Zie de FAQ van FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Verder vind ik inderdaad raar dat er niet eerst gewoon word aangegeven wat de grenzen zijn.
Lees nou nog eens goed: ik heb het nergens over de SCquote:Ze hebben nu schijnbaar samen ergens een grens getrokken, maar communiceren die niet duidelijk naar de SC.
Wil je dan serieus dat Senesta en Elisa in de SC (daar gaat het niet eens over, maar oke) gaan zetten:quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik noem het omdat Q dat volgens mij bedoelt. Verder val ik toch niemand daarover aan? Ik snap dat het gros van die posts terecht zijn gedelete/geedit.
Verder vind ik inderdaad raar dat er niet eerst gewoon word aangegeven wat de grenzen zijn. Ze hebben nu schijnbaar samen ergens een grens getrokken, maar communiceren die niet duidelijk naar de SC. Dat schiet toch niet op dan? En iedereen kent elkaar wel redelijk en iedereen is volwassen. Dan heb je imho meer aan het eerst in de SC bespreekbaar maken en wijzen mensen elkaar er wel op.
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je dan serieus dat Senesta en Elisa in de SC (daar gaat het niet eens over, maar oke) gaan zetten:
We hebben besloten dat:
- dit en dit scheldwoord niet meer mag
- dat en dat scheldwoord wel, mits je het maar niet echt meent
- adressen mogen wel, mits nep
- bla
- bla
- bla
Dan blijf je aan de gang. Gewoon een beetje logisch nadenken wat er wel of niet door de beugel zou kunnen. Jij doet net of crew het aan de users verplicht is al hun gesprekken over hun subforum uit te gaan zitten leggen elke keer.
En Q doet net of Senesta het niet met Elisa eens zou zijn. Senesta is er gewoon veel minder, in de SC, dus dan is de kans gewoon groter dat Elies iets edit, lijkt me logisch.
Oh en om het voor te zijn: 'Goh Greys, wil je zelf soms in de crew ofzo?'
Nee, absoluut niet. En daar mag je me aan houden.
Als jij dan eens een opzetje maaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Jij doet net of crew het aan de users verplicht is al hun gesprekken over hun subforum uit te gaan zitten leggen elke keer.
Vast wel, ik ben overal leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, zou je niet leuk zijn voor LIF ooit?
Zeg ga jezelf eens niet zitten verdedigen over met wie jij wat bespreekt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.
Van mij hoef je niets op te zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als aanvullig (zodat dat helder is): Senesta en ik hebben een week of 6 geleden ongeveer 3 x 3 regels naar elkaar geschreven (per PM, en als je wilt, wil ik ze opzoeken) over de toen lopende discussie over de verharding en cynische toon die te vaak in F&F naar boven kwam. Dawast. Zelfs nu vind ik nog steeds niet dat ik die 3 x 3 regels in de SC had moeten melden, want het ging helemaal niet over jullie of over de SC.
En de edit in de post van Q stond daar weer helemaal los van.
Ik probeer me al jaren in te likken bij ElisaB, maar op een of andere manier lijkt ze niet geinteresseerd, want het heeft geen effectquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Oh en om het voor te zijn: 'Goh Greys, wil je zelf soms in de crew ofzo?'
Nee, absoluut niet. En daar mag je me aan houden.
Ach, als Elies het watje het kan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben overal leuk!![]()
Maar nee, bedankt! Ik zou me alles aantrekken, je kent me toch!
Schei toch uit zeg, die pms gaat geen van ons wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de edit in de post van Q stond daar weer helemaal los van.
Psies, er zijn vast leukere PMs die we WEL willen lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch uit zeg, die pms gaat geen van ons wat aan.
Zelfs om Harajuku. ?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeer me al jaren in te likken bij ElisaB, maar op een of andere manier lijkt ze niet geinteresseerd, want het heeft geen effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik weg hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat een kut tvp,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie kibbelen wel wat af hoor hier! Bij ons in KLB gaat dat niet eens zo heftig
Kom je nou HIER klagen dat KLB saai is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie kibbelen wel wat af hoor hier! Bij ons in KLB gaat dat niet eens zo heftig
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kom je nou HIER klagen dat KLB saai is?![]()
doe es niet?
KLB-ers die luisteren, yeah rightquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.
Nee, in KLB wordt niet veel gemieptquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet saai! ze luisteren tenminste en miepen niet over een edit meer of minder.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, in KLB wordt niet veel gemiepedit
Dat moet je ff aan Hara vragen; zij is hoofd van de Hondentopicsquote:Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef ..bennie het volgende:
Geen idee hoe ik in de OP thumbnails kan posten, iemand? [CENTRAAL] Honden met foto's #24
bedoel je echte thumbnails. of optisch verkleinen ( dat laatste doe je met de [img=200] (willekeurig getal invullen) maar dan zijn de foto's nog groot met inladenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef ..bennie het volgende:
Geen idee hoe ik in de OP thumbnails kan posten, iemand? [CENTRAAL] Honden met foto's #24
daar geyl je alleen maar opquote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
Klacht:
Een niet nader te benoemen mod zegt allemaal vieze dingen tegen mij in PM
Ja, da's de klacht ookquote:
Goh, wie zou dat nou zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, da's de klacht ook
Ze valt niet op mannen...
(edit: omdat het echter gaat om prive-gesprekken kan ik helaas niet vertellen om welke mod het gaat)
Senestaquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SenestaWe hadden afgesproken dat je dat niet meer zou doen
Is dat niet hetzelfde dan.quote:
Ik ben gewoon echt flauw vandaag he.....quote:
quote:
Haddikalgedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Rijstvogeltjes! Met EITJES! [uitgekomen] TS zou graag een TTchange willen.
Donequote:Op donderdag 12 november 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Wil iemand hier de OP in knutselen please?
[SC] 325, waar we denken aan Baloeloe!
quote:
En die tt kan ECHT nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[SC] Waar oh-oh de nieuwe Ymme is
ik ben het nr 329 vergetenfaal
Das de beste manier van moddenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Topic is inmiddels dicht, dus opgelost.
En weer zo een ruk TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[SC] 332 Waar oh-oh van geilheid gilt
332
Dan moet je niet met pauze gaanquote:
Ik mag toch wel 1 uurtje per dag weg uit de SCquote:
Ben je gestoord ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag toch wel 1 uurtje per dag weg uit de SC
Dacht ik ook, maar hij post al jaren best wel van dit soort domme shit, kijk maar naar z'n PH. Hij is gewoon niet helemaal 100%, of heeeul erg dom zeg maar...quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me serieus nu af hea... zou dat topic van die braddie niet echt gewoon een trolltopic zijn?
Klopt, en het is net zo'n topic als die 'kat van buurman op de auto' ofzo, waar het wachten is tot het misgaat, opschonen, weer ruzie in het topic, etc.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
Maar dan vraag ik me anderzijde weer af... waarom dat topic open laten? Ik zie het zo : TS opent een topic met gelul over zn hond, TS krijgt tips, TS drijft de boel al dan niet moedwillig op de spits. TS gaat er mee naar de DA, hond krijgt relaps, TS weigert DA, TS doet niks met tips ; Ga naar DA. TS drijft weer al dan niet alles moedwillig op de spits.
TS opent een topic, maar hij doet er niks concreets mee.
Da's het mooie van een openbaar forum, dat is ook niet verplicht, om er iets mee te doen, met die tips.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
TS opent een topic, maar hij doet er niks concreets mee.
Eens, maar bepaalde tips niet opvolgen en je hond praktisch dood laten gaan daar zit nog al een end tussenquote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het mooie van een openbaar forum, dat is ook niet verplicht, om er iets mee te doen, met die tips.
Of wij dat nou leuk vinden of niet
Als jij een probleem hebt en je opent daar een topic over en je volgt bepaalde tips niet op, kunnen we jouw topic toch ook niet om die reden dicht laten gooien? Jij bepaalt zelf wel of je iets met tips doet of niet (en daarbij is de TS waar het hier om gaat niet helemaal honderd, gezien zijn postgeschiedenis).
Issie nou echt of niet, das beetje de hamvraag I guess.quote:
Dan nog is dat geen reden het topic maar dicht te gooien.quote:Op maandag 16 november 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens, maar bepaalde tips niet opvolgen en je hond praktisch dood laten gaan daar zit nog al een end tussen
Maak gewoon een deel 2quote:Op maandag 16 november 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Issie nou echt of niet, das beetje de hamvraag I guess.
Als hij het wel meent is het wel netjes deel 2 te maken, is het een troll dan niet
Greys had de lapoquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maak gewoon een deel 2als het nep is sluiten ze hem wel weer
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef senesta het volgende:
Ik ben niet zo dichtgooierig![]()
Bovendien vond ik het echt sneu ook nog en vond ik eerder iets van die ouders.
Maar goed, wat ik nog wel graag kwijt wilde even.
Er vallen nu een aantal mensen over het feit dat TS werd aangeraden om naar de dierenarts te gaan en dat daar nogal op gehamerd werd.
Maar ook in onze FAQ staat gewoon dat we in F&F geen dierenartsen zijn en dat als je dier iets mankeert je gewoon naar de dierenarts moet gaan.
Nou verstapt iedere hond zich wel eens en als je zo'n aansteller als die van mij hebt dan loopt die daar soms een week mank van (in elco's geval met wisselende poten) en dat je dan niet meteen naar de dierenarts rent en hier eens vraagt hoe lang dat mank lopen normaal duurt bijvoorbeeld vind ik dat anders dan zoals nu met een benauwde hond met hartproblemen.
En dat heeft helemaal niets met Fundi's te maken of met een sfeer in F&F. Wel zou de toon soms wat gematigder mogen naar mijn mening.
Ja, beide kanten op vind ik. De hele fundi discussie moet je daar niet willen voeren, maar met bepaalde opmerkingen werd die daar wel gevoerd (niet in de laatste plaats van mij hoor). Maar goed, TS opent wel een deel 2 als hij daar behoefte aan heeft I guess.quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef senesta het volgende:
Er vallen nu een aantal mensen over het feit dat TS werd aangeraden om naar de dierenarts te gaan en dat daar nogal op gehamerd werd.
Maar ook in onze FAQ staat gewoon dat we in F&F geen dierenartsen zijn en dat als je dier iets mankeert je gewoon naar de dierenarts moet gaan.
Nou verstapt iedere hond zich wel eens en als je zo'n aansteller als die van mij hebt dan loopt die daar soms een week mank van (in elco's geval met wisselende poten) en dat je dan niet meteen naar de dierenarts rent en hier eens vraagt hoe lang dat mank lopen normaal duurt bijvoorbeeld vind ik dat anders dan zoals nu met een benauwde hond met hartproblemen.
En dat heeft helemaal niets met Fundi's te maken of met een sfeer in F&F. Wel zou de toon soms wat gematigder mogen naar mijn mening.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef senesta het volgende:
(in elco's geval met wisselende poten)
Wat zij ^^ zegtquote:En dat heeft helemaal niets met Fundi's te maken of met een sfeer in F&F. Wel zou de toon soms wat gematigder mogen naar mijn mening.
Eens hoor, maar een heksenjacht in F&F willen we ook niet en ook het hondje is daar niet mee geholpen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, beide kanten op vind ik. De hele fundi discussie moet je daar niet willen voeren, maar met bepaalde opmerkingen werd die daar wel gevoerd (niet in de laatste plaats van mij hoor). Maar goed, TS opent wel een deel 2 als hij daar behoefte aan heeft I guess.
Tis een iig een erg raar geheel, geen geld voor dieren, maar wel concerten en flink handeltje in V&A enzo..
En ik blijf erbij (voor het geval hij hier leest he) dat alstie zn beest weg wil doen, hij me kan PM'en en dan adopteer ik hemquote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Eens hoor, maar een heksenjacht in F&F willen we ook niet en ook het hondje is daar niet mee geholpen.
Klopt, het schiet niet op hem verantwoording af te laten leggen over wat hij met z'n geld doet, maar vind ook bepaalde opmerkingen (zoals die waar ik met Qwea discussie over had) dan ook niet heel slim, voegt niets toe, en zet alleen de deur open naar wéér een fundi discussiequote:Op maandag 16 november 2009 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Eens hoor, maar een heksenjacht in F&F willen we ook niet en ook het hondje is daar niet mee geholpen.
Hoe meer je mensen aanvalt hoe minder ze geneigd zijn om je adviezen op te volgen want mensen voelen zich in de verdediging geduwd en zullen daar op inhaken en niet op de inhoud.quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, het schiet niet op hem verantwoording af te laten leggen over wat hij met z'n geld doet, maar vind ook bepaalde opmerkingen (zoals die waar ik met Qwea discussie over had) dan ook niet heel slim, voegt niets toe, en zet alleen de deur open naar wéér een fundi discussie
Was geen verwijt richting jou/jullie hoor, maar vond het gewoon niet slim van sommige personen om van die oneliners neer te knallen waar het topic niets mee opschiet en alleen maar over die opmerkingen dan discussie komt (zoals tussen Qwea en mij). Maar was niks wat niet door de beugel kon of policy-overschrijdend was ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe meer je mensen aanvalt hoe minder ze geneigd zijn om je adviezen op te volgen want mensen voelen zich in de verdediging geduwd en zullen daar op inhaken en niet op de inhoud.
Ik heb een aantal opmerkingen gemist toen ik aan het zoeken was zag ik
Da's lief en nobel, maar hij wil zijn hond niet wegdoen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik blijf erbij (voor het geval hij hier leest he) dat alstie zn beest weg wil doen, hij me kan PM'en en dan adopteer ik hem
14 jaar en hart probs ofnie
Ik krijg er de neiging van om de dierenbescherming er op af te sturen. Niet dat die wel wat doen hoor, want dat zijn ook klootzakken, dat bleek maar weer met shirleyquote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief en nobel, maar hij wil zijn hond niet wegdoen.
Dus dan kunnen wij daar wel op doorhameren, maar het is ZIJN hond
Het zal mij benieuwenquote:En ik gooide hem dicht maar ik ga er van uit dat als TS zelf een deel 2 wil dat ie dat dan zelf maar opent.
Ik hoop het niet, eerlijk gezegd
je hebt het topic niet dicht gegooid, het was vol en aan TT-starter ofdat hij een nieuwequote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef senesta het volgende:
Er is inmiddels een deel 2 en we zullen zien, ik hoop gewoon dat een goede oplossing voor het hondje komt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef Sinarades het volgende:
[..]
je hebt het topic niet dicht gegooid, het was vol en aan TT-starter ofdat hij een nieuwe
opent, misschien raar, want ach het is maar internet, toch pakt het me wel, dacht er zelfs
in bed nog even aan ook omdat ik denk dat het niet fake is, het is denk ik met oudere honden
met hartklachten vaker zo, wanneer ze die hartklachten, vocht, ruis hebben , dat ze zich goed voelen
en dan meer minder.
Ook ik keek uiteindelijk naar zijn posthistorie en zag dat hij zijn fiets, laptop te koop biedt
en nog wat andere spullen , maar ook dat hij in andere topics bezocht en interesse
heeft in weer andere spullen van 150,= , dat kan, mag, wie ben ik, hij is een jonge knul van 18.
Kunnen we dit net als de 'echte viespeukerij na 23:30' niet tot 'regel' of iets voor de SC doen?quote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus, kunnen we niet gewoon doordeweeks tussen 8 en 18 ff wat 'neutralere' TT's hebben.
Ik vind het nog steeds zeiken om niks. Die TT was helemaal niet erg. Ze zijn wel eens erger geweest.quote:Op maandag 16 november 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen we dit net als de 'echte viespeukerij na 23:30' niet tot 'regel' of iets voor de SC doen?
Dubbelzinnige of inside-jokerige TT's prima, gewaagd ook nog. Maar zo banaal en ordinair als soms is niet echt handig als je nog op werk zit. Ben zelf zeker geen Moeder Theresa, maar staat nogal lullig als er een collega langsloopt of iets.
Nou hij staat natuurlijk ook gewoon weleens openquote:Op maandag 16 november 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zeiken om niks. Die TT was helemaal niet erg. Ze zijn wel eens erger geweest.
Iedereen zeikt de laatste tijd maar over de TT's. Ik zie er in andere SC's nooit iemand over
Overigens snap ik nog steeds niet hoe jij je hele TT op de taakbalk te zien krijgt, want ik zie enkel "fokforum / [plaats een"
Meer niet
Lol ja, maar das meer symptoombestrijding, bederft het nou zo erg de pret als de TT's wat minder schreeuwerig zijn?quote:Op maandag 16 november 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie niet meer dan FO op mn taakbalk, gewoon wat meer progjes open gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |