quote:
Haddikalgedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Rijstvogeltjes! Met EITJES! [uitgekomen] TS zou graag een TTchange willen.
Donequote:Op donderdag 12 november 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Wil iemand hier de OP in knutselen please?
[SC] 325, waar we denken aan Baloeloe!
quote:
En die tt kan ECHT nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[SC] Waar oh-oh de nieuwe Ymme is
ik ben het nr 329 vergetenfaal
Das de beste manier van moddenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Topic is inmiddels dicht, dus opgelost.
En weer zo een ruk TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[SC] 332 Waar oh-oh van geilheid gilt
332
Dan moet je niet met pauze gaanquote:
Ik mag toch wel 1 uurtje per dag weg uit de SCquote:
Ben je gestoord ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag toch wel 1 uurtje per dag weg uit de SC
Dacht ik ook, maar hij post al jaren best wel van dit soort domme shit, kijk maar naar z'n PH. Hij is gewoon niet helemaal 100%, of heeeul erg dom zeg maar...quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me serieus nu af hea... zou dat topic van die braddie niet echt gewoon een trolltopic zijn?
Klopt, en het is net zo'n topic als die 'kat van buurman op de auto' ofzo, waar het wachten is tot het misgaat, opschonen, weer ruzie in het topic, etc.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
Maar dan vraag ik me anderzijde weer af... waarom dat topic open laten? Ik zie het zo : TS opent een topic met gelul over zn hond, TS krijgt tips, TS drijft de boel al dan niet moedwillig op de spits. TS gaat er mee naar de DA, hond krijgt relaps, TS weigert DA, TS doet niks met tips ; Ga naar DA. TS drijft weer al dan niet alles moedwillig op de spits.
TS opent een topic, maar hij doet er niks concreets mee.
Da's het mooie van een openbaar forum, dat is ook niet verplicht, om er iets mee te doen, met die tips.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
TS opent een topic, maar hij doet er niks concreets mee.
Eens, maar bepaalde tips niet opvolgen en je hond praktisch dood laten gaan daar zit nog al een end tussenquote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het mooie van een openbaar forum, dat is ook niet verplicht, om er iets mee te doen, met die tips.
Of wij dat nou leuk vinden of niet
Als jij een probleem hebt en je opent daar een topic over en je volgt bepaalde tips niet op, kunnen we jouw topic toch ook niet om die reden dicht laten gooien? Jij bepaalt zelf wel of je iets met tips doet of niet (en daarbij is de TS waar het hier om gaat niet helemaal honderd, gezien zijn postgeschiedenis).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |