ja dat wisten we al, maar daar gaat t niet omquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef wendytje het volgende:
ik heb gehoord dat goudvissen een geheugen van 2 seconden hebben en hij zal de ander dus niet missen, want 3 seconden later wist hij al niet meer dat ie er was
Dat is ook al lang onkracht. Mythbustersquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef wendytje het volgende:
ik heb gehoord dat goudvissen een geheugen van 2 seconden hebben en hij zal de ander dus niet missen, want 3 seconden later wist hij al niet meer dat ie er was
niet waar, flauwekul enz, enz.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef wendytje het volgende:
don't make me sadddquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat is ook al lang onkracht. Mythbusters
goudvissen kunnen 40 jaar worden hoor!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef en_door_slecht het volgende:
Kan natuurlijk gewoon toeval zijn, oude vissen hebben de neiging dood te gaan.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
Aaaaa, wat zielig, geef hem een maatjeHier willen ze nog weleens een beetje achter elkaar aan zwemmen en een beetje lulhannesen
![]()
Ik denk dat TS daar nog ontzettend veel aan heeft,quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er toen twee nieuwe vissen bijgedaan, en toen trok die oude het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |