quote:
Da's wel veel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 9 katten weg te duwen...ik doe niet eens een poging...meteen hier hebben jullie een bodem vol (van een grote voerbak) en wegwezen
.
Ik vind 9 nu erg weinig, had er vroeger meer maar ja de tijd.....ze worden oud.quote:Op maandag 30 november 2009 03:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's wel veel ja.
Ik heb er eentje, en die is prima bij te houden.
quote:Op maandag 30 november 2009 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
en gewoon omdat het kan, nog een keertje
ik weet het niet, als ik soms zie wat ze verkopen, krijg ik toch een beetje raar gevoelquote:Op maandag 30 november 2009 03:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens vette ibood vandaag. 10.2MP Samsung compact cameraatje voor.
Geen topper, maar voor 5 tientjes?
Leukquote:Op maandag 30 november 2009 03:36 schreef JJH het volgende:
Trouwens vette ibood vandaag. 10.2MP Samsung compact cameraatje voor.
Geen topper, maar voor 5 tientjes?
Zeker...niets beter dan die periode...mijn oren houden het tegenwoordig niet helemaal meer bij, 30 van de 40 artiesten in de Top 40 ken ik niet meerquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
heb net even een broodje gesmeerd met tzaziki salade
Ik hoor ook zat goede verhalen over iBood.quote:Op maandag 30 november 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het niet, als ik soms zie wat ze verkopen, krijg ik toch een beetje raar gevoel
was eerst ook een klok die ze daar verkochten van karlsson
dure klok, daar heel goedkoop, en er waren allemaal dingen mis mee, adapterstekkertjes die niet verzonken waren, verlichting die verkeerde kleur had enzovoort
raar? ja twijfelachtig? ja
oh maar die ken ik ook niet, kwestie van smaak en het hebben ervanquote:Op maandag 30 november 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...niets beter dan die periode...mijn oren houden het tegenwoordig niet helemaal meer bij, 30 van de 40 artiesten in de Top 40 ken ik niet meer
Ach....de meest namen die men in RTL Boulevard noemt van al die soapsterretjes zegt me ook niet....nog nooit een aflevering van een Nederlandse soap afgekekenquote:Op maandag 30 november 2009 03:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar die ken ik ook niet, kwestie van smaak en het hebben ervan
Niet zo laat op zondag. Ik geloof dat de laatste om een uur of drie sluit in Zwolle.quote:
oh deze reply gemist, ik wil echt niet zeggen dat ibood slecht is natuurlijk, maar soms zie ik wel dingen voorbij komen waardoor ik toch ga twijfelenquote:Op maandag 30 november 2009 03:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor ook zat goede verhalen over iBood.
Karlsson heeft inderdaad gave klokken. Ik heb ook eentje hangen, en die veranderd van kleur als een soort van hologram, en de cijfers verdwijnen ook op die manier. Kleur is nooit hetzelfde, die varieert tussen bruin oranje en paars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |