quote:
Da's wel veel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 9 katten weg te duwen...ik doe niet eens een poging...meteen hier hebben jullie een bodem vol (van een grote voerbak) en wegwezen
.
Ik vind 9 nu erg weinig, had er vroeger meer maar ja de tijd.....ze worden oud.quote:Op maandag 30 november 2009 03:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's wel veel ja.
Ik heb er eentje, en die is prima bij te houden.
quote:Op maandag 30 november 2009 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
en gewoon omdat het kan, nog een keertje
ik weet het niet, als ik soms zie wat ze verkopen, krijg ik toch een beetje raar gevoelquote:Op maandag 30 november 2009 03:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens vette ibood vandaag. 10.2MP Samsung compact cameraatje voor.
Geen topper, maar voor 5 tientjes?
Leukquote:Op maandag 30 november 2009 03:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens vette ibood vandaag. 10.2MP Samsung compact cameraatje voor.
Geen topper, maar voor 5 tientjes?
Zeker...niets beter dan die periode...mijn oren houden het tegenwoordig niet helemaal meer bij, 30 van de 40 artiesten in de Top 40 ken ik niet meerquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
heb net even een broodje gesmeerd met tzaziki salade
Ik hoor ook zat goede verhalen over iBood.quote:Op maandag 30 november 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het niet, als ik soms zie wat ze verkopen, krijg ik toch een beetje raar gevoel
was eerst ook een klok die ze daar verkochten van karlsson
dure klok, daar heel goedkoop, en er waren allemaal dingen mis mee, adapterstekkertjes die niet verzonken waren, verlichting die verkeerde kleur had enzovoort
raar? ja twijfelachtig? ja
oh maar die ken ik ook niet, kwestie van smaak en het hebben ervanquote:Op maandag 30 november 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...niets beter dan die periode...mijn oren houden het tegenwoordig niet helemaal meer bij, 30 van de 40 artiesten in de Top 40 ken ik niet meer
Ach....de meest namen die men in RTL Boulevard noemt van al die soapsterretjes zegt me ook niet....nog nooit een aflevering van een Nederlandse soap afgekekenquote:Op maandag 30 november 2009 03:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar die ken ik ook niet, kwestie van smaak en het hebben ervan
Niet zo laat op zondag. Ik geloof dat de laatste om een uur of drie sluit in Zwolle.quote:
oh deze reply gemist, ik wil echt niet zeggen dat ibood slecht is natuurlijk, maar soms zie ik wel dingen voorbij komen waardoor ik toch ga twijfelenquote:Op maandag 30 november 2009 03:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor ook zat goede verhalen over iBood.
Karlsson heeft inderdaad gave klokken. Ik heb ook eentje hangen, en die veranderd van kleur als een soort van hologram, en de cijfers verdwijnen ook op die manier. Kleur is nooit hetzelfde, die varieert tussen bruin oranje en paars.
Ai dat zal niet fijn zijnquote:Op maandag 30 november 2009 08:01 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wist het![]()
Mogge MI, en tot laters, ik ga de ochtendspits 'ns van dichtbij bekijken
quote:Op maandag 30 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, alles staat in de afwasmachinewat is dat toch heerlijjk
* MrSubtle haat afwassen![]()
Kan je Purr dan niet leren chatten? Heeft zij wat te doen 's nachts en jij komt aan je slaap toe.quote:Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef nokwanda het volgende:
pffft, had vannacht net zo goed hier kunnen zitten. Een paar poezen wilden best slapen, maar Purrr zat op de praatstoel.
Ik ook niet...quote:Op maandag 30 november 2009 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja zeg, wij hebben er geen das echt drama.
Goedemorgen, mijn auto begon ook al te pingen dat het glad kon zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet...![]()
Goedemorgen trouwen!![]()
Ik moest gewoon mn auto krabben vanmorgen!
quote:Op maandag 30 november 2009 09:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je Purr dan niet leren chatten? Heeft zij wat te doen 's nachts en jij komt aan je slaap toe.
quote:Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:
en ze schaamt zich voor haar lollercattaal
Oeh, een ping zelfs! Ik moet dat altijd zelf ondervinden!quote:Op maandag 30 november 2009 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen, mijn auto begon ook al te pingen dat het glad kon zijn.
Ik ben even off, even met excel freubelen
zeg, humoristisch persoon:quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Echt om de 3 topics komen we hier iets vragen om te verbeteren he?
Een betere titel dan "feedback" is misschien "slowchat kneuzen hulp" of zo
F&F Feedback & slowchatkneuzenhulpquote:
Is er morgenavond downtime? Ik moet dat soort dingen toch eens beter bijhoudenquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef tombolafan het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig!![]()
Morgen tijdens downtime maar naar de bioscoop denk ik...
quote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er morgenavond downtime? Ik moet dat soort dingen toch eens beter bijhouden
Oeh, dan wil ik morgen ook naar de bios ja (dat wilde ik tóch al deze week, dus dat komt dan mooi uit).
En ik zou nog naar Komt een vrouw bij de dokter met mn moeder en zusje, dus dat komt goed uit!quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef GlowMouse het volgende:
Dinsdag 20.00 gaan we helemaal updaten naar de nieuwste versie van ubuntu, gaat naar verwachting 90 minuten duren maar kan ook makkelijk langer duren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |