlijk moet je ook ff prostaglandingessenquote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik ga zo echt pannekoekmix (aan nieuwe spelling doe ik niet hoor)kopen om dinsdagavond aan de pannekoeken te gaan, en dan dinsdagnacht zoals afgesproken op de 2de te gaan bevallen!
Nee, maar pas 1 dagje overtijd nu, het is nog geen olifantendracht aan het worden hoor.quote:
En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Soneal het volgende:
Dan gaan we uit van de pannenkoekenmagic
touwtje springen, sex...quote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de ananashart en de frambozenbladthee en een potje stevige bridge met een glaasje bitterlemon en .... en... en.....
dat is het idd ook wel. gelukkig heb je die steun wel hoor van alle anderen!! *knufs*quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:
BJ gaat nog even babyspieken! Wat leuk!![]()
Ik moet nog 17 dagen wachten![]()
en dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Asyniur het volgende:
BJ gaat nog even babyspieken! Wat leuk!![]()
Ik moet nog 17 dagen wachten![]()
en dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
het is toch te triest voor woorden dat ik meer steun krijg van mensen van een forum en mijn collega's dan van mijn eigen ouders![]()
Daar was ooit een reclame van. Van zo;n bekakte dame en die ging dan een stevig rubbertje bridge ofzo doen.quote:
in 2007 hebben een paar dames geworpen na het eten van pannekoeken. dus het nieuwste bakerpraatjequote:Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef Soneal het volgende:![]()
![]()
Wat is dat toch met die pannenkoekenmagic hier?!
Thanks Beessie. Maar ik ben alleen maar wat misselijkquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen lieve dames![]()
wat weer een hoophier.....
*knuffelt vast ff flinkt rond*
@Asyniur; wat enorm naar dat je weer problemen hebt met je moeder.... dat is natuurlijk altijd vervelend; maar kan me voorstellen nu je zwanger bent; dat het nog weer anders voelt. Omdat je ook zelf bezig bent moeder te worden..(en je je niet kan voorstellen dta jij oooooooit zulke problemen met jouw kleintje gaat krijgen oid).![]()
@minnie en Leonieke; succes met de werkweek; als het echt niet meer gaat moet je het op je werk aangeven hoor! ik heb er ook te lang mee gewacht.... als je zwanger bent en je meldt je ziek; krijgt de werkgever daar geld voor om iemand anders in te huren... en je moet vooral aan jezelf en je kleintje denken.
En dat zeg ik nu heel braaf; maar deed ik zelf ook niet; en heb hard doorgebikkeld met hetzelfde gevoel als jullie...![]()
@amaranta; die data zijn altijd ff lastig. Hoop voor jou dat mini-amaranta niet op de 14e komt. En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn; en zit er iets diepgaands achter... (wat je dan maar moet koesteren?)
Ik heb nogal veel kans om op een feestdag te bevallen; sinterklaas is misschien nog wat snel; maar kerst, oud en nieuw en mijn eigen verjaardag (12jan) zijn allemaal nog opties...
(en o ja; mijn zus haar dochtertje is op de 14e (dec) al jarig en mijn oma de 17e, dus dat heeft ook geen voorkeur...) haha
maja kheb dr weinig invloed op he? het komt zoals het komt; en wanneer het komt![]()
en ik ga zo met vriendlief naar de VK; hebben ook de liggingsecho vandaag.. leuk!
en heb gelukkig een beetje slaap ingehaald van8. Heb alleen de laatste dag wel vaak steken 'down under' zeg maar... en pijn bij mijn schaambeen...
(ingedaald kindje misschien????)
Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik wil dat gewoon niet accepteren van mezelf...quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef simmu het volgende:
"niet zo aanstellen" is overrated! als je je niet fijn/lekker wat dan ook voelt dan voel je je nu eenmaal zo. nja, mijn meninkje maar
ik denk dat het mijn overenthousiaste schuld isquote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef ChilllayD het volgende:
Wie heeft mij in de openingspost gezet??????
15 juli 2010: ChilllayD
Dat ik jarig ben op 15 juli klopt.
Maar ik ben echt pas uitgerekend op 2 augustus.
Ik wil liever sowieso eerst weten of alles in orde is.
Eerder durf ik er niet echt in te geloven.....
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Op de 28e is mn zwanger jarig en dan mag ik niet bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |