Ai dat zal niet fijn zijnquote:Op maandag 30 november 2009 08:01 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wist het![]()
Mogge MI, en tot laters, ik ga de ochtendspits 'ns van dichtbij bekijken
quote:Op maandag 30 november 2009 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, alles staat in de afwasmachinewat is dat toch heerlijjk
* MrSubtle haat afwassen![]()
Kan je Purr dan niet leren chatten? Heeft zij wat te doen 's nachts en jij komt aan je slaap toe.quote:Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef nokwanda het volgende:
pffft, had vannacht net zo goed hier kunnen zitten. Een paar poezen wilden best slapen, maar Purrr zat op de praatstoel.
Ik ook niet...quote:Op maandag 30 november 2009 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja zeg, wij hebben er geen das echt drama.
Goedemorgen, mijn auto begon ook al te pingen dat het glad kon zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet...![]()
Goedemorgen trouwen!![]()
Ik moest gewoon mn auto krabben vanmorgen!
quote:Op maandag 30 november 2009 09:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je Purr dan niet leren chatten? Heeft zij wat te doen 's nachts en jij komt aan je slaap toe.
quote:Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:
en ze schaamt zich voor haar lollercattaal
Oeh, een ping zelfs! Ik moet dat altijd zelf ondervinden!quote:Op maandag 30 november 2009 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen, mijn auto begon ook al te pingen dat het glad kon zijn.
Ik ben even off, even met excel freubelen
zeg, humoristisch persoon:quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Echt om de 3 topics komen we hier iets vragen om te verbeteren he?
Een betere titel dan "feedback" is misschien "slowchat kneuzen hulp" of zo
F&F Feedback & slowchatkneuzenhulpquote:
Is er morgenavond downtime? Ik moet dat soort dingen toch eens beter bijhoudenquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef tombolafan het volgende:
Zo hee, wat is het hier rustig!![]()
Morgen tijdens downtime maar naar de bioscoop denk ik...
quote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er morgenavond downtime? Ik moet dat soort dingen toch eens beter bijhouden
Oeh, dan wil ik morgen ook naar de bios ja (dat wilde ik tóch al deze week, dus dat komt dan mooi uit).
En ik zou nog naar Komt een vrouw bij de dokter met mn moeder en zusje, dus dat komt goed uit!quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef GlowMouse het volgende:
Dinsdag 20.00 gaan we helemaal updaten naar de nieuwste versie van ubuntu, gaat naar verwachting 90 minuten duren maar kan ook makkelijk langer duren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |