Zie de FAQ van FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Verder vind ik inderdaad raar dat er niet eerst gewoon word aangegeven wat de grenzen zijn.
Lees nou nog eens goed: ik heb het nergens over de SCquote:Ze hebben nu schijnbaar samen ergens een grens getrokken, maar communiceren die niet duidelijk naar de SC.
Wil je dan serieus dat Senesta en Elisa in de SC (daar gaat het niet eens over, maar oke) gaan zetten:quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik noem het omdat Q dat volgens mij bedoelt. Verder val ik toch niemand daarover aan? Ik snap dat het gros van die posts terecht zijn gedelete/geedit.
Verder vind ik inderdaad raar dat er niet eerst gewoon word aangegeven wat de grenzen zijn. Ze hebben nu schijnbaar samen ergens een grens getrokken, maar communiceren die niet duidelijk naar de SC. Dat schiet toch niet op dan? En iedereen kent elkaar wel redelijk en iedereen is volwassen. Dan heb je imho meer aan het eerst in de SC bespreekbaar maken en wijzen mensen elkaar er wel op.
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je dan serieus dat Senesta en Elisa in de SC (daar gaat het niet eens over, maar oke) gaan zetten:
We hebben besloten dat:
- dit en dit scheldwoord niet meer mag
- dat en dat scheldwoord wel, mits je het maar niet echt meent
- adressen mogen wel, mits nep
- bla
- bla
- bla
Dan blijf je aan de gang. Gewoon een beetje logisch nadenken wat er wel of niet door de beugel zou kunnen. Jij doet net of crew het aan de users verplicht is al hun gesprekken over hun subforum uit te gaan zitten leggen elke keer.
En Q doet net of Senesta het niet met Elisa eens zou zijn. Senesta is er gewoon veel minder, in de SC, dus dan is de kans gewoon groter dat Elies iets edit, lijkt me logisch.
Oh en om het voor te zijn: 'Goh Greys, wil je zelf soms in de crew ofzo?'
Nee, absoluut niet. En daar mag je me aan houden.
Als jij dan eens een opzetje maaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Jij doet net of crew het aan de users verplicht is al hun gesprekken over hun subforum uit te gaan zitten leggen elke keer.
Vast wel, ik ben overal leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?
Zeg ga jezelf eens niet zitten verdedigen over met wie jij wat bespreekt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.
Van mij hoef je niets op te zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.
En de edit in de post van Q stond daar weer helemaal los van.
Ik probeer me al jaren in te likken bij ElisaB, maar op een of andere manier lijkt ze niet geinteresseerd, want het heeft geen effectquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Oh en om het voor te zijn: 'Goh Greys, wil je zelf soms in de crew ofzo?'
Nee, absoluut niet. En daar mag je me aan houden.
Ach, als Elies het watje het kan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben overal leuk!![]()
Maar nee, bedankt! Ik zou me alles aantrekken, je kent me toch!
Schei toch uit zeg, die pms gaat geen van ons wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de edit in de post van Q stond daar weer helemaal los van.
Psies, er zijn vast leukere PMs die we WEL willen lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch uit zeg, die pms gaat geen van ons wat aan.
Zelfs om Harajuku. ?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeer me al jaren in te likken bij ElisaB, maar op een of andere manier lijkt ze niet geinteresseerd, want het heeft geen effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik weg hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat een kut tvp,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie kibbelen wel wat af hoor hier! Bij ons in KLB gaat dat niet eens zo heftig
Kom je nou HIER klagen dat KLB saai is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie kibbelen wel wat af hoor hier! Bij ons in KLB gaat dat niet eens zo heftig
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kom je nou HIER klagen dat KLB saai is?![]()
doe es niet?
KLB-ers die luisteren, yeah rightquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.
Nee, in KLB wordt niet veel gemieptquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, in KLB wordt niet veel gemiepedit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |