Ik ben meer van een lekkere pruim, maar ach, als het niet anders isquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mensen, voelt het nu goed om weer een kersje in het topic te hebben?
Überhaupt... jij naakt!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nooit naakt onder mijn kleren IB, doe eens niet zo vies
Ga je me nu weer uitlokken en een ban aansmeren?quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht da jij mer van de tostis was mikkie
I've been in worse situationsquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Überhaupt... jij naakt!Zhe horror!
Maar jij krijgt daar voor betaaldquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
I've been in worse situations
Het hoeft niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
I've been in worse situations
Dat dacht ik ook jahquote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef morgane het volgende:
Aaaaaw wat een lief nijntje![]()
Haaaaai Yasha!! We moeten zeker weer gaan meeten met zn allen als je terug bent
quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, dit kwam ik ook nog tegen:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht da jij mer van de tostis was mikkie
Je bent thuis, je gaat naar bed, of je wenst IB een goede nacht?quote:
Eigenlijk alle drie!quote:Op maandag 30 november 2009 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent thuis, je gaat naar bed, of je wenst IB een goede nacht?
Ik ben m'n gedichtinspiratie kwijt.
Supervet joh!quote:Op maandag 30 november 2009 00:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eigenlijk alle drie!
Alleen die tweede twijfel ik nog over, denk dat ik nog even met laptop op bed ga liggen.
Ik ben een weekend weggeweest maar jullie kijken maar op m'n hyves www waarheen, ivm herkenbaarheid
Ongelofelijk duur jaquote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supervet joh!. Wel duur zeker?
Ik ga zo ook maar eens richting bed, denk ik. Geen laptop mee maar lekker ontspannen een boek lezen.
Precies de reden dat ik er vorig jaar met twee vrienden niet heen ben gegaan!quote:Op maandag 30 november 2009 00:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongelofelijk duur ja
Maar ja tickets kostten geen drol.. leve Ryanair!
Dat is ook wel heel chill ja, alleen een week de tijd heb ik gewoon niet. Toch zou ik het wel graag een keer doen binnen de komende jaren, lijkt me een hele toffe ervaring! Moet je alleen niet met te veel vrouwen gaan, diverse mensen gesproken die er vorig jaar geweest zijn en die voelden zich niet bijzonder veilig na zonsondergangquote:Op maandag 30 november 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
ik las vandaag bij de oad site ook echt voor 200/300 euro ofzo n weekje st petersburg
Ik had allemaal goedkope vluchten gevonden, maar daar kwam vervolgens weer 80 euro taxes/fee bovenop. Jammerrrrrquote:Op maandag 30 november 2009 00:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB vliegt in februari voor 4 euro op en neer naar mij
he wat kinderachtigquote:
Dat dus. Heb inmiddels voor 2 cent een retourtje Dublin gehad, voor een paar euro Italië en dit weekend was 2 euro voor een retourtjequote:Op maandag 30 november 2009 01:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is zonder taxes, zonder fees etc, zelfs zonder creditcard kosten want ik heb een virtuele visa electron kaart.
Per drie, anders is het echt geen optiequote:
Hey we hebben een inbrekerquote:Op maandag 30 november 2009 07:38 schreef Dj_unkie het volgende:
moggel!
Ga je in de tuin de restanten van een party opruimen, kom je onder een potje de sleutels van de buren tegen. Aangezien ze er toch niet meer wonen even een kijkje genomen. Bah wat zijn die lui ranzig!Overal smerigheid
quote:
't leeft nogquote:Op maandag 30 november 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Weer een nieuwe week, hopelijk niet zo druk als de vorige twee, heb echt wel even wat rust nodig....![]()
Gelukkig wel weer bijna alle opdrachten voor deze week afgemaakt gisteren, alleen nog wat leeswerkdus goed bezig!
Zo maar 's op de motor stappen (luiheid..) naar college![]()
kampvuurtje?quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Het was al helemaal leeg, afgezien van de koelkast en kookplaat (die bij de studio horen). Alleen ligt de schuur nog vol met zooi van de vorige bewoners. Ik heb het idee dat ze daar niet voor terug gaan komen. Ik vertik het om al die zooi te gaan ruimen en naar de stort te rijden. Iemand een creatief idee?
Wat voor een wijk is het? Anders zet je het gewoon aan de straat. Zo opgelost!quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Het was al helemaal leeg, afgezien van de koelkast en kookplaat (die bij de studio horen). Alleen ligt de schuur nog vol met zooi van de vorige bewoners. Ik heb het idee dat ze daar niet voor terug gaan komen. Ik vertik het om al die zooi te gaan ruimen en naar de stort te rijden. Iemand een creatief idee?
Nee ik had nog niks in de krant gelezen over dode in de Buurtquote:
Een nette wijkquote:Op maandag 30 november 2009 08:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat voor een wijk is het? Anders zet je het gewoon aan de straat. Zo opgelost!
quote:Op maandag 30 november 2009 08:08 schreef royjn het volgende:
[..]
Nee ik had nog niks in de krant gelezen over dode in de Buurt.
Stiekem miste ik je een beetje![]()
j had beter je account weg unnen gooienquote:Op maandag 30 november 2009 08:21 schreef Sander het volgende:
Ik twitter. Dus.
Heb zojuist mijn halve twitterlijst weggepleurd. Allemaal mensen die ik écht niet hoef te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |