Ik luister er ook niet altijd naar hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 02:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ongetwijfeld voor mijn oren...ik ben met de muziek van de tweede helft jaren 70 en de hele jaren 80 opgegroeid en dat is het beste blijven hangen
MJ...die heb ik zien veranderen van een zwarte man naar een blanke manquote:Op maandag 30 november 2009 02:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister er ook niet altijd naar hoor.
Vaker niet dan wel, maar om helemaal mee los te gaan is het heerlijk.
Nu heb ik het allerlaatste album van Michael Jackson op staan.
Had je naar de after after after moeten gaan....hoe verzinnen ze het een after afterquote:Op maandag 30 november 2009 02:55 schreef P.F het volgende:
Nou ja was nog naar een after. Heb helaas de after after gemist
Veel oude meuk ook hoor. Volgens mij staat heel Thriller en half Bad op die CD.quote:Op maandag 30 november 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
MJ...die heb ik zien veranderen van een zwarte man naar een blanke man...beste muziek de periode van Off the wall en Thriller...daarna begon ik hem een beetje kwijt te raken...meer en meer...maar ja hij raakte zichzelf ook een beetje kwijt
Oude meukquote:Op maandag 30 november 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel oude meuk ook hoor. Volgens mij staat heel Thriller en half Bad op die CD.
Weinigs nieuws op This is it na. En dat vind ik oud. Als ik het zo snel bekijk niks van de latere albums.quote:Op maandag 30 november 2009 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Oude meuk....hey voor mij is dat mijn periode hoor.....ik ben oud
Laatste concert was voor mij alweer 1998 in Londen...Bee Gees...ik wacht met smart op een nieuwe tour (voordat de laatste twee ook dood zijnquote:Op maandag 30 november 2009 03:02 schreef JJH het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, het enige waar ik afgelopen zomer geweest van was Ground Zero, en toen we thuis waren was ik echt aan de latten. Nog ff een paar biertjes gedaan en pitten. Ik voel me opeens wel oude trouwens.
Ik heb hier wel een verzamelaar van MJ...staan ook de grootste hits op...vind ik voorlopig wel weer voldoende...die familie heeft alweer genoeg verdiend na zijn doodquote:Op maandag 30 november 2009 03:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Weinigs nieuws op This is it na. En dat vind ik oud. Als ik het zo snel bekijk niks van de latere albums.
Die CD en film is volgens mij voor het grootste deel bedoeld om de enorme schulden af te betalen.quote:Op maandag 30 november 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een verzamelaar van MJ...staan ook de grootste hits op...vind ik voorlopig wel weer voldoende...die familie heeft alweer genoeg verdiend na zijn dood
Kan zijn maar ik krijg toch wel een vieze smaak in de mond van het geheelquote:Op maandag 30 november 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Die CD en film is volgens mij voor het grootste deel bedoeld om de enorme schulden af te betalen.
zie bovenquote:Op maandag 30 november 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
Waar is Zwabber gebleven...eindelijk in slaap gevallen achter de computer na zijn nachtelijke chaturen
Een generatiegenootquote:Op maandag 30 november 2009 02:54 schreef trovey het volgende:
Ongetwijfeld voor mijn oren...ik ben met de muziek van de tweede helft jaren 70 en de hele jaren 80 opgegroeid en dat is het beste blijven hangen
Volgens mij is Elvis inderdaad de best verdienende dode artiest.quote:Op maandag 30 november 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan zijn maar ik krijg toch wel een vieze smaak in de mond van het geheel...met Elvis was het destijds ook zo...en is het trouwens nog zo...helaas, las een tijdje geleden dat er nog heel dik aan Elvis verdiend wordt...zal met MJ wel niet anders worden...jammer hoor, man moet straks herdacht worden door zijn muziek niet door de manier waarop de familie nog geld met hem blijft verdienen
Zit ik aan de melkquote:Op maandag 30 november 2009 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
*plop* psssj klokklokklokklok
1 Hertog Jan Bock voor zwabber
[..]
zie boven
Laten we het hopen...maar dan moet denk ik eerst pa Jackson weg zijnquote:Op maandag 30 november 2009 03:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is Elvis inderdaad de best verdienende dode artiest.
Maar volgens mij is het één een beetje inherent aan het ander. Als iemand nog lang bekend blijft door zijn muziek, dan houd dat in dat de CD's en downloads verkocht blijven worden en de muziek op de radio gedraaid blijft worden. En dat betekend dus dat er geld blijft binnenstromen. Zo is dat nu eenmaal geregeld. Ik kan met trouwens ook wel voorstellen dat als alles straks geregeld en afbetaald is dat de familie een stichting opzet om goede doelen te steunen.
Da's zonde, dat je zo'n heerlijk Bockje in één keer nar binnenkiepelt.quote:Op maandag 30 november 2009 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
*plop* psssj klokklokklokklok
1 Hertog Jan Bock voor zwabber
[..]
zie boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit daar al 40 jaar achteraan ja.quote:Op maandag 30 november 2009 03:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Laten we het hopen...maar dan moet denk ik eerst pa Jackson weg zijn...
quote:Op maandag 30 november 2009 03:21 schreef trovey het volgende:
Daar gaat mijn melk...katten hebben het ontdekt
quote:Op maandag 30 november 2009 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's zonde, dat je zo'n heerlijk Bockje in één keer nar binnenkiepelt.
Daar moet je rustig van genieten.ja, dat was het geluid van inschenken in een glas, misschien had dat iets duidelijker gekund jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Dan is het goed.quote:Op maandag 30 november 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat was het geluid van inschenken in een glas, misschien had dat iets duidelijker gekund ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |