Ik ben meer van een lekkere pruim, maar ach, als het niet anders isquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mensen, voelt het nu goed om weer een kersje in het topic te hebben?
Überhaupt... jij naakt!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nooit naakt onder mijn kleren IB, doe eens niet zo vies
Ga je me nu weer uitlokken en een ban aansmeren?quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht da jij mer van de tostis was mikkie
I've been in worse situationsquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Überhaupt... jij naakt!Zhe horror!
Maar jij krijgt daar voor betaaldquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
I've been in worse situations
Het hoeft niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
I've been in worse situations
Dat dacht ik ook jahquote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef morgane het volgende:
Aaaaaw wat een lief nijntje![]()
Haaaaai Yasha!! We moeten zeker weer gaan meeten met zn allen als je terug bent
quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dit kwam ik ook nog tegen:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht da jij mer van de tostis was mikkie
Je bent thuis, je gaat naar bed, of je wenst IB een goede nacht?quote:
Eigenlijk alle drie!quote:Op maandag 30 november 2009 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent thuis, je gaat naar bed, of je wenst IB een goede nacht?
Ik ben m'n gedichtinspiratie kwijt.
Supervet joh!quote:Op maandag 30 november 2009 00:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eigenlijk alle drie!
Alleen die tweede twijfel ik nog over, denk dat ik nog even met laptop op bed ga liggen.
Ik ben een weekend weggeweest maar jullie kijken maar op m'n hyves www waarheen, ivm herkenbaarheid
Ongelofelijk duur jaquote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supervet joh!. Wel duur zeker?
Ik ga zo ook maar eens richting bed, denk ik. Geen laptop mee maar lekker ontspannen een boek lezen.
Precies de reden dat ik er vorig jaar met twee vrienden niet heen ben gegaan!quote:Op maandag 30 november 2009 00:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongelofelijk duur ja
Maar ja tickets kostten geen drol.. leve Ryanair!
Dat is ook wel heel chill ja, alleen een week de tijd heb ik gewoon niet. Toch zou ik het wel graag een keer doen binnen de komende jaren, lijkt me een hele toffe ervaring! Moet je alleen niet met te veel vrouwen gaan, diverse mensen gesproken die er vorig jaar geweest zijn en die voelden zich niet bijzonder veilig na zonsondergangquote:Op maandag 30 november 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
ik las vandaag bij de oad site ook echt voor 200/300 euro ofzo n weekje st petersburg
Ik had allemaal goedkope vluchten gevonden, maar daar kwam vervolgens weer 80 euro taxes/fee bovenop. Jammerrrrrquote:Op maandag 30 november 2009 00:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB vliegt in februari voor 4 euro op en neer naar mij
he wat kinderachtigquote:
Dat dus. Heb inmiddels voor 2 cent een retourtje Dublin gehad, voor een paar euro Italië en dit weekend was 2 euro voor een retourtjequote:Op maandag 30 november 2009 01:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is zonder taxes, zonder fees etc, zelfs zonder creditcard kosten want ik heb een virtuele visa electron kaart.
Per drie, anders is het echt geen optiequote:
Hey we hebben een inbrekerquote:Op maandag 30 november 2009 07:38 schreef Dj_unkie het volgende:
moggel!
Ga je in de tuin de restanten van een party opruimen, kom je onder een potje de sleutels van de buren tegen. Aangezien ze er toch niet meer wonen even een kijkje genomen. Bah wat zijn die lui ranzig!Overal smerigheid
quote:
't leeft nogquote:Op maandag 30 november 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Weer een nieuwe week, hopelijk niet zo druk als de vorige twee, heb echt wel even wat rust nodig....![]()
Gelukkig wel weer bijna alle opdrachten voor deze week afgemaakt gisteren, alleen nog wat leeswerkdus goed bezig!
Zo maar 's op de motor stappen (luiheid..) naar college![]()
kampvuurtje?quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Het was al helemaal leeg, afgezien van de koelkast en kookplaat (die bij de studio horen). Alleen ligt de schuur nog vol met zooi van de vorige bewoners. Ik heb het idee dat ze daar niet voor terug gaan komen. Ik vertik het om al die zooi te gaan ruimen en naar de stort te rijden. Iemand een creatief idee?
Wat voor een wijk is het? Anders zet je het gewoon aan de straat. Zo opgelost!quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Het was al helemaal leeg, afgezien van de koelkast en kookplaat (die bij de studio horen). Alleen ligt de schuur nog vol met zooi van de vorige bewoners. Ik heb het idee dat ze daar niet voor terug gaan komen. Ik vertik het om al die zooi te gaan ruimen en naar de stort te rijden. Iemand een creatief idee?
Nee ik had nog niks in de krant gelezen over dode in de Buurtquote:
Een nette wijkquote:Op maandag 30 november 2009 08:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat voor een wijk is het? Anders zet je het gewoon aan de straat. Zo opgelost!
quote:Op maandag 30 november 2009 08:08 schreef royjn het volgende:
[..]
Nee ik had nog niks in de krant gelezen over dode in de Buurt.
Stiekem miste ik je een beetje![]()
j had beter je account weg unnen gooienquote:Op maandag 30 november 2009 08:21 schreef Sander het volgende:
Ik twitter. Dus.
Heb zojuist mijn halve twitterlijst weggepleurd. Allemaal mensen die ik écht niet hoef te lezen
inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jahhebben wilt!
Ow en ik heb het meet topic al gekickt, of was dit jou reactie daarop
Teveel plak op je toetsenbord?quote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
j had beter je account weg unnen gooien
Mwoah, twitter is op zich wel lachen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
j had beter je account weg unnen gooien
Ik hoop toch wel dat je mij in je lijst hebt laten staanquote:Op maandag 30 november 2009 08:21 schreef Sander het volgende:
Ik twitter. Dus.
Heb zojuist mijn halve twitterlijst weggepleurd. Allemaal mensen die ik écht niet hoef te lezen
nee typ mobiel, en had al 6 keer op invoeren gekliktquote:Op maandag 30 november 2009 09:41 schreef royjn het volgende:
[..]
Teveel plak op je toetsenbord?
Minder rukken achter de computer
Bevalt erg goedquote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe bevalt het in je huisje Piet?
Wanneer is de housewarming?? Ergens tussen 19 december en pakweg 19 januari?
Téringquote:Op maandag 30 november 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Italia ja, VPN connectie van de RU
Over 3 daagjes even voor een weekendje in NL.. Dat gaat mijn drukste weekend sinds tijden worden
Ik kom donderdag half 5 aan, dan naar mijn ouders, even eten en spullen dumpen, dan naar huisgenoot van IB en ook een beetje van mij (inmiddels helaas exhuisgenoot) om met andere huisgenoten sinterklaas te vieren, inclusief dupje, dan vrijdag ga ik goede vriendin van mijn moeder verrassen op dr verjaardag, even het kindje van de buren kijken die nu 2 maanden oud is inmiddels
, daarna naar de kapster, daarna weer naar Lent om een avondje lekker met IB te zijn aangezien dat er vorige keer amper van gekomen is toen mijn ouders hier waren.. Dan de volgende dag gaan we rond een uur of 1-2 naar de ouders van IB, om daar 's avonds sinterklaas te vieren.. Dan weer terug, wss bij mijn ouders slapen, daar 's ochtends ontbijt met zijn allen en dan smiddags naar mijn tante om daar onze sinterklaas te vieren.. En dan maandag om 8.50 vliegik weer terug
quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer is de housewarming?? Ergens tussen 19 december en pakweg 19 januari?
Kerst valt in 't weekend, dat is kutquote:
Jaaaaaaaaaa wel leuk om je dan weer te zien!quote:Op maandag 30 november 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Italia ja, VPN connectie van de RU
Over 3 daagjes even voor een weekendje in NL.. Dat gaat mijn drukste weekend sinds tijden worden
Ik kom donderdag half 5 aan, dan naar mijn ouders, even eten en spullen dumpen, dan naar huisgenoot van IB en ook een beetje van mij (inmiddels helaas exhuisgenoot) om met andere huisgenoten sinterklaas te vieren, inclusief dupje, dan vrijdag ga ik goede vriendin van mijn moeder verrassen op dr verjaardag, even het kindje van de buren kijken die nu 2 maanden oud is inmiddels
, daarna naar de kapster, daarna weer naar Lent om een avondje lekker met IB te zijn aangezien dat er vorige keer amper van gekomen is toen mijn ouders hier waren.. Dan de volgende dag gaan we rond een uur of 1-2 naar de ouders van IB, om daar 's avonds sinterklaas te vieren.. Dan weer terug, wss bij mijn ouders slapen, daar 's ochtends ontbijt met zijn allen en dan smiddags naar mijn tante om daar onze sinterklaas te vieren.. En dan maandag om 8.50 vliegik weer terug
quote:Op maandag 30 november 2009 09:39 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of de fietsenmaker onder het Erasmus ook 'grote' klussen doet zoals nieuwe banden erop zetten?
Is dat al een grote klus?quote:
Lang leve FNWI, waar je dan de docent mailt (met werkstuk), waarna hij zegt dat het later ook goed isquote:Op maandag 30 november 2009 11:01 schreef LastRequest het volgende:
Is er iemand het met me eens dat het irritant is alles op papier in te moeten leveren?
Moet vandaag een opdracht inleveren, ben hartstikke ziek, maar moet als ik em af heb naar de uni gaan fietsen alleen om die 2 papiertjes in te leveren
Ja. Punt daar is dat je alle materialen zelf moet aanleveren. Maar relatief simpele klussen zoals banden verwisselen enzo is geen probleem.quote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
Ik moet nog eens een nieuw wiel voor m'n fiets zoeken, as is gebroken
Heb je dat nog nooit gehad dan? Ik wel, maar dat was dan ook wel een gigantisch brak kutding. Een roze fiets, in verrotte staat voor 15 euro gekocht. Anderhalf jaar op gefietst, tot op een gegeven moment de as helemaal verrot was en de velg in drie stukken lag (mét de band er nog opquote:
Ik heb voor een vak ooit eens het in 3voud moeten aanleveren, en dan ook nog es 1 per mail, die was namelijk voor de docent zelf, de rest voor het secretariaat :/quote:Op maandag 30 november 2009 11:01 schreef LastRequest het volgende:
Is er iemand het met me eens dat het irritant is alles op papier in te moeten leveren?
Moet vandaag een opdracht inleveren, ben hartstikke ziek, maar moet als ik em af heb naar de uni gaan fietsen alleen om die 2 papiertjes in te leveren
Ja das dan weer een beetje jammerquote:Op maandag 30 november 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Punt daar is dat je alle materialen zelf moet aanleveren. Maar relatief simpele klussen zoals banden verwisselen enzo is geen probleem.
Pff... ja ik moet meestal ook per mail en op papier.. Nu alleen op papier.quote:Op maandag 30 november 2009 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb voor een vak ooit eens het in 3voud moeten aanleveren, en dan ook nog es 1 per mail, die was namelijk voor de docent zelf, de rest voor het secretariaat :/
Als je voor een ketting erop leggen naar die knakker gaat ben je wel ver heenquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef morgane het volgende:
Haha ik bedoel iig méér dan een band plakken of een ketting erop leggenmaar ik weet genoeg, bedankt beiden!
Wist ik het maar, ik trok op na een stoplicht en ineens kon ik trappen wat ik wou maar geen beweging in het achterwiel. Dus ik dacht dat m'n ketting eraf lag of gebroken was, maar dit was jammer genoeg niet zoquote:
Er zijn nog steeds mensen die geen banden kunnen plakkenquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je voor een ketting erop leggen naar die knakker gaat ben je wel ver heen
Ik vind het ook echt onnodig. Waarom niet digitaal inderdaad?quote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lang leve FNWI, waar je dan de docent mailt (met werkstuk), waarna hij zegt dat het later ook goed is
Het monteren van een band kost een paar euro, vijf euro of 7,50 ofzo geloof ik. De band zelf kun je kopen variërend van 15 euro tot 50 euro. Van simpel bandje tot antilekband met turbogroeven ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 11:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja das dan weer een beetje jammer
Weet iemand hoeveel zoiets kost?
Het is wel een toffe vent, altijd snoeihard metal aan enzo
BB of mail is handiger voor jullie, papier voor docent. Ik vind zelf papier ook vele malen prettiger lezen. En als jullie dan alles mailen, moeten zij honderden pagina's gaan uitprinten. Dan zou ik ook lekker alles laten brengenquote:Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt onnodig. Waarom niet digitaal inderdaad?
Ik begrijp wel dat op papier nakijken gemakkelijker is maar toch... Blackboard of mail is veel handiger imo
Dat dus.quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
BB of mail is handiger voor jullie, papier voor docent. Ik vind zelf papier ook vele malen prettiger lezen. En als jullie dan alles mailen, moeten zij honderden pagina's gaan uitprinten. Dan zou ik ook lekker alles laten brengen.
Ok, dankjewel!quote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het monteren van een band kost een paar euro, vijf euro of 7,50 ofzo geloof ik. De band zelf kun je kopen variërend van 15 euro tot 50 euro. Van simpel bandje tot antilekband met turbogroeven ofzo
Ja, of encrypten zodat ie niet door de plagiaatdetectie kanquote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
En veel studenten leveren ook documenten in de meest rare bestandsformaten aan.
Dat is gewoon grappigquote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, of encrypten zodat ie niet door de plagiaatdetectie kan.
Dat ook ja. Of van die psychologie of pedagogiekmeisjes die dan 'zogenaamd' de attachment vergeten of uit pure onkunde ook nog eens een virus meesturen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
En veel studenten leveren ook documenten in de meest rare bestandsformaten aan.
Dat is dan wel weer een grapquote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Briljantquote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dat is humor.quote:Op maandag 30 november 2009 11:31 schreef Mikkie het volgende:
Dat ook ja. Of van die psychologie of pedagogiekmeisjes die dan 'zogenaamd' de attachment vergeten of uit pure onkunde ook nog eens een virus meesturen..
Mijn vriendin kreeg van een Duitse medestudente bestanden in .oo aangeleverd. Mijn vriendin had natuurlijk geen enkel idee wat dat was en hoe je dat moest openen en het moest de volgende dag ingeleverd worden. Aangezien leraren ook vaak niet verder weten dan Word 2003 moet je het ook niet in je hoofd halen om het in docx of .oo te leveren, kunnen ze het ook niet openen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Of van die psychologie of pedagogiekmeisjes die dan 'zogenaamd' de attachment vergeten of uit pure onkunde ook nog eens een virus meesturen..
Ik hoef niet overtuigd want ik begrijp alle tegenargumenten, ik ben gewoon even zielig jaquote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook dat is humor.
Zou LR al overtuigd zijn?
aai.gif, komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoef niet overtuigd want ik begrijp alle tegenargumenten, ik ben gewoon even zielig ja
Ja dat is geniaal, ik ga het misschien ook wel eens proberen op de HAN. Kijken wat de leraren er over zeggenquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een grap. Had die GlowMouse hier dat niet gedaan? Zodanig encrypted dat 'ie wel door de detectie kon, maar niet normaal gelezen kon worden (ivm reproductie enzo)? Prachtig
.
Daar gebruiken ze uberhaupt geen plagiaatdetectie denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja dat is geniaal, ik ga het misschien ook wel eens proberen op de HAN. Kijken wat de leraren er over zeggen
Jawel hoor, gewoon Ephorus.quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze uberhaupt geen plagiaatdetectie denk ik.
\quote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Ok, dankjewel!![]()
Ik ben alleen een keer bij die knakker langsgegaan toen mn lange zwarte leren jas tussen mn remblokjes zat. Echt muurvastdaarna dus als de wiedeweerga een jasbeschermer gaan kopen
Als je iets digitaal opstuurt altijd in .pdf doen jaquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Opleidingen en studenten die in andere bestandsformaten dan PDF werken
quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoef niet overtuigd want ik begrijp alle tegenargumenten, ik ben gewoon even zielig ja
Jah maar daar kennen ze niet eens rekenen!quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon Ephorus.
Bij mijn opleiding iig wel, hoorde laatst wel dat ze het bij Facility Management niet kennen.
Dat mag bij ons echt niet. Laatst eens geprobeerd, docent mailt helemaal over de flos terug. Hij wilde aantekeningen maken in Word, maar ja, dat werd dus lastig met die kopieerbeveiligingquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef IrishBastard het volgende:
Opleidingen en studenten die in andere bestandsformaten dan PDF werken
WTF, dan moet je in word doc gaan mailen, omdat die docent te bedonderd is om de boel te printenquote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag bij ons echt niet. Laatst eens geprobeerd, docent mailt helemaal over de flos terug. Hij wilde aantekeningen maken in Word, maar ja, dat werd dus lastig met die kopieerbeveiliging.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah maar daar kennen ze niet eens rekenen!
Meeste pdf's zijn toch gewoon te copy-pasten?quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef morgane het volgende:
Is er een goed gratis programma om pdf'jes gedownload van internet (bijv. Jstor) om te zetten in .doc, of in ieder geval iets waardoor ik de tekst kan copy-pasten?
Ik heb er al verschillende geprobeerd maar het werkt steeds niet omdat de pdfjes alleen maar als 'kopie' opgeslagen kunnen worden.
Die snap ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier dan nog een PDF creator
quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik kom er zojuist achter dat er toch iets gejat is uit m'n auto! De ongeveer vijf euro aan kleingeld die in de armsteun lag.
Nou, jippie, moet daarvoor een auto opengebroken worden
Ja, lach maarquote:
Ging me meer om het feit dat het enige wat ze buitgemaakt hebben 5 euro aan kleingeld isquote:Op maandag 30 november 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen krijg ik zelf die sloten niet gerepareerd, en gaat de garage dadelijk geheid minimaal twee uur arbeidsloon factureren (nog los van eventuele nieuwe sloten)...
Da's net zoveel als die Peug van jou waard was
Jawel, maar er zijn meerdere vakken die ik kan doen. En ik mag kennelijk ook mastervakken kiezen dus dat maakt de keuze nog groter.quote:
sorry maar ik had geld nodig voor mn parkeerkaartjequote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik kom er zojuist achter dat er toch iets gejat is uit m'n auto! De ongeveer vijf euro aan kleingeld die in de armsteun lag.
Nou, jippie, moet daarvoor een auto opengebroken worden
Nee, ik moet een motivatiebrief schrijven en voor mijn eerste keuze qua locatie motiveren welke vakken ik daar wil nemen. Maar er is redelijk veel om uit te kiezen en het is lastig om het niveau te beoordelen op een algemene beschrijving van een vak.quote:Op maandag 30 november 2009 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bedoel je een Learning Agreement?
Daar heb je namelijk toch niks aan, die veranderd 10 keer
zaaanksquote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #17
das de beste hulp die ik je kan geven
hoiquote:
No fucking way.quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
iedereen al zn nominaties gedaan?
meest luie user: AMDBquote:
*pietje puk uit lijstje schraptquote:
ah, meest aandachtsgeile userquote:
Je hebt me doorquote:
Ga je dat nu iedere halve pagina spammen?quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
iedereen al zn nominaties gedaan?
Te makkelijkquote:
Daarom liet ik em ookquote:
nou dan kan je die alvast invullenquote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga ook niet stemmen, ken die lui niet eens.. sorry swarma!
Ken jullie alleen, maar weet niet hoe goed jullie modden
Overigens weet ik wel dat ik Moblo een goeie vind, die zie ik dan nog wel in SES nuttige topics met goeie OPs verzorgen, en vervolgens de discussie goed ontopic houden
wat zijn jouw DEVhoogtepunten waar we rekening mee moeten houden?quote:
NIks. Ik heb al sinds maart 2008 praktisch niks aan RDE gedaan. Geen tijd gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zijn jouw DEVhoogtepunten waar we rekening mee moeten houden?
ik heb glowmouse nu erin staan, miss verander ik wel
wat is rde nou precies, en cmsquote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef Sander het volgende:
[..]
NIks. Ik heb al sinds maart 2008 praktisch niks aan RDE gedaan. Geen tijd gehad.
Ik de terminator, die alternatieve search is prima.quote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zijn jouw DEVhoogtepunten waar we rekening mee moeten houden?
ik heb glowmouse nu erin staan, miss verander ik wel
Wat doe jequote:
dat was swarmi toch?quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doe je, zo is 't wel heel duidelijk dat ik FA word.
Dan vul ik dus maar 1 ding in.. Is dat de bedoeling? Dan doe ik het wel.quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou dan kan je die alvast invullen
maakt niet uit hoeveel je invult, 1 of alles, t telt gewoon meequote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan vul ik dus maar 1 ding in.. Is dat de bedoeling? Dan doe ik het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Pas dat megamsngesprekscreenshot met de uberhoupt verwijdertquote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dit kwam ik ook nog tegen:
[ afbeelding ]
en ze hadden geen pleeborstel?quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas dat megamsngesprekscreenshot met de uberhoupt verwijdert![]()
Vanochtend was pas horror. Ik moest schijten op het werk... Dus ik klaar wil doorspoelen, blijft ie liggen![]()
Vertel verderquote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas dat megamsngesprekscreenshot met de uberhoupt verwijdert![]()
Vanochtend was pas horror. Ik moest schijten op het werk... Dus ik klaar wil doorspoelen, blijft ie liggen![]()
2e keer spoelen en meedouwen ging met moeite mijn afval richting de waterzuiveringquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ze hadden geen pleeborstel?
meedouwenquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2e keer spoelen en meedouwen ging met moeite mijn afval richting de waterzuivering
gewoon focussen op de stront van C.P.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zijn de goede oude tijden toen er nog geen verbinding was tussen Italië en de RU. Ik kan het draadje niet eens meer volgen.
Ja, lager dan dat kan het bijna niet! Het enige wat nog stugger is dan de humor van CP is zijn stront blijkbaar!quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon focussen op de stront van C.P.
nooit boodschappen doen met een lege maagquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH het regent.. En ja dat is erg, want het regent hard en dat heb ik al zon maand niet meer gehad () en nu moet ik even geld gaan pinnen voor de huur en en en boodschapjes doen en ik heb zin om te snaaien dus het is niet goed dat ik boodschappen ga doen en Hoi
Yep!quote:
Ik vind het ook sneu voor SLP! Als dat zo doorgaat dan moet ze naar buiten en met echte mensen in aanraking komen!quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doet ie toch nog iets goeds![]()
Ahneee hoor SLP....ik vind het kut voor je
das ook best engquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor SLP! Als dat zo doorgaat dan moet ze naar buiten en met echte mensen in aanraking komen!
Jazeker toch heeyquote:
Lekker voor bij de koffiequote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Jazeker toch heey
Ik kreeg chocolademuntjes van de buren omdat ik hun kat 2x te eten had gegeven.
Ja, Sander lijkt me ook best lekker voor bij de koffie!quote:
Touch Pro 2 geworden ? Of net zoals je Ibiza, toch een Swing?quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
yay
telefoon is besteld, en we gaan de auto die René vanmiddag voor ons gekocht heeft, een Fiat Uno!straks ophalen
quote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor SLP! Als dat zo doorgaat dan moet ze naar buiten en met echte mensen in aanraking komen!
Of in Italiequote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef Sander het volgende:
't Is maar goed dat je niet ook in Afrika woont
Doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef SLP_ het volgende:
njaa omdat ik niet kan cod-en ga ik maar pokerenik mag nu eindelijk geld storten
haha ik besteed het liever aan pokerenquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
DoenPM me maar voor mijn rekeningnummer, cash mag ook trouwens
haha die staat in mn gs boekquote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
en je had t al niet zo breed financieel, en dan ook nog pokeren... ik denk dat t je niet goed vergaat
en deze bewaar ik vast voor over 2 weken:
[ afbeelding ]
Whehe, Touch Pro 2quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Touch Pro 2 geworden ? Of net zoals je Ibiza, toch een Swing?
Mikkie Mo nog naar laten kijken, beetje aangepast en de deur uit gedaan. Morgen hoop ik hem te spreken op t werk... Anders gaat er een telefoontje komenquote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is het trouwens met de mail naar je baas afgelopen CP?
heb je een paar duizend op je spaar? zo ja: dan kan je ''de rest'' of ''wat over is'' verspillen ( doe ik ook altijd dus kan ik je moeilijk verbiedenquote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
haha ik besteed het liever aan pokeren![]()
[..]
haha die staat in mn gs boekik heb nu weer genoeg geld want ik hoef nu toch ff niet te sparen
Oh wacht, onze PTA expert komt om de hoek, Mikkie eat your heart outquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kun je nu een auto kopen zonder eerst een beetje onderzoek te doen naar de betrouwbaarheid..
Leuk zon goedkoop ding, tot er allemaal extra kosten aan komen
Swarma: Van Burenquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef AMDB het volgende:
Mensen, waar vinden dit jaar de vette O&N feestjes plaats?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Swarma: Van Buren![]()
Piet en Cali: Dollars![]()
Yasha IB: Casa di mama![]()
Maar die auto is zóóó schattig!quote:Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe moblo nu post lijkt het net alsof ze totaal geen idee hebben wat ze gekocht hebben..
"klinkt betrouwbaarder" zoiets moet niet klinken zoiets moet je aan bepaalde dingen zien lijkt mij..
Wat die bepaalde dingen zijn weet ik niet, daar heb ik een broer voor die in de autowereld zit
Maar ik mag toch wel hopen dat mr Moblo weet waar die naar moet kijken, denk ook wel dat ie dat doeten weet, maar moblo laat het zo niet echt overkomen nu
Zoquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe doe je dat onderzoek? Ik zou 't ook niet weten.
hehe zelfde dat Ib toen straks vroeg wat voor een laptop ik wilde, jah weet ik het, hij moet snel zijn, 2 keer het spel dat ik speel kunnen draaien, terwil ik dan ondertussen ook nog op internet kan.. Dus ja dat moet hij dan maar vertalen naar specificaties hoorquote:
Wss zweert mijn moeder daarom bij de suzuki swiftquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je een tweedehands auto koopt moet je er sowieso eentje nemen die jaren in productie is geweest en in grote getallen is geproduceerd. Dan heb je altijd voldoende goedkope reserve-onderdelen. Daarnaast kan je dan ook een beetje na gaan wat de sterke en zwakke punten van dat auto-type is.
Dat zijn ook degelijke karretjes!quote:Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wss zweert mijn moeder daarom bij de suzuki swift
Na nieuwjaar, na de Sint komt er weer een nieuwe.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer neem je overigens weer je oude avatar Piet?Dit is heel misleidend
Over 5 min gok ik zoquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hahaquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb wel een beetje een welcome home gevoel yashi, best lang geweest.
ik moest lachenquote:
Dat heb je bij de meeste tweehands auto hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wel even moeten tekenen voor garantie tot de hoekmaargoed, wie niet waagt....
Ik hoop dat dit sarcastisch isquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij kopen wij inderdaad een auto puur op de gok. Fotootje gekeken, mooi kleurtje, leuke sportvelgen en die man klonk wel aardig aan de telefoon, dus zonder proefrit en controle maar op kentekengezet, proefrit is zodadelijk. Wel even moeten tekenen voor garantie tot de hoekmaargoed, wie niet waagt....
Ik was bloedserieus hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moest lachenwel leuk je terug te hebben hoor
wat piet al zei
Vanochtend vroeg was het nog best fris...quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
zo, auto halen
ga straks je mail even lezen CP
Mr.Mo mag terugrijdendus ik mag 2 keer in de kou op de motor
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rare kriebel en mijn neus en toen camera gepakt...
Held!quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgens mij heb ik een soort van muggenbeet op het topje van mijn vinger net bij mijn nagel :s
Voor elke christelijke feestdag eigenlijk en de kruistochtenquote:
Die stonden hier al eerder!quote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind dat gedoe met die minaretten eigenlijk best wel hypocrietgezien de duizenden kerken met dito klokken die elk uur luiden
Elk uur een ander pastagerecht over de lokale omroep?quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral hier in Firenze is dat leuk, als je 100 meter van de San Lorenzo woont, en misschien 600-900 van de dom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |